Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 20:17
S
Avatar van S
S is offline
Ik ga niet zeggen dat jullie me vergeten. Want dan disst Cem Slut me weer .
Advertentie
Oud 16-05-2002, 20:21
shanli
shanli is offline
ok,we zijn je niet vergeten
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 16-05-2002, 20:30
Faery
Faery is offline
S owned veel dudes en is ontiechelijk modegeil

u.r.so.ownd.com ofsow wassut? >;]
__________________
Genocidealisme.
Oud 16-05-2002, 20:36
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Faery schreef:
S owned veel dudes en is ontiechelijk modegeil

u.r.so.ownd.com ofsow wassut? >;]
Wow 't klopt ... Hehe... Maar dat van dat ownen en dudes houdt niet in dat ik een flikkel ben hoor .

Ð4t 15 ü/|/|234L744L
Oud 16-05-2002, 20:37
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
shanli schreef:
ok,we zijn je niet vergeten
Oke dan!
Oud 16-05-2002, 20:38
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Anal Avenger
Ken em langer dan vandaag
Somehow it's exciting being around him.. kheb altijd lol met em
en hij doet lekker wat ie zelf wil, keep this up m8
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Oud 16-05-2002, 20:49
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
italianboy schreef:
punkyfish:
het voorbeeld van een puber-alto-meisje. Blij, vrolijk en lijkt me in het echte leven soms best wel irritant; omdat je denk ik heel hyper kan zijn. Wordt niet te snel volwassen, want zo ben je helemaal in je nopjes?
puber ben ik zeker ja, irritant ook , maarrem, in mn nopjes ben ik ook niet altijd, en hyper al helemaal niet *maakt reclame* zie K&L

S: Den Bosch ! Zit bij mijn schoonbroer op school, misschien ben je per ongeluk wel een vriend van hem en dan sta ik lekker voor lul *grin*. Nja, je houdt van modieuze, nette kleren, heb ik het zo het idee. Je vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Dat maak ik iig op uit je posts in die winkeltopics enzo. Volgens mij ben je wel gezellig en aardig.
__________________
...amen...
Oud 16-05-2002, 20:54
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
puber ben ik zeker ja, irritant ook , maarrem, in mn nopjes ben ik ook niet altijd, en hyper al helemaal niet *maakt reclame* zie K&L

S: Den Bosch ! Zit bij mijn schoonbroer op school, misschien ben je per ongeluk wel een vriend van hem en dan sta ik lekker voor lul *grin*. Nja, je houdt van modieuze, nette kleren, heb ik het zo het idee. Je vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Dat maak ik iig op uit je posts in die winkeltopics enzo. Volgens mij ben je wel gezellig en aardig.
Raak. Klopt, maar hoe heet je schoonbroer dan? Misschien ken ik em wel.
Oud 16-05-2002, 20:55
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
puber ben ik zeker ja, irritant ook , maarrem, in mn nopjes ben ik ook niet altijd, en hyper al helemaal niet *maakt reclame* zie K&L

S: Den Bosch ! Zit bij mijn schoonbroer op school, misschien ben je per ongeluk wel een vriend van hem en dan sta ik lekker voor lul *grin*. Nja, je houdt van modieuze, nette kleren, heb ik het zo het idee. Je vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Dat maak ik iig op uit je posts in die winkeltopics enzo. Volgens mij ben je wel gezellig en aardig.
En wie ben jij dan? Woon jij dan ook in Den Bosch?
Oud 16-05-2002, 20:59
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
S schreef:
Raak. Klopt, maar hoe heet je schoonbroer dan? Misschien ken ik em wel.
Gion?

Citaat:
S schreef:
En wie ben jij dan? Woon jij dan ook in Den Bosch?
Ik ben Mirol/Merel ofzo. Woon niet in Den Bosch, maar kom dr heel vaak aangezien mijn vriend er dus woont.
__________________
...amen...
Oud 16-05-2002, 21:14
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Gion?

Ik ben Mirol/Merel ofzo. Woon niet in Den Bosch, maar kom dr heel vaak aangezien mijn vriend er dus woont.
Hmm... Die ken ik niet . Maar als ik em zie vast wel.
Oud 16-05-2002, 21:15
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
S schreef:
Hmm... Die ken ik niet . Maar als ik em zie vast wel.
kj...
__________________
...amen...
Oud 16-05-2002, 21:28
Penelopeia
Penelopeia is offline
Citaat:
red violin schreef:
Ik kom hier bijna nooit meer om te posten, er zijn best veel "nieuwe" forummers gekomen!! Soms lees ik berichtjes en over het algemeen vind ik Bubbeltjes en Beuk het meeste in positieve zin opvallen, omdat de manier van posten mij wel aanspreekt.
Penelopeia en Marlous komen hier zeker ook niet vaak meer en loes
Ik kom hier idd ook niet al te vaak meer..maar kijk soms nog even rond..vind het wel leuk van alles te lezen maar heb niet zo snel de behoefte om zelf iets te posten
maja, hier ga ik even op reageren natuurlijk want het was altijd erg gezellig met jullie (en dan doel ik op red violin, Loesje, Marlous en Esmee)..haha, Williampje he..

maar dan ga ik jullie dus ook allemaal even analyseren

Red Violin -> lief, spontaan meisje..staat voor veel open en heeft haar eigen stijltje. Heeft een paar echt goede vriendinnen, maar maakt door haar open houding toch snel contact met anderen. Verder vind ik (voor zover ik me jouw foto kan herinneren) dat je een hele leuke uistraling hebt!

Esmee -> Opvallend meisje, in de zin van het posten hier. Ik vind dat je vaak goed en leuk post, je beargumenteerd goed. En volgens mij kun jij irl ook goed voor jezelf opkomen. Soms kom je misschien ietwat bazig over..maar echt een bitch ben je absoluut niet. Het lijkt me dat jij best een sociaal type bent, die goed contact onderhoud met dr vriendjes en vriendinnetjes

Loesje -> In het begin dat je hier kwam vond ik je een beetje druk overkomen, maar nu heb ik dat idee helemaal niet meer. Je lijkt me een heel leuk meisje waar ik goed mee zou kunnen praten. Verder lijk je me ook wel een sociaal typetje

Marlous -> Jou heb ik hier al een tijdje niet zien posten..maja, in de hoop dat je dit leest (of juist niet ) post ik dit toch nog maar even. Ik vind je een leuk meisje, met een mooie uitstraling. Je bent iemand die weet wat ze wil en goed voor zichzelf opkomt. Verder ben je volgens mij het type met een aantal hele goede vriendinnen en veel kennisen. Je lijkt me een gezellige shoppartner Jullie allemaal wel overigens

En sja voor de rest valt er voor mij even niet zoveel te analyseren..veel mensen ken ik niet goed genoeg.

Wel vind ik dat nare man een beetje veranderd is, wel in positieve zin..je geeft jezelf, maar dan ook echt jezelf, meer bloot. Terwijl je eerst iedereen hier toch wel een ander beeld voorhield naar mijn idee. niet te persoonlijk opvatten he

Verder vind ik Miss Quasy een heel leuk meisje, ook hoe ze post. Het leest gewoon leuk..verder ben ik het met wat ik zoals lees van anderen over jou eens..je bent intelligent, maar ook onzeker over jezelf, iets wat absoluut niet hoeft. Je komt op mij leuk, sociaal over

En verder nog even Italianboy..dat vind ik een leuke jongen met humor ook met een leuke kledingsmaak, hij heeft stijl. maar ergens ook weer echt zn eigen stijltje, en dat vind ik wel wat hebben.
__________________
geniet eens even
Oud 16-05-2002, 21:47
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Anal Avenger
Ken em langer dan vandaag
Somehow it's exciting being around him.. kheb altijd lol met em
en hij doet lekker wat ie zelf wil, keep this up m8
LEZ doe mij nou eens

hmmmz... ga k ff bogdan doen

keej... ken m niet egt goed... ex-mede-spinoza-ganger
heeft een ongelooflijk apart en koel gevoel voor humor; je kan (volgens mij) echt ontzettend met m lachen, maar dan ook echt zo dat je de hele avond niks anders doet . maar er valt ook wel een serieus gesprek met m voeren...
verlegen, k denk wel betrouwbaar. geniet van het leven.
heeft hele rustige (en toch ook wel schattige) uitstraling

kee, sowwie als t niet klopt

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 21:49.
Oud 16-05-2002, 21:50
Verwijderd
Ik wil ook nog een keertje..
Oud 16-05-2002, 22:21
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
*knip*
haaaaallo tara, halloho, HOHOI! hoi! aandacht?

(dit was een hint)
__________________
...amen...
Oud 16-05-2002, 22:23
Dying Bride
Dying Bride is offline
Paranoide is echt een superlief meisje, zelfs over msn krijgt ze me soms zover dat ik haar op zou willen vreten Ik lach me altijd helemaal dood met haar, na een chat heb ik altijd de hik. Heerlijk karakter, praat overal over. Is heel erg eerlijk, en lekker druk. Ik vond haar in real life ook een schatje, en ik hoop dat we nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang vriendinnetjes blijven

Antartica hahahha waarom analyseer ik m'n vriendin maargoed... lara is een heel lief meiske, maar ze kan tegen vreemden soms gemeen overkomen ze is ook maar lief tegen een selectief groepje mensen. Als ze je eenmaal lief vind blijft dat meestal ook wel zo. Ze is heel erg intelligent, ookal zegt ze zelf van niet. Ze heeft ontzettend droge opmerkingen waar ik me meestal half dood om lach (ze verward saxofoons met basgitaren enzo ) en juah... ik hou gewoon van d'r

Punkrock Bastard Joey is om in te bijten
Een ongelofelijk lief jongetje, die ik ontzettend graag zou willen beschermen tegen al het slechte in de wereld enzo. Hij heeft een heel mooi karakter, en hij is ontzettend lief. Ik heb heel vaak het gevoel dat hij me begrijpt met dingen die ik hem vertel. JOEY IS LIEFFFF

Acid star lisa is echt een heel lief meisje. Ze is soms alleen erg onzeker (en ik vraag me af waarom) maar ze is heel erg mooi Je kan met haar lachen, en ze beschermt je altijd tegen enge schepsels in magni, of waar je op dat moment ook bent
Lisa is een van de liefste mensen die ik ken

King Heeft een heel aantrekkelijk bekkie (maar ik geloof dat ik dat al vaker heb laten vallen is het nie?) Hij heeft ook wel een goeie smaak qua muziek enzo, en is leuk om mee te praten. (ik heb hem alleen in m'n icq en geen msn.... hoe kan dat?)
Dit was het wel weer gloof ik
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Oud 16-05-2002, 22:24
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
mensen die vragen worden overgeslagen..
Oud 16-05-2002, 22:27
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
italianboy schreef:
mensen die vragen worden overgeslagen..
__________________
...amen...
Oud 16-05-2002, 22:28
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
haaaaallo tara, halloho, HOHOI! hoi! aandacht?

(dit was een hint)
oehw sowwwwwiej meis

ik zal u proberen te analyseren (we praten bijna niet meer met elkaar enzo )
nouja... ik vind u iig een superliev meisje, je hebt gevoel voor humor... kan superdruk en hyper zijn, onzeker, maar je laat het niet zien, verbergt het liever achter een soort van masker (voor anderen, je moeder enzo)
je kan echt SUPER goed en koel schrijven en je gevoelens uiten op die manier
apart, denk wel creatief, grappig, geweldige (aparte) humor
betrouwbaar

tsjah verder weet ik het echt even niet meer ben zowiezo niet goed in dit soort dingen als k mensen niet irl ken
Oud 16-05-2002, 22:35
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
oehw sowwwwwiej meis

ik zal u proberen te analyseren (we praten bijna niet meer met elkaar enzo )
nouja... ik vind u iig een superliev meisje, je hebt gevoel voor humor... kan superdruk en hyper zijn, onzeker, maar je laat het niet zien, verbergt het liever achter een soort van masker (voor anderen, je moeder enzo)
je kan echt SUPER goed en koel schrijven en je gevoelens uiten op die manier
apart, denk wel creatief, grappig, geweldige (aparte) humor
betrouwbaar

tsjah verder weet ik het echt even niet meer ben zowiezo niet goed in dit soort dingen als k mensen niet irl ken
jijbentlief!
__________________
...amen...
Oud 16-05-2002, 22:40
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
jijbentlief!
jij ook *knuvvel*
Oud 17-05-2002, 09:35
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Bedankt voor de analyses.. ik moet nu werken maar ik zal es kijken of ik d'r ook een hoop kan doen, ik neem aan dat ik jullie allemaal wel een beetje ken

Italianboy.. ik vond je analyse erg lief
__________________
.
Oud 17-05-2002, 10:19
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
de Wijze Jodokus :
Notoire mafkees, liefdevol, begrijpend, aardig, gek, opvliegend en tevens god.

Sleeping Beauty :
Aardig, staat altijd voor je klaar, mooi ook , en imo iets te onzeker, maar wel lief

SpiritX :
Semi collega, aardige knul, getalenteerd
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Oud 17-05-2002, 10:43
DrPain
Avatar van DrPain
DrPain is offline
DrPain's analyse

|| Disclaimer || Ok de meeste vinden me toch wel een eikel, dus kan ik een keer eerlijk zeggen wat ik van sommige mensen hier vind.

Forum-Punk
Geweldige humor, hij is echt super vet, en legt het er zo dik bovenop en sommige mensen zien vaak de ironie nog niet. Dat maakt hem cool, verder: Leuke muziek smaak

Italianboy
Hij brengt zijn post zo goed, de manier hoe hij dingen vertelt. Geweldig. Voor de rest vind ik zijn bijdrage in topics echt goed, en kan ik waarderen (in tegenstelling tot enkele andere hier).
Dat ligt prolly aan de leeftijd.

nare man
Zo anders als ik, en toch ben ik het zo vaak met hem eens. Hij geeft geaccepteerd tegengas in topics. En dat is goed. Verder, regelmatig ligt zijn humor niveau een level hoger dan het gemiddelde hier, en dan kan ik er goed om lachen.
Dat ligt prolly aan de leeftijd.

MelodyOfDeath
Pas goed op dit forum, maar is toch wat volwassener. En is cool omdat die lerares wil worden. Ik mag haar.
Dat ligt prolly aan de leeftijd.

exploding boy
Vind ik vooral een goeie moderator, volgens mij echt een vrije en levensgenieter. Ik vind dat zij heel veel betekend voor dit forum.
Dat ligt prolly aan de leeftijd.

De Wijze Jodokus
Net wat italian boy zegt: Hij is heel erg met zich zelf bezig, is onzeker en wil geaccepteerd worden. Hij wil graag positief commentaar horen. Vooral qua uiterlijk is hij er erg mee bezig. Ik vind zijn douche foto's echt zielig. Of als hij zijn spierballen omhoog duwt als hij met zijn armen over elkaar zit. Verder wordt hij hier volgens mij alleen geaccepteerd omdat dat A'dam clubje zo hecht is. Maar ik vind hem de forum-misfit (in de negatieve zin van het woord). Verder vind ik hem voor een 18 jarige niet erg volwassen overkomen.

Martin Dude
Martin dude is cool, ik vind hem een goeie jongen, alleen volgens mij doordat hij veel typt als: cjoet ipv leuk. Van dat missen bij het foto topic, komt hij ook een beetje over met het alto-kwel-djoen-guhaltuh, das zijn enigste minder puntje. Zijn karakter is verder echt goed!

Black Dolfin
Geen idee of jullie haar kende, ze is hier al een tijd niet meer geweest, maar zij heeft het mooiste karakter hier op het forum, ze is gekenmerkt en niet gemaakt. Maar zo mooi van binnen. Zij is echt super cool.

DrPain (zelf-analyse)
Ok ik kom hier opzich redelijk vaak (dit is me 1928ste post) ik bevind me een beetje op de achtergrond, vooral omdat ik me niet te veel wil associeren met te veel mensen hier. Ookal kan ik het met de meeste goed vinden. Ik ben een smiegterig eikeltje, en was me te weinig. Ben niet erg bezig met wat mensen hier van mij denken, anders zouden die fototopics ook volstaan met mijn foto's tussen die van die gekke a'dammers.
__________________
.oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~
Oud 17-05-2002, 11:04
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
je kan wel zien wie elkaar wel of niet mag
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Oud 17-05-2002, 11:13
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:


Italianboy.. ik vond je analyse erg lief
geen kwaad woord over je
Oud 17-05-2002, 12:09
^Lolita la Vampira^
^Lolita la Vampira^ is offline
Oud 17-05-2002, 12:12
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
DrPain schreef:
De Wijze Jodokus
Verder wordt hij hier volgens mij alleen geaccepteerd omdat dat A'dam clubje zo hecht is.

daar maakt u een fout, ik behoor niet tot de 'amsterdamse stinkaltoclub' maar vind jaap ok. (ik accepter hem dus) Hij is idd onzeker en heeft vrij opvliegend karakter maar dat weet hij zelf ook en volgens mij werkt hij daaraan.
Je karakter heb je ook niet altijd zelf gekozen.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 17-05-2002, 12:17
punkyfish
punkyfish is offline
ik wil nog meeheer!
__________________
...amen...
Oud 17-05-2002, 12:21
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
ik wil nog meeheer!
wie niet?
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 17-05-2002, 12:21
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
wie niet?
uhm. weet ik niet?
__________________
...amen...
Oud 17-05-2002, 12:23
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
retorische vraag
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 17-05-2002, 12:29
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


~(S-|-)2v!lL~ vervelende jongen en ook niet erg open-minded

[
Dat eerste ben ik met je eens alleen klopt het laatste imho niet echt.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 17-05-2002, 12:39
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
*zucht* Daar gaat ie dan......

Thutshui => Danoontje&surprise-ei fan, nieuwste slachtoffer van de parkhangverslaving, poepanalyser ('ah, dat was een keeshondje...') , eigenaar van een hoog lievigheidsgehalte, zeer betrouwbaar, slaat graag op dingen, af en toe ietwat wantrouwig, koksbroekenverzamelaar, zegt wat ie denkt en is geen kontendraaier, makkelijk te verslaan op de nintendo , GTST-addict, kweker van sigs enz. enz. enz.....


maar bovenal in het bezit van.........een zeer cjoet vriendinnetje *ego alom* (bral bral bral)
+ vredesstichtertje en sexbeest
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 17-05-2002, 13:00
DrPain
Avatar van DrPain
DrPain is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
... en heeft vrij opvliegend karakter maar dat weet hij zelf ook en volgens mij werkt hij daaraan.
Op het forum merk je vrijweinig van die opvliegendheid. Bovendien vind ik spontane uitbarstingen van mensen (positief/negatief) altijd cool, want dat is tenminste eerlijk en open.
Waar ik me o.a. bij hem maar ook menig ander hier aan erger, is de manier van reageren, elkaar de hemel in prijzen, met die internet-slang. En die reacties uitlokken met foto topics.

Alles wat ik gezegt heb is niet persoonlijk
__________________
.oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~
Oud 17-05-2002, 13:21
Verwijderd
Anal Avanger - Bogdan
Ik ken je niet zo goed, maar ik mag je wel, je bent 9 van de 10 keer stoned als ik je zie dus ik weet neit zo goed hoe je in normale staat bent Je bent dus wel een beetje een softdrugjunk, die erg van punk(-rock) houdt en ska. Je bent een jongen die nog onervaren is in de liefde maar volgens mij wel helemaal verkocht is als hij t ontdekt (of heb je dat nou na Berlijn? ). Je hebt een koel gevoel voor humor enne op msn ben je ook altijd heel vrolijk. Grapjes zoals op auto's poepen vind ik dan wel weer wat minder maar wel leuk Een krrrrrraaaaaaaaatjuuuuuuuuuuuuuh, een wieeeeeeeeeetjuuuuuuuuuuuh, een kuuuuuuuuuuuuuuutjuuuuuuuuuuh en een brooooooooootjuuuuuuuuuuuuh eeihhhhh met uuuuuuuuuuuuuuh hahahaaha (insiders joke)


Du|_uck - Lester

Ja ik ken je natuurlijk al vanaf me 4e tot me 12e maar ik die tijd kende ik je eigenlijk neit eens zo goed. Mijn vader zat bij jou moeder in de klas en jou broer bij mijn broer en ik bij jou dus, blijf ik altijd wel erg toevallig vinden.
Je bent een lieve gevoelige jongen die niemand wil kwetsen. Je bent niet iemand die 123 zomaar over zijn gevoelens gaat praten uit zichzelf. Je bent tot over je oren verliefd op je vriendin Lisa (waarmee je dankzij MIJ weer hebt ) en zij ook op jou Ik denk dat het verlies van je vader ook een grote veranderng in je leven heeft gemaakt (of niet?). Je bent erg goed in tekenen en bent een beetje over 8ballt.. En verder ja ben je Sxe, ik weet ff verder neit wat ik erover kan zeggen..

Ruby Soho - Tara

Lief meisje die veel van aandacht houdt, kan dr kwebbel ook neit houden op msn maar irl is ze best wel verlegen en stil, maar dat ijs is te breken! Ze is snel verliefd op 'jogjes' en dat kanook snel over zijn. Je denkt snel dat mensen je neit moeten en laat dat duidelijk merken waardoor mensen geirriteerd kunnen raken ( spreek trouwens niet vanuit mezelf). Erg zonde. Je bent er wel altijd als mensen je nodig hebben om ze op te vangen en langs te gaan,m dat vind ik erg lief. Je moet alleen wel wat liever tegen je meoder doen

Eztah - Ester

Een heeel mooi meisje en super fotogeniek, en kuiltjes waar ieder meisje jaloers op wordt (nu spreek ik wel voor mezelf ) Je bent echt een superkoppel met Hylke waar ik echt jaloers op jullie. Jullie zijnin mijn ogen gewoon voor elkaar gemaakt. Aan jullie verliefdheid komt ook geen einde (hoop ik ) . Ik ken je eigenlijk niet heel erg goed maar ik mag je heel erg. Je straalt echt liefde uit en bent enorm behulpzaam en er zit geen greintje kwaad of aggressie in jou.
Mja dat wassut wel zo'n beetje.

Miss Quasy

Erg leuk meisje, spontaan, op een schattige manier onzeker en zoo onterecht maar zoals italianboy al zei, t geeft je eenbepaalde soort van charme. Je kan soms een beetje gemeen uit de hoek vallen, maar ik denk dat jij daar wel terechte redenen voor hebt en niet een achterbaks vuil kreng bent Je geeft veel om mensen die je dierbaar zijn. Ik vind je een heel mooi meisje van binnen en buiten.


Pebbles ed

Hmm heel stom maar ik heb nog helemaal nog geen beeld van jou dat heb ik wel bij meer mensen die wel vaak wat van hoor maar echt dr komt niet echt wat boven solly dit heb ik ook bij punkyfish, MOD, Jewel enz ik denk dat ik gewoon meer info nodig heb ofzo Jullie lijken me trouwens wel stuk voor stuk hele lieve en leuke meisjes hoor dus daar neit van
Oud 17-05-2002, 13:34
Verwijderd
ben hier net nieuw eigenlijk en de enigste die ik een beetje gesproken heb is paranoide.

Ze is erg liev en sociaal en als je eenmaal aan het praten ben dan is het heel erg leuk.

Voor de rest moet ik de mensen hier nog een beetje leren kennen

ps: ben zelf niet zo prater dus daar zal het ook wel een beetje van komen....
Oud 17-05-2002, 14:14
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:


Ik kom hier idd ook niet al te vaak meer..maar kijk soms nog even rond..vind het wel leuk van alles te lezen maar heb niet zo snel de behoefte om zelf iets te posten
maja, hier ga ik even op reageren natuurlijk want het was altijd erg gezellig met jullie (en dan doel ik op red violin, Loesje, Marlous en Esmee)..haha, Williampje he..


Loesje -> In het begin dat je hier kwam vond ik je een beetje druk overkomen, maar nu heb ik dat idee helemaal niet meer. Je lijkt me een heel leuk meisje waar ik goed mee zou kunnen praten. Verder lijk je me ook wel een sociaal typetje

Ik kom ook niet zo vaak meer, en als ik kom post ik niet eens altijd wat. Ik ken ook steeds minder forumleden, en heb net als jij...niet meer zo de behoefte om wat te posten.
Jou beschrijving klopt wel. Veel mensen vinden mij IRL in het begin ook druk, maar later valt het allemaal wel mee.

jij lijkt mij ook heel erg leuk meisje. Goede kledingsmaak, weet wat je wil in het leven. Ontzettend lief voor mensen om je heen. En je kan met veel mensen wel goed op schieten, en ook heel sociaal voor alle mensen om je heen!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Oud 17-05-2002, 14:22
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Rodina --> Meisje dat uit een goede familie komt, maar die eigenlijk anders wil zijn. Kan met veel mensen goed op schieten, en heeft niet snel een mening klaar op basis van kleding/lifestyle. Daarom is ze ook de perfecte forumbaas. Een taak die je goed vervult, maar af en toe ben je wel wat streng! Je bent ontzettend creatief, en hebt een leuke kledingsmaak. Je houdt niet van standaard types of hokjes.

Rosi --> Lief meisje, dat serieus overkomt. Heel sociaal voor vrienden, die ze ook veel heeft. Ze kan met veel mensen goed opschieten en contacten zijn ook makkelijk gelegd. Mooie kleding.

Nare man --> Ontzettend aardige jongen. Iemand waar ik veel overeenkomsten mee heb, Een vriend waar je op kan bouwen iemand die er voor je is. Ontzetten sociaal, alhoewel je wel over veel mensen een mening klaar hebt. Hij kan ontzettend goed beargumenteren. Van binnen ben je best onzeker (wat eigenlijk nergens voor nodig is!) Je geniet erg van het studenteleventje.

Esmée --> Een aardig meisje in een cocon. Daar moet je even door heen prikken, een bitch voor buitenstaanders, een lief meisje voor vriendinnen. Ze houdt van jongens, en heeft daarin redelijk goede smaak
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Oud 17-05-2002, 14:35
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:


alleen klopt het laatste imho niet echt.
baseer ik ook op een van de zeer weinig van jou die ik nog herinner, in een topic over hoeveel troep voor je kop en lichaam. Daar linkte jij dat onmiddelijk op een vrij grove manier aan ijdelheid en onzekerheid zonder er ook bij na te denken dat niet iedereen een geweldige huid heeft en er ook mensen zijn die zonder bepaalde producten uitslag (like me) en/of puisten krijgen en dat enkel gebruiken voor hen zelf niet om beter uit te zien voor anderen. verder heb ik niet zo op je gelet maar ik ergerde me erg aan deze en nog een paar posts van je
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 17-05-2002, 14:47
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
Anal Avanger - Bogdan
Grapjes zoals op auto's poepen vind ik dan wel weer wat minder maar wel leuk
wat niemand weet is dat joren en jesse mij ertoe gedwongen hebben (JA ECHT WAAR), en daarna gaan ze het fijn doorlullen aan andere mensen, niet dat ik ermee zit hoor
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Oud 17-05-2002, 16:00
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:
[
Acid star lisa is echt een heel lief meisje. Ze is soms alleen erg onzeker (en ik vraag me af waarom) maar ze is heel erg mooi Je kan met haar lachen, en ze beschermt je altijd tegen enge schepsels in magni, of waar je op dat moment ook bent
Lisa is een van de liefste mensen die ik ken

[/B]
*diep ontroerd*

wat LIEEEEEEEEF VAN JE!!!!
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Oud 17-05-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
hmmm, ben nog niet zo heel lang hier, maar een paar mensen zouden me moeten kennen vanuit Seksualiteit. dus, wie durft mij te analyseren ... hoeft niet, mag wel ...
om te beginnen, jij hebt dezelfde naam als mn vader
Oud 17-05-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Dying Bride schreef:
Paranoide is echt een superlief meisje, zelfs over msn krijgt ze me soms zover dat ik haar op zou willen vreten Ik lach me altijd helemaal dood met haar, na een chat heb ik altijd de hik. Heerlijk karakter, praat overal over. Is heel erg eerlijk, en lekker druk. Ik vond haar in real life ook een schatje, en ik hoop dat we nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang vriendinnetjes blijven
aaaaaw kel tuluk blijven wij voor heel boel lang vriendinnetjes

jij komt lekker niet meer van me af ghihi
Oud 17-05-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Pollore schreef:
ben hier net nieuw eigenlijk en de enigste die ik een beetje gesproken heb is paranoide.

Ze is erg liev en sociaal en als je eenmaal aan het praten ben dan is het heel erg leuk.

Voor de rest moet ik de mensen hier nog een beetje leren kennen

ps: ben zelf niet zo prater dus daar zal het ook wel een beetje van komen....

ik kan jou niet analyseren want *bloos* eigenlijk heb ik je maar heel weinig gesproken.. weet je voornaam niet eens
maar wat wel meteen opvalt is dat je heel stil bent, en volgens mij heel onzeker, vooral bij onbekende mensen. Je komt wel intelligent over, maar het kost moeite om contact met je te maken. Het is wel zo dat je je er niet voor afsluit, je bent gewoon niet erg sociaal aangelegd, waar op zich niets ergs aan is.. en wij hebben toch wel mooi een heel vol msnvenster bij elkaar gepraat

en jij moet reageren op msn, want ben ik eindelijk weer onlijn zeg je niets..
Oud 17-05-2002, 17:12
Verwijderd
jaja
Oud 17-05-2002, 17:26
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:

jewel:

plien is hip en apart. Je hebt een hoofd, vooral die slaperig net uit je bed blik doet t goed bij mij. Ik heb 1x met je gechat en dat was erg gezellig! Maf kuiken ben je, uniek, altijd zoekend naar wat de massa juist niet doet of wilt. Creatief en lief op een andere manier dan de meesten zijn. Ik denk dat je een eigen manier hebt van houden van en lief zijn voor. Heeft poep aan alles wat zich beter en groter waant dan haarzelf.
ik bewonder je wel een beetje.
ohh jah; je hebt een bak vol humor bij je
Ik vind dit echt heel erg lief, vooral om dat van jou te horen.
Oud 17-05-2002, 19:04
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
DrPain schreef:
DrPain's analyse


De Wijze Jodokus

is onzeker en wil geaccepteerd worden
--> door mijn vrienden wel ja door bijv. jouw helenmaal neit

. Hij wil graag positief commentaar horen.

--> jij niet?

Vooral qua uiterlijk is hij er erg mee bezig. Ik vind zijn douche foto's echt zielig.

--> benk toch bang dat je het id erachter neit zo geod snapt maar goed ergens kan ik me ook wel voorstellen dat je dat denkt...

Of als hij zijn spierballen omhoog duwt als hij met zijn armen over elkaar zit.

-->ja dat doe ik voor sociele acceptatie op een forum en voor mijn vriendejes anders mogen ze me neit meer,ik kan er inkomen dat je zo denkt maar tochdenk ik dat je erg fout zit.. veel van mijn fotows zijn eerder zelfspot of een rare soort van humor dan dat ik narcistisch bezig ben...

Verder wordt hij hier volgens mij alleen geaccepteerd omdat dat A'dam clubje zo hecht is.

-->haah nou lees dit topic maar eens door 80% van de oordelen over mij zijn van mensne die ik nog nooit echt gezien heb

Maar ik vind hem de forum-misfit (in de negatieve zin van het woord). Verder vind ik hem voor een 18 jarige niet erg volwassen overkomen.

--> volgens mij kamp je met vooroordelen en ligt het vooral aan je eigen intrepetatie.. de meeste heir vinden mij verre van onvolwassen posten.. waarom zou je trouwens metteen strikt seriues moeten gaan doen als je 18 word.. je hebt een half jaar geleden ookal iets gepost over dat je me neit mocht volgens mij heb jij heel snel een beeld van iemand en laat je daar neit meer van los

[.
excuus dat ik heir ff op moest reageren ik wilg een welles en niettes dicussie openen maar ik vind dat ik wel ff mijn visie hierop mag los laten...
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 17-05-2002, 20:16
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
DrPain schreef:
Op het forum merk je vrijweinig van die opvliegendheid.
--> volgens mij lees jij dus echt alleen maar de fototopics...

Bovendien vind ik spontane uitbarstingen van mensen (positief/negatief) altijd cool, want dat is tenminste eerlijk en open.

--->
Waar ik me o.a. bij hem maar ook menig ander hier aan erger, is de manier van reageren, elkaar de hemel in prijzen,
-->doe ik niet

met die internet-slang.

--> doe ik ook niet
En die reacties uitlokken met foto topics.
--> tsja zo denk jij erover

Alles wat ik gezegt heb is niet persoonlijk

volgens mij lul jij maar een eind weg... je mag me vanaf het begin al niet.. volgens mij is jouw menigngebasseerd op een enkele post en een paar fotows van mij... je lijkt me verder een ongelovenlijk humorloos persoon die erg volwassen over wil komen ...
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle De grote 'analyseer je medeforummer' topic!
I <3 cock
4 19-06-2004 10:15
Lifestyle Analyseer je medeforummer!
Verwijderd
334 18-04-2004 22:48
Psychologie Analyseer je medeforummer!
Quiana
246 28-05-2003 13:05
Lifestyle analyseer alles & iedereen
~Sjeherazade~
17 23-04-2003 03:46
Lifestyle Analyseer je medeforummers. deel II
Cinamon
239 17-06-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.