Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2010, 14:13
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou, kom nog snel even langs dan
Helaas ik zit helemaal dicht tot midden augustus.
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 04-07-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom fietsen die wielrenners in de Tour altijd zo op een kluitje? Je zou denken: goh, iemand hoeft maar één stuurfoutje te maken en het hele peloton ligt op zijn bek. Maar blijkbaar beseffen ze dat niet.
Ik zou me echt benauwd voelen als ik in het midden zou fietsen.

En dan al die mensen die midden op de weg gaan staan om iets van dat peloton te kunnen zien Hebben ze nou echt geen besef van het gevaar?
Lastig concept hè, wrijving.
Oud 04-07-2010, 14:14
Verwijderd
Wij gaan morgen naar 2 katten kijken.
Oud 04-07-2010, 14:14
Verwijderd
Ik vind het echt vreselijk dat de tijd maar doorgaat en dat ik al 22 word. Echt vreselijk.
Oud 04-07-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt vreselijk dat de tijd maar doorgaat en dat ik al 22 word. Echt vreselijk.
hallo ik word al fucking 25 over 20 dagen ;x
Oud 04-07-2010, 14:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Tussen de 20 en 25 is toch de ideale leeftijd?
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt vreselijk dat de tijd maar doorgaat en dat ik al 22 word. Echt vreselijk.
Wacht maar tot je 32 bent, dan zou je willen dat je weer 22 was!
Oud 04-07-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Tussen de 20 en 25 is toch de ideale leeftijd?
Ideale leeftijd waarvoor?
Oud 04-07-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar tot je 32 bent, dan zou je willen dat je weer 22 was!
Ik hoop niet dat ik 32 word
Oud 04-07-2010, 14:16
Verwijderd
Serieus, ik krijg nu helemaal een paniekgevoel als ik erover nadenk dat ik bijna jarig ben. Word helemaal misselijk.


Vanaf m'n 13e ofzo haat ik m'n verjaardag.
Oud 04-07-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, omdat anticonceptie niet altijd beschikbaar was, de pil nog niet bestond (en toen hij eenmaal wel bestond en geperfectioneerd was, was hij niet zo sociaal geaccepteerd als nu), religie een grotere grip had op de bevolking waardoor anticonceptie een groter taboe was, vrouwen vaker thuisbleven in plaats van te gaan werken, de gezondheidszorg minder goed was, en de levensverwachting lager lag.
Maar de mensen waren wel armer.
Oud 04-07-2010, 14:17
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ideale leeftijd waarvoor?
Vrijheid, je bent nog jong en mensen nemen je serieuzer dan als 18/19 jarige ''volwassenen".
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Maar de mensen waren wel armer.
Ik denk dat je 't allemaal prima begrijpt maar gewoon wil klieren.
Oud 04-07-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ideale leeftijd waarvoor?
Batsen.
Oud 04-07-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop niet dat ik 32 word
Je gaat liever op je eenendertigste dood?
Oud 04-07-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Je gaat liever op je eenendertigste dood?
Nog wat eerder als het even kan.
Oud 04-07-2010, 14:19
Verwijderd
27 is een prima leeftijd
Oud 04-07-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Nog wat eerder als het even kan.

Een beetje een vervelende versie, maar ik kan niets beters vinden.
Oud 04-07-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar tot je 32 bent, dan zou je willen dat je weer 22 was!
De 30 komt steeds dichterbij voor mij.. </ongelukkig>
Oud 04-07-2010, 14:23
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ooh voor mij duurt dat nog wel even 30
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 14:23
Verwijderd
Ik vind het heel fijn dat de tijd maar doorgaat. Lekker doorleven zonder dat het moeite kost en als je bezig blijft dan rol je vanzelf in allemaal gave avonturen en kansen en dingen. Het leven is net een side-scroller Met een goed verhaal en briljant gerenderde graphics. Ik vind het alleen jammer dat er gave mensen zullen zijn die eerder doodgaan dan ik. Zelf doodgaan lijkt me verder prima, want je hersenen zorgen op 't laatst voor een spetterende show van geruststellende geluksstofjes, al is het jammer dat de tijd ook na je dood blijft doorgaan waardoor je allemaal interessante nieuwe dingen nooit meer kan zien. Maar goed, je bestaat dan toch niet meer dus dat is niet zo erg. Rouwen om de dood van anderen is een stuk naargeestiger.
Oud 04-07-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
De 30 komt steeds dichterbij voor mij.. </ongelukkig>
Citaat:
Wacht maar tot je 32 bijna 40 bent, dan zou je willen dat je weer 22 bijna 30 was!
Oud 04-07-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Lastig concept hè, wrijving.
Ha, nee, ik snap dat wel, maar als ik moest kiezen tussen iets meer wind of de reële kans op keihard op mijn bek te gaan, dan kies ik voor dat eerste.
Oud 04-07-2010, 14:25
Verwijderd
Ben weer helemaal in paniek.
Oud 04-07-2010, 14:25
Verwijderd
Ik moet er nu echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen, wtf, voor mijn gevoel ben ik zelf net volwassen, en zelfs dat nog niet echt
Oud 04-07-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ha, nee, ik snap dat wel, maar als ik moest kiezen tussen iets meer wind of de reële kans op keihard op mijn bek te gaan, dan kies ik voor dat eerste.
Wielrenners zijn nu eenmaal ruige bikkels. Bijna net zo ruig als mensen die met een pilsje naar wielrennen kijken op de TV.
Oud 04-07-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
quotes
Nee, hoor. Eenmaal over de 30 is het sowieso downhill en dan maakt het eigenlijk al niet meer uit.

Citaat:
Ik moet er nu echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen, wtf, voor mijn gevoel ben ik zelf net volwassen, en zelfs dat nog niet echt
Oh, mij lijkt 't wel wat at this moment
Oud 04-07-2010, 14:26
Verwijderd
Jullie stellen je aaaaaan, ik word over minder dan een jaar al zestien
Oud 04-07-2010, 14:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jullie stellen je aaaaaan, ik word over minder dan een jaar al zestien
Bier en tietuh jalalalaa bier en tietuh JALALALA
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 14:28
Verwijderd
deze zijn het : deze
Oud 04-07-2010, 14:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Over precies een jaar ben ik al officieel volwassen
__________________
Yoloswag 420
Oud 04-07-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
deze zijn het : deze
Hmm, ik vind 't maar niets om je huisdieren "gratis weg te geven" op Marktplaats.
Oud 04-07-2010, 14:29
Verwijderd
Het lijkt me vooral erg om, als ik 70 ben, me nog net zo jong te voelen als nu, maar dan wel door iedereen als oud en krakkemikkig gezien te worden. Dat je zou willen uitschreeuwen dat je 'verdomme niet geholpen hoeft te worden bij het oversteken!~~!!' maar dat jongere mensen dan denken: "ach, hij zégt dat wel, maar stiekem kan hij heel wat hulp gebruiken'. The horror.
Oud 04-07-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik vind 't maar niets om je huisdieren "gratis weg te geven" op Marktplaats.
ik vind het maar niets als mensen daar bakken met geld voor vragen. Het zijn gewone huiskatten hoor, geen stamboom ofzo.
Oud 04-07-2010, 14:30
Verwijderd
Vandaar dat ik oudere mensen niet uit mezelf help, om ze in hun waardigheid te laten. Tenzij ze er expliciet om vragen.
Oud 04-07-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
ik vind het maar niets als mensen daar bakken met geld voor vragen. Het zijn gewone huiskatten hoor, geen stamboom ofzo.
Oh, het hoeft ook geen bak met geld te zijn. En wat ik ook vaker heb gezien is dat mensen achteraf die beesten alsnog gratis willen weggeven maar dat die vraagprijs gewoon een filter is voor louche figuren.
Oud 04-07-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoor. Eenmaal over de 30 is het sowieso downhill en dan maakt het eigenlijk al niet meer uit.
Vrouwen schijnen qua seksualiteit-gerelateerde hormonen te pieken rond hun 35ste, anders Ik heb er best zin in, die tijd. En je veertigste is ook gaaf, want dan heb je lekker carrière gemaakt en kun je allemaal leuke dingen doen en kopen, waar je nu nog geen geld voor hebt. En op je vijftigste ook zoiets, en op je zestigste kun je uitkijken naar je pensioen en als je met pensioen bent kun je de hele dag gamen en op internet hangen en films kijken en schelden op de jeugd.
Oud 04-07-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Oh, het hoeft ook geen bak met geld te zijn. En wat ik ook vaker heb gezien is dat mensen achteraf die beesten alsnog gratis willen weggeven maar dat die vraagprijs gewoon een filter is voor louche figuren.
Wat is er "louche" aan katten weggeven omdat je niet meer voor ze kan zorgen (aangenomen dat 'ie niet liegt)?
Oud 04-07-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen schijnen qua seksualiteit-gerelateerde hormonen te pieken rond hun 35ste, anders Ik heb er best zin in, die tijd. En je veertigste is ook gaaf, want dan heb je lekker carrière gemaakt en kun je allemaal leuke dingen doen en kopen, waar je nu nog geen geld voor hebt. En op je vijftigste ook zoiets, en op je zestigste kun je uitkijken naar je pensioen en als je met pensioen bent kun je de hele dag gamen en op internet hangen en films kijken en schelden op de jeugd.
Ook wel een bizar idee eigenlijk. Wij worden de eerste generatie gaming-oudjes die écht met hun tijd zijn meegegaan.
Oud 04-07-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, het hoeft ook geen bak met geld te zijn. En wat ik ook vaker heb gezien is dat mensen achteraf die beesten alsnog gratis willen weggeven maar dat die vraagprijs gewoon een filter is voor louche figuren.
wat moet een louche figuur dan met een kat? Ik neem aan dat die mensen ook wel kijken wie ze voor zich hebben. Niet dat je alles aan iedereen kan zien maar je krijgt bij sommige mensen een goed of slecht gevoel. En het is duidelijk dat deze persoon van zijn katten afmoet ivm ziekte, dan gaat het sneller denk ik als je ze gratis aanbiedt. En naar het asiel brengen kost die persoon ook iets van 80 euro per kat.
Oud 04-07-2010, 14:33
Verwijderd
Nou, ik wil oud dood. En als ik eenmaal oud ben moet iedereen voor me opstaan in de trein en me helpen enzo
Oud 04-07-2010, 14:33
Verwijderd
Toevoeging aan wat Dobermann zegt over gratis huisdieren: er zijn mensen met slangen die Marktplaats e.d. afgaan op zoek naar gratis katten/kittens en puppies, om aan hun slangen te voeren. Daarom zou ik zelf wel eerder een gratis dier halen, want dan wordt het tenminste niet verorberd, en dan kun je de eigenaren gelijk waarschuwen voor dit fenomeen, zodat ze het in de toekomst niet meer doen.
Oud 04-07-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ook wel een bizar idee eigenlijk. Wij worden de eerste generatie gaming-oudjes die écht met hun tijd zijn meegegaan.
Nou, op mijn zeventigste speel ik vast nog DooM hoor.
Oud 04-07-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Toevoeging aan wat Dobermann zegt over gratis huisdieren: er zijn mensen met slangen die Marktplaats e.d. afgaan op zoek naar gratis katten/kittens en puppies, om aan hun slangen te voeren. Daarom zou ik zelf wel eerder een gratis dier halen, want dan wordt het tenminste niet verorberd, en dan kun je de eigenaren gelijk waarschuwen voor dit fenomeen, zodat ze het in de toekomst niet meer doen.
ahw echt, dat wist ik niet.
Oud 04-07-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Wat is er "louche" aan katten weggeven omdat je niet meer voor ze kan zorgen (aangenomen dat 'ie niet liegt)?
Als het een hij is en hij draagt een rok, dan is ie idd louche. "Eerdere operaties", uhuh!
Oud 04-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ook wel een bizar idee eigenlijk. Wij worden de eerste generatie gaming-oudjes die écht met hun tijd zijn meegegaan.
ik ga niet met mijn tijd mee want ik blijf enkel SNES en mariokart 64 spelen.
Oud 04-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ook wel een bizar idee eigenlijk. Wij worden de eerste generatie gaming-oudjes die écht met hun tijd zijn meegegaan.
De vorige generatie oudjes kijkt anders wel tv, hoor, die vinden waarschijnlijk ook dat ze lekker zijn bijgebleven met de technologie. Tegen de tijd dat wij oud zijn heb je vast alweer iets nieuws waar de meeste mensen uit onze generatie niet zo'n behoefte aan hebben.
Oud 04-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Toevoeging aan wat Dobermann zegt over gratis huisdieren: er zijn mensen met slangen die Marktplaats e.d. afgaan op zoek naar gratis katten/kittens en puppies, om aan hun slangen te voeren. Daarom zou ik zelf wel eerder een gratis dier halen, want dan wordt het tenminste niet verorberd, en dan kun je de eigenaren gelijk waarschuwen voor dit fenomeen, zodat ze het in de toekomst niet meer doen.

Aan de ene kant denk ik, nou en, het zijn maar beesten. Het is niet erger dan bio-industrie. Maar ergens vind ik het een heel naar idee.
Oud 04-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Toevoeging aan wat Dobermann zegt over gratis huisdieren: er zijn mensen met slangen die Marktplaats e.d. afgaan op zoek naar gratis katten/kittens en puppies, om aan hun slangen te voeren. Daarom zou ik zelf wel eerder een gratis dier halen, want dan wordt het tenminste niet verorberd, en dan kun je de eigenaren gelijk waarschuwen voor dit fenomeen, zodat ze het in de toekomst niet meer doen.
Huh, slangen kun je toch veel beter ratjes voeren? Waarom katten of honden?
Oud 04-07-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
ahw echt, dat wist ik niet.
Ja Naar, he.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.