Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2006, 14:19
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan, dan wordt het dat toch..2 begrafenissen in waarschijnlijk 1 maand, ook nog van de enige familie die ik had..

Het is echt een beetje teveel allemaal
Advertentie
Oud 10-11-2006, 14:19
Crimson
Crimson is offline
1 woord: weekend!
Oud 10-11-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 10-11-2006 @ 15:19 :
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan, dan wordt het dat toch..2 begrafenissen in waarschijnlijk 1 maand, ook nog van de enige familie die ik had..

Het is echt een beetje teveel allemaal
*knuf* hoop dat het de komende tijd wat beter met je gaat, dat heb je wel verdiend dacht ik zo!

Citaat:
Secret Agent schreef op 10-11-2006 @ 14:22 :
Ik wil even iemand om bij weg te kruipen en heel hard te janken. Ik ben het zat dat mijn dromen kapot worden gemaakt en heb het even helemaal gehad.
alsof ik mn eigen woorden al geschreven zie... Ik ben echt even helemaal op...
Oud 10-11-2006, 15:07
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 10-11-2006 @ 15:39 :
*knuf* hoop dat het de komende tijd wat beter met je gaat, dat heb je wel verdiend dacht ik zo!



alsof ik mn eigen woorden al geschreven zie... Ik ben echt even helemaal op...
Dankjewel ik ken ook het gevoel, ik voel me emotioneel ook echt uitgeput..het is allemaal zo onwerkelijk en vooral ZO onrechtvaardig..en ik mis haar zo verdomme, kon ik haar nog maar even zien, nog 1 laatste kus van haar
Oud 10-11-2006, 15:13
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 10-11-2006 @ 16:07 :
Dankjewel ik ken ook het gevoel, ik voel me emotioneel ook echt uitgeput..het is allemaal zo onwerkelijk en vooral ZO onrechtvaardig..en ik mis haar zo verdomme, kon ik haar nog maar even zien, nog 1 laatste kus van haar
kon je nog maar eventjes samen zijn met bepaalde mensen, ik ken het.. maar helaas werkt het niet zo Kop op meis! Nestel je zelf lekker tegen je vriend aan en drink heerlijk veel thee enzo.. Sterkte
Oud 10-11-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 10-11-2006 @ 14:48 :
Zeik nou eens niet steeds op zijn manier van schrijven.
nou eens niet steeds?

maar ok, vanaf heden zal ik geen commentaar meer leveren..
Oud 10-11-2006, 15:55
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 10-11-2006 @ 15:19 :
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan, dan wordt het dat toch..2 begrafenissen in waarschijnlijk 1 maand, ook nog van de enige familie die ik had..

Het is echt een beetje teveel allemaal
Das kut... Sterkte meid! *Knuffel* Kruip tegen je vriend aan en jank alles er maar uit. Succes.

@Daydream-ster: T word beter. Tenminste, bij mij wel. Daar ga ik vanuit. Kop op, laat je niet kleinkrijgen.


ot: Vanavond helemaal los gaan en morgenavond waarschijnlijk gewoon gezellig. Ik ben er zo aan toe.
Oud 10-11-2006, 16:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Groovy: Sterkte meis... *aait*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 10-11-2006, 16:09
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
fijn! gisteren concert gehad, lekker touren, eten, hotelletje pikken en badderen, hmmm...
Oud 10-11-2006, 17:32
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 09-11-2006 @ 21:36 :
Goeie zet.
Moet toch wat he.
Oud 10-11-2006, 17:39
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
'weet je wat jou probleem is? jij laat mensen twijfelen aan hun relatie, en daardoor maken zij het uit! JOU schuld!'

ja maar ik doe er toch niks voor? ik praat alleen maar met je!

'blijkbaar is dat genoeg'.

conversatie tussen mij en een meisje op de campus. en zulke schokkende dingen zei ik niet eens...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-11-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 10-11-2006 @ 16:55 :
@Daydream-ster: T word beter. Tenminste, bij mij wel. Daar ga ik vanuit. Kop op, laat je niet kleinkrijgen.
Hoop het zo, mja, weet wel waar het aan ligt. T wordt weer winter en dat trekt mijn lichaam niet helemaal ofzo. Mja, voor mn vriend is het ook niet tof als ik alles op hem afreageer..
Ach, ik ben gewoon echt op, ga vandaag lekker vroeg naar bed, morgen gaat de wekker vroeg.

Jij ook succes enzo, als het bij mij goedkomt, dan bij jou helemaal!
Oud 10-11-2006, 18:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Aha, en nu is het weer bindingsangst. Nou, dat zie ik echt als een onmogelijk iets. Kan ik het net zo goed direct opgeven. Mannen met bindingsangst zijn echt hopeloos.
Oud 10-11-2006, 19:02
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 19:51 :
Aha, en nu is het weer bindingsangst. Nou, dat zie ik echt als een onmogelijk iets. Kan ik het net zo goed direct opgeven. Mannen met bindingsangst zijn echt hopeloos.
Nu al irritaties? Dat kan nooit goed zijn he.
Oud 10-11-2006, 19:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Friendly Friend schreef op 10-11-2006 @ 20:02 :
Nu al irritaties? Dat kan nooit goed zijn he.
Nee Hij is nog steeds leuk, lief en mooi Maar toch zie ik het niet meer goed komen
Oud 10-11-2006, 19:07
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 20:04 :
Nee Hij is nog steeds leuk, lief en mooi Maar toch zie ik het niet meer goed komen
Haha, bindingsangst Nou geloof ik al niet meer dat ie een player is geweest want dat is een slechte zet
Oud 10-11-2006, 19:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 10-11-2006 @ 20:07 :
Haha, bindingsangst Nou geloof ik al niet meer dat ie een player is geweest want dat is een slechte zet
Niet zo zeiken ja Ik kwam er zelf mee want het was nogal overduidelijk. Alleen wilde ie het zelf niet zo noemen. Hij wil zn vrijheid niet kwijt, dus wat dat betreft past ie goed tussen de players.
Oud 10-11-2006, 19:27
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 20:24 :
Niet zo zeiken ja Ik kwam er zelf mee want het was nogal overduidelijk. Alleen wilde ie het zelf niet zo noemen. Hij wil zn vrijheid niet kwijt, dus wat dat betreft past ie goed tussen de players.
Hij wilt zijn vrijheid niet kwijt, wat er voor mij op neer komt dat hij niks met je wilt, want als hij je echt helemaal te gek had gevonden had hij echt niet zo zitten twijfelen!
Oud 10-11-2006, 19:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Friendly Friend schreef op 10-11-2006 @ 20:27 :
Hij wilt zijn vrijheid niet kwijt, wat er voor mij op neer komt dat hij niks met je wilt, want als hij je echt helemaal te gek had gevonden had hij echt niet zo zitten twijfelen!
Zei ik ook Volgens mij weet ie het gewoon niet.
Oud 10-11-2006, 20:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hehe.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-11-2006, 20:48
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hij is een klein beetje erg verliefd zei die.
en ik vind m ook wel erg leuk.

scharrels moeten niet vriendjes worden. toch?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-11-2006, 20:54
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Why not?
Oud 10-11-2006, 21:03
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Wij zijn twee weken hemels verliefd.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 10-11-2006, 21:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
kutkutkutkut ik baaaaal
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-11-2006, 21:27
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 10-11-2006 @ 22:03 :
Wij zijn twee weken hemels verliefd.
En Bas dan? Toch te moeilijk nu hij helemaal in Amerika zit?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 10-11-2006, 21:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 10-11-2006 @ 22:05 :
kutkutkutkut ik baaaaal
wat is er dan?

ja ik ben oprecht benieuwd, en nee, ik wil je niet bashen.



ik zeg t maar....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-11-2006, 21:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 10-11-2006 @ 22:46 :
wat is er dan?

ja ik ben oprecht benieuwd, en nee, ik wil je niet bashen.



ik zeg t maar....
wat ik de laatste tijd al vaker heb gepost; we zien elkaar wat minder omdat we het beide erg druk hebben en nouja toen we eindelijk meer dan een half uur samen zouden hebben veranderden de plannen ineens, van zijn kant. en zo gaan dr wel vaker wat dingen mis, dus dat is gewoon even verrot. ik baal niet van hem ofzo (behalve dan dus door bovenstaand incident) maar gewoon van het feit dat we minder tijd voor elkaar hebben.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-11-2006, 22:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 10-11-2006 @ 22:56 :
wat ik de laatste tijd al vaker heb gepost; we zien elkaar wat minder omdat we het beide erg druk hebben en nouja toen we eindelijk meer dan een half uur samen zouden hebben veranderden de plannen ineens, van zijn kant. en zo gaan dr wel vaker wat dingen mis, dus dat is gewoon even verrot. ik baal niet van hem ofzo (behalve dan dus door bovenstaand incident) maar gewoon van het feit dat we minder tijd voor elkaar hebben.
oh gelukkig. ik d8 even aan iets ergers/minder aangenaams.

wel goed teken dan, dat je zo baalt. dan zit t dus nog goed. van jou kant iig.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-11-2006, 22:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja daar zal het, van beide kanten, niet aan liggen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-11-2006, 22:27
Verwijderd
Zeggen dat je zult bellen, tot tig keer toe, en het dan vervolgens niet doen. Nee, zo kom je niet bepaald geloofwaardig en betrouwbaar over. Beetje jammer. En dan als msn-naam iets over keuzes en prioriteiten. Nou, die laatsten zijn duidelijk. Vriendschappen zijn dus geen prioriteit, maar dat was me al iets eerder duidelijk geworden en dit bevestigd dat alleen maar.
Oud 10-11-2006, 22:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-11-2006 @ 23:27 :
Zeggen dat je zult bellen, tot tig keer toe, en het dan vervolgens niet doen. Nee, zo kom je niet bepaald geloofwaardig en betrouwbaar over. Beetje jammer. En dan als msn-naam iets over keuzes en prioriteiten. Nou, die laatsten zijn duidelijk. Vriendschappen zijn dus geen prioriteit, maar dat was me al iets eerder duidelijk geworden en dit bevestigd dat alleen maar.
Herkenbaar *knuffel*
Oud 10-11-2006, 23:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Geen idee hoe en wat ik voel, maar ik voel me goed, zeker met betrekking tot mn vrienden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-11-2006, 01:13
Verwijderd
Ik zou verliefdheid niet eens meer herkennen, niet omdat het al zo lang geleden is maar juist omdat ik lijk het wel 24/7 te zijn, op geen specifiek persoon.
Oud 11-11-2006, 03:35
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 11-11-2006 @ 02:13 :
Ik zou verliefdheid niet eens meer herkennen, niet omdat het al zo lang geleden is maar juist omdat ik lijk het wel 24/7 te zijn, op geen specifiek persoon.
Kut voor je
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 11-11-2006, 09:47
Verwijderd
Gisteravond was echt heerlijk. Helemaal uit mijn dak gaan met mensen waarvan ik weet dat ze niks raar vinden, vallen en vastgehouden worden omdat ze zien dat je een beetje in paniek raakt, ongegeneerd flirten ('Je mag je best aan mij vasthouden hoor! ) tijdens mooie nummers, lachen om meiden die wel vooraan willen staan maar niet dat geduw willen en vooral bewegen terwijl je eigenlijk helemaal geen plaats hebt. Ik vond het gewoon helemaal super. En weetje, dat geduw vind ik eigenlijk niet eens erg. Ook al kan ik mijn voeten nergens kwijt en krijg ik geen lucht meer. Misschien vanuit "vroeger", dat je gewoon deel uit maakt van iets groter en er geen onderscheid gemaakt word. En de jongens waren allemaal zo lief! Als ze zagen dat ik het niet meer leuk vond, in paniek raakte of bijna viel, werd ik meteen vastgegrepen. Ik kan niet eens uitleggen wat ik gisteren allemaal voelde, en hoe ik erop terugkijk. Het was echt super!

En voor P., ga maar. Het is goed. Ik wens je allegoeds en hoop dat je gelukkig word. A Balladeer zingt: It is not like I could care, you do what you have to do. If you're happy over there, good for you!
Geniet er van en maak er iets van.

Laatst gewijzigd op 11-11-2006 om 09:51.
Oud 11-11-2006, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 10-11-2006 @ 20:07 :
Haha, bindingsangst Nou geloof ik al niet meer dat ie een player is geweest want dat is een slechte zet
jezus wat een ongewenste ava
Oud 11-11-2006, 11:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik sprak hem net op msn. Heb hem verteld wat er donderdag is gebeurd en gevraagd of het echt tot woensdag moest wachten. Hij is zich helemaal rot geschrokken en zei dat ik morgen wel kan komen. Gelukkig, want dan hoef ik morgen ook niet naar "hem" toe. Daar had ik eigenlijk toch niet zo'n zin in. Ging ie een beetje vragen of ik twee weken op zijn poes wil passen als hij op vakantie is terwijl ik net weer contact met hem heb en hij 200 km verderop woont. Ja hallo
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 11:59
__
Avatar van __
__ is offline
een jaar en een dag nu dus, en nog veel meer jaren en dagen to come (om het maar even cheesy te zeggen) als het aan mij ligt
Oud 11-11-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 23:30 :
Herkenbaar *knuffel*
Thnx... Ik ben gewoon te lief denk ik
Oud 11-11-2006, 13:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, heerlijk weekend samen. Vanmorgen lekker uitgeslapen en toen ik onder de doche vandaan kwam, had hij een heerlijk ontbijt voor ons samen gemaakt. Echt lief! Daarna even de stad in geweest en vanavond gaan we bij een heel goede vriend eten en waarschijnlijk nog wel even de stad in 's avonds. Ik heb er iig veel zin in. En morgen zien we wel wat we gaan doen, echt heerlijk om gewoon lekker je eigen gang te kunnen gaan

En in tegenstelling tot wat ik vooral hier op het forum veel lees, is het tussen ons nog steeds even leuk en spannend als in het begin. We blijven elkaar nog steeds verrassen, hebben allebei nog echt van die verliefde uitspattingen en de seks is gepassioneerder dan ooit. Ja, van mij mag het altijd wel zo blijven
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-11-2006, 13:24
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2006 @ 14:16 :
*verhaal*
Aahw wat lief! Is je angst van je eerdere posts nu weer een beetje afgezakt dan?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 13:27
Verwijderd
Gisteravond negeerde hij me de hele avond..
- gelukkig.

Binnenkort schaatsen met een leuke collega van me..
*heeft er zin in *
Oud 11-11-2006, 13:27
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 11-11-2006 @ 14:24 :
Aahw wat lief! Is je angst van je eerdere posts nu weer een beetje afgezakt dan?
Ja, gelukkig wel Ik zat toen echt even een paar dagen in een dipje waardoor de onzekerheid nogal hard toesloeg en dat ook wel tussen ons te merken was. Maar ik kijk er nu weer een heel stuk positiever tegenaan en de spanning tussen ons lijkt ook weer helemaal weg

Maar wat bedoelde jij net in jouw post met 'wat er donderdag is gebeurd?' En waarom blijven jullie nog steeds afspreken? Is het niet verstandiger om echt even afstand van elkaar te nemen, hoe moeilijk dat ook is?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-11-2006, 13:37
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2006 @ 14:27 :
Ja, gelukkig wel Ik zat toen echt even een paar dagen in een dipje waardoor de onzekerheid nogal hard toesloeg en dat ook wel tussen ons te merken was. Maar ik kijk er nu weer een heel stuk positiever tegenaan en de spanning tussen ons lijkt ook weer helemaal weg

Maar wat bedoelde jij net in jouw post met 'wat er donderdag is gebeurd?' En waarom blijven jullie nog steeds afspreken? Is het niet verstandiger om echt even afstand van elkaar te nemen, hoe moeilijk dat ook is?
Oh dat ik donderdag flauw ben gevallen omdat ik niks door mijn keel kreeg door verdriet, maar wel bloed ben gaan geven. Afstand nemen werkt dus niet zo. Ik heb het gewoon echt heel impulsief uitgemaakt. Mijn grote boze ex heeft een tijdje geleden weer contact gezocht en onder andere daar door ben ik nogal in de war. Inmiddels ben ik erachter dat ik gewoon echt helemaal niks aan hem heb en zijn de wolken een beetje weggetrokken uit mijn hoofd en kom ik erachter wat een idioot ik ben dat ik ook mijn relatie nog door hem liet verpesten. Niet dat die relatie goed ging, dat weet ik wel, maar het voelt echt niet alsof het tijd was om er mee te stoppen. Juist nu niet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 13:45
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 11-11-2006 @ 14:37 :
Inmiddels ben ik erachter dat ik gewoon echt helemaal niks aan hem heb en zijn de wolken een beetje weggetrokken uit mijn hoofd en kom ik erachter wat een idioot ik ben dat ik ook mijn relatie nog door hem liet verpesten. Niet dat die relatie goed ging, dat weet ik wel, maar het voelt echt niet alsof het tijd was om er mee te stoppen. Juist nu niet.
En dat is voor mij, en ik denk zeker voor een heleboel meer mensen hier, heel moeilijk te geloven gezien de dingen die jij de afgelopen tijd hier hebt gepost. Ik weet dat wij makkelijk praten als wij zeggen van 'die jongen is niet goed voor jou, stop er gewoon mee', maar het is echt niet goed zoals hij jou behandeld. En tuurlijk is het moeilijk om zomaar een lange relatie aan de kant te schuiven terwijl je nog heel veel van hem houdt en jij het idee hebt dat hij aan het veranderen was, maar waar ligt de grens? Ik ben gewoon heel erg bang dat hij steeds over jouw grenzen heen zal blijven gaan en dat jij die steeds zal blijven verleggen, omdat hij er achteraf toch weer spijt van heeft en weer even lief tegen je doet. Maar naar mijn idee, zit er gewoon een patroon in waar hij zeker in jullie relatie gewoon nooit uit zal kunnen stappen. Want hoevaak heeft hij nu al wel niet gezegd dat hij spijt heeft van hoe hij jou behandeld heeft en dat hij echt gaat veranderen, maar dat hij na een tijdje weer dezelfde fout maakte en wéér zijn dat het hem speet en dat hij nu écht ging veranderen?

Ik zou echt zo graag voor jou willen geloven dat hij nu echt veranderd is, maar ik denk dat het gewoon heel naief is om dat te denken. En als je hem nu weer een kans geeft, maak je het voor hem ook wel heel makkelijk, want wat hij ook doet, hij weet dat jij toch wel weer terugkomt. Het raakt mij gewoon echt om te zien wat hij met jou doet en ik ben bang dat je hier niet uit gaat komen zo..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-11-2006, 13:52
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ken hem al wel 8 jaar ofzo he Hij was toen ik 13 was ofzo mijn eerste vriendje en toen had hij precies het karakter wat hij nu heeft, alleen dan zonder zijn "buien". Daarop basseer ik mijn idee dat hij gewoon helemaal niet zo is, maar dat hij erg met zichzelf in de knoop zit. De laatste tijd heeft hij dat idee alleen maar voor me bevestigd omdat hij inderdaad die buien niet meer heeft. Natuurlijk is hij niet perfect. Hij doet wel snel moeilijk als ik dingen wil doen waar hij onzeker van wordt, zoals dus de sauna en met exen afspreken. Daarin zal hij een stukje moeten toegeven en dan is het aan mij of ik er verder mee kan leven. Dat stukje toegeven lijkt goed te gaan, aangezien hij toegeeft en ook echt inziet dat mij een sauna verbod opleggen nergens op slaat. Bovendien is hij nu hulp aan het zoeken en ik weet dat dat lang kan duren, maar hij is het voor mij meer dan waard om daarop te wachten.

Ik weet wel wat ik allemaal gezegd heb in mijn posts, en op dat moment voelde het ook verschrikkelijk, maar dat was wel op de meeste emotionele momenten. Ik weet ook dat ik een paar maanden geleden hele andere dingen over hem postte...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 13:56
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Tja, als jij nu echt duidelijke afspraken met hem kunt maken en hij echt bezig is met hulp zoeken, lijkt het er wel op dat hij zelf ook graag wil veranderen. Ik hoop alleen dat dat dan ook echt gaat gebeuren. De beslissing is natuurlijk aan jou wat je er verder mee doet, ik hoop alleen wel dat je oppast en sterk genoeg kunt zijn om heel strak aan je eigen grenzen vast te kunnen houden. En je hoeft je tegenover mij ook niet te verantwoorden ofzo, ik probeer het alleen te begrijpen.. Iig heel veel succes, wat je ook beslist
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-11-2006, 14:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hij wil echt aan zichzelf werken ja, deels wilde hij dat voor mij, maar in hoofdzaak omdat hij niet gelukkig met zichzelf is en dat vind ik alleen maar een betere reden. Maar dankjewel! Jij ook heel veel succes de komende tijd. Ik lees wel wat de uitslag is he? Ik hoop echt voor je dat de uitslag goed is!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-11-2006, 15:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Stomme trut, het gaat wel weer de goede kant op he? Vermaak jij je maar met anderen
Oud 11-11-2006, 17:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Juist nu de tijd steeds sneller lijkt te gaan en ik dichterbij het punt kom dat ik weer naar huis en hem toe ga, vind ik het eigenlijk wel prima om hier nog even te blijven.

Hier is het ' veilig' en ik voel me veel sterker nu, maar ik weet niet zeker hoeveel van dat 'sterke gevoel' te maken heeft met het hem niet zien, niet steeds aan hem herinnerd worden.

Aan de andere kant; het gaat gewoon heel goed en ooit moest het toch beter gaan. Misschien is dat wel nu . Ik kan me het verdriet steeds minder goed herinneren, en dat is een goed teken.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.