Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 13:59
Verwijderd
Dat compenseert elkaar niet echt hoor, dan hoor je alleen nog maar duidelijker dat het slechte kwaliteit is
Advertentie
Oud 07-03-2005, 15:11
D@mien
D@mien is offline
EINDELIJK kan ik weer online...een week zonder mn fix zitten is wel een marteling (al valt et mee met de releases gloofik...) Nu kan ik eindelijk Beyond The Clouds downen....schijnt een goede movie te zijn...

Kep afgelopen week eindelijk Spirited Away kunnen kijken...en die vond ik érg goed....sterk verhaal....boeiende personages...

maar ik ga nu als de sodemieter Naruto 124 downen
Oud 07-03-2005, 17:49
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-03-2005 @ 19:22 :
Omg, ik werd gewoon bijna spastisch bij het einde van Naruto 124

Awesome
Al wist ik halverwege de ep wel hoe het ging aflopen....maar dat nam niet weg dat ik met een enorme sadistische grijns achter mn computertje zat 125 gaat zó stoer worden
Oud 07-03-2005, 21:45
Verwijderd
Ik mis toch iets blijkbaar. Nouja, als ik ooit een keer werk heb en ik verveel me 's avonds kan ik altijd nog eps 1-150(?) van Naruto kijken
Oud 07-03-2005, 22:47
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2005 @ 22:45 :
Ik mis toch iets blijkbaar. Nouja, als ik ooit een keer werk heb en ik verveel me 's avonds kan ik altijd nog eps 1-150(?) van Naruto kijken
Naruto stopt écht niet bij 150 het kunnen dr mákkeljk 300+ worden zonder saai te hoeven worden...afhankelijk van hoe ze et aanpakken...
Oud 07-03-2005, 23:05
Jolt
Jolt is offline
Spoiler

Heb nu ook Samurai Kyo binnegehaald, nog niet gekeken, weinig tijd.
Oud 08-03-2005, 12:10
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik heb nu heel Gundam Seed binnen..
En ik ben nu bij 36..
Afgelopen nacht 15 afleveringen ofzo gekeken..
Ik raakte me ontroerd af en toe ..
Maja vette serie..
En die computeranimatie vind ik persoonlijk wel dope , past er goed bij...
Oud 08-03-2005, 17:52
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Bruce schreef op 08-03-2005 @ 13:10 :
Ik heb nu heel Gundam Seed binnen..
En ik ben nu bij 36..
Afgelopen nacht 15 afleveringen ofzo gekeken..
Ik raakte me ontroerd af en toe ..
Maja vette serie..
En die computeranimatie vind ik persoonlijk wel dope , past er goed bij...
Na Gundam Seed moet je meteen doorgaan met Gundam Seed Destiny...een zéér goed vervolg...
Oud 08-03-2005, 20:58
Verwijderd
Gundam is ook zo'n serie waardoor ik in eerste instantie juist uitermate skeptisch tegenover anime stond: Gundam en Pokemon op Cartoon Network, in het Nedelands, wat een ramp
Oud 09-03-2005, 00:00
D@mien
D@mien is offline
Gundam in het nederlands????
Oud 09-03-2005, 10:39
Verwijderd
naruto wordt steeds saaier.

Dan maar FMA nog een keertje kijken
Oud 09-03-2005, 10:50
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 09-03-2005 @ 11:39 :
naruto wordt steeds saaier.

Dan maar FMA nog een keertje kijken
Ha, eindelijk iemand die het ook merkt!
Oud 09-03-2005, 11:27
D@mien
D@mien is offline
hoe kan 124 nou saai zijn?? die was über
Het is waar dat die achtervolging te lang gaat duren....maar dat gaat neem ik aan nog maar 3-5 eps duren....
Oud 09-03-2005, 12:15
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
D@mien schreef op 09-03-2005 @ 12:27 :
hoe kan 124 nou saai zijn?? die was über
Het is waar dat die achtervolging te lang gaat duren....maar dat gaat neem ik aan nog maar 3-5 eps duren....
Er gebeurde geen hol. Eigenlijk. Waar zijn de vette gevechten zoals Lee tegen Gara, Naruto en co tegen de Mist guy.

Oud 09-03-2005, 14:00
Verwijderd
Mijn broer volgt Naruto wel maar als ik af en toe bij hem meekijk zie ik weinig dat mij kan boeien, eigenlijk.
Oud 09-03-2005, 14:01
Verwijderd
Het is ook een vrij kinderachtige serie met een zeer specifieke humor. Eigenlijk is naruto niets meer dan een verbeterde versie van DBZ.

Best leuke serie, ik blijf hem ook wel volgen maar de laatste episodes vraag ik me toch af waar ze nou mee bezig zijn, want dit heb ik veel beter gezien.
Oud 09-03-2005, 17:24
D@mien
D@mien is offline
De gevechten vallen me idd vrij tegen de laatste zooi eps...Naruto gedraagt zich als een debiel tegen Kimimaro...1000 clones en 1 voor 1 aanvallen.. lekker nuttig...Lee deed het niet onaardig...dat gevecht was übermooi geanimeerd en de actie was ook wel vet...maar dat gevecht van Kiba en Shika zijn gewoon saai....die van Neji viel me ook tegen...die van Chouji vond ik wel aardig...maar dat kwam omdat ik daar nix van verwachtte..
Hopelijk zijn de komende gevechten wel super....(ik verheug me wel op het komende gevecht van Naruto...áls ie nog gaat knokken...wat me wel voor de hand lijkt te liggen...)
Oud 09-03-2005, 20:04
Kurogane
Kurogane is offline
Is die stem van Ganju in Bleach niet Onizuka?
Oud 09-03-2005, 20:11
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
D@mien schreef op 08-03-2005 @ 18:52 :
Na Gundam Seed moet je meteen doorgaan met Gundam Seed Destiny...een zéér goed vervolg...
Ben ik ook mee bezig ..
Alleen Destiny is nu gelicensed, maar boeie ..

Tsjah Naruto begint ook wel langdradig te worden, maarhet is en blijft Naruto..
In tegenstelling tot DBZ heeft iedere character meer eigen persoonlijkheid en eigen vechtstijl en dat ik vet om te zien..

En dat Naruto veel kage bunshin gebruikt, tsjah dat nou eenmaal Naruto, maar je moet je wel beseffen dat Naruto die ene gast te makkelijk aan kan, hij is zo'n typische goodguy-i-dont-wanna-kill-you-but-just-wanna-defeat-you persoon ..
Hij wil gewoon iedere de les voor lezen, vandaar dat zijn droom ook Hokage is..
Oud 09-03-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 09-03-2005 @ 21:04 :
Is die stem van Ganju in Bleach niet Onizuka?
Er zijn wel meer voice actors die zowel Bleach als GTO deden, wat niet verwonderlijk is aangezien het allebei van Pierrot komt.
Oud 09-03-2005, 20:54
Jolt
Jolt is offline
Ik vind bij naruto dat Kakasi weer terug moet komen, hij pwn3d die gozers allemaal.

Gozer heeft tenmiste humor .

[edit] verveelde me maar ff de manga gelezen . En dat in net een uurtje, helemaal up to date

Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 22:10.
Oud 09-03-2005, 22:13
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Bruce schreef op 09-03-2005 @ 21:11 :

En dat Naruto veel kage bunshin gebruikt, tsjah dat nou eenmaal Naruto, maar je moet je wel beseffen dat Naruto die ene gast te makkelijk aan kan, hij is zo'n typische goodguy-i-dont-wanna-kill-you-but-just-wanna-defeat-you persoon ..
Hij wil gewoon iedere de les voor lezen, vandaar dat zijn droom ook Hokage is..
Nee hoor. Als het moet maakt Naruto iemand af, hoewel dat nog niet is gebeurd (maar wel bij de anderen). Hij is immers een monstervos
Oud 09-03-2005, 22:30
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Als het echt moet wel..
Maar hij probeert het altijd te vermijden..
En hij is niet de demonfox, die is gewoon in hem gesealed..
Het zijn 2 aparte entiteiten, maar zitten in 1 lichaam..
Oud 10-03-2005, 18:33
Verwijderd
Vanmiddag eindelijk weer de hele neon Genesis serie afgekeken. Inclu de vervangende OVA's van ep 25&26.
Blijft een coole serie die gewoon steeds vager wordt. Vooral op het eind moet je er echt een site bij houden die je vertelt waar het eigelijk over gaat
En die ova's blijven vet. De maker kreeg zeker zoveel kritiek op de oorspronkelijke 25&26 dat ie dacht "nu zullen jullie wat beleven" .

Heb nu eindelijk internet op me studentenkamer. Schijnt ook teringsnel te zijn, dus dat ga ik zo ff uiproberen door my-hime enzo te downloaden
Oud 10-03-2005, 20:38
Verwijderd
Mwoh, daar zul je bij wat oudere episodes niet zo enorm veel aan hebben. Ik reseed zelf My HiME ook, maar de totale snelheid van de swarm komt echt niet boven de 1 MB/sec uit - en dat is niet echt hoog voor een populaire serie.

Overigens moeten de heren en dames bij SS opschieten met HiME 19 en >.
Oud 10-03-2005, 21:06
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-03-2005 @ 19:33 :
Vanmiddag eindelijk weer de hele neon Genesis serie afgekeken. Inclu de vervangende OVA's van ep 25&26.
Blijft een coole serie die gewoon steeds vager wordt. Vooral op het eind moet je er echt een site bij houden die je vertelt waar het eigelijk over gaat
En die ova's blijven vet. De maker kreeg zeker zoveel kritiek op de oorspronkelijke 25&26 dat ie dacht "nu zullen jullie wat beleven" .
End of Evangelion is Vooral het einde
Oud 10-03-2005, 21:36
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 10-03-2005 @ 22:06 :
End of Evangelion is Vooral het einde
Idd, dat is toch een van de beste series.
Hele verhaal zit ook goed in elkaar.
80 euro heb je de hele box.
Oud 10-03-2005, 21:57
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-03-2005 @ 22:36 :
Idd, dat is toch een van de beste series.
Hele verhaal zit ook goed in elkaar.
80 euro heb je de hele box.
Zo rijk ben ik niet

Overigens is de Battle Royale manga ook stukken beter dan de film.
Oud 10-03-2005, 22:26
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 10-03-2005 @ 22:57 :

Overigens is de Battle Royale manga ook stukken beter dan de film.
Hier ben ik het niet met je eens.

Real Life Japanese School Girls Vs Getekende rotzooi...
Oud 10-03-2005, 23:37
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-03-2005 @ 23:26 :
Hier ben ik het niet met je eens.

Real Life Japanese School Girls Vs Getekende rotzooi...
Niks rotzooi bovendien zien ze er toch knapper uit in de manga en hebben de meeste personages meer achtergrond verhaal
Oud 11-03-2005, 02:39
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 21:38 :
Your wish is my command
19-21 = uit
Oud 11-03-2005, 07:13
Lorion
Lorion is offline
Blah....eergister Bleach 22 gezien, en eerlijk gezegt vond ik het niet zo *sigh* op de een of andere manier wordt een anime al snel saai voor mij als de hoofdpersoon ineens heel sterk is geworden :'/ Haalt de lol eraf >.<''

Blah...en dan het hoogtepunt qua anime dit weekend; AIR epi 10.
Toch een serie waar ik soms bijna een traantje moest onderdrukken :")
*hm.....misschien moet ik de game maar nog eens spelen @.@ argh...de nostalgie.....*
Oud 11-03-2005, 08:20
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 11-03-2005 @ 00:37 :
Niks rotzooi bovendien zien ze er toch knapper uit in de manga en hebben de meeste personages meer achtergrond verhaal
Hoe kan een anime figuur knap zijn???

<3

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 08:27.
Oud 11-03-2005, 09:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 21:38 :
Mwoh, daar zul je bij wat oudere episodes niet zo enorm veel aan hebben. Ik reseed zelf My HiME ook, maar de totale snelheid van de swarm komt echt niet boven de 1 MB/sec uit - en dat is niet echt hoog voor een populaire serie.

Gistren anders episode 1 van Staticsubs gedownload. Snelheid van 233kb/sec

Moet hier alleen nog wel netlimiter op deze computer gooien. Mijn upload is nu 50 en m'n download 25 >_<

Edit: Hmmm, dl is opeens 63 en upload opeens 140 and rising. Dat moet andersom

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 09:38.
Oud 11-03-2005, 10:17
Verwijderd
Je moet je upload gewoon op 2/3 van je download zetten als je aan het downloaden bent en je wilt snelheid. Voor gewoon surfen heb je maar 1/10 van je upload nodig. Ik heb zelf tegen de 100 KB/sec upload en ik zet Azureus gewoon fixed op een maximum upload van 90 KB/sec als ik niets download (en op dit moment HiME 7-12 seeding by rotation, telkens in batches van 6 voor een periode van 12 uur).

Seeden is zó belangrijk voor bittorrent, ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan die sukkels die meteen alles deleten zodra ze het binnen hebben...kijk, van mensen met een bagger Chello verbinding verwacht ik niet dat ze actief seeden, maar iedereen met een redelijke thuisverbinding of campusverbinding en flinke upload moet gewoon seeden.
Oud 11-03-2005, 13:47
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Mai Hime 19-21 is uit door Static Subs.

Over Bleach: Wacht maar af, je moet de kapiteinen van de Shinigami nog zien...

Over Naruto: In de manga waren die Sasuke-chase gevechten veel beter en spannender... Of tkomt omdak et allemaal al ken...
Oud 11-03-2005, 13:48
D@mien
D@mien is offline
My-HiME 20...OMFG.....speachless.....
Oud 11-03-2005, 14:51
Copycat
Copycat is offline
Kijken er mensen nog naar samurai champloo? Ik denk dat de serie bijna is afgelopen. Fuu heeft al bijna haar vader gevonden. Het lijkt erop dat er niet meer dan 30 eps worden uitgebracht. Het wordt nu wel spannend
Oud 11-03-2005, 14:54
Verwijderd
to be continued >.<
Oud 11-03-2005, 15:48
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Zal haar kop eraf vliegen?!!
Oud 11-03-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2005 @ 11:17 :
Je moet je upload gewoon op 2/3 van je download zetten als je aan het downloaden bent en je wilt snelheid. Voor gewoon surfen heb je maar 1/10 van je upload nodig. Ik heb zelf tegen de 100 KB/sec upload en ik zet Azureus gewoon fixed op een maximum upload van 90 KB/sec als ik niets download (en op dit moment HiME 7-12 seeding by rotation, telkens in batches van 6 voor een periode van 12 uur).

Seeden is zó belangrijk voor bittorrent, ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan die sukkels die meteen alles deleten zodra ze het binnen hebben...kijk, van mensen met een bagger Chello verbinding verwacht ik niet dat ze actief seeden, maar iedereen met een redelijke thuisverbinding of campusverbinding en flinke upload moet gewoon seeden.
Met seeden bedoel je op een andere manier dan dat je de download van bittorrent gewoon aanlaat na de download toch? Geen idee hoe die andere manier gaat. Op zich zou ik dat op mijn studentenkamer makkelijk kunnen doen, aangezien ik toch de hele ochtend en middag colleges heb. Maar het enige probleem wat ik dan nog uit de weg moet ruimen is dat óf mijn netwerkkaart óf mijn beeldscherm of heel eventueel mijn vidkaart van slag is ofzo (mja, aprt probleem )
Oud 11-03-2005, 16:13
Verwijderd
Nouja, er zit niet echt een principieel verschil tussen. Seeding wil gewoon zeggen dat je een bestand dat je volledig binnen hebt gehaald aan laat staan, zodat het beschikbaar blijft voor anderen. Het verschil tussen seeding en reseeding is dat met reseeding de situatie bedoeld wordt waarin je een torrent gaat seeden zonder dat je hem eerst zelf hebt gedownload (of met een ander programma, of had weggezet op DVD maar nu weer wilt reseeden). Bij reseeding heb je dus ook geen share ratio.

Het heeft bijv. niet zoveel nut om nu Bleach 22 of My HiME 21 te gaan seeden. Daar zijn echt duizenden seeds, dus je draagt niets bij. Het heeft wel nut (en is bijzonder sympathiek) om oudere episodes en packs te gaan reseeden die bijv. maar twee of drie seeds hebben maar wel een redelijke swarm peers. Als je die eerst op CD/DVD had weggezet kun je ze gewoon opnieuw gaan reseeden. Wel is dan natuurlijk vereist dat je de bestandsnamen niet hebt veranderd.

Als je bijvoorbeeld altijd je PC aan hebt staan (studentenkamer + dikke campusverbinding), kijk dan eens of je niet iets kunt reseeden dat erg gewild is, bijv. bij AnimeSuki in de resharing requests section.
Oud 11-03-2005, 17:02
Verwijderd
Maar doe je dat dan via een speciaal programmatje of klik je de torrent weer ff aan, waarbij dat programma ziet dat je al op 100% zit en je alleen maar upload?
Dit omdat je het over azereus hebt. Geen idee namelijk wat dat voor progje is, of is dat een bittorrent client, net zoals bv bittornado?

Heeft het dan ook niet meer nut om een peer te zijn? Of moet je dan meer gedoe doen met speciale progjes?
Oud 11-03-2005, 17:45
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Morridin schreef op 11-03-2005 @ 18:02 :
Maar doe je dat dan via een speciaal programmatje of klik je de torrent weer ff aan, waarbij dat programma ziet dat je al op 100% zit en je alleen maar upload?
Dit omdat je het over azereus hebt. Geen idee namelijk wat dat voor progje is, of is dat een bittorrent client, net zoals bv bittornado?

Heeft het dan ook niet meer nut om een peer te zijn? Of moet je dan meer gedoe doen met speciale progjes?
Als je de .torrent niet meer hebt moet je een nieuwe maken met een speciaal programma. Weet neit meer hoe het heet.
Oud 11-03-2005, 18:05
Kurogane
Kurogane is offline
Wat kan ik hier aan doen :

''Can not decode torrent file, please redownload the torrent file!''

, het gaat om de torrent van Kimi Ga Nozomu Eien van novatina..
Oud 11-03-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Oni Shikio schreef op 11-03-2005 @ 18:45 :
Als je de .torrent niet meer hebt moet je een nieuwe maken met een speciaal programma. Weet neit meer hoe het heet.
Kan met Azureus, maar het beste is om de oorspronkelijke torrent weer even neer te laden. Nog beter is gewoon te doen zoals ik doe, namelijk een aparte torrents-map te maken met een 'finished', een 'to do' en een 'reseed' map, dan hou je het overzicht.

Azureus bevat bijv. ook een mogelijkheid om periodiek een op te geven map te 'pollen' voor nieuwe torrents. Stel dat je op een netwerk zit en Azureus draait op een andere PC, dan kun je gewoon de torrent in die map gooien en dan begint hij vanzelf, hoef je geen aandacht meer aan te besteden. Handig als één PC je router is (bijv. in studentenhuis ofzo).

Kurogane: ik weet niet, heb die fout nooit gehad, welke client gebruik je?
Oud 11-03-2005, 18:32
Kurogane
Kurogane is offline
BitComet, of bedoel je iets anders?
Oud 11-03-2005, 18:50
Verwijderd
Nee, dat bedoelde ik inderdaad. Ik heb die melding gewoon alleen zelf nooit gehad. Het kan trouwens wel zo zijn dat bepaalde series niet meer werken, hoewel er wel een torrent van online staat.

KGNE is gelicensed en vertaald door Lunar en Anime-Keep. Beide groepen zijn redelijk netjes met het weghalen van gelicensede anime, dus het zou best kunnen dat dat het probleem is. In Azureus krijg ik dan zo'n melding 'Torrent is not authorized for use with this tracker' enzo.

Trouwens, als je de beste kwaliteit wilt kun je net zo goed zoeken naar de DVD-rips van KGNE (hint: www.kickassanime.tk).
Oud 11-03-2005, 19:04
Kurogane
Kurogane is offline
Ja ik heb ff BearShare opgestart, zie nu wel paar eps, ga het daarmee binnen halen. Media Factory heeft brieven gestuurd, dus zijn ze gestopt met het distrubuteren. Ik heb nu 4 torrents allemaal geen seeds.
Oud 11-03-2005, 20:22
Verwijderd
Dat is inderdaad naar. Toch wordt er ook via bittorrent nog wel redelijk wat gelicensede anime verspreid, met name van a4e. Heel erg handig als je een oudere serie in goede kwaliteit wilt hebben, maar het is niet zo netjes als je je strikt aan de regels wilt houden van fansubben. Maar goed, er zijn ook subbers die nog steeds vertalen terwijl series al gelicensed zijn (natuurlijk kleine groepjes als Dattebayo die zich specifiek op Naruto richten, maar ook grotere en kwalitatief zeer goede groepen als Anime-One en Inuyasha4-Ever).

Ik zag iig zelf een torrent van KGNE 1-13 op die site van KAA staan, heb 'm niet geprobeerd maar dat zou toch moeten werken...ik heb 'm zelf al een hele tijd geleden gedownload van Anime-Keep. Maar die beeldkwaliteit is uiteraard wat minder (TV-rip vs. DVD-rip). Staat wel tegenover dat Anime-Keep wat 'vlottere' vertalingen heeft dan die 'stijve' DVD-ondertitels.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten