Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Ik moet echt aan mijn P werken, ik heb nu nog maar een week of 6. Ik wist helemaal niet dat ik nog maar zo weinig tijd had. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiteindelijk waren mijn zorgen niet helemaal terecht. De tranen waren iig voor niks. Maarja, op zo'n moment... En ik moet gewoon niet uitstellen. ![]() Verder; Deze hulp is nu afgelopen en ik vind het jammer. Maar goed, heb wel een paar leuke mensen ontmoet, die ik hopelijk nog zal zien ook al niet meer op maandag bij t riagg. En nou kijken wat ik verder voor hulp moet hebben. T advies is iig individuele gesprekken...*zucht* het leven is moeilijk soms. En afscheid genomen van de groep, en t was makkelijker dan verwacht, zelfs gelachen dus dat is ![]() En de therapeuten wisten even niks meer te zeggen door onze verrassing ![]() ![]() Kom er net achter dat dit mn 1600-ste post is. Toch een vermelding waard ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 20:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
En ook nu weer:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nog frustrerend ook.. Ik wil mezelf niet steeds opofferen, maar doe het wel.. Ik ben steeds degene die belt, die bijv. met uitgaan een groep bij elkaar veegt en gezellig gaatstappen. Ik ben degene die het schollwerk op tijd af moet hebben, de rest van de groep gooit er met de pet naar, omdat ze weten dat ik het toch wel doe.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet iedereen kan altijd rustig blijven dat is gewoon niet mogelijk. Als je zoveel dingen meegemaakt hebt of nog steeds meemaakt is dat heel begrijpelijk. die frustratie moet er gewoon een keer uit waar of niet? Dan schreeuw of jank je de boel maar bij elkaar dat zijn alleen maar emoties en kan de rest ook zien dat het niet goed gaat. Opkroppen bereik je niets mee. Ik weet het het is heel moeilijk. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat de bom barstte toen heb ik hele gekke dingen gedaan. Niet iets tegenover anderen ofzo maar ik werd heel druk en als ik zoon buik voel aankomen net als nu dan krijg je me overal in mee dus doe ik de gekste dingen puur uit frustratie. Het helpt alleen niets. Gewoon laten zien hoe je je voelt dat helpt het beste. Ik probeer het tegen te houden en me gewoon te laten zien hoe ik me voel maar dat is moeilijk. Misschien is dat een tip voor je. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |