![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
@Niet Slaan: Dankjewel voor je PM! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() @gilmorefan:
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
normaal gesproken lig ik op mijn bed ook helemaal mee te zingen en swingen bij de begintune, had ik vandaag ook niet ![]() die schoenen van Tylor!! (ik dacht eerst echt dat Kirk in zijn nachtmerrie hem had meegenomen ![]() ik vond Dean eerst zo sympathiek maar vond hem nu maar een botte lul tegen lindsay. Naar mijn idee kan Dean beter even op vakantie gaan ![]() prachtig begin (had de scene al gelezen in de spoiler, maar ik vond het nog steeds erg mooi) vooral Dean's reactie toen hij afluisterde.. Luke die gelijk een mobieltje koopt ![]() Maar waarom kon Lorelai niet gewoon even iets liefs tegen Rory zeggen op het vliegveld? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze moeten het wel bijleggen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lorelai deed duidelijk d'r best door te zeggen dat ze altijd mocht bellen. Daarvoor had Lorelai ook al constant geprobeerd om met d'r te praten. Rory was alleen maar heel kortaf en keek Lorelai niet eens aan. En Rory weet ook dat Lorelai enigszins gelijk heeft, want bij Lane zei ze ook al 'maar hij is getrouwd' en ze zag Lindsay en dat raakte haar. Dus juist Rory zou nu een stap naar Lorelai moeten zetten, omdat Lorelai helemaal niet zo fout zat met haar moederpreek. Ik zou zo m'n moeder echt niet achter willen laten ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als moeder moet je je dochter er zeker op attenderen en vertellen dat ze fout bezig is... maar bij die lunch vond ik het ook sneu voor Rory (al denk ik dat Emily nu erg gezellig is op vakantie ![]() stukje bij Lane was trouwens erg herkenbaar ![]() maar ik draaf te ver door ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond eigenlijk dat Rory gewoon even gedag had moeten zeggen. Ik vond het zo stom voor Lorelai. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, daarin zullen we vast niet alle antwoorden krijgen die we willen hebben. En ik zat ook constant te glimlachen tijdens het telefoontje van Lorelai en Luke. De manier waarop ze d'r ook voor ging zitten in die kast. Ook geweldig dat antwoordapparaat! En Luke die vroeg of ze de berichten had gehoord (hoe wist ze anders het telefoonnummer?) ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|