Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik lees dat LL een gebakken banaan eet en tegelijkertijd zie ik net een reclame van "Bruno Banani".
Therefore, God exists.
Advertentie
Oud 28-06-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met Chinese afhaalzooi?
Dat. Stelletje oververwende smaakpapillen zijn jullie!
Oud 28-06-2010, 20:23
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik lust geen gebakken fruit behalve ananas
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Therefore, God exists.
Sterker nog, toen Medeia over Chinese afhaalzooi begon, zag ik net een stel Aziaten in een reclame.
Oud 28-06-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Dat. Stelletje oververwende smaakpapillen zijn jullie!
dat!
Oud 28-06-2010, 20:24
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Sterker nog, toen Medeia over Chinese afhaalzooi begon, zag ik net een stel Aziaten in een reclame.
Hier hebben wij echt een goede afhaalchinees niemand is zo goed als hij
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:24
Verwijderd
Heeft iemand van jullie al eens in een écht Chinees restaurant gegeten? Hoe was dat?
Oud 28-06-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Hier hebben wij echt een goede afhaalchinees niemand is zo goed als hij
Waarom quote je mij voor die non-informatie?
Oud 28-06-2010, 20:26
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Waarom quote je mij voor die non-informatie?
Anders moest ik terug naar de vorige pagina
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:26
Verwijderd
Goedenavond mensen
Oud 28-06-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Dat. Stelletje oververwende smaakpapillen zijn jullie!
Ik geef het toe! Maar wat wil je met een vader die meer dan twintig jaar als beroep kookte?
Citaat:
Heeft iemand van jullie al eens in een écht Chinees restaurant gegeten? Hoe was dat?
Ja, ik had een Chinese vriendin vroeger, haar ouders hadden een restaurant. Het was even vies.
Oud 28-06-2010, 20:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar komt dít nou weer vandaan?

Ik wil alleen even melden dat je hem niet de grond in moest boren.

En al je hatelijke opmerkingen tegen mij omdat je mij niet mag zijn zeer volwassen ja
Ik geef altijd alleen opbouwende kritiek.

@freezer: Die link is echt al een kwartier aan het laden, doe het wel een ander keertje, ja?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik geef het toe! Maar wat wil je met een vader die meer dan twintig jaar als beroep kookte?
En wat schotelde jouw vader je voor?

Citaat:
Ja, ik had een Chinese vriendin vroeger, haar ouders hadden een restaurant. Het was even vies.
Oud 28-06-2010, 20:30
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Kijk hier en dan erik kantjes
http://www.procyclingmanager.com/for...ielerverhalen/
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Goedenavond mensen
doe eens even snel een naamzoek
Oud 28-06-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
En wat schotelde jouw vader je voor?
Niks heel hoogstaands of zo, ik ben absoluut geen sterren gewend, maar wel altijd vers, bijna altijd creatief, met veel dingen die mensen normaal nooit eten (de zogenaamde ''vergeten groenten'' bijvoorbeeld, of simpelweg linzen), bijna altijd gezond en altijd veel.


En avond, Queasy!
Oud 28-06-2010, 20:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik geef het toe! Maar wat wil je met een vader die meer dan twintig jaar als beroep kookte?
Ja, ik had een Chinese vriendin vroeger, haar ouders hadden een restaurant. Het was even vies.
Haha een goede vriend van mij was Chinees en zijn ouders hadden ook een restaurant. Ik hou ook niet van Chinees.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-06-2010, 20:34
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Niks heel hoogstaands of zo, ik ben absoluut geen sterren gewend, maar wel altijd vers, bijna altijd creatief, met veel dingen die mensen normaal nooit eten (de zogenaamde ''vergeten groenten'' bijvoorbeeld, of simpelweg linzen), bijna altijd gezond en altijd veel.


En avond, Queasy!
Een vergeten groente hoe kon ik dat nou vergeten
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Heeft iemand van jullie al eens in een écht Chinees restaurant gegeten? Hoe was dat?
Ja, het was erg lekker. Het was zo'n restaurant waar ze je gewoon een bak witte rijst met niets zouden geven, als je om nasi zou vragen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Queasy naamzoek! ik ben volgende week in de achterhoek bij mijn ouders, kom 6 juli 's avonds aan en ga wss 8 juli 's ochtends weer terug. Tijd voor een minimeet?
Jaaa tof 7 juli maandag?
Pm wel even
Oud 28-06-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, het was erg lekker. Het was zo'n restaurant waar ze je gewoon een bak witte rijst met niets zouden geven, als je om nasi zou vragen.
Maar waren de gerechten ook echt anders en culinairder?
Oud 28-06-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Niks heel hoogstaands of zo, ik ben absoluut geen sterren gewend, maar wel altijd vers, bijna altijd creatief, met veel dingen die mensen normaal nooit eten (de zogenaamde ''vergeten groenten'' bijvoorbeeld, of simpelweg linzen), bijna altijd gezond en altijd veel.


En avond, Queasy!
Pastinaak!
Oud 28-06-2010, 20:39
Verwijderd
Oh, en Brazilië verprutst een hoop passes. Ik denk niet dat we echt bang hoeven te zijn voor ze.
Oud 28-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand van jullie al eens in een écht Chinees restaurant gegeten? Hoe was dat?
Ehh, nou ik heb laatst gegeten in een Chinees restaurant hier in Chinatown, waar we geen borden kregen. Maar ik weet niet of het "echt Chinees" was. Wel anders dan bij een standaard Chinees-Indisch restaurant ergens in de provincie.
Oud 28-06-2010, 20:41
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Oh, en Brazilië verprutst een hoop passes. Ik denk niet dat we echt bang hoeven te zijn voor ze.
Van bommel die wint bijna alle duels
__________________
It's a minor!
Oud 28-06-2010, 20:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar waren de gerechten ook echt anders en culinairder?
Ja, natuurlijk. De meeste gerechten die je bij de Chinees haalt, zijn Europees. Dit was de Chinese keuken, dat is heel anders. En aangezien het een goed restaurant was, was het 'culinairer'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ehh, nou ik heb laatst gegeten in een Chinees restaurant hier in Chinatown, waar we geen borden kregen. Maar ik weet niet of het "echt Chinees" was. Wel anders dan bij een standaard Chinees-Indisch restaurant ergens in de provincie.
Hm, oke. Was het ook lekkerder of bijzonderder?
Oud 28-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ehh, nou ik heb laatst gegeten in een Chinees restaurant hier in Chinatown, waar we geen borden kregen. Maar ik weet niet of het "echt Chinees" was. Wel anders dan bij een standaard Chinees-Indisch restaurant ergens in de provincie.
Chinees-Indisch restaurant (8)
Oud 28-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, natuurlijk. De meeste gerechten die je bij de Chinees haalt, zijn Europees. Dit was de Chinese keuken, dat is heel anders. En aangezien het een goed restaurant was, was het 'culinairer'.
Oja, op de Chinese keuken wilde ik ook niet afgeven, dat is een heel ander verhaal. In Zweden had ik een Chinees huisgenootje, díe kon koken, dat was heerlijk. Maar daar kwamen dan weer geen gebakken bananen bij kijken.
Oud 28-06-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, natuurlijk. De meeste gerechten die je bij de Chinees haalt, zijn Europees. Dit was de Chinese keuken, dat is heel anders.
echt héél anders? Ik neem aan dat je bij een echte Chinees ook wel dingen als rijst en groente en vlees krijgt, of niet?
Oud 28-06-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Hm, oke. Was het ook lekkerder of bijzonderder?
Ik vond het wel lekker, maar ik heb nauwelijks reukzin dus dat zegt niet zo veel.
Oud 28-06-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Oja, op de Chinese keuken wilde ik ook niet afgeven, dat is een heel ander verhaal. In Zweden had ik een Chinees huisgenootje, díe kon koken, dat was heerlijk. Maar daar kwamen dan weer geen gebakken bananen bij kijken.
Gebakken banaan is toch Surinaams?
Oud 28-06-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Chinees-Indisch restaurant (8)
Cynisch Indisch restaurant.
Oud 28-06-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Gebakken banaan is toch Surinaams?
Ik heb geen flauw idee, ik weet alleen dat ze het bij de afhaalchinees hebben.
Oud 28-06-2010, 20:47
Verwijderd
Oh het is Indonesisch, en heet "pisang goreng".
Oud 28-06-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Gebakken banaan is toch Surinaams?
Ja, baka bana.

Edit: Surinaams-Javaans.
Oud 28-06-2010, 20:49
Verwijderd
Oh. Ehh.
Oud 28-06-2010, 20:50
Verwijderd
Ja, zeg dat wel.
Oud 28-06-2010, 20:50
Verwijderd
De ''ouderejaars student'' is weer opnieuw opzoek naar een vrouwelijke huisgenoot om een LUXE flat mee te delen.
Oud 28-06-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Maar waren de gerechten ook echt anders en culinairder?
Nee de gerechten zijn min of meer hetzelfde of viezer.
Oud 28-06-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
De ''ouderejaars student'' is weer opnieuw opzoek naar een vrouwelijke huisgenoot om een LUXE flat mee te delen.


staan die dingen echt ergens? dat is toch zo doorzichtig als wat?
Oud 28-06-2010, 20:52
Verwijderd
Maar goed, gebakken banaan is dus niet Chinees.
Oud 28-06-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, gebakken banaan is dus niet Chinees.
jawel, je hebt 2 verschillende soorten. De chinese variant (pisang goreng) is gefrituurd en de surinaamse variant (baka bana) gebakken met satesaus
Oud 28-06-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
jawel, je hebt 2 verschillende soorten. De chinese variant (pisang goreng) is gefrituurd en de surinaamse variant (baka bana) gebakken.
Pisang Goreng is de Indonesische naam (Javaans) en baka bana is de Surinaamse naam.
Oud 28-06-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:


staan die dingen echt ergens? dat is toch zo doorzichtig als wat?
Nah, zoals ik het schrijf staat het er niet en het valt dus tegen met de doorzichtigheid, maar als je eenmaal weet waar je op moet letten vallen veel advertenties af.
Oud 28-06-2010, 20:58
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dan is het toch geen gebakken banaan als ie gefrituurd is?
*valt even in de discussie*

edit: en nog onder de verkeerde account ook
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dan is het toch geen gebakken banaan als ie gefrituurd is?
*valt even in de discussie*

edit: en nog onder de verkeerde account ook
je moet nog van account switchen
Oud 28-06-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Jaaa tof 7 juli maandag?
Pm wel even
zie pm
Oud 28-06-2010, 20:59
Verwijderd
Ja bla bla zo nóem je het.

Sann, steek even een kaarsje voor me op wil je. Ik wil tussen elf en twaalf gebeld worden.

Edit: Oh hej jij bent juist niet de spelleider.
Oud 28-06-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Pisang Goreng is de Indonesische naam (Javaans) en baka bana is de Surinaamse naam.
Ik dacht dat het recept ook anders was?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.