Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 14:46
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik wil verhuizen
Advertentie
Oud 24-01-2005, 14:58
Verwijderd
Nog 15 minuten, en ik red het niet, het lukt me niet.
Waarom ben ik zo dom? Waarom schuif ik alles voor me uit?
Ik weet het wel;

Ik DURF niet.

Omg wat klinkt dat stom.
Oud 24-01-2005, 15:18
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
sonho schreef op 24-01-2005 @ 15:58 :
Nog 15 minuten, en ik red het niet, het lukt me niet.
Waarom ben ik zo dom? Waarom schuif ik alles voor me uit?
Ik weet het wel;

Ik DURF niet.

Omg wat klinkt dat stom.
Je durft wat niet? Meestal valt alles waar je je van te voren druk over maakt mee, tenminste, bij mij wel.

ontopic: Ik moet echt aan mijn P werken, ik heb nu nog maar een week of 6. Ik wist helemaal niet dat ik nog maar zo weinig tijd had. Vanavond een keer alleen op m'n kamer eten
Oud 24-01-2005, 15:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat goed, het gaat goed!

"Ik ben trots op je," zei de tekenleraar en daarop raakte ik zo zenuwachtig dat ik vanaf dat moment mijn tekening niet echt veel beter heb gemaakt, maar ik denk wel dat ik een voldoende heb, hoera
En mijn verhaal is afgeschreven, moet alleen nog typen, wat een opluchting

Als morgen tennis niet doorgaat, is mijn geluk compleet
Oud 24-01-2005, 15:45
rare kwast
rare kwast is offline
waarom zitten er zoveel gedachten in die rot hoofd
heb ze geloof ik niet gratis er bij gekregen, maar gratis gespaard in de loop dr tijd...net een virus die gratis shit...
iemand een virusscanner??
Oud 24-01-2005, 16:19
WolterB
WolterB is offline
Huisgenoten...
Moeten er 2 koken, is er eentje gewoon neit thuis terwijl hij heeft gezegd te kunnen koken...
Oud 24-01-2005, 16:25
burgertrutje
burgertrutje is offline
is dit toeval? naja het zal wel. Ik moet miss maar gewoon niet zo achterdochtig zijn...
En proefwerkweek, ik haat het.
Oud 24-01-2005, 16:41
Verwijderd
We hebben nieuwe oude lantaarnpalen in de straat...zal wel zijn om het oude straatbeeld te herstellen oid...lukt alleen niet zo als ze net allemaal nieuwbouw aan de overkant neer hebben gezet, maar goed...

Waarom heb ik steeds zo'n pijn en ben ik zo vreselijk moe...? Toch maar weer eens langs de dokter? Maar waarvoor? Hij kan er toch ook niets aan doen, dus dan heeft het niet echt zin, behalve dat ik zijn tijd kom misbruiken...

Deze week een werkstuk inleveren, maar de helft heeft nog amper wat af... En ik word moe van alles tien keer uitleggen, luister dan gewoon één keer goed, schrijf het op of laat desnoods een ander het opschrijven, vraag het na als je het niet denkt te snappen, maar zorg iig dat je het begrijpt en dat niet te laat blijkt dat je het niet begrijpt! Een volwassene iets na laten vertellen om te kijken of hij/zij het wel echt begrepen heeft, vind ik bijzonder kinderachtig en dat ga ik dus ook niet laten doen.

Hopelijk komt donderdag m'n stage in orde...

En verder: blech...
Oud 24-01-2005, 17:59
dead person
dead person is offline
Het gaat gelukkig nog steeds goed. Beetje stress voor uitslagen examens, maar hij zei dat ik het goed had gemaakt

heb zo een zin in 31 januari...1 jaar met mn vriend en dan gaan we snowboarden en naar scheveningen echt super tof
vond die roos van hem ook zo lief
heb echt zin in vakantie, Spanje ofzow, lekker weer en naar het strand, maja nog een tijdje wachten..
Oud 24-01-2005, 18:43
rare kwast
rare kwast is offline
ik sta zo een beetje met een been boven de afgrond en met de andere te wankelen...
sta op het punt een vriendin wat te vertellen...en ben bang dat het deze vriendschap geen goed gaat doen..
waarom kan ik mezelf dan ook niet vertrouwen
Oud 24-01-2005, 19:16
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Het is allemaal zo moeilijk. Mijn tante is gistermiddag overleden aan leukemie en ik weet me geen houding te geven thuis, Op school iztten mijn vrienden en mijn beste vriendinnetje en ik zijn heel close, bij haar kan ik gewoon zitten huilen en me laten gaan. Maar hier thuis is het zo moeilijk, mijn moeder huilt de hele tijd en stelt dezelfde vragen en zegt dezelfde dingen ( 'waarom?' en 'ik kan haar nog niet missen', oid). Dat vind ik moeilijk, ik heb niet het gevoel dat ik er bij kan gaan zitten huilen, ik neem een sterke stabiele positie in, beetje zoals mijn vader. Ik trek het nauwelijks meer. Op school is het ook moeilijk, mijn concentratie is hierdoor diep gezakt en ik zit net voor mijn tentamenweek.
Ik weet niet hoe ik me hier doorheen ga sleuren...
Oud 24-01-2005, 19:19
Verwijderd
Ben alleen thuis en ik vind er niks aan... (Ik houd opzich wel van alleen thuis zijn, maar ik wil graag dat CJ thuis komt...want ik houd nog meer van samen thuis zijn.)

@Morgan le Fay: 'k zou het iig melden op school... En misschien proberen om er met je vader over te praten?
Oud 24-01-2005, 19:26
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-01-2005 @ 20:19 :

@Morgan le Fay: 'k zou het iig melden op school... En misschien proberen om er met je vader over te praten?
Ik heb het al gemeld op school. En mijn vader is weer eens ana het overwerken...
Oud 24-01-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 24-01-2005 @ 20:26 :
Ik heb het al gemeld op school. En mijn vader is weer eens ana het overwerken...
En mbt je vader, het hoeft ook niet nu meteen op deze seconde, toch? Als je met hem wilt praten, dan kan dat ook als hij wel thuis is, toch? Sterkte iig.
Oud 24-01-2005, 19:34
Blackeyed
Blackeyed is offline
*zucht*gisteren alweer zo iemand jong gestorven. Al kende ik hem niet zo goed,toch doet het raar. Wrm altijd zo vroeg?? Veel mensen in mijn klas kende die jongen wel goed en vandaag was het dan ook een hele bedrukte stemming. 22 jaar...veel te vroeg.
Oud 24-01-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 24-01-2005 @ 16:18 :
Je durft wat niet? Meestal valt alles waar je je van te voren druk over maakt mee, tenminste, bij mij wel.
Ik durf niet aan opdrachten te beginnen.

Uiteindelijk waren mijn zorgen niet helemaal terecht. De tranen waren iig voor niks. Maarja, op zo'n moment...
En ik moet gewoon niet uitstellen.

Verder;
Deze hulp is nu afgelopen en ik vind het jammer. Maar goed, heb wel een paar leuke mensen ontmoet, die ik hopelijk nog zal zien ook al niet meer op maandag bij t riagg. En nou kijken wat ik verder voor hulp moet hebben. T advies is iig individuele gesprekken...*zucht* het leven is moeilijk soms.

En afscheid genomen van de groep, en t was makkelijker dan verwacht, zelfs gelachen dus dat is .
En de therapeuten wisten even niks meer te zeggen door onze verrassing. Hehe...

Kom er net achter dat dit mn 1600-ste post is. Toch een vermelding waard

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 20:38.
Oud 24-01-2005, 20:23
rare kwast
rare kwast is offline
dit is dus weer mijn schuld echt ik geloof niet dat ik nou nog nuttig ben op deze aardkloot...verkloot echt alles

-------------------------------------------------

na gesprek...can only cry
mijn schuld...echt hoe kan ik zo een ongelovelijke trut zijn

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 20:49.
Oud 24-01-2005, 20:46
WolterB
WolterB is offline
Ik houd een goed gevoel aan vandaag over
Oud 24-01-2005, 21:13
Dolores
Dolores is offline
Waarom doe ik alleen maar stomme dingen?
Oud 24-01-2005, 21:44
el manuel
el manuel is offline
lees mijn bericht en antwoord.

verder heb ik ook nog een gave studielast
en ik ging bijna vechten met een nepgangster vandaag

het is me wat
Oud 24-01-2005, 22:26
Nona
Nona is offline
Bah. Huis niet verkocht, die arme mensjes konden geen subsidie krijgen ofzo. Ja lekker, maar dat kost weer een maand extra dubbele hypotheek, waarom komen ze daar nu achter??? Damn...
En die muts kwam er vandaag achter dat het mailtje waar ik woensdagover belde niet aangekomen was. Lekker, terwijl het de bedoeling was vorige week met iedereen contact op te nemen. Ik kan heus wat organiseren, maar als ik totaal geen steun krijg van de mensen met wie ik het moet organiseren...

Hmmmmm, zo naar bed. Morgen OWG, dan sheets proberen te printen, veel te doen, presentatie voorbereiden, dansles... Ben nu al toe aan weekend.
Oud 24-01-2005, 22:35
Verwijderd
Er is niets mis met me en anders vindt hij me toch wel leuk. Eigenlijk heb ik een hekel aan oppervlakkige en domme mensen.
Oud 25-01-2005, 00:25
Stefanie
Stefanie is offline
Nog een paar daagjes en dan mag ik eindelijk
Oud 25-01-2005, 05:43
Quiana
Quiana is offline
Vandaag.. *klopt af*

Ik hoop dat het goedkomt/meevalt.
Oud 25-01-2005, 06:36
Miracle
Miracle is offline
Als het een moeilijk proefwerk wordt, dan ga ik het zo verknallen hé. Fuck! Wat maak ik er weer een puinhoop van.

Vanavond eindelijk was leuks, ben ik wel aan toe. Iig zit ik dan op de helft. Ik wou dat het nu al zover was.
Oud 25-01-2005, 07:05
deringmeester
deringmeester is offline
la la la vandaag veel te veel doen en veel te weinig zin!!
Oud 25-01-2005, 07:24
Earendil
Earendil is offline
Oude gewoontes.
Oud 25-01-2005, 07:28
Earendil
Earendil is offline
Gisteravond had ik even echt het gevoel dat ik een nul was.
En dan, zeg maar, nog minder.
Oud 25-01-2005, 07:31
leucomelas
leucomelas is offline
stome klote-ouder soms ook
Oud 25-01-2005, 07:37
JJ13
JJ13 is offline
ik ben vroeg opgestaan en ik ben niet eens moe
Oud 25-01-2005, 07:51
WolterB
WolterB is offline
Heb te weinig geslapen, werd uit mezelf vroeg wakker, dus zal wel lichamelijk uitgerust zijn, al voelt dat nog helemaal niet zo. Straks eerst even een kop thee zetten ofzo om me wakkeder te voelen.
Geestelijk ben ik wel uitgerust. Voel me bijna met de dag geestelijk krachtiger worden, engergierijker. Denk dat het wel wat met de meditatie te maken heeft, want sinds ik dat doe, kan ik veel meer aan. Echt één van de betere dingen waaraan ik ben begonnen dit schooljaar.

En morgenmiddag een tentamen en daarna een kennesmakingsgesprek bij het SPe. Ben er nog niet zenuwachtig voor. Een bestuursfuncite krijgen in mijn tweede studiejaar, daar had ik echt niet van kunnen dromen toen ik hieraan begon, maar ik ben echt zo enthausiast, hopen dat het gesprek fijn is en dat de funcite mij ligt. Anders ga ik eerlijk zijn en vertellen dat ik me er niet geschikt voor voel.

En ik moet leren niet zoveel rampscenario's in mn hoofd te halen
Oud 25-01-2005, 08:14
Verwijderd
I walk alone....
Oud 25-01-2005, 08:54
deringmeester
deringmeester is offline
laat me met rust!!
rot op, IEDEREEN!
Oud 25-01-2005, 09:02
Mennuz
Mennuz is offline
Ik heb nog steeds maar 1 voldoende dit jaar. misschien heeft stage lopen helemaal geen zin. kan mischien de cijfers nog ophalen, maar dan nog, ik wil helemaal geen ICTer worden.
En ik loop wel mooi te roepen dat ik helemaal niet toe ben aan een vriendin en shit.. maar dat hou ik mezelf alleen maar voor geloof ik
bwe
Oud 25-01-2005, 09:04
Verwijderd
En ook nu weer:

Citaat:
Leonoor schreef op 24-01-2005 @ 17:41 :
Deze week een werkstuk inleveren, maar de helft heeft nog amper wat af... En ik word moe van alles tien keer uitleggen, luister dan gewoon één keer goed, schrijf het op of laat desnoods een ander het opschrijven, vraag het na als je het niet denkt te snappen, maar zorg iig dat je het begrijpt en dat niet te laat blijkt dat je het niet begrijpt! Een volwassene iets na laten vertellen om te kijken of hij/zij het wel echt begrepen heeft, vind ik bijzonder kinderachtig en dat ga ik dus ook niet laten doen.
Ik heb heel duidelijk gezegd: "een samenvatting van het hoofdstuk, in de laatste paragraaf betrekken we dat op de casus", volgens mij is dat toch behoorlijk duidelijk...? Maar wat krijg ik nu...de eerste paragraaf netjes samengevat, maar vervolgens vier kantjes met betrekking op de casus en dus geen verdere samenvatting... Ik word serieus gek. Ik besteed enorm veel tijd en energie aan m'n studie, maar kan de dingen van die ander nu dus ook nog gaan zitten doen...
Oud 25-01-2005, 09:18
marrel
marrel is offline
ik zit mezelf gewoon gek te maken lang leve mondeling wat ik zo heb
Oud 25-01-2005, 09:45
Verwijderd
Waarom smst hij nou niet terug?

*terugdenken* 8 januari, ik zag hem weer bij het uitgaan, even mooi als altijd en even ontastbaar (dacht ik) tot hij op me af kwam, nou ik kan je vertellen mn hart sloeg wel aantal keer over, heel praatje gezellig blablabla, zelfs naar buiten gegooid want t was sluitingstijd, afscheid genomen, kus op mond en afgesproken voor de volgende ochtend.
thuis gelijk smsje met zn adres en dat hij me wel op kwam halen (hij woont in wijk, en daar raak ik altijd verdwaald)
volgende ochtend naar hem toe, tot een uur of drie, wel gezellig, alleen jammer dat zn vrienden al na een half uur kwamen.
zn moeder kon mij blijkbaar en hij zat al helemaal van oh dan kunnen we bij jou bakkie doen (jeej)
daarna weer paar x gesmst, duurde wel langer voordat ik wat terugkreeg, maarja.
vrijdagmiddag hij naar mij geweest, erg gezellig, met zn 2en thuis
eigenlijk hele middag op de bank met elkaar aan het praten (hij is een goede kletser en ik ook)
toen rond uur of 5 mn kamer laten zien, toevallig alleen een bed waar we op konden zitten..
beetje geknuffeld, niks bijzonders, toen hij naar huis, ik vragen om een kus (maarja mensen die vragen worden overgeslagen.. pff..) s avonds een smsje dat ik maar moest afwachten want wat hij zei kwam hij na!
toen had hij tentamens, ik ook. ik paar x gesmst, niks teruggekregen
net op het moment dat ik dacht van nu ga k hem huilend bellen of smsen, kreeg ik smsje van hem.
ik gelijk vragen of hij op mn verjaardag kwam (afgelopen zaterdag) hij zou komen blabla..
vrijdagaaf 12 uur, belde hij om te feliciteren! oke hij was bezopen dus t werd vaag gesprek, maar wel grappig
zaterdagavond, vriendinnen waren er, hij kwam met vriend (al mn vriendinnen jaloers want t was zo n knappe jongen )
bij het uitgaan, hele tijd bij hem gezeten, HEEL goed gesprek gehad! in de kroeg ja
toen naar huis gebracht, uur voor mn huis gepraat, en eindelij(!) gezoend <3 zo toen was ik echt verliefd!
hij naar huis met de woorden: tot ooit, mjah vond ik niet echt leuk klinken dus later zegt hij tot de volgende x.. ik sms gestuurd zondagavond dat ik het gezellig vond
niks teruggekregen!
opzich geen ramp, maar wel voor mij (lees: erg onzeker) ik ga nou weer zo twijfelen of hij het alleen voor die zoen deed, maar ik geloof het eigenlijk niet, want dan had hij me toch gewoon eerste avond kunnen zoenen?
ik had niet tegengestribbeld
mjah ik weet het niet meer
HELP?

Jill
Oud 25-01-2005, 11:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Na heel veel geouwehoer met het unbannen ben ik ein-de-lijk terug!*

Verder gaat het alleen nog maar rottiger met me. Ik las vanochtend haar mailtje, dat ze gister had verstuurd. Daarin zei ze dat ze vanmiddag toch niet komt. Ik was even helemaal in shock. Ik ben wel een kwartier roerloos in m'n bureaustoel blijven zitten. En nog steeds begrijp ik het niet goed. De tijdbom in me gaat ontploffen.
Oud 25-01-2005, 12:00
Verwijderd
EINDELIJK adsl!!!
voor de rest gaat het nog steeds goed. alleen wiskunde, daar snap ik dus geen zak van... wiskunde nog wel, normaal gesproken is dat 1 van mijn sterkste vakken en dan ook nog op HAVO niveua. ik heb net een hoofdstuk wiskunde op vwo niveau gedaan en dat ging wel goed! frustrerend dus. mja.
ik hoop zo dat het goed blijft gaan, dat ik een overgangsbewijs kan krijgen en dan naar het mbo kan gaan. ik hoop het ik hoop het ik hoop het!
Oud 25-01-2005, 13:45
Verwijderd
Gisteren acupunctuur gehad...ik vond het nogal eng maar er was eindelijk iemand die al mijn klachten belangrijk vond en me niet afkapte.

Ik heb een naaldenfobie, maar hij wist me zodanig gerust te stellen, dat hij me toch mocht prikken Ik vraag me af hoe sommige mensen dat doen, mijn gerust stellen.

Mijn klachten zijn vandaag 5 keer zo erg als normaal dus ik heb me ziekgemeld. Maar dat zal dan wel de goede reactie zijn op die naaldjes.
Oud 25-01-2005, 14:42
Verwijderd
Ik ben het zo zat, ik ben altijd degene die me opoffert en dat moet ik niet doen.. Verdomme.

:\
Oud 25-01-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 25-01-2005 @ 15:42 :
Ik ben het zo zat, ik ben altijd degene die me opoffert en dat moet ik niet doen.. Verdomme.

:\
Like I wrote this...
Oud 25-01-2005, 18:12
WolterB
WolterB is offline
Ik ben ontzettend hyper, ik erger me eraan, ik heb t gevoel dat mn huisgenoten me te druk vinden en ik weet niet waardoor
Oud 25-01-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-01-2005 @ 18:54 :
Like I wrote this...
Awh.. is bah he?
Oud 25-01-2005, 18:20
Verwijderd
ik heb het druk. en ik maak me druk. druk omdat de tentamens eraan komen, en ik maak me druk omdat die klootzak mij en mn mede-partner heeft laten zitten voor de presentatie. hij zou deze voor zijn rekening nemen, omdat hij al bijna niets gedaan had aan de voorbereidingen, en is hij er niet! man, wat stond ik voor lul daar voor de klas. met mn blaadje om voor te lezen, terwijl de rest mooi met powerpoint en dergelijke aan de gang was geweest. ik heb die lul aan de telefoon gehad, en alles wat eruit kwam was: 'oh'. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

drukdrukdruk. moemoemoe. muziek toe zometeen, wel leuk, maar geen zin. ik wil douchen enzo. en mn vriendje om te knuffelen. ik wil niet praten even, want ik moet al zoveel praten.
Oud 25-01-2005, 18:25
Verwijderd
Ik haalde, na weken van subtiel duidelijk gemaakt te worden dat ik echt niet zo goed kan schrijven als ik vermoedde, een 9,8 voor een betoog op VWO-examenniveau.

Wat een zak.
Oud 25-01-2005, 18:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Blijkbaar was ik niet belangrijk genoeg...

*Tik, tik, tik*
Oud 25-01-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 25-01-2005 @ 19:19 :
Awh.. is bah he?
behoorlijk..

en nog frustrerend ook.. Ik wil mezelf niet steeds opofferen, maar doe het wel..

Ik ben steeds degene die belt, die bijv. met uitgaan een groep bij elkaar veegt en gezellig gaatstappen. Ik ben degene die het schollwerk op tijd af moet hebben, de rest van de groep gooit er met de pet naar, omdat ze weten dat ik het toch wel doe..
Oud 25-01-2005, 19:09
Jenifer
Jenifer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2005 @ 12:21 :
*Na heel veel geouwehoer met het unbannen ben ik ein-de-lijk terug!*

Verder gaat het alleen nog maar rottiger met me. Ik las vanochtend haar mailtje, dat ze gister had verstuurd. Daarin zei ze dat ze vanmiddag toch niet komt. Ik was even helemaal in shock. Ik ben wel een kwartier roerloos in m'n bureaustoel blijven zitten. En nog steeds begrijp ik het niet goed. De tijdbom in me gaat ontploffen.
Laat maar gaan laat die bom maar ontploffen.
Niet iedereen kan altijd rustig blijven dat is gewoon niet mogelijk.
Als je zoveel dingen meegemaakt hebt of nog steeds meemaakt is dat heel begrijpelijk.
die frustratie moet er gewoon een keer uit waar of niet?
Dan schreeuw of jank je de boel maar bij elkaar dat zijn alleen maar emoties en kan de rest ook zien dat het niet goed gaat.
Opkroppen bereik je niets mee.
Ik weet het het is heel moeilijk.
Ik heb het zelf ook meegemaakt dat de bom barstte toen heb ik hele gekke dingen gedaan.
Niet iets tegenover anderen ofzo maar ik werd heel druk en als ik zoon buik voel aankomen net als nu dan krijg je me overal in mee dus doe ik de gekste dingen puur uit frustratie.
Het helpt alleen niets.
Gewoon laten zien hoe je je voelt dat helpt het beste.
Ik probeer het tegen te houden en me gewoon te laten zien hoe ik me voel maar dat is moeilijk.
Misschien is dat een tip voor je.
Oud 25-01-2005, 19:36
Dolores
Dolores is offline
Straks weer oefenen voor m'n profielwerkstukpresentatie.. Het oefenen is leuk, héél erg leuk zelfs, maar de presentatie zelf. :/ Brr, ik begin er steeds meer tegenop te zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten