Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 10:03
deringmeester
deringmeester is offline
heb gistere op mun werk een half uur staalsplinters uit mun vinger zitte plukken!! NIET GRAPPIG

vanochtend naar de fisio geweest. ook niet erg leuk mijn heup doet vreemd.
moet strax nog een toets maken dan kunne we weer gaan werken.
Oud 17-01-2005, 10:18
merels
merels is offline
ik heb eendruk weekend achter de rug wat wel leuk was.
Oud 17-01-2005, 10:36
Bell
Bell is offline
ik ben zojuist verder gegaan met leren voor mijn tentamen van gezondheidskunde... en ik ga nu verder met mijn meesterstuk voor nederlands, gevorderde geletterdheid...
Oud 17-01-2005, 10:48
Drez
Drez is offline
Ik ben net in mn kamer en ik ga zo studeren en om 2uur met een meetlint naar mijn-misschien-nieuwe-kamer om te kijken of mn bed erin past
Oud 17-01-2005, 11:05
Verwijderd
japie krekel wakker gemaakt op het station in breda
Oud 17-01-2005, 11:11
suikerprinses
suikerprinses is offline
koffie gedronken op mn werk in de hoop dat ik wakkerder zou worden, maar het heeft niet geholpen. en ik heb mn weekend overdacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat het erg leuk was. zometeen wat aan school doen&daarna werken.
Oud 17-01-2005, 11:15
vixen
vixen is offline
Ik heb een mailtje terug gehad van de kro maar ze hebben jammer genoeg geen posters van knofje voor de spreekbeurt van mn dochter Daphne. Nu ga ik warner bros mailen. En straks ga ik Frans leren en dan naar Eindhoven en daar bijles krijgen en dan weer naar huis (utrecht of Nijmegen, moeilijk moeilijk).
Oud 17-01-2005, 11:15
Verwijderd
Vanochtend ben ik vroeg opgestaan om te leren voor mijn Wiskunde tentamen morgen. Daarna heb ik gesport, gedoucht en de honden uitgelaten. Net heb ik wat gegeten, en ik was eigenlijk van plan om nu nog even te leren. Om 5 uur moet ik werken. Jee!
Oud 17-01-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 17-01-2005 @ 12:15 :
Ik heb een mailtje terug gehad van de kro maar ze hebben jammer genoeg geen posters van knofje voor de spreekbeurt van mn dochter Daphne.

ik heb brak geslapen en heel wazig gedroomd
Oud 17-01-2005, 11:30
Nona Star
Nona Star is offline
Een stuk getypt over de perenprachtkever, om fucking half 9 's ochtends daarna voor n half uurtje naar school. Straks naar Brummen, stagegesprek op zmlk-school. Ik loop over van enthousiasme.
Oud 17-01-2005, 11:40
guess what
guess what is offline
ik had om negen uur vanochtend een tentamen engels en het ging kut en nu ben ik thuis om recht te leren.
Oud 17-01-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 17-01-2005 @ 12:15 :
Ik heb een mailtje terug gehad van de kro maar ze hebben jammer genoeg geen posters van knofje voor de spreekbeurt van mn dochter Daphne.
haha jammer
Oud 17-01-2005, 11:58
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-01-2005 @ 09:24 :
ik voel me gruwelijk kut en loop te hoesten als een gek maar ik moet eigenlijk wel naar school want ik moet nog vet veel doen voor een verslag dus we gaan maar!
ik dus ook allebei. Ik zit nu aan mn 4de kopje instantkoffie en ben bezig aan onderzoek/verslag en het gaat er heel wetenschappelijk verantwoord an toe met verzonnen resulaten en gefraudeerde handtekeningen
Oud 17-01-2005, 12:12
vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-01-2005 @ 12:58 :
ik dus ook allebei. Ik zit nu aan mn 4de kopje instantkoffie en ben bezig aan onderzoek/verslag en het gaat er heel wetenschappelijk verantwoord an toe met verzonnen resulaten en gefraudeerde handtekeningen
Doen wij ook altijd. Niks mis mee.
Oud 17-01-2005, 13:14
Verwijderd
Me ziekgemeld, op de bank gelegen en thee gedronken.
Oud 17-01-2005, 14:34
Verwijderd
ik ben niet naar school gegaan en toen geluisterd naar hoe mn huisgenoot zichzelf analyseerde en erachter kwam dat hij iemand nodig heeft die veel luistert.
Oud 17-01-2005, 17:35
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cut_off schreef op 17-01-2005 @ 12:05 :

oh god, heeft die jongen nu weer op het station geslapen

vandaag was een kutdag maar muziek was gaaf want we moesten onze liedjes oefenen en yesssss ik mag eden doen, zelf begeleid op de piano huzzah mijn debuut als singer/pianoplayer. mjaaaaa mwon irie daily mwon.
Oud 17-01-2005, 18:22
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 17-01-2005 @ 12:05 :
Oud 17-01-2005, 18:25
Jules
Jules is offline
Vandaag heb ik voor het eerst van mijn leven 112 gebeld want iemand van de Fotovakschool (die huren een ruimte in Nemo) was k.o gegaan. En 40 pagina's uit een samenvatting geleerd. Moet er nog 30 voor het tentamen morgen.. waarom begin ik altijd zo laat terwijl ik het wel leuk vind
Oud 17-01-2005, 19:01
655321
655321 is offline
om half fucking 9 opgestaan omdat ik vroeg had afgesproken met mn medewerkstukmaakchick en toen hebben we onzin dingen gedaan en veeel broodjes gegeten en nog meer koffie gedronken. college. nog meer onzin dingen en koffie. naar de stad, hele stad afgezocht naar cool pakpapier, uiteindelijk shiny paars spul gevonden dat nu op mn muur hangt (na serieus 2 keer van de stoel waarop ik stond afgevallen te zijn en 1 keer super hard mn kleine teen gestoten te hebben)
en ik heb ook de was gedaan en de wc schoongemaakt
Oud 17-01-2005, 19:02
chlamydia
chlamydia is offline
Had vanochtend een tentamen Word en dat ging goed en daarnet een tentamen Business dat ik hard verneukt heb
En nu kan ik meteen door met het leren van Recht voor morgen
Oud 17-01-2005, 19:05
Psychopath
Psychopath is offline
Ik ben er om half zes uitgegaan, heb 3 uur legegeven, 2 mensen eruitgestuurd en éénmaal een mobieltje ingenomen...

Leraar..... elkedag dezelfde klootzak.. haha humor hoor, ga maar een briefje halen
Oud 17-01-2005, 19:17
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ben naar school geweest voor 2 toetsen, ging wel relaxed .
Oud 17-01-2005, 19:20
Verwijderd
stage voorbereidingen gedaan op school, gecomputert en schoongemaakt.
Oud 17-01-2005, 19:35
Verwijderd
hallo psycho's wie snapt er wat van het GS model in het artikel van Wolfe over de feature integration van Treisman, dat wat in box1 staat?
Oud 17-01-2005, 19:44
Poppycock
Poppycock is offline
ik had een toets en een mondeling die niet doorging.

verder beetje gedwaald.
Oud 17-01-2005, 19:45
Verwijderd
is dat japie in je ava?
Oud 17-01-2005, 20:46
Laïs
Laïs is offline
Naar school gegaan,waar ik had het gevoel had dat ik niets onder controle had en dat ik het allemaal eens in mijn gezicht zou krijgen ofzo,dat gevoel is wel weg nu.
Vanavond zegt een din tegen me,he, gaan we een maand weg deze zomer? en daar heb ik nu zo ongelooooooflijk zin in,en in mijn hoofd ben ik al aan het sparen,maar ik weet nog niet of ik mag.
Oud 17-01-2005, 20:57
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Half negen uit bed gebeld door de bezorgde moeder van een vriend van me, haar zoontje was al twee dagen kwijt... (lag op m'n bank).
Computeren (Icewind Dale 2)
Naar college (statistiek)
Koffie gedronken met een vriendin. We gaan alle verschrikkelijke, truttige, foute, rechtse en burgelijke cafe's, konditoreis en lunchrooms langs om koffie te drinken (is echt leuk).
Naar de kunstacademie, vriend 'gemeet'.
Met de vriend naar de winkel voor plakplastic (vraag maar niets).
Koffie 'at his place' en daar schuren (idem).
Naar huis, onderweg langs winkel
Chili-concarne gekookt (lekker)
Roken en koffie toe
Munchkin gespeeld
Forum bezocht.
Oud 17-01-2005, 20:59
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 17-01-2005 @ 11:03 :
heb gistere op mun werk een half uur staalsplinters uit mun vinger zitte plukken!! NIET GRAPPIG
Sterke magneet een idee?
Oud 17-01-2005, 21:01
Verwijderd
UREN gewerkt weer met sony foundry acid pro
5.1 sounds bouwen
Oud 17-01-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 17-01-2005 @ 20:35 :
hallo psycho's wie snapt er wat van het GS model in het artikel van Wolfe over de feature integration van Treisman, dat wat in box1 staat?
ik ben meer een ps2 dan een xboxfan, sorry

ontipoc:
ik heb lang en brak gewerkt
Oud 17-01-2005, 21:05
Verwijderd
ik ook hoor leep
Oud 17-01-2005, 21:06
Verwijderd
ikweettok
Oud 17-01-2005, 21:19
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Wiskunde toets gemaakt, ging wel oke..
In de reefer gezeten, geskateboard..
Heel lief naar mijn moeder gegaan ..
Weer naar de reefer..
En nu mijn kooltjes en appeltabak uit proberen ..
Oud 17-01-2005, 21:20
Verwijderd
aardbei is lekkerder
Oud 17-01-2005, 21:34
Verwijderd
ik was heel vroeg op,want ik had om 9 uur een tentamen,wat ik verneukt had,gelukkig kreeg ik op het station een bemoedigend klopje op mn schouder van de heer Cut_off,wat mijn dag goed maakte,verder heb ik leuke dingen gedaan en nu heb ik 2 weken vakantie
Oud 17-01-2005, 21:36
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb heel lang uitgeslapen want we kwamen gister terug uit parijs en we waren helemaal uitgeput.
en 's middags hebben we oceans twelve gezien en naja nog wat dingen gedaan en na het eten ging ie naar huis en ging ik internetten
en zometeen in een nieuw boek beginnen.
Oud 17-01-2005, 21:38
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik moest al om 8 uur op omdat ik om 9 uur bij de diëtiste moest zijn. Door de vakantie 4 ons aangekomen, wat ik erg mee vond vallen omdat ik dacht dat het 4 kilo zou zijn.
Daarna heb ik aan mijn stageverslag gewerkt. Toen ging de telefoon en dat was mijn volgende stage adres om te bellen dat ik toch maar niet ben aangenomen omdat ik niet genoeg organisatorische ervaring heb. En ze zei voor de vakantie nog dat ze zo enthousiast was en dat het zo klikte.
Nou toen moest ik dus janken omdat ik er vanuit was gegaan dat ik daar gewoon stage kon lopen en nu heb ik nog maar twee weken om een nieuwe te zoeken en school werkt ook niet mee en gaat heel moeilijk doen.
Daarna ben ik naar Utrecht gegaan om aan een opdracht te werken voor school, maar iemand kwam twee uur te laat dus zijn Plien en ik maar de stad in gegaan en hebben we met z'n 3-en bij de Hema afgesproken, opdracht gemaakt en muffins gegeten.
Daarna nog even snel de H&M in gegaan, tasje gekocht. Toen naar Plien dr kamer gegaan, sigaret gerookt en spullen gedumpt. Daarna naar de Mr. Jacks gegaan, wel redelijk gegeten alleen zaten er echt aso's achter ons die waren aan het bonken. En de jongen die leuk leek was helemaal niet leuk.
Oja, en mijn schoentjes zijn weer stuk.
Oud 17-01-2005, 21:41
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 17-01-2005 @ 22:34 :
ik was heel vroeg op,want ik had om 9 uur een tentamen,wat ik verneukt had,gelukkig kreeg ik op het station een bemoedigend klopje op mn schouder van de heer Cut_off,wat mijn dag goed maakte,verder heb ik leuke dingen gedaan en nu heb ik 2 weken vakantie

oh mijn god kom dan de 27e naar mijn optreden kijken als je toch niks te doen hebbbbbt want ik heb zin om gigantisch voor lul te staan

ik ben net naar zangles geweest en ik heb het vrfeselijk originele liedje natural woman van carole king gezongen en het ging lekker want het is een easypeasy nummerrr en al die idolsbeeatches hebben het verkracht maar ik niet.
Oud 17-01-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 17-01-2005 @ 22:04 :
ik ben meer een ps2 dan een xboxfan, sorry

ontipoc:
ik heb lang en brak gewerkt
SNES, GDVRDMM!
Oud 17-01-2005, 21:45
Verwijderd
En.

Tentamen Maatschappijleer, kut.
Sm0ken.
Stoned Geschiedenis leren.
Tentamen Geschiedenis. Ik haal minstens een 10. Rrrrr.
Sm0ken.
Koffie drinken.
Experimenteren met den synth van 'n vriend van me, tekenen, geneuzel over den profielwerkstuk.
Kankeren op degene die m'n digicam gejat heeft, want er was een heus Kodak-moment vandaag.
Koffie drinken.
Internet.

En nou heb ik twee dagen vrij want ik heb uberweinig tentamens, dus ben ik aan 't bedenken wat ik eens zal gaan doen.
Oud 18-01-2005, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-01-2005 @ 22:43 :
SNES, GDVRDMM!
zelda: link to the past was idd erg 1337

ik heb gisteren niet kunnen slapen zowat en wat LotR shit gekeken tot 4 uur wakker liggen als je om 9 uur op je werk moet zijn is niet leuk
Oud 18-01-2005, 08:20
Verwijderd
vandaag ben ik boos en verdrietig
Oud 18-01-2005, 08:24
deringmeester
deringmeester is offline
boos+verdrietig=
ik heb nog veel te weinig gedaan en dat ga ik nou veranderen!
STRESS ALOM!!
Oud 18-01-2005, 12:23
Luna
Luna is offline
gister ben ik naar school geweest en daarna heb ik mn piercing gekregen en hij is vet maar ging vannacht vet opzwellen en toen heb ik wakker gelegen tot 2uur. en ik moest vanochtend om 7u op dat was nep maar ach, ik kies er zelf voor..
Oud 18-01-2005, 12:29
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-01-2005 @ 20:35 :
ik niet
Oud 18-01-2005, 12:29
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb lekker uitgeslapen en nu zit ik aan de computer terwijl ik eigenlijk moet leren maar ik heb geen zin
Oud 18-01-2005, 12:37
guess what
guess what is offline
ik heb me verslapen en nu ben ik bezig met antropologie en recht te leren en ik heb om half 5 een tentamen. en vanavond ga ik nog leren en the oc kijken en dat was hettt.
Oud 18-01-2005, 12:44
deringmeester
deringmeester is offline
ben nuttig geweest met een verslag en nu weer ff wat lui zijn. en ga zo naar huis, GAMEN

Regels voor berichten