Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 12-02-2005 @ 15:11 :
Spoiler
Spoiler
Advertentie
Oud 12-02-2005, 14:44
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Ave schreef op 12-02-2005 @ 15:39 :
Spoiler
Spoiler
Oud 12-02-2005, 19:44
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 12-02-2005 @ 15:44 :
Spoiler
Spoiler

@Niet Slaan: Dankjewel voor je PM!
Oud 12-02-2005, 20:17
Verwijderd
kan niet wachten tot dinsdag, maar vindt t erg dom dat ze niet NU stoppen met GG uitzenden... dan is t straks een veel betere overgang! nu wordt je lekker lekker gemaakt met wat er next season gaat gebeuren, en dan is het -BAF- stekker eruit....

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 20:25.
Oud 13-02-2005, 09:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 12-02-2005 @ 21:17 :
kan niet wachten tot dinsdag, maar vindt t erg dom dat ze niet NU stoppen met GG uitzenden... dan is t straks een veel betere overgang! nu wordt je lekker lekker gemaakt met wat er next season gaat gebeuren, en dan is het -BAF- stekker eruit....
Nouja ik denk dat je liever einde 502 hebt dan einde 422. Echt Nouja, er zijn ook wel een paar dingetjes maar die zijn dan weer hetzelfde dan eindigen bij 422 maar er zijn ook dingen waarvan je dan al zoiets hebt van oh gelukkig, ofzo Verwarrend, ja.
Oud 13-02-2005, 14:09
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 12-02-2005 @ 15:44 :
Spoiler
dat is wel leuk
Oud 13-02-2005, 15:25
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 13-02-2005 @ 10:40 :
Nouja ik denk dat je liever einde 502 hebt dan einde 422. Echt
Citaat:
Niet Slaan:
Let maar op dinsdag
Hey! Wil jij even niet van dat soort dingen zeggen!!Nu wil ik helemaal weten wat er gaat gebeuren, en ik weet nu al een btje wara jeop doelt enzoow... niet lief!!

@gilmorefan:
Spoiler
Oud 13-02-2005, 18:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 13-02-2005 @ 16:25 :
Hey! Wil jij even niet van dat soort dingen zeggen!!Nu wil ik helemaal weten wat er gaat gebeuren, en ik weet nu al een btje wara jeop doelt enzoow... niet lief!!
Ja maar dat is toch logisch? Ik bedoel, een aflevering na de cliffhanger is altijd beter einde dan de cliffhanger zelf, het is niet voor niks een cliffhanger
Oud 15-02-2005, 11:43
Verwijderd
Wow t topic was bijna van de pagina af gegaan! Nu kan ik m weer makkelijker vinden..

Ot: Zin in vanavond...
Oud 15-02-2005, 11:46
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
komt vanavond nu de laatste aflevering?

Ben benieuwd hoe Lorelai en Luke nu met elkaar omgaan Ze zijn al zolang vrienden en nu ineens hebben ze een relatie, zin in vnaaf ja
dalijk ff chips halen voor het Net5 avondje
Oud 15-02-2005, 11:48
BCR
BCR is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 15-02-2005 @ 12:46 :
komt vanavond nu de laatste aflevering?

Ben benieuwd hoe Lorelai en Luke nu met elkaar omgaan Ze zijn al zolang vrienden en nu ineens hebben ze een relatie, zin in vnaaf ja
dalijk ff chips halen voor het Net5 avondje
Nee, niet de laatste aflevering. Maar dat chips halen is wel een goed idee
Oud 15-02-2005, 12:17
Flowtje
Flowtje is offline
Spoiler over seizoen 5:
Spoiler
Oud 15-02-2005, 12:29
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 15-02-2005 @ 13:17 :
Spoiler over seizoen 5:
Spoiler
Spoiler
Oud 15-02-2005, 12:48
innogen
innogen is offline
ik moet niet vergeten de videorecorder te programmeren!!!

en buhh spoilers
Oud 15-02-2005, 14:25
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 15-02-2005 @ 13:17 :
Spoiler over seizoen 5:
Spoiler
Die komt vanavond, nouja voor ons vannacht Dus vanaf morgen te downloaden. Ik vind het ook zo te gek!!!!
Oud 15-02-2005, 17:41
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Nog even een fun plaatje van Gil, de nieuwe gitarist van Lane's band:
Oud 15-02-2005, 17:51
lipglossnblack
hehe
hij was(of is?) de zanger van Skid Row, ik herkende hem gelijk
Oud 15-02-2005, 18:36
BCR
BCR is offline
Eeew Hij lijkt er helemaaal niet op
Oud 15-02-2005, 20:15
Verwijderd
Whaha die hond is net een leeuw. Verder hip tot nu toe. Lorelai -Rory ruzie is niet leuk. Moeten ze goedmaken!
Oud 15-02-2005, 20:17
lipglossnblack
Citaat:
Niet Slaan schreef op 11-02-2005 @ 21:25 :
Let maar op dinsdag
had je toch gelijk he!
Oud 15-02-2005, 20:28
ook hallo
ook hallo is offline
woooow die ruzie tussen lorelai en rory word wel serieus!!
Luke & Lorelai zijn lief samen
en wat Dean nou wil, vind ik maar vaag
Oud 15-02-2005, 20:31
lipglossnblack
ja jeetje, dit is echt de eerste keer dat ze volgens mij echt ruzie hebben
erg jammer!
Ben benieuwd of Rory het leuk vindt in Parijs met haar oma
Oud 15-02-2005, 20:39
Verwijderd
Op de achtergrond: 'We're worse than Metallica'
Oud 15-02-2005, 20:42
Verwijderd
wat een stomme aflevering, zo verdrietig
Oud 15-02-2005, 20:44
Balance
Balance is offline
lorelai en luke <3333
lorelai en rory
richard en emily
sookie

echt goed hoe die serie zowel het gevoel van rory als het gevoel van lorelai volledig over kan brengen.
waarom nou nog maar één aflevering?
Oud 15-02-2005, 20:49
marlies
marlies is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-02-2005 @ 21:44 :
lorelai en luke <3333
lorelai en rory
richard en emily
sookie

echt goed hoe die serie zowel het gevoel van rory als het gevoel van lorelai volledig over kan brengen.
waarom nou nog maar één aflevering?
helemaal mee eens
Oud 15-02-2005, 20:50
markeerstift
markeerstift is offline
dit was echt een hele goeie afl. vooral dat begin !!
Echt heel mooi om t zo te zien vanaf Dean, en ook vanaf Rory en Lorelai..
Ik dacht nog misschien gaat Lorelai wel zeggen dat ze iets met Luke heeft tegen Rory om het enigszins goed te maken.. maar dat heeft ze nog niet gedaan
Oud 15-02-2005, 20:51
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hmm.. ik was wel een beetje sip aant einde vAn de aflevering... komt dat omdat the OC er niet opkwam of gewoon door de ruzies en verschillende meningen enzow binnen de episode??
En dat Lindsay dat gehakt ging maken voor Dean HAHAHA, ik vind het nu wel een btje zielig worden voor haar.. ze doet zo haar best
Oud 15-02-2005, 20:58
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 15-02-2005 @ 21:51 :
hmm.. ik was wel een beetje sip aant einde vAn de aflevering... komt dat omdat the OC er niet opkwam of gewoon door de ruzies en verschillende meningen enzow binnen de episode??
En dat Lindsay dat gehakt ging maken voor Dean HAHAHA, ik vind het nu wel een btje zielig worden voor haar.. ze doet zo haar best
had hetzelfde...
normaal gesproken lig ik op mijn bed ook helemaal mee te zingen en swingen bij de begintune, had ik vandaag ook niet

die schoenen van Tylor!! (ik dacht eerst echt dat Kirk in zijn nachtmerrie hem had meegenomen )
ik vond Dean eerst zo sympathiek maar vond hem nu maar een botte lul tegen lindsay. Naar mijn idee kan Dean beter even op vakantie gaan
prachtig begin (had de scene al gelezen in de spoiler, maar ik vond het nog steeds erg mooi) vooral Dean's reactie toen hij afluisterde..
Luke die gelijk een mobieltje koopt

Maar waarom kon Lorelai niet gewoon even iets liefs tegen Rory zeggen op het vliegveld?
Oud 15-02-2005, 20:59
Balance
Balance is offline
Oh wat vond ik het zielig voor Lorelai dat Rory d'r niet omhelsde of wat dan ook. Gewoon 'nou dag'.
Ik dacht dat ze uiteindelijk toch elkaar wel vast zouden pakken, maar niet dus. Kreeg meteen tranen in m'n ogen.

En ik ben ook heel benieuwd hoe het straks is als Rory terugkomt uit Europa. Zowel tussen Lorelai en Rory als wanneer Lorelai gaat vertellen van haar en Luke.
Oud 15-02-2005, 21:00
lipglossnblack
Citaat:
Balance schreef op 15-02-2005 @ 21:59 :
Oh wat vond ik het zielig voor Lorelai dat Rory d'r niet omhelsde of wat dan ook. Gewoon 'nou dag'.
Ik dacht dat ze uiteindelijk toch elkaar wel vast zouden pakken, maar niet dus. Kreeg meteen tranen in m'n ogen.

En ik ben ook heel benieuwd hoe het straks is als Rory terugkomt uit Europa. Zowel tussen Lorelai en Rory als wanneer Lorelai gaat vertellen van haar en Luke.
bedoel je niet andersom? Ik vind het eerder zielig voor Rory dan voor Lorelai hoor, maargoed.
Ze moeten het wel bijleggen hoor
Oud 15-02-2005, 21:02
*ABC*
*ABC* is offline
Ik vond het zo, niet leuk.

Ik kan echt geen halfjaar wachten. Rory was voor het eerst gewoon bitcherig, echt een andere kant van haar. Ik vond het zo zielig voor Lindsay, hoe ze zo haar best deed.
Dean is voor het eerst echt een klootzak.
Ik weet niet, ik vind die karakterverandering van Rory niet zo. Ze is niet meer het kleine meisje, maar een 19-jarige vrouw met een seksleven. Damn.

En ze zei niet eens dag tegen haar moeder op het vliegveld.

Lorelai zo van: ''Je kan met altijd bellen, bla bla.'' En Rory alleen maar van: ''Oke.'' En toen liep ze weg.
Oud 15-02-2005, 21:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 15-02-2005 @ 22:00 :
bedoel je niet andersom? Ik vind het eerder zielig voor Rory dan voor Lorelai hoor, maargoed.
Ze moeten het wel bijleggen hoor
nee ik bedoel het niet andersom.

Lorelai deed duidelijk d'r best door te zeggen dat ze altijd mocht bellen. Daarvoor had Lorelai ook al constant geprobeerd om met d'r te praten. Rory was alleen maar heel kortaf en keek Lorelai niet eens aan.
En Rory weet ook dat Lorelai enigszins gelijk heeft, want bij Lane zei ze ook al 'maar hij is getrouwd' en ze zag Lindsay en dat raakte haar. Dus juist Rory zou nu een stap naar Lorelai moeten zetten, omdat Lorelai helemaal niet zo fout zat met haar moederpreek.
Ik zou zo m'n moeder echt niet achter willen laten
Oud 15-02-2005, 21:23
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-02-2005 @ 22:19 :
nee ik bedoel het niet andersom.

Lorelai deed duidelijk d'r best door te zeggen dat ze altijd mocht bellen. Daarvoor had Lorelai ook al constant geprobeerd om met d'r te praten. Rory was alleen maar heel kortaf en keek Lorelai niet eens aan.
En Rory weet ook dat Lorelai enigszins gelijk heeft, want bij Lane zei ze ook al 'maar hij is getrouwd' en ze zag Lindsay en dat raakte haar. Dus juist Rory zou nu een stap naar Lorelai moeten zetten, omdat Lorelai helemaal niet zo fout zat met haar moederpreek.
Ik zou zo m'n moeder echt niet achter willen laten
Ik ben het volledig met je eens. Ik vond het echt zó zielig voor Lorelai op het vliegveld. Nee ik vond het niet echt eerlijk van Rory hoe ze zich gedroeg, echt een beetje een puber. (indd een beetje laat zoals Lorelai zei)
Oud 15-02-2005, 21:35
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
rory was echt bitchig !

verder.... oh oh die dean..

hmm wel benieuwd hoe dat nu afloopt !!
Oud 15-02-2005, 21:51
lipglossnblack
hmm ben ik dan de enige doe dat niet vond?
Ik vond dat Rory terecht reageerde. Lorelai deed echt lullig toen ze uit de slaapkamer kwamen. Rory heeft net iets groots meegemaakt en is helemaal blij en dan snauwt Lorelai haar zo af.
En ook toen ze bij die oma waren en Lorelai ineens zei zo van: ja Rory je hebt nog helemaal geen plannen voor de zomer! Rory werd in een hoek gezet hierdoor en ze moest wel 'ja' zeggen.
Was echt lullig en bedoeld om haar weg te sturen naar Europa zodat ze uit de buurt van Dean zou zijn.
Maar op het vliegveld reageerde ze inderdaad nogal kortaf tegen Lorelai. Maarja Lorelai wilde zelf dat Rory wegging
Oud 15-02-2005, 21:55
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik denk niet dat Lorelai Rory ècht weg wou hebben, ik bedoel, Rory had gewoon 'nee' kunnen zeggen, want ze is toch àl 19 en ze kan zelf haar beslissingen nemen?? Zoals ze dat zelf zo fijn zei.
Oud 15-02-2005, 21:56
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 15-02-2005 @ 22:51 :
hmm ben ik dan de enige doe dat niet vond?
Ik vond dat Rory terecht reageerde. Lorelai deed echt lullig toen ze uit de slaapkamer kwamen. Rory heeft net iets groots meegemaakt en is helemaal blij en dan snauwt Lorelai haar zo af.
En ook toen ze bij die oma waren en Lorelai ineens zei zo van: ja Rory je hebt nog helemaal geen plannen voor de zomer! Rory werd in een hoek gezet hierdoor en ze moest wel 'ja' zeggen.
Was echt lullig en bedoeld om haar weg te sturen naar Europa zodat ze uit de buurt van Dean zou zijn.
Maar op het vliegveld reageerde ze inderdaad nogal kortaf tegen Lorelai. Maarja Lorelai wilde zelf dat Rory wegging
eens, eens, eens....

als moeder moet je je dochter er zeker op attenderen en vertellen dat ze fout bezig is...
maar bij die lunch vond ik het ook sneu voor Rory (al denk ik dat Emily nu erg gezellig is op vakantie )

stukje bij Lane was trouwens erg herkenbaar

maar ik draaf te ver door
Oud 15-02-2005, 21:59
*ABC*
*ABC* is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 15-02-2005 @ 22:56 :
eens, eens, eens....

als moeder moet je je dochter er zeker op attenderen en vertellen dat ze fout bezig is...
maar bij die lunch vond ik het ook sneu voor Rory (al denk ik dat Emily nu erg gezellig is op vakantie )

stukje bij Lane was trouwens erg herkenbaar

maar ik draaf te ver door
Maar Rory wilde toch zelf ook naar Europa?

Ik vond eigenlijk dat Rory gewoon even gedag had moeten zeggen. Ik vond het zo stom voor Lorelai.
Oud 15-02-2005, 22:01
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
kan iemand mijn ff zeggen ( pm-men) waar men het nieuwe seizoen aan het downloaden is???
Oud 15-02-2005, 23:03
heavinly
heavinly is offline
Grappig om iets te zien waarvan je 't script hebt gelezen. Dan zie je pas hoe iets in scene is gezet (goh.. oke dit klinkt dommer dan ik 't bedoel ).

Ik vond 't maar een zielige aflevering. Echt 'n gekke situatie tussen Lorelei en Rory, niet leuk! Heel raar.. Ik heb trouwen alleen maar moeten lachen bij 't telefoontje van Lorelai en Luke <3.

Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat.. Maar duurt nog wel even voor we de (verdere) afloop weten.
Oud 15-02-2005, 23:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
heavinly schreef op 16-02-2005 @ 00:03 :

Ik vond 't maar een zielige aflevering. Echt 'n gekke situatie tussen Lorelei en Rory, niet leuk! Heel raar.. Ik heb trouwen alleen maar moeten lachen bij 't telefoontje van Lorelai en Luke <3.

Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat.. Maar duurt nog wel even voor we de (verdere) afloop weten.
We krijgen nog één aflevering he?
Maar goed, daarin zullen we vast niet alle antwoorden krijgen die we willen hebben.

En ik zat ook constant te glimlachen tijdens het telefoontje van Lorelai en Luke. De manier waarop ze d'r ook voor ging zitten in die kast. Ook geweldig dat antwoordapparaat! En Luke die vroeg of ze de berichten had gehoord (hoe wist ze anders het telefoonnummer?)
Oud 16-02-2005, 06:06
Verwijderd
Sookie die dol enthousiast op Luke en (later) Lorelai afrent. Hip

Dat stukje met Lane en de band was tof trouwens.
Oud 16-02-2005, 07:09
Qimm
Qimm is offline
*is tot besef gekomen dat Chowchow's enorm schattig zijn*
Oud 16-02-2005, 11:12
Verwijderd
Ik vond het de hele aflevering zielig voor Rory, maar aan het eind op het vliegveld had ik toch ook wel medelijden met Lorelai

Lorelai & Luke, zo leuk! <3
Die berichtjes op het antwoordapparaat

Emily en Richard

Vond alleen vreemd dat Emily deze en vorige aflevering steeds over Europa zei dat ieder meisje er een keer geweest moest zijn, en dat Rory daarom mee zou moeten/kunnen gaan.. Maar Rory en Lorelai zijn toch afgelopen zomer al naar Europa geweest?

Dean deed idd wel erg gemeen tegen Lindsay, vond het wel zielig voor haar.. dat met die telefoon vond ik wel erg onredelijk van Dean..
Oud 16-02-2005, 11:21
zus en zo
zus en zo is offline
emily in de kelder met haar rok
Oud 16-02-2005, 11:29
lipglossnblack
Citaat:
Pebbles schreef op 16-02-2005 @ 12:12 :

Vond alleen vreemd dat Emily deze en vorige aflevering steeds over Europa zei dat ieder meisje er een keer geweest moest zijn, en dat Rory daarom mee zou moeten/kunnen gaan.. Maar Rory en Lorelai zijn toch afgelopen zomer al naar Europa geweest?
ja dat vond ik ook al vreemd ja! Vorige week ook al toen Emily erover begon.
Oud 16-02-2005, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 15-02-2005 @ 21:15 :
Whaha die hond is net een leeuw. Verder hip tot nu toe. Lorelai -Rory ruzie is niet leuk. Moeten ze goedmaken!
d8't eerst ook
Oud 16-02-2005, 12:44
Verwijderd
Ik vond Lorelai niet leuk deze ep, vooral op het laatst niet. Ze deed echt gemeen tegen Rory, ik begrijp wel waarom, maar ze had ook anders kunnen doen. Wel leuk dat Rory samen met Emily naar Europa gaat

Luke is lief
Oud 16-02-2005, 13:05
knir
knir is offline
ik ben blij dat rory zich eindelijk een keertje afzet ik bedoel come on, je kan niet al-tijd het brave meisje uithangen...

Regels voor berichten