Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2004, 19:00
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 08-12-2004 @ 18:29 :
@ grootm00der > medicijn spiegel moest getessst worden..
@ Lepra de Clown > geen idee, maar ik zag er laats iemand mee, en ik wil het!

oooh nou ik hoop dat ie nog op pijl is!

ik ben verlieft hoera hoera hoerneeee he
Oud 08-12-2004, 19:19
Verwijderd
Ik ben verhuisd
Oud 08-12-2004, 19:46
Miles
Miles is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-12-2004 @ 20:19 :
Ik ben verhuisd
Van Doesburg naar Tuitjenhorn?
Oud 08-12-2004, 22:10
Konstantine
Konstantine is offline
Hoi ik ben boos en verdrietig want ik was naar het theater met de leukste jongen ooit EN HIJ HEEFT EEN VRIENDIN Maar verder was het wel een leuk stuk en het was ook wel gezellig hoor maar toch wel heel erg zielig voor mij.
Oud 08-12-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 08-12-2004 @ 23:10 :
Hoi ik ben boos en verdrietig want ik was naar het theater met de leukste jongen ooit EN HIJ HEEFT EEN VRIENDIN Maar verder was het wel een leuk stuk en het was ook wel gezellig hoor maar toch wel heel erg zielig voor mij.
aahh *huggiedehug*
Oud 08-12-2004, 22:14
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-12-2004 @ 18:21 :
goeie tip:

rook een dikke joint als je ziek bent, helpt bij mij iig bijna altijd in een keer
same here. medicine
Oud 08-12-2004, 22:16
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
cut_off schreef op 08-12-2004 @ 23:11 :
aahh *huggiedehug*
<3
Oud 08-12-2004, 22:20
Glory
Glory is offline
Ik ben bezig geweest met mijn spreekbeurt of referaat zoal ze dat noemen en toen moest ik helemaal naar een snollie in het beroerde brabant en op de terug weg moest ik 20 minuten wachen op de trein naar Amersfoort, maar er speelde een geweldig bandje op het station dus ik heb cappoesjino gekocht en ik ben er gezellig naar gaan luisteren. Net wou ik voor mijn proeftentamenkunstgeschiendenis (morgen) gaan leren en nu kom ik erachter dat mijn boek nog bij mijn snollie aan de andere kant van Nederland ligt
En ik dacht dat ik Muziekvlinder op Utrecht Centraal zag lopen

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 22:25.
Oud 08-12-2004, 22:40
Verwijderd
vanmorge moest ik voor het eerst deze winteropstaan terwijl het nog donker was . Hoorcollege gehad en aan een onderzoek gewerkt, naar huis gegaan en savonds weer terug naar de uithof om naar de film te gaan; eternal sunshine of the spotless mind. (goede/gave film) Daarna nog wat gedronken in cafe belgie en nu heb ik hooikoorts ogen hiihiii
Oud 08-12-2004, 22:48
vixen
vixen is offline
Ik was met Lepra de clown nog naar een concert hier en dat was op zich best ok, niet echt coole muziek, maar t was best gezellig. Maar dr was n enge jongen die opeens zn arm om mn middel sloeg en daarna deed n meneer van die band dat ook en toen zei de toetsenist van die band nog dat ik een leuke jas had. Echt geweldig.
Oud 09-12-2004, 00:08
RockaholiC
RockaholiC is offline
school film rummikub met vriendjes
Oud 09-12-2004, 00:13
Verwijderd
Ik heb 4 uurtjes gewerkt en veel gelezen tijdens mn werk. Daarna met den trein naar utreg geaan nadat een half verkoolde pizza gegeten te hebben. In Utrecht had ik met Geertje afgesproken en we zijn naar Dave Hillyard Rocksteady 7 geweest Erg vette show hebben die gasten neer gezet alleen jammer dat de zang bij mn favoriete nummer live erg tegenviel In de trein eindelijk 1984 uitgelezenNu net brood gemaakt voor morgen en ik ga lekker knetter de anderhalf uur durende tekenfilm van G.I.Joe kijken die ik vandaag gedownload heb
Oud 09-12-2004, 09:59
Avelon
Avelon is offline
gister ging ik naar een vriendin en toen gingen anderen voor ons koken, toen gingen we naar dwaze zaken waar een of ander bandje speelde, wat leuk was, toen ging ik te laat naar bed. enne, toen ging ik mn wekker vroeg zetten omdat ik dacht dat ik college had. ik versliep me een uur, ging toch maar, en toen ik aankwam bleek ik helemaal geen college te hebben. whoehoe. dus nu zit ik daar
Oud 09-12-2004, 11:30
Verwijderd
Naar school geweest , had examens
Engels en Toegepast Fysica.
Engels was wel makkelijk alleen t.f was echt zo kuuutt
Maar ik was klaar om 9:50 dus toen kon ik weer naar huis
Oud 09-12-2004, 11:46
ZerO
ZerO is offline
Hai ik heb weer i-net alleen ik heb een kut firewall en ik kan maar heel even sites openen
Prr rotdingen
Verder heb ik koffie gedronken en mijn kamer opgeruimd. En mijn weekend is begonnen
Oud 09-12-2004, 12:45
monolo
monolo is offline
Citaat:
Avelon schreef op 09-12-2004 @ 10:59 :
gister ging ik naar een vriendin en toen gingen anderen voor ons koken, toen gingen we naar dwaze zaken waar een of ander bandje speelde, wat leuk was, toen ging ik te laat naar bed. enne, toen ging ik mn wekker vroeg zetten omdat ik dacht dat ik college had. ik versliep me een uur, ging toch maar, en toen ik aankwam bleek ik helemaal geen college te hebben. whoehoe. dus nu zit ik daar
hihi aww
Oud 09-12-2004, 15:56
Haligh
Haligh is offline
Ik heb eindelijk geaccepteerd dat ik sinds vrijdga ziek ben, en heb net lekker 5 uur geslapen
Oud 09-12-2004, 16:39
Konstantine
Konstantine is offline
Vanochtend had ik een meeting met mijn werkgroepie en toen gingen ze de prof waar ik verliefd op ben afzeiken Daarna heb ik heel lang gebeld en nog wat colleges gevolgd en gegiecheld en kopies gemaakt van de handen van mij en mijn beste dinnieee en nu ga ik even boos zijn op een joch.
Oud 09-12-2004, 16:42
Gadje
Gadje is offline
naar school geweest en eigenlijk alleen maar in de media gezeten
toen naar de apotheek geweest, en naar de stad en schoenen gekocht en een surprise kadotje
op t moment een schrijfdossier in elkaar aan t flansen en straks nog een nederlands betoog/spreekplan en artikelen zoeken
en nog dansen en surprise maken en bellen met vriendjelief en ik ben moe en wil ook nog vroeg slapen...
Oud 09-12-2004, 18:44
Glory
Glory is offline
Ik simuleer een sociaal msn leven want ik praat met mijn huisgenoot en we luisteren naar loveparademuziek lekker gezellig housen met een sjokolade cappoesjino.
Oud 09-12-2004, 19:42
matt trakker
matt trakker is offline
ik heb 4 forummers gezien
Oud 09-12-2004, 19:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
vroeg naar school en presentatie gehouden/les gegeven en dat ging best goed daarna anderhalf uur twee oude wijven aan moeten horen die over vakbonddingies gingen praten .
toen snel naar huis want ik moest ff werken en nu ben ik lekker weer thuis en ga ik reisjes op internet bekijken enzo.
Oud 09-12-2004, 20:37
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 09-12-2004 @ 20:42 :
ik heb 4 forummers gezien
traumatisch
Oud 10-12-2004, 01:14
Verwijderd
vandaag eerst lang gewerkt. toen thuis gekomen en wat gegeten. toen kwam mn beste vriendinneke langs en hebben we geblowd en Hellboy gekeken, errug vette film Net Selma thuis gebracht en nu ff jointje rollen en morgen nog even de 4 uur inhalen die ik gisteren nioet gewerkt had doordat ik moest skanken.
Oud 10-12-2004, 01:29
monolo
monolo is offline
hoiii ik ben uitgeweest met klasgenootjes en dat was gezellig. ook heb ik mijn ex gezien en hij negeerde me
Oud 10-12-2004, 09:01
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb gister weer eens heel lang met Mashaparanoide gebeld en heel veel optredens van Ali B gekeken en ik werd nog gestalkt door wat bovenbuurjongens die een weddenschap hadden afgelegd over waarom ik boos op 1 van hen was maar ik was niet boos want ik vond hem gewoon triest. Toen heeft mijn buurchick heel hard tegen ze geschreeuwd en dat was cool. Nou en daarna kwam er nog iemand langs en dat was gezellig en nu heb ik er een soulmate bij. Daarna ging ik slapen en had ik twee nachtmerries.
Oud 10-12-2004, 10:36
Verwijderd
Ik ben gisteravond in Groningen uitgeweest en daarna geafterpartyd op een flatfeest. Was errug leuk!
Oud 10-12-2004, 10:39
Verwijderd
Gisteren ziek thuis gezeten. Vandaag weer.

En vanacht droomde ik dat ik een baby kreeg, brrrrrrrrrrrrrr. Ik moet geen Dr Phil meer kijken
Oud 10-12-2004, 11:12
ZerO
ZerO is offline
Oh niet zo heel veel, bij mijn vriend thuis gehangen, pizza gegeten, tv gekeken, gesext.
Nu ben ik een beetje verkouden, alweer en ben wat opdrachten voor school aan het maken
Oud 10-12-2004, 11:30
Big Boi
Big Boi is offline
Vanochtend job-intake gehad, ging lekker. Straks kamer nog ff opruimen en naar het CWI, koken en daarna vriendin ophalen van het station. Vanavond waarschijnlijk film kijken oid.
Oud 10-12-2004, 12:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag is mijn pappie jarig en ik ga zo m'n chick halen en ben nu m'n zus aan het sussen want ze heeft ruzie
Oud 10-12-2004, 12:48
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik heb getekend op school
Oud 10-12-2004, 13:35
Luna
Luna is offline
Na 2 dagen ziek in bed(voorhoofdsholte ontsteking)weer eens naar school gegaan. Ik heb pijnstillers van de dokter dus ik hoef niet meer te niksen. Ziek zijn is niets voor mij.
Oud 10-12-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 08-12-2004 @ 20:19 :
Ik ben verhuisd

Noé: EN IK BEN BIJ HERM!!!!
Oud 10-12-2004, 14:22
pino123
pino123 is offline
School
Vanavond seks --> triootje met twee jongens
Oud 10-12-2004, 14:28
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
pino123 schreef op 10-12-2004 @ 15:22 :
School
Wow echt cool man! Ja echt retegaaf!
Oud 10-12-2004, 14:30
Verwijderd
herm en noep gingen samen naar the hacker, waar armeleno ons in de steek liet de slet.
maar wij hebben naast ons idool bas kosters staan swingen dus dat heb je mooi gemist leen!!
nu zijn we klaar met ontbijten ik heb volkorenbeschuit gegeten met kaas doei.
Oud 10-12-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 10-12-2004 @ 15:28 :
Wow echt cool man! Ja echt retegaaf!
Zullen wij ook zoiets doen, met Ken ?
Oud 10-12-2004, 14:41
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ging vandaag weer es voor drie kwartier naar utrecht en toen ik net weer in baarn naar huis liep dacht ik FUCK ik moest wat inleveren en dat mocht weer niet via email dus dat was klote. Toen heb ik mn bro even lief aangekeken en heeft ie mij even heen en weer naar utrecht gereden zodat lieke toch weer de nerd kon zijn die haar spullen op tijd inlevert.
Oud 10-12-2004, 14:53
transfattyacid
transfattyacid is offline
De hele week druk geweest met school en andere dingen. Maandag gesnowboard wat ik nu éindelijk wel kan.

Gisteravond naar Solex in de onefour geweest.. net mn bed uitgesleurd door mn moeder want ik had een engels luistertoets waar ik bijna in slaap viel.
Oud 10-12-2004, 14:58
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
pino123 schreef op 10-12-2004 @ 15:22 :
School
Ik heb gisteren een EDELHERT GEPIJPT!
Oud 10-12-2004, 14:59
Miles
Miles is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 10-12-2004 @ 15:58 :
Ik heb gisteren een EDELHERT GEPIJPT!
Wow! Dat moest vast een hele unieke ervaring voor je geweest zijn!
Oud 10-12-2004, 15:05
Haligh
Haligh is offline
De kapper heeft mijn haren gekortwiekt

Nog niet over uit of dat positief of negatief is
Oud 10-12-2004, 15:07
Miles
Miles is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-12-2004 @ 16:05 :
De kapper heeft mijn haren gekortwiekt

Nog niet over uit of dat positief of negatief is
Foto!
Oud 10-12-2004, 15:08
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ben braq en heb alleen nog maar gegeten en geputerd. Ga zo douchen.
Oud 10-12-2004, 15:09
Mennuz
Mennuz is offline
O ja, ben naar de kapper geweest.
En verder niks
Oud 10-12-2004, 17:09
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend werd ik wakker in een kamer met een temperatuur van ongeveer dertig graden, toen ben ik opghestaan en twee keer flauwgevallen + migraine door de hitte, bleek dat mijn moeder vanacht wakker was geworden en dat ze het koud had en daarom de verwarming een paar graden hoger had gezet maar vergeten was om hem uit te zetten. dus ik was helemaal dood en oververhit en heb de eerste drie uur school geskipt, toen toch maar naar school gegaan, speciaal voor dat ene uurtje geschiedenis van mijn favoriete leraar, en toen vroeg iedereen heel lief wat er aan de hand was en toen ben ik gaan janken en lachen tegelijk omdat ik me zo kut voelde en op de fiets nog een keer was flauwgevallen van de koppijn en omdat het zo stom was van die verwarming, en toen ben ik nog naar het andere gebouw gefiets onm een proefwerk te cancellen en toen kwam ik mijn geschiedenisleraar weer tegen en die gaf me een dikke vette knipoog dus toen ging het weer wat beter.
Oud 10-12-2004, 17:26
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Ridder schreef op 10-12-2004 @ 15:31 :
Zullen wij ook zoiets doen, met Ken ?
JAAAAAAAAA VANAVOND!
Oud 10-12-2004, 17:36
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vandaag wat gestudeerd, lief und cool gedaan bij mijn nieuwe soulmate, pannekoeken met sangria genuttigd en geshopt met buurchick en nu ga ik eten en daarna slapen en daarna flink mijn booty shaken in café d'anvers.

Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 17:38.
Oud 10-12-2004, 17:49
Haligh
Haligh is offline
Owja, gehoord dat ik na ons optreden op een galabal om kwart voor 7 al aanwezig moet zijn op school...gaan we leuk een herderstocht in de vrieskou en het donker houden.
Hoezee

Dat betekent om 6 uur op en maar een paar uurtjes slapen

Regels voor berichten