Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2008, 15:42
Verwijderd
Mn piercing (vertical labret, ruim 2 jaar oud) is vervelend aan het doen. Pijnlijk, zaterdag had ik een gezwollen lip en dat is wel weggetrokken maar het doet nog best pijn. Ik was ook een beetje ziek die dagen, dus mss dat het daar iets mee te maken heeft, weerstand-iets ofzo. Maar goed, wat kan ik nog meer doen om het snel over te laten gaan? Ik probeer er al zo min mogelijk aan te zitten, niet zoenen, en zeezoutoplossing 2x per dag.
Advertentie
Oud 21-07-2008, 21:30
Krynn
Krynn is offline
Ik slik bij piercings die *nu* moeten ophouden met zieken een dagje of twee Aleve Feminax. Werkt echt perfect, na een uur al, maar is natuurlijk wel een pilletje, en pilletjes hoor je te vermijden als 't even kan, want je lichaam kan heel veel zelf. Maar goed. Je mag er twee per dag slikken, en ik slik dat dan twee dagen om ervoor te zorgen dat de ontsteking niet direct terugkomt.

In principe is wat je nu doet hetgeen dat altijd wordt aangeraden enzo, je kan natuurlijk ook gewoon wat meer geduld hebben. Je zegt namelijk al dat de ontstekingsverschijnselen minder worden. Zoiets heeft nog wel een aantal dagen tot een week nodig om helemaal weg te trekken.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 21-07-2008, 21:49
Verwijderd
Ooh zo lang toch? Dan maak ik me nog even niet ongerust De vorige keer dattie verveelde was het na een paar dagen al weg, maar toen was het ook niet zo "erg".

Maar t kan door verminderde weerstand komen enzo, dus?
Oud 22-07-2008, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ooh zo lang toch? Dan maak ik me nog even niet ongerust De vorige keer dattie verveelde was het na een paar dagen al weg, maar toen was het ook niet zo "erg".

Maar t kan door verminderde weerstand komen enzo, dus?
jup, merk ik ook, zodra ik niet helemaal 100% ben gaan die van mij ook rotzooien
Oud 22-07-2008, 15:58
Verwijderd
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij iig. Heb mn piercing even gewisseld (dat kon ook weer met vrijwel geen pijn dus yay ), iets grotere bolletjes zodat ie niet "in" mn lip kan gaan zitten, en het is al stukken minder pijnlijk. Hoezee
Oud 25-07-2008, 16:23
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Mn piercing (vertical labret, ruim 2 jaar oud) is vervelend aan het doen. Pijnlijk, zaterdag had ik een gezwollen lip en dat is wel weggetrokken maar het doet nog best pijn. Ik was ook een beetje ziek die dagen, dus mss dat het daar iets mee te maken heeft, weerstand-iets ofzo. Maar goed, wat kan ik nog meer doen om het snel over te laten gaan? Ik probeer er al zo min mogelijk aan te zitten, niet zoenen, en zeezoutoplossing 2x per dag.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar dan met een tongueweb-piercing van 3 jaar oud. Die is opeens wat pijn gaan doen en ik zag zojuist dat er ook een beetje viezigheid uit komt. Is alleen spoelen met anti-bacteriele Listerine voldoende of kan ik maar beter zsm naar de dokter hollen?
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 27-07-2008, 17:03
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 27-07-2008, 22:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha te gek
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-07-2008, 22:58
Verwijderd
tjah.... hilarisch geweldig, maar niet echt mooi
Oud 27-07-2008, 23:06
Verwijderd
Erg tof, ik weet niet of ik hem zo groot zou doen, maar nice!
Oud 27-07-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar dan met een tongueweb-piercing van 3 jaar oud. Die is opeens wat pijn gaan doen en ik zag zojuist dat er ook een beetje viezigheid uit komt. Is alleen spoelen met anti-bacteriele Listerine voldoende of kan ik maar beter zsm naar de dokter hollen?
Listerine zou ik wel verdunnen, of niet? ;x En anders misschien spoelen met zeezoutoplossing (wat bij mij dus achterlijk goed helpt)? Denk dat dokter nog niet echt nodig is
Oud 28-07-2008, 00:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, droogkloot.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-07-2008, 11:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vroeg me af hoelang jullie met een ontwerp in jullie hoofd lopen voordat je het laat zetten.

Zelf heb ik twee ideeën en een plek in mijn hoofd, maar om de stap te nemen...
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 28-07-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me af hoelang jullie met een ontwerp in jullie hoofd lopen voordat je het laat zetten.

Zelf heb ik twee ideeën en een plek in mijn hoofd, maar om de stap te nemen...
2 jaar tot ik hem liet zetten.
Oud 28-07-2008, 15:07
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik had opeens een aha-erlebnis en een week later stond ie erop. heb wel 3 jaar in de preproductiefase gezeten haha.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 28-07-2008, 17:08
Krynn
Krynn is offline
Dat verschilt per tattoo...ééntje zat er 3 dagen na 't vinden van het beeld al op, het andere uiterste heeft een halfjaar in m'n hoofd gezeten. De plekken waar ze gaan komen, en welke vorm ongeveer, dát weet ik wel al jaren vantevoren.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 29-07-2008, 00:00
Verwijderd
de eerste heb ik echt jaren over zitten denken en het ontwerp heeft een jaar aan mijn muur gehangen voordat ik zeker genoeg was. de tweede wilde ik eigenlijk ook al jaren, maar heb ik wel in een opwelling laten zetten.
Oud 30-07-2008, 08:42
Verwijderd
de eerste heb ik redelijk inpulsief gezet. Ik vond het ontwerp mooi en er zat voor mij een diepere betekenis achter. Het is dat deze op mijn rug staat anders was ik hem al lang zat geweest.

De tweede heb ik jarenlang zelf getekend en daar zit dan ook een hele grote persoonlijke betekenis achter. Deze staat op mn pols en ik zie hem elke dag. Ik denk ook niet dat ik hem ooit zat word.

Ik ben nu aan het nadenken voor een derde. Ik wilde iets met bloemen en doornen en misschien het tweelingen teken. Ik heb nu eindelijk een tattoo gevonden met bloemen die ik mooi vind. Ik wil dhet ontwerp wel laten veranderen naar mijn eigen idee, maar ik heb nu iig een voorbeeld van wat ik bedoel.
Alleen twijfel ik nog een beetje. Aan de ene kant denk ik dat ik het beter niet kan doen omdat ik het voornamelijk gewoon een erg mooie tattoo vind maar er niet echt een betekenis achter zit. Aan de andere kant denk ik; ik zit nu al zoalng met dit ontwerp in mn hoofd en waarom niet? Als ik hem zat word hebben ze tegen die tijd vast wel makkelijke manieren om het weg te laten halen.
Oud 30-07-2008, 20:20
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar dan met een tongueweb-piercing van 3 jaar oud. Die is opeens wat pijn gaan doen en ik zag zojuist dat er ook een beetje viezigheid uit komt. Is alleen spoelen met anti-bacteriele Listerine voldoende of kan ik maar beter zsm naar de dokter hollen?
molkosan, dat gebruikte ik en het was zo over

en godver wat is dat smerig.
__________________
hoi
Oud 30-07-2008, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Als ik hem zat word hebben ze tegen die tijd vast wel makkelijke manieren om het weg te laten halen.
als je denkt dat een tattoo zat gaat worden in de toekomst zou ik hem gewoon niet laten zetten, om eerlijk te zijn.
Oud 30-07-2008, 23:22
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik vroeg me af hoelang jullie met een ontwerp in jullie hoofd lopen voordat je het laat zetten.

Zelf heb ik twee ideeën en een plek in mijn hoofd, maar om de stap te nemen...
Ik heb mijne nog niet laten zetten maar weet al jaren wat ik wil, waarschijnlijk na september em er eens op laten zetten.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 01-08-2008, 20:08
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
molkosan, dat gebruikte ik en het was zo over

en godver wat is dat smerig.
Ja wat vies zeg, maar het helpt wel. Onverdunde Listerine deed het ook prima btw dus mn probleempje is al verholpen. Alleen nu wil mn piercing niet los en ik wil hem er graag uit, dus binnenkort maar even langs de shop.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 02-08-2008, 14:05
STEFFAAAP
Avatar van STEFFAAAP
STEFFAAAP is offline
Haai!

Ik heb nu 2 jaar al tongpiercing, en hartje op mijn pols, en op dit moment 2 ideeën voor tattoo

Binnenkort 1 precies tussen mijn schouderbladen, ga ik samen met mijn mams zetten die doet dezelfde op haar enkel (Moeder&Dochter in t chinees) en wil eigenlijk nog een leeuw (sterrenbeeld) in me lies laten zetten.....


iemand idee hoeveel pijn tussen je schouderbladen doet?? Wordt ongeveer 3 bij 8 cm denk ik
Oud 03-08-2008, 06:01
newsmapsofhell
newsmapsofhell is offline
Ik heb gisteren bij een piercer m'n oren laten stretchen tot 2,5mm, maar ik vind het best wel klein en wil dus graag groter maar hoe pak je dat aan? ik vond dit wel vrij relaxed, helemaal geen pijn en snel, maar wil zelf nog tot 4/5 mm gaan zonder naar een piercer te hoeven. tips graag!
Oud 03-08-2008, 07:02
Verwijderd
gewoon zoiets kopen:



eerst douchen, dan wat vaseline op dat ding, dan gaat het vrij makkelijk
Oud 03-08-2008, 10:11
Verwijderd
Citaat:
(Moeder&Dochter in t chinees)
en je bent zeker dat ie correct is hé?
mijn vriend (japanoloog) heeft ooit (hij was toen twintig ofzo?) een beer van een vent (type ex-con) op café gewezen op het feit dat zijn tattoo (japanse tekens dus) ondersteboven stond, en heeft het praktisch met zijn leven moeten bekopen (heeft iig heel hard moeten lopen toen...)
Oud 03-08-2008, 10:21
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Iemand goede ervaringen met tattooshops in groningen?? welke zijn aan te raden??

thnx
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 03-08-2008, 11:00
Verwijderd
Citaat:
en je bent zeker dat ie correct is hé?
mijn vriend (japanoloog) heeft ooit (hij was toen twintig ofzo?) een beer van een vent (type ex-con) op café gewezen op het feit dat zijn tattoo (japanse tekens dus) ondersteboven stond, en heeft het praktisch met zijn leven moeten bekopen (heeft iig heel hard moeten lopen toen...)
beter bemoeit ie zich ook niet ongevraagd met andere mensen.
Oud 03-08-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren bij een piercer m'n oren laten stretchen tot 2,5mm, maar ik vind het best wel klein en wil dus graag groter maar hoe pak je dat aan? ik vond dit wel vrij relaxed, helemaal geen pijn en snel, maar wil zelf nog tot 4/5 mm gaan zonder naar een piercer te hoeven. tips graag!
http://www.alloverpiercings.nl/10361...stretchen.html

http://forums.bodyartforms.com/forums/t/5641.aspx

beide sites zijn meteen webwinkels.
Oud 03-08-2008, 17:45
Verwijderd
Citaat:
beter bemoeit ie zich ook niet ongevraagd met andere mensen.
sommige mensen zouden zich gewoon beter moeten laten informeren als ze zich willen laten tattoeëren, want als je met het chinese teken voor 'achterlijk' rondloopt en je denkt dat het 'liefde' betekent loop je mooi voor schuppenzot
Oud 03-08-2008, 18:18
STEFFAAAP
Avatar van STEFFAAAP
STEFFAAAP is offline
Citaat:
en je bent zeker dat ie correct is hé?
mijn vriend (japanoloog) heeft ooit (hij was toen twintig ofzo?) een beer van een vent (type ex-con) op café gewezen op het feit dat zijn tattoo (japanse tekens dus) ondersteboven stond, en heeft het praktisch met zijn leven moeten bekopen (heeft iig heel hard moeten lopen toen...)


haha ja heb het gecheckt
Iemand nog aanraders omgeving alkmaar/amsterdam?
Oud 04-08-2008, 01:37
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
sommige mensen zouden zich gewoon beter moeten laten informeren als ze zich willen laten tattoeëren, want als je met het chinese teken voor 'achterlijk' rondloopt en je denkt dat het 'liefde' betekent loop je mooi voor schuppenzot
Alleen in China lijkt me, dus dat valt wel weer mee. Ik vind het sowieso vrij achterlijk om Chinese tekens te tattoeëren als je ze zelf niet kunt lezen, maar dat is weer een ander verhaal.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-08-2008, 01:49
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
of vrouwen die een koi nemen, of slappe losers met een kersenbloesem... mensen mochten zich best eens wat meer in de materie verdiepen...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 04-08-2008, 10:41
Verwijderd
@ twee hierboven: daar ben ik het zeer zeker mee eens, maar àls iemand dan toch persé een tattoo wil in het chinees of japans of sanskriet of what-éver, dan kan je alleen maar hopen dat het er allemaal correct opstaat. één lijntje verkeerd en je hebt bullshit op je lijf.
zoiets als "meoder" ipv "moeder" - even idioot (alleen minder 'obvious' )
en trouwens: "alleen in china" - je moet maar één iemand tegenkomen die weet waarover ie het heeft en je weet wel de rest van je leven dat je tattoo een schijtonnozele actie is geweest, en dan voel je je dom hoor...
Oud 04-08-2008, 12:02
Krynn
Krynn is offline
...en als je dat nou meeneemt in je besluit, dat 't heel misschien niet helemaal perfect is? En als je dat nou weinig schelen kan omwille van de symbolische waarde die er voor *jou* achter zit? Dat 't voor *jou* dus nooit bullshit kan zijn?

Ik gniffel ook mee bij de tattoos waar ik de fout kan zien hoor...maar uiteindelijk gaat 't niet om welke vooroordelen de niet-dragers er aan verbinden, maar om wat de drager zelf er van vindt. Of je 't nou spelt als 'moeder' of 'meoder', één woord op zichzelf betekent niets. Bij zulke tattoos gaat 't uiteindelijk om het verhaal wat er achter zit.

Een beetje hetzelfde wat betreft mensen die zich meer in de betekenissen van iconen zouden moeten verdiepen: betekenissen worden toegekend en veranderen dus continu, ook binnen de cultuur waar ze vandaan komen, en al helemaal in de 21ste eeuw, waar cultureel gezien niets meer vaststaat. Dan gaan roepen dat er maar één voorgeschreven betekenis mogelijk is vind ik lichtjes arrogant (kijk IK heb gelijk) en nogal kortzichtig.

En: tattoos an sich hebben per cultuur al een andere lading. Respecteer je die cultuur nou juist door precies de regels mbt wie wel en niet een tattoo mag dragen ervan na te leven, of door toch op je eigen manier de bewondering voor die cultuur uit te drukken, uit te dragen, zodat die cultuur of dat verhaal niet vergeten wordt?

/overbodig ge-rant
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 04-08-2008, 12:11
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn oom heeft rhythm-and-bleus op zijn lijf staan.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 04-08-2008, 16:10
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Bij zulke tattoos gaat 't uiteindelijk om het verhaal wat er achter zit.
Helaas is het verhaal "waarom een chinees teken?" bij de meeste dozen en sjonnies "GuhwOon toF sown SjInees tekuh!!"

Denk dat STEFFAAAP ws. nooit binnen China of uberhaupt azie is geweest, zoals de meeste giegelbekken met een chinees teken als tattoo.

Niks mis met "moeder" op je lichaam zetten als je daarmee een speciale band hebt; maar als je moeder gewoon nederlander is, doe 't dan gewoon als zeehond23 en zet stoer "moeder" op je lichaam. :-/
Oud 04-08-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
...en als je dat nou meeneemt in je besluit, dat 't heel misschien niet helemaal perfect is? En als je dat nou weinig schelen kan omwille van de symbolische waarde die er voor *jou* achter zit? Dat 't voor *jou* dus nooit bullshit kan zijn?
"ja nou weetjuh, mijn broer is toch zo verschrikkelijk belangrijk foor muh, dat ik 'broer' op me arm getattoeweerd wou, en weetjuh, ik vind sjineesj toch zoooow geweldig cool man, dat ik dus 'broer' in het chinees wou dus, en ja nou weetjuh, blijkbaar heb die man van 't chinees restaurant op de hoek die 't voor me wou vertalen niet goed begrepen en heeftie dus 'broek' voor me geschreven in 't sjineesj joh, en toen had ik het blaadje perongeluk nog ondersteboven aan de tatoeweerder gegeven, en nu heb ik dus 'broek' in 't sjinees, maar dan ondersteboven, op me lijf staan, maar voor mij betekent het dus wel gewoon 'broer' en dan ook niet ondersteboven joh, want jah, me broer he! "

symbolische waarde ftw!
Oud 04-08-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Iemand goede ervaringen met tattooshops in groningen?? welke zijn aan te raden??

thnx
niet in groningen, maar redelijk in de buurt: rinto in bergum. staat heel goed bekend, heb ook hele mooie tattoos van hem gezien, maar hij heeft waarschijnlijk wel een wachtlijst. ik heb zelf bij da tonk wat laten zetten, ben wel tevreden, maar heb er mindere verhalen over gehoord. voor de rest is het volgens mij wat matig in groningen, ik zou voor rinto gaan als ik jou was
Oud 05-08-2008, 02:19
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Ik vind wat er in Groningen aan tattooshops zit er allemaal behoorlijk shady uitzien. Bij een winkel als bijv On Edge (http://www.onedge.nl/) zou ik veel eerder geneigd zijn om naar binnen te stappen dan bijvoorbeeld bij Tattoo Wim. Over Rinto hoor ik daarentegen wel veel goede verhalen!

Vandaag 6g taper gekocht
Oud 07-08-2008, 16:17
Bloemblaadje
Avatar van Bloemblaadje
Bloemblaadje is offline
Sinds vorige week heb ik er een innerconch bij ^^
Laten zetten bij Queen of Rings in Rotterdam.. ik kan er nu na een week al op slapen en hij ziet er geweldig uit. Geen wondvocht en zwelling meer



Mijn groene glazen 4mm plugjes staan ook op de foto
__________________
I'll show you who's Rock 'n Roll!
Oud 07-08-2008, 16:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh die is gaaf
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 07-08-2008, 17:14
Bloemblaadje
Avatar van Bloemblaadje
Bloemblaadje is offline
Thanks

Hij valt me echt reuze mee.. ik heb griezelverhalen gehoord van mensen die er maanden niet op konden slapen.. ik voel hem nu gewoon al bijna niet meer.. als ik hem verzorg dan heb ik geen last.. ik ben er echt blij mee Ik moet natuurlijk niet te hard roepen.. kan altijd veranderen
__________________
I'll show you who's Rock 'n Roll!
Oud 07-08-2008, 17:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die heb ik ook, maar eens in de zoveel tijd gaat die weer ontsteken...
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 07-08-2008, 17:34
Bloemblaadje
Avatar van Bloemblaadje
Bloemblaadje is offline
Ik zie het allemaal wel.. ik heb iig nooit last van ontstoken stretches en oorbellen.. en ik genees over het algemeen vrij goed.. dus wie weet is het een easy piercing voor mij
__________________
I'll show you who's Rock 'n Roll!
Oud 07-08-2008, 17:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ja, zou goed kunnen. Ik heb tot nu toe met al mijn oorgaatjes weleens problemen gehad.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-08-2008, 08:31
STEFFAAAP
Avatar van STEFFAAAP
STEFFAAAP is offline
@ Marcade:

Nee idd nooit in china of azie ofzo geweest maar daar gaat het niet om, het is voor mij en mijn moeder (gaan allebei dezelfde zetten) gewoon iets persoonlijks en symbolisch en vind dus niet dat iedereen hoeft te weten wát er nou prescies staat. Daarnaast staat een chinees teken mooier dan dat je over je hele ruggengraat Moeder&Dochter tattooërd of niet soms? Uiteindelijk gaat het er om dat IK hem mooi vind en wat mijn symbolische waarde eraan is toch
Oud 08-08-2008, 09:44
Verwijderd
Citaat:
@ Marcade:

Daarnaast staat een chinees teken mooier dan dat je over je hele ruggengraat Moeder&Dochter tattooërd of niet soms?
Daar verschillen de meningen over. Dj Aardvarck:
Oud 08-08-2008, 11:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Omg wat een held

je hoeft overigens niet te kiezen tussen groot moeder of een fugly chinees teken. ik heb ook een ode aan m'n moeder, sterker nog, ik heb er meteen m'n vader, broers, kat en pony bijgedaan. En dat is gewoon een banner met een indianenchick. en als ik niet wil dat iemand weet wat de initialen betekent dan heb ik daar een hele goeie andere betekenis voor 't is maar net hoe origineel je 't wilt he. Alhoewel ik die tattoo's van zeehond en aardvarck echt geweldig vind.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 08-08-2008, 14:57
llell
Avatar van llell
llell is offline
mooie innerconch, maar die zwelling kan ook later nog komen, en eens in de zoveel tijd is het bij mij sowieso raak.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid Tatoeage pigment
sten-vvv
2 30-07-2007 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.