Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 21:30
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Jullie zitten nou weer met die Sander, maar vorige keer waren er ook aanwijzingen naar Victoria en Lottie.
Oud 30-01-2005, 00:10
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
mijn theorie:
weetniet oftie al gezegt is want ik heb niet heel het topic gelezen

ik denk dat gijs de mol is..
gijs is volgens mij de nieuwe mol, ik denk dat die kerel die afgelopen vrijdag ziek naar huis is gegaan eigenlijk de mol was maar omdat die dus niet meer mee kon doet dat gijs toen gevraagd is de mol te worden in het programma.
om het niet op te laten vallen voor de andere kandidaten en voor de mensen thuis heeft de programmaleiding besloten kandidaten via de telefoon te benaderen en ze als mollen te laten opereren..zo viel het dus niet op dat er geen mol in het spel was.

zit wat in toch?
Oud 30-01-2005, 08:18
Kabouter
Kabouter is offline
had Gijs niet een lichte broek aan en een blauwe trui/jas, dat ie terug kwam?? Het zou mij inderdaad niets verbazen als ik dit allemaal zo lees...
Oud 30-01-2005, 09:06
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 30-01-2005 @ 01:10 :
mijn theorie:
weetniet oftie al gezegt is want ik heb niet heel het topic gelezen

ik denk dat gijs de mol is..
gijs is volgens mij de nieuwe mol, ik denk dat die kerel die afgelopen vrijdag ziek naar huis is gegaan eigenlijk de mol was maar omdat die dus niet meer mee kon doet dat gijs toen gevraagd is de mol te worden in het programma.
om het niet op te laten vallen voor de andere kandidaten en voor de mensen thuis heeft de programmaleiding besloten kandidaten via de telefoon te benaderen en ze als mollen te laten opereren..zo viel het dus niet op dat er geen mol in het spel was.

zit wat in toch?
dat dacht ik ook al
Oud 30-01-2005, 10:02
Freshh~
Freshh~ is offline
nee dat denk ik dus niet, voordat ze met dit programma beginnen zoeken ze eerst goed naar een mol volgens mij.
Ik heb weleens ergens gelezen dat de mol overal goed ingelicht moet worden met hoe en wat, dat diegene een soort les krijgt om dingen te saboteren enz.
Dus om binnen een dag of 2 even snel een ander kandidaat de mol laten worden vind ik niet echt logisch
Oud 30-01-2005, 10:19
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 29-01-2005 @ 22:30 :
Jullie zitten nou weer met die Sander, maar vorige keer waren er ook aanwijzingen naar Victoria en Lottie.
Dan heb ik zeker wat gemist, want ik heb nog geen echte aanwijzingen tegen Lottie gelezen.
Oud 30-01-2005, 14:05
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 30-01-2005 @ 11:19 :
Neversay goodbye - Bon Jovi, die hint zal inderdaad wel terug slaan op Gijs.

Verder gebeurde er in de trein tèveel. Ik denk niet dat wij, als televisiekijkers, hier iets van een 'mollenactie' uit kunnen halen, daarvoor moet je er echt bij geweest zijn. Voor mij was iedereen in de trein verdacht. Behalve Lottie, zij corrigeerde Marc-Marie constant als hij iets verkeerds deed (denk aan: twee keer toeteren, dan zegt Lottie; Nee, Marc-Marie we zouden één keer toeteren).
Ik vond het 'opbellen' van de mol veel vager. Waarom zouden maar een aantal mensen de boel moeten saboteren, waarom is niet íedereen gebeld?
Ik vond ook dat Gijs wel erg snel weer terug kwam in het spel, alsof het (zoals eerder al gezegd) haast gepland was dat hij terug zou komen. Maar wat zou de functie daar dan van kunnen zijn, vraag ik me af.
Ik ga me steeds meer richten op Sander en Jim, omdat ik die twee zo vaag vind. Sander is wat mij betreft té enthousiast.
Oud 30-01-2005, 14:20
angel4
angel4 is offline
Oud 30-01-2005, 14:31
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik denk dat Gijs sowieso al terug zou komen. Ze zetten de afvaller altijd meteen op het vliegtuig terug naar huis. Dat Roeland is uitgevallen heeft er volgens mij niks mee te maken. Ik vraag me af of Roeland echt ziek is of dat hij ook opeens weer terug komt...

Ik vind Marc-Marie verdacht. Hij is zo onhandig en grappig maar iedereen denkt dat dat gewoon per ongeluk gaat en accepteert het van hem als er iets fout gaat. Hij is de ideale mol omdat hij het progamma grappig tot aan het einde...
Oud 30-01-2005, 14:52
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb even gekeken naar de geheimzinnige figuur naast de spoorlijn. LLet even op de muziek want die wordt opeens wel heel dramatisch als deze figuur in beeld is...
Oud 30-01-2005, 14:57
Ketjing
Ketjing is offline
Even een theorie dat Roeland nog verdachter maakt:

Yvon zat in de auto en is gebeld met een boodschap van de mol
Isabel stond achterin de trein en is gebeld
Roeland zou stoker zijn.
Dan zou je 3 plaatsen hebben om het verkeerd te laten gaan.

Mooi verdeeld dus. Daarnaast zou de mol nog verder met Jim contact opnemen. Stokers hadden met de auto telefoon verbinding, dus Roeland had Jim kunnen bellen. Dan had ie geen aanwijzingen gekregen maar was er wel contact

Maar om Gijs nu de mol te laten zijn is ook wel erg opzichtig.
Oud 30-01-2005, 15:24
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
angel4 schreef op 30-01-2005 @ 15:20 :
[afbeelding]
volgens mij is dat gewoon iemand van de productie ofzo, je ziet ook een shot bij dat stuk en dan zie je de hele helicopter in beeld
Oud 30-01-2005, 15:36
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 30-01-2005 @ 15:05 :
Verder gebeurde er in de trein tèveel. Ik denk niet dat wij, als televisiekijkers, hier iets van een 'mollenactie' uit kunnen halen, daarvoor moet je er echt bij geweest zijn. Voor mij was iedereen in de trein verdacht. Behalve Lottie, zij corrigeerde Marc-Marie constant als hij iets verkeerds deed (denk aan: twee keer toeteren, dan zegt Lottie; Nee, Marc-Marie we zouden één keer toeteren).
Lottie zei dat de eerste 4 rugzakken rechts zouden hangen terwijl ze net had gehoord dat het links was.
Oud 30-01-2005, 17:19
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-01-2005 @ 16:36 :
Lottie zei dat de eerste 4 rugzakken rechts zouden hangen terwijl ze net had gehoord dat het links was.

Dat zei Isabella toch; "De rugzakken hangen rechts, heel misschien links"?
Oud 30-01-2005, 17:25
Rosalien
Rosalien is offline
Gijs heeft niet als hij terig komt een lichte broek en een blauwe trui aan, maar een donkerblauwe spijkerbroek, blouse met streepjes, en een bruin jasje. Maarja hij kan zich ook verkleed hebben.

Maar het lijkt me niet dat Gijs daar zat. Ik denk eerder een cameraman was die een shot wilde maken van de trein die langsreed, maar toen hij merkte dat de filmhelicopter overvloog, deed hij gewoon zijn best om niet in beeld te komen.
Oud 30-01-2005, 18:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 30-01-2005 @ 18:25 :
Gijs heeft niet als hij terig komt een lichte broek en een blauwe trui aan, maar een donkerblauwe spijkerbroek, blouse met streepjes, en een bruin jasje. Maarja hij kan zich ook verkleed hebben.

Maar het lijkt me niet dat Gijs daar zat. Ik denk eerder een cameraman was die een shot wilde maken van de trein die langsreed, maar toen hij merkte dat de filmhelicopter overvloog, deed hij gewoon zijn best om niet in beeld te komen.
als ze het zo erg vonden om cameramannen in beeld te krijgen, dan hadden ze ook dat stukje met de helicopter er wel uitgeknipt...

En iemand vraagt waarom niet iedereen gebeld is: het doel van de mol is natuurlijk ook om te zorgen dat anderen andere mensen verdenken. Door 3 mensen vreemd te laten doen tijdens het spel worden die drie mensen verdacht. Als iedereen weet 'oh, die ander kan wel eens gebeld zijn net als ik', dan verdenk je mensen minder snel.
Oud 30-01-2005, 22:22
Maarten84
Maarten84 is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 30-01-2005 @ 18:19 :

Dat zei Isabella toch; "De rugzakken hangen rechts, heel misschien links"?
Klopt, dat zei Isabelle, niet Lottie.
Oud 30-01-2005, 22:25
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Maarten84 schreef op 30-01-2005 @ 23:22 :
Klopt, dat zei Isabelle, niet Lottie.
Dat zei Isabelle ja, maar Lottie had daarvoor gezegd dat de rugzakken rechts hingen terwijl ze net links had gehoord. En Isabelle had het misschien nog verkeend kunnen verstaan, Lottie niet omdat ze het net via de telefoon had gehoord.
Oud 31-01-2005, 08:47
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-01-2005 @ 23:25 :
Dat zei Isabelle ja, maar Lottie had daarvoor gezegd dat de rugzakken rechts hingen terwijl ze net links had gehoord. En Isabelle had het misschien nog verkeend kunnen verstaan, Lottie niet omdat ze het net via de telefoon had gehoord.
Okay. Dat had ik dan niet helemaal goed meegekregen .
Oud 31-01-2005, 08:55
hi
hi is offline
Natuurlijk komt Roeland terug! Hij had een enorm brakke nacht gehad volgens hem! Vervolgens komt hij in beeld en heeft die schone kleren aan, lijkt gedoucht en kan gewoon staant de camera te wordt staan. Waarschijnlijk is het Gijs niet achter die bosjes want die meneer heeft te donker haar.
Oud 31-01-2005, 10:01
Anne
Anne is offline
Ik heb nog eens naar de eerste aflevering gekeken (via internet) en mij viel het volgende op: bij het kasteel in Lisse wordt van iedere kandidaat een soort zwart-wit shot genomen. Yvon Jaspers is twee keer in beeld. Eén keer met Yvonne v/d Hurk en één keer alleen. Dat zou dus betekenen dat ze twee keer naar het kasteel gekomen is, of één van de twee keren in scène gezet is.
Oud 31-01-2005, 11:38
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
hi schreef op 31-01-2005 @ 09:55 :
Natuurlijk komt Roeland terug! Hij had een enorm brakke nacht gehad volgens hem! Vervolgens komt hij in beeld en heeft die schone kleren aan, lijkt gedoucht en kan gewoon staant de camera te wordt staan.
hm, wat bedoel je? ik snap je uitleg niet.
Oud 31-01-2005, 12:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
isabelle gaf het verkeerd door omdat ze in ging op de opdracht van de mol voor 5 goede antwoorden.
Oud 31-01-2005, 12:13
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
hello i am lottie, whats the name of this village??

lol
Oud 31-01-2005, 12:36
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Nee dat klopt niet. Lottie heeft t wel goed verstaan en ook goed tegen Marc-Marie gezegd. Marc marie riep naar de wagon: De eerste vier hangen links. Isabelle verdraaide het met: De eerste vier hangen rechts, misschien links. Omdat zij idd ook de opdracht moest saboteren.

Trouwen ik ben erachter wie de geheimzinnige man achter de bosjes was. Dat was vast een man (of de cameraman zoals ik al eerder zei) van de plaatselijke bevolking die de tas zag hangen en hem weg wilde halen. Alleen toen kwam er een trein en een helicopter aan en toen is hij snel achter de bosjes gedoken.
Of hij was de postzak-bewaker van die ene postzak en hoorde hij gewoon bij het programma .
Oud 31-01-2005, 12:45
hi
hi is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 31-01-2005 @ 12:38 :
hm, wat bedoel je? ik snap je uitleg niet.
Ik had mijn uitleg niet afgemaakt maar wanneer je zo ziek enzo bent kun je naar mijn mening niet zo voor de camera verschijnen als boven beschreven
Oud 31-01-2005, 15:29
Verwijderd
Als je op wieisdemol.nl die test gaat maken, heb je als 2e vraag:
In welke groep zat de Mol tijdens de trein-opdracht?
- Stokers
- Collega's
- Vrienden

Daar kun je dus niet kiezen dat de Mol niet meedeed met de treinopdracht.
Terwijl vraag 4 de vraag is:
Is de Mol deze aflevering na een korte afwezigheid teruggekomen in het spel?
En daar kan je dus ja of nee op antwoorden.

Uit vraag 2 blijkt dus dat Gijs of Roeland niet de Mol kunnen zijn, of je kan dat antwoord gewoon niet goed hebben wat je ook invult, terwijl bij vraag 4 weer wordt 'gezegt' dat Gijs wel de Mol kan zijn...

Zou je hieruit kunnen opmaken dat Gijs niet de Mol is?
Oud 31-01-2005, 15:52
geen punt.
geen punt. is offline
Mwoah die vraag kan goed een misleiding zijn. De vraag die erna komt geeft aan dat het geen toeval is dat Gijs terug is, maar opzet. Verdacht.
Oud 31-01-2005, 17:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Corinne schreef op 31-01-2005 @ 16:29 :
Als je op wieisdemol.nl die test gaat maken, heb je als 2e vraag:
In welke groep zat de Mol tijdens de trein-opdracht?
- Stokers
- Collega's
- Vrienden
ZAT de mol... dan kan het Roeland wél zijn, want hij ZAT in het groepje 'stokers'.
Oud 31-01-2005, 17:54
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-01-2005 @ 18:26 :
ZAT de mol... dan kan het Roeland wél zijn, want hij ZAT in het groepje 'stokers'.
Dan kan het alsnog bekeken worden met een terugkijkende blik. Dus klopt wel
Oud 31-01-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-01-2005 @ 18:26 :
Ja, klopt

Maar dan kan het Gijs niet zijn
Oud 31-01-2005, 18:37
idontcare
idontcare is offline
misschien dat het toch gijs was die daarnaast die treinrails zat. het kan zijn dat ie misschien de zak anders heeft opgehangen ofzo zodat ze m zowiezo niet mee konden krijgen ofzo iig dat ie er iets mee te maken heeft gehad. toen was zowiezo ook al duidelijk dat het niet goed ging met roeland.

ik denk trouwens niet dat er een andere mol is gekozen. als dit het geval zou zijn geweest dan vind ik dat er niet eerlijk is gehandeld in het programma zeg maar. dan hadden ze naar mijn idee moeten stoppen en overnieuw moeten beginnen of iets dergelijks.

maarja, als je dit zo bekijkt dan kan gijs ook nooit de mol zijn. ik denk dat gijs op een eerlijke manier het spel uit is gegaan, en gewoon idd alleen omdat roeland ziek was weer terug is gekomen. anders zouden gijs EN roeland hartstikke verdacht zijn.

pff. ik ben er nog niet helemaal uit hoor!
Oud 31-01-2005, 18:43
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
ik geloof niet dat Roeland nog terug komt, hij lag echt aan het infuus, en is ookal weer thuis nu volgens mij... en in zn dagboek stond ook " ik zou teveel dagen hebben gemist om weer terug te kunnen komen " ... en et lijkt me ook onwaarschijnlijk dat er na 3 afleveringen nog niemand uit zou zijn... ik bedoel... et hadden er eigenlijk al 3 moeten zijn..

verder denk ik dat Lottie de mol is, al hoop ik eigenlijk van niet want dan blijft ze er tot het einde in en ik vind haar verschrikkelijk vervelend
Oud 31-01-2005, 18:57
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 31-01-2005 @ 13:13 :
villaaagggeeeee
Oud 31-01-2005, 19:03
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 31-01-2005 @ 13:13 :

lol
mja dat zei Marc-Marie wel, maar Lottie begon alleen maar met Hello, ze heeft volgens mij zelf haar naam nooit gezegd tegen de mensen langs de kant
Oud 31-01-2005, 19:22
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 31-01-2005 @ 20:03 :
mja dat zei Marc-Marie wel, maar Lottie begon alleen maar met Hello, ze heeft volgens mij zelf haar naam nooit gezegd tegen de mensen langs de kant
Maar hij blijft erg leuk, Marc-Marie is echt een aanwinst voor deze serie.
Oud 31-01-2005, 19:36
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 31-01-2005 @ 20:22 :
Vind ik dus niet, ik stoor me alleen maar aan die gast..
Oud 31-01-2005, 19:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 31-01-2005 @ 20:36 :
Vind ik dus niet, ik stoor me alleen maar aan die gast..
haha love him or hate him.

Ik vond hem wel enorm grappig met 'hallo, i'm lottie....'

Overigens bedacht ik me net:
waarom doen ze gijs terug in de plaats van roeland?

ze begonnen met 10 man. De eerste ronde ging gijs eruit. Negen over. De tweede ronde moest er iemand anders uit: 8 over.

Maar omdat Roeland 'vrijwillig' eruit ging, ging de tweede executie niet door: 8 man over. Maar toen kwam gijs weer terug: 9 man over.

Dus het klopt helemaal niet dat gijs terug moet omdat Roeland ziek is: ze zouden óf roeland eruit moeten doen en geen executie, óf gijs er terug in en wél een executie.
Oud 31-01-2005, 19:58
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-01-2005 @ 20:55 :
haha love him or hate him.

Ik vond hem wel enorm grappig met 'hallo, i'm lottie....'

Overigens bedacht ik me net:
waarom doen ze gijs terug in de plaats van roeland?

ze begonnen met 10 man. De eerste ronde ging gijs eruit. Negen over. De tweede ronde moest er iemand anders uit: 8 over.

Maar omdat Roeland 'vrijwillig' eruit ging, ging de tweede executie niet door: 8 man over. Maar toen kwam gijs weer terug: 9 man over.

Dus het klopt helemaal niet dat gijs terug moet omdat Roeland ziek is: ze zouden óf roeland eruit moeten doen en geen executie, óf gijs er terug in en wél een executie.
Of de volgende executie gaan er meerdere (2) in een keer uit, misschien gaat dat nog gebeuren.
Oud 31-01-2005, 20:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 31-01-2005 @ 20:58 :
Of de volgende executie gaan er meerdere (2) in een keer uit, misschien gaat dat nog gebeuren.
dat is afhankelijk van hoeveel mensen het wel of niet goed hebben (de test over wie de mol is).
Oud 31-01-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 31-01-2005 @ 20:22 :
Zeker
Oud 31-01-2005, 20:39
Lady Jane
Lady Jane is offline
Eindelijk is Roeland Fernhout weer eens op tv, gaat hij eruit.
Ik vind het echt zo jammer dat hij weg is.

En ik denk dat hij de mol was en nu is Gijs Staverman het.
Of Marc-Marie of Isabelle.
Oud 31-01-2005, 20:46
peaceflower
peaceflower is offline
Gijs is niet de Mol.

Het is zo vervelend dat je je steeds meer op 1 persoon gaat richten en dat je dan minder op de anderen let... ik heb dat iedere serie gehad, dat ik me fixeer op mijn Mol en dan helemaal niet meer let op de anderen
Oud 31-01-2005, 20:55
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 31-01-2005 @ 20:03 :
ja maar goed meestal vertel je het op een leukere manier
Oud 31-01-2005, 21:01
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 31-01-2005 @ 21:55 :
ja maar goed meestal vertel je het op een leukere manier
hij kan het ook extra aandikken om Lottie verdacter te maken
Oud 31-01-2005, 21:04
Freshh~
Freshh~ is offline
hmm lijkt mij niet, het was meer een grapje..
maar goed het kan opzich wel ja

trouwens die muzikale hint is echt vaag
Oud 31-01-2005, 22:59
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-01-2005 @ 21:13 :
dat is afhankelijk van hoeveel mensen het wel of niet goed hebben (de test over wie de mol is).
Dat was toch maar een keer zo.
Oud 01-02-2005, 09:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-01-2005 @ 23:59 :
oh ik dacht elke keer...
Oud 01-02-2005, 09:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 31-01-2005 @ 22:04 :
trouwens die muzikale hint is echt vaag
idd ja.
Oud 01-02-2005, 12:54
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-01-2005 @ 23:59 :
Huh? Waarom zou het maar één keer zijn, dan moet er wel haast een aanwijzing in verborgen zitten. Toch?
Ik dacht namelijk ook dat het iedere aflevering zou zijn.

Regels voor berichten