Advertentie | |
|
![]() |
|
2 NIN filmpjes:
http://pascalheister.nl/NIN1.AVI http://pascalheister.nl/NIN2.AVI zit wel geen geluid bij helaas. Maar bij NIN merk je toch goed dat het programma wat te breed was voor dit festival. De tent stond voor de helft goed gevuld, er waren zelfs wat open plekken vooraan. En dat terwijl dit toch een stadionvullende band hoort te zijn.
Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt zo jammer dat ze The Fragile niet speelden, maar verder heb ik niets te klagen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad jammer dat er geen geluid bij zit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
EN IK VOND HET TROUWENS WEL ERG TOF!
Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 17:55. |
![]() |
||
Citaat:
hahahha ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar hoe zie jij er uit dan? misschien heb ik je wel gezien, yeaheahh ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ze maakten er wel wat leuks van en volgens mij hadden ze het best naar hun zin. (vast een flinke som geld gehad ![]() @ McMotion: goedzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vreemd genoeg had ik er geen festival gevoel bij, maar als ik deze foto's zie, ja ![]() en damn ik had nin echt willen zien. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() EN ZE GAAN ALTIJD VLAK LANGS JE HEEN. ![]() Het hele festival deed me wel aan Lowlands denken, alleen dan een stuk kleiner en wat 'normalere' mensen. Maar de sfeer was wel goed en alles was best leuk opgezet. ![]() Alleen het geluid was klote inderdaad, je hoorde allemaal bands door elkaar heen enzo, het was geen porem. En de tentstage was toch wel de ultieme stage. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat kan ook de reden zijn geweest dat ze een half uur later begonnen: ze gingen even bespreken dat ze hun hardste nummers gingen spelen om er bovenuit te komen. The Tears haalden ook uit naar Jamie "prutser" Cullum. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb vooral veel dagjesmensen en gezinnen of moeder/dochter-koppels gespot. Relatief weinig gasten voor een festival. Hier en daar verdwaalde NINners maar niet zo massaal als ik verwacht had. Vooraan in de tent leek het iig of de tent packed zat onder NIN, maar blijkbaar was dat niet het geval als ik Emow-kor's post lees. De crowd-response was er trouwens niet minder om, er stonden erg veel mensen lekker mee te raggen en onder Starfuckers Inc. werden onder het 'Don't you' gedeelte de lyrics gekaapt en zag je duidelijk dat Trent het even door liet gaan en de band liet stoppen met spelen. Erg vet moment. Voor de rest kwamen ze vanaf minuut 1 fucking enthousiast over en werd er lekker gesmeten met mic-stands en water en hier en daar een beuk tegen een versterker etc. Ook vet dat er een stukje down in it werd gespeeld in het middenstuk van Closer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |