Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 08:54
lognessie
lognessie is offline
nou gister aaf was weer fun.. eindelijk zijn steven en sofie dr uit.. maar rink en jorien zitte dr nog i grrrrr.. en karla en sophie zijn cewl.. en just en brechje ook.. next time moet die rink dr uit blegh
Oud 11-04-2005, 08:54
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 10-04-2005 @ 22:42 :
Wij zitten niet in de race, wij kijken het alleen maar en wij denken er ook anders over.
Maar stel je zat ook in die race, maanden lang voorbereid op dat hele programma en dan eindelijk is het zover en moet je er bijna uit omdat je puntentotaal niet hoog genoeg is, en je wilt zo graag door en die lift kapt er inneens mee en mensen begrijpen geen flikker van wat je allemaal bedoelt en zegt, en dat dan elke keer.
Dan zou ik ook compleet gek worden hoor, ik vind het wel terecht van Steven dat ie zo reageert, en dat maakt het programma ook alleen maar leuker en spannender, steeds zo heel serieus bezig zijn en niks grappigs meemaken en geen emoties, dan zou het spel supersaai zijn en dat wil je ook niet hebben denk ik.
Ja ik begrijp wat je bedoelt.. maar hij was niet alleen gister zo. Zo is hij de hele race al. Nooit was hij echt een doorzetter. Altijd pessimistisch. En dan vind ik dat je het al helemaal niet mag afreageren op die mensen die hen juist helpen. Zij doen juist hun best voor ze. Ik zou ze geeneens in mijn auto laten stappen. En al helemaal niet als ik zie dat ze zo zijn.
Oud 11-04-2005, 09:34
Multilot
Multilot is offline
Nog steeds komen de vriendinnen bij mij op 1. Ik vind het geweldig hoe ze het spel spelen! Met zo veel plezier, echt super!

Ik ben blij dat steven en sophie eruit zijn, je zult die kerel maar als leraar hebben....
Rink is een kwal en moet er de volgende keer uit.
Lijstje:

1)Karla en Sophie
2)Just en Brechtje
3)Krieke en Nathalie
4)Jeroen en Manja
5)Rink en Jorien
Oud 11-04-2005, 10:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 10-04-2005 @ 21:23 :
Ik dacht dat je die vlag maar 1 keer mocht gebruiken.. Karla & Sophie zijn al 4(?) keer gevlagd! Ik vond het wel slim wat Rink en Jorien deden.. zich verstoppen enzo. Beetje raar dat de anderen dat niet deden. En Natalie bij die bus waar Karla enzo in zaten..
Ik vond dat met dat vlaggen ook maar raar. Ik dacht dat ze hem 3 keer mochten gebruiken: elk stel één keer zeg maar (van 't andere 'kamp'). Maar het had volgens mij weinig zin dat Rink en Jorien bukten, want de cameraman bleeft gewoon zitten. Tja, dan is het voor Manja en Jeroen behoorlijk makkelijk om te zien dat er ook een koppel in zit. Alleen jammer dat ze niet een keer per ongeluk de verkeerde afvlagten.

Ik ben blij dat Steven en Sofie eruit zijn. Bah, wat vond ik hen vervelend. Ik vind ook dat zij het minder verdienen, want zij zijn zovaak asociaal geweest naar mensen die hen juist hielpen! Bovendien zijn ze deze aflevering waanzinnig geholpen (ze mochten een kwartier eerder weg, werden niet afgevlagd en hun concurrenten, Rink en Jorien, werden juist wel afgevlagd) en nóg kunnen ze het niet redden. Dan ben je gewoon niet goed genoeg.

Mijn lijstje nu:
1. Just en Brechtje
2. Karla en Sophie (geweldig deze aflevering )
3. Krieke en Natalie
4. Jeroen en Jorien*
5. Manja en Rink*

*Ik gun zowel Rink als Manja de arogante blik niet als het andere koppel afvalt, dus stiekem hoop ik gewoon dat Jeroen en Jorien samen verder gaan
Oud 11-04-2005, 11:07
Verwijderd
Hmm, ik vond dat Steven en Sofie een hele slechte instelling hadden en totaal niet goed konden liften.
Toch ergerde ik me meer aan Rink en Jorien.
En ook aan Karla en Sophie eigenlijk
Die barbecuegroep wilde aanvankelijk precies hetzelfde doen als de groep van Manja (zeg maar) nu deed. En dan gaan ze lopen roepen dat het niet eerlijk is en Rink roept zelfs dat hij niet snapt dat ze mensen die onderaan staan als eerste gaan afvlaggen. Hij vindt altijd maar dat het spel eerlijk gespeeld moet worden, maar dan wel alleen als het hem uitkomt volgens mij.
Dat hij met Jorien en Karla en Sophie vorige week zóveel prijzen kregen omdat ze één keer ergens eerder aankwamen, dát is oneerlijk! (de proef met kans op amulet, over de snelweg reizen met nog een keer kans op amulet, barbecue...)
En dat Karla en Sophie het zó belachelijk vonden dat er mensen van hun lift gebruik wilden maken. Krieke en Nathalie zaten bijna in die bus, gooit Karla ze er persoonlijk uit, "want dat slaat nergens op dat ze hen zo ophouden en het is hun bus". Ik had echt zoiets van: wat nou jullie bus? dat bepaalt die chauffeur in principe nog altijd zelf hoor.
Ik vond Nathalie overigens geweldig gisteren. Toen ze die bus ophield dus, en ook met die klas "Krieke met de Chinezen maar niet met de deze"

Nieuw lijstje:
1. Krieke en Nathalie
2. Just en Brechtje (viel me een beetje van ze tegen dat ze met dat barbecuegroepje in zee gingen)
3. Jeroen en Manja
4. Karla en Sophie
5. Rink en Jorien
Oud 11-04-2005, 12:41
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 11-04-2005 @ 12:07 :
Dat hij met Jorien en Karla en Sophie vorige week zóveel prijzen kregen omdat ze één keer ergens eerder aankwamen, dát is oneerlijk! (de proef met kans op amulet, over de snelweg reizen met nog een keer kans op amulet, barbecue...)
Ja idd! Het was sowieso al oneerlijk dat ze zoveel prijzen kregen voor het 1 keer als 1e ergens aankomen. Juist daarom vond ik het zo oneerlijk dat diegene met het meeste amuletten door mocht gaan.

En Karla en Sophie vond ik ook een beetje tegenvallen. Zij zaten daar wel 2 teams, maar Krieke en Nathalie konden er niet bij..
Oud 11-04-2005, 12:56
lukie
lukie is offline
Vind het eigenlijk wel jammer dat Steven en Sophie er uit zijn, ik heb liever Rink en Jorien er uit. Ik vind vooral die Jorien irritant en die Rink dan wat minder, maar heb ook niet alles gevolgd.
Verder ben ik wel voor die Jeroen en Manya of Just en Brechtje.
Oud 11-04-2005, 12:59
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Shadina schreef op 11-04-2005 @ 09:54 :
Nooit was Steven echt een doorzetter.
En hoe hij zich kapot werkte in de aflevering van gister dan... die gedrevenheid was toch duidelijk zichtbaar.

En trouwens; voor de mensen die Manja en Jeroen onsportief vonden: de aflevering van gister toonde toch wel hun sociale kant. Tuurlijk was het ook uit eigenbelang om Rink af te vlaggen, maar ze hielpen er Steven en Sofie ook bewust mee. Verder hebben ze ook Krieke en Natalie niet afgevlagd, dus al met al gedroegen ze zich gewoon normaal deze keer.
Oud 11-04-2005, 13:40
BCR
BCR is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-04-2005 @ 11:41 :

*Ik gun zowel Rink als Manja de arogante blik niet als het andere koppel afvalt, dus stiekem hoop ik gewoon dat Jeroen en Jorien samen verder gaan

Ik snap sowieso niet wat die Jeroen ooit in Manja gezien heeft
Oud 11-04-2005, 13:41
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-04-2005 @ 13:59 :
En hoe hij zich kapot werkte in de aflevering van gister dan... die gedrevenheid was toch duidelijk zichtbaar.

En trouwens; voor de mensen die Manja en Jeroen onsportief vonden: de aflevering van gister toonde toch wel hun sociale kant. Tuurlijk was het ook uit eigenbelang om Rink af te vlaggen, maar ze hielpen er Steven en Sofie ook bewust mee. Verder hebben ze ook Krieke en Natalie niet afgevlagd, dus al met al gedroegen ze zich gewoon normaal deze keer.
Alleen toen. Verder nooit echt. De andere koppels vond ik toch wat positiever en meer gedreven.
Oud 11-04-2005, 15:12
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
BCR schreef op 11-04-2005 @ 14:40 :
Ik snap sowieso niet wat die Jeroen ooit in Manja gezien heeft
Ik ben echt benieuwd waarom die twee uit elkaar zijn gegaan!? Vind ze nu namelijk echt zo 'lief' met elkaar omgaan.
Oud 11-04-2005, 15:21
Guissie
Guissie is offline
Argh! Die vreselijke Rink moet nu echt zo snel mogelijk weg, hopelijk knikkeren jeroen en manja hem eruit Ik heb echt respect voor Steven gekregen door die proef, ook al gaat hij vaak te ver. Zeker als leraar moet je je grenzen kennen vind ik.
Oud 11-04-2005, 15:24
baas
baas is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 11-04-2005 @ 12:07 :
Hmm, ik vond dat Steven en Sofie een hele slechte instelling hadden en totaal niet goed konden liften.
Toch ergerde ik me meer aan Rink en Jorien.
En ook aan Karla en Sophie eigenlijk

En dat Karla en Sophie het zó belachelijk vonden dat er mensen van hun lift gebruik wilden maken. Krieke en Nathalie zaten bijna in die bus, gooit Karla ze er persoonlijk uit, "want dat slaat nergens op dat ze hen zo ophouden en het is hun bus". Ik had echt zoiets van: wat nou jullie bus? dat bepaalt die chauffeur in principe nog altijd zelf hoor.
Ik vond Nathalie overigens geweldig gisteren. Toen ze die bus ophield dus, en ook met die klas "Krieke met de Chinezen maar niet met de deze"

Nieuw lijstje:
1. Krieke en Nathalie
2. Just en Brechtje (viel me een beetje van ze tegen dat ze met dat barbecuegroepje in zee gingen)
3. Jeroen en Manja
4. Karla en Sophie
5. Rink en Jorien
Oud 11-04-2005, 15:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-04-2005 @ 13:59 :
nou, ik vond de blikken van manja toch echt genoeg zeggen. Die had volgens mij maar één doel: het kamp 'van Rink' aftroeven en het liefst Rink zelf. Dat zei ze toch ook?
Het was gewoon kamp tegen kamp en het was gewoon Manja's persoonlijke vete die ze met Rink uit wilde vechten.

Overigens vind ik het wel logisch dat je kampen maakt, dus daar ben ik niet tegen ofzo, maar ik vind het geenszins een sociale zet van Manja.
Oud 11-04-2005, 15:36
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Toch wel een beetje een anti-climax. Steven en zn dame deden het eindelijk een keertje goed en met de proef was het echt indrukwekkend maar door de amuletten moesten ze er toch uit. Rink en Jorien hadden meer amuletten wat een soort van teken is dat ze het in eerdere afleveringen beter hadden gedaan, vandaar dat ze ook door mochten, wel logisch maar wel jammer.

Verder heb ik dit jaar niet echt meer een favoriet koppel, ik vind het knap wat Krieke en Nathalie doen en krieke lijkt me wel een goede gozer. Toch moeten Chris en Herman terug
Oud 11-04-2005, 16:01
Goede Fee
Goede Fee is offline
Lijstjes!

Ik vind de serie steeds leuker worden, het liften wordt feller en de opdrachten worden ook zwaarder. Verder vind ik het terecht dat Steven en Sofie eruit moesten, ze waren niet meer zo sympathiek vond ik. Mijn favoriete lijstje:

1. Just en Brechtje (met stip!)
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Nathalie
4. Rink en Jorien
5. Jeroen en Manja
Oud 11-04-2005, 16:06
shy gurl
shy gurl is offline
Ik vond het een leuke aflevering en ik ben blij dat Steven en Sofie eruit zijn...En Rink en Jorien op de laatste plaats hopelijk gaan zij er ook snel uit. Wat hadden die gigantisch veel vragen fout. Hoe vaak heeft Rink wel niet heen en weer gelopen..vreselijk..Hier nog es een lijstje van mij:

1. Karla en Sophie
2.Krieke en Nathalie
3.Just en Brechtje
4.Jeroen en Manja (zijn erg gedaald bij mij deze aflevering)
5.Rink en Jorien

De nummers 1t/m 3 vind ik eigenlijk wel ongeveer even leuk..
Oud 11-04-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 11-04-2005 @ 16:24 :
Ben jij het met mij eens ofzo?
Oud 11-04-2005, 18:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 11-04-2005 @ 17:06 :
Wat hadden die gigantisch veel vragen fout. Hoe vaak heeft Rink wel niet heen en weer gelopen..vreselijk..
idd. En zij zijn toch de personen die constant roepen dat ze ook nog wat van de cultuur en omgeving mee willen krijgen en niet alleen voor de wedstrijd gaan? En dan zijn zij degenen die zoveel fout hebben
Maar ik denk dat zij ook als nadeel hadden dat ze niet bij anderen af konden kijken. Dat konden Manja en Jeroen bijvoorbeeld wel toen Steven en Sophie even ver waren.

Ik vroeg me wel af waarom Rink en Jorien in godsnaam kozen om Rink te laten rennen.
Oud 11-04-2005, 18:16
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Valt 't jullie ook op dat Jorien, Rink bijna nooit ''papa/pap'' noemt.
Als ze over hem praat niet, maar ook niet als ze hem roept of tégen hem praat.
Oud 11-04-2005, 18:24
black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Missy Muffett schreef op 11-04-2005 @ 19:16 :
Ik heb het haar volgens mij best vaak horen zeggen hoor
Oud 11-04-2005, 18:26
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Tot nu toe heb ik het haar geloof ik 1 keer horen zeggen, gister
Oud 11-04-2005, 18:28
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 11-04-2005 @ 19:26 :
Tot nu toe heb ik het haar geloof ik 1 keer horen zeggen, gister
wat, papa?
naja ze zegt nl zo vaak 'Rink' vind ik,...ik noem mijn vader nooit bij zijn voornaam (en als 't wel zo is dan is 't voor de grap ofzo)
Oud 11-04-2005, 18:37
Flowtje
Flowtje is offline
Ja, papa/pap. Dat zei ze in zo'n stukje waarbij ze tegen de camera zat te praten, het viel me op aangezien ze hem altijd Rink noemt, vandaar.
Oud 11-04-2005, 19:02
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-04-2005 @ 16:12 :
Ik ben echt benieuwd waarom die twee uit elkaar zijn gegaan!? Vind ze nu namelijk echt zo 'lief' met elkaar omgaan.
Ik kreeg gister het idee dat het weer aan was...

Ik vond het echt belachelijk dat Jorien niet even ging lopen ipv haar vader. Of mocht dat niet? Het lijkt me wel logisc trouwens dat ze hem geen "papa" noemt, ik zou dat ook niet doen op tv en het kan voor het publiek ook verwarrend zijn. En er zijn meer "kinderen" die hun ouders bij de voornaam noemen.
Oud 11-04-2005, 19:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 11-04-2005 @ 20:02 :
Ik kreeg gister het idee dat het weer aan was...

Ik vond het echt belachelijk dat Jorien niet even ging lopen ipv haar vader. Of mocht dat niet? Het lijkt me wel logisc trouwens dat ze hem geen "papa" noemt, ik zou dat ook niet doen op tv en het kan voor het publiek ook verwarrend zijn. En er zijn meer "kinderen" die hun ouders bij de voornaam noemen.
je moest kiezen wie er ging lopen. Dus als men eenmaal voor Rink had gekozen mocht men niet meer ruilen.

Overigens vind ik het niet raar dat ze hem Rink noemt. Er zijn echt zoveel jongeren die hun ouders gewoon bij de voornaam noemen.
Oud 11-04-2005, 19:21
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Ghihi
Ik zat pas bij Jeroen in de trein. Ik zag hem zo zitten, en hij kwam me bekend voor. Ik dacht eerst dat het een idol was. Hij nam zen telefoon op met jeroen, en ik maar denken, idol die jeroen heet. Toen zag ik zondags peking express. Hé, verrek, dat is hem! Dus ghehe
Oud 11-04-2005, 19:38
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Ik ken wel meer mensen die hun ouders gewoon bij de voornaam noemen, dus dat vind ik eigenlijk best normaal.

Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 11-04-2005 @ 20:21 :
Ghihi
Ik zat pas bij Jeroen in de trein. Ik zag hem zo zitten, en hij kwam me bekend voor. Ik dacht eerst dat het een idol was. Hij nam zen telefoon op met jeroen, en ik maar denken, idol die jeroen heet. Toen zag ik zondags peking express. Hé, verrek, dat is hem! Dus ghehe
Sjongejonge. Had 'm gewoon aangesproken!
Oud 11-04-2005, 19:44
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Sjongejonge. Had 'm gewoon aangesproken! [/B][/QUOTE]

Ja joh, ik spreek altijd iemand aan in de trein...
Oud 11-04-2005, 19:46
shy gurl
shy gurl is offline
Citaat:
ja, was me ook wel opgevallen..Het viel me op toen ze een keer papa zei..Maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen..
Oud 11-04-2005, 20:16
BCR
BCR is offline
Citaat:
Ghihi
En was ie zoals op TV? Of viel ie tegen?
Oud 11-04-2005, 20:35
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Citaat:
BCR schreef op 11-04-2005 @ 21:16 :
En was ie zoals op TV? Of viel ie tegen?
Oeh, hij was net zo mooi!! Maar hij liep wel mank..
Ik wou dat ik em aangesproken had, had ik nu misschien geweten wie er gewonnen heeft
Oud 11-04-2005, 20:43
Flowtje
Flowtje is offline
Ahh, jammer dat je er pas later achter kwam dat het Jeroen van Peking Express was.

In welke trein kwam je hem tegen?
Oud 11-04-2005, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn vader altijd bij z'n voornaam genoemd, nooit anders.. (Ok, ok, ook wel eens 'ome Bob' maar dat was om te pesten ) Mijn moeder ook altijd bij haar voornaam.
Ik vind papa ook een beetje gek klinken wanneer je 19 bent eigenlijk (Ben ik even blij dat ik het nóóit gezegd heb )
Oud 11-04-2005, 21:23
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 11-04-2005 @ 21:43 :
Ahh, jammer dat je er pas later achter kwam dat het Jeroen van Peking Express was.

In welke trein kwam je hem tegen?
Van Utrecht naar Eindhoven, maar ik weet niet of hij al in de trein zat toen ik in stapte in Utrecht.
Oud 11-04-2005, 21:52
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-04-2005 @ 20:16 :
je moest kiezen wie er ging lopen. Dus als men eenmaal voor Rink had gekozen mocht men niet meer ruilen.
Ah ok, dan heb ik dat even gemist. Het verklaart veel.
Oud 12-04-2005, 04:53
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 11-04-2005 @ 22:23 :
Van Utrecht naar Eindhoven, maar ik weet niet of hij al in de trein zat toen ik in stapte in Utrecht.
Toch jammer dat ik noooit in die trein zit.
Oud 12-04-2005, 15:49
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 12-04-2005 @ 05:53 :
Toch jammer dat ik noooit in die trein zit.
Zal volgende keer m'n ogen eens goed openhouden
Oud 12-04-2005, 18:03
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-04-2005 @ 19:12 :
idd. En zij zijn toch de personen die constant roepen dat ze ook nog wat van de cultuur en omgeving mee willen krijgen en niet alleen voor de wedstrijd gaan? En dan zijn zij degenen die zoveel fout hebben
Ja idd. Wilde dat ook al zeggen.
Vond het ook een beetje dom dat toen de 2 kampen van elkaar wisten dat ze samen complotten gingen smeren, het opeens als iets slechts zagen. Terwijl ze het zelf ook doen.
Oud 12-04-2005, 18:03
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
vanaf volgende week dacht ik.. ook op de duitse tv.. Der peking express
Oud 12-04-2005, 18:09
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 12-04-2005 @ 19:03 :
vanaf volgende week dacht ik.. ook op de duitse tv.. Der peking express
Weet je ook welke zender? (ook al zal ik meeste niet snappen )
Oud 12-04-2005, 19:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-04-2005 @ 19:03 :
Ja idd. Wilde dat ook al zeggen.
Vond het ook een beetje dom dat toen de 2 kampen van elkaar wisten dat ze samen complotten gingen smeren, het opeens als iets slechts zagen. Terwijl ze het zelf ook doen.
maar rink en jorien zeiden toch nergens dat ze dat complotten smeden slecht vonden?
Ze zeiden alleen dat het overduidelijk was. Dat zeiden ze volgens mij omdat die andere ploeg deed alsof ze geen complot hadden gesmeden (ze gingen bijvoorbeeld allemaal stemmen, terwijl de groep van just en brechtje meteen liet merken dat just en brechtje voor hen stemde).
Oud 12-04-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ik noem mijn ouders ook bij de voornaam, hoor.
Oud 13-04-2005, 11:01
baas
baas is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 11-04-2005 @ 17:48 :
Ben jij het met mij eens ofzo?
Ja.
Oud 13-04-2005, 11:55
Schoenveter
Schoenveter is offline
Het was leuk zondag, het wordt steeds spannender!

Blij dat Steven en Sofie eruit zien, wat kunnen die ZEUREN zeg!

En Jorien en Rink... Grappig om te zien wat voor een band zij met elkaar hebben, dat zie je niet vaak tussen een vader en een dochter!
Oud 13-04-2005, 12:52
Verwijderd
Gaan ze nu zondag weer allemaal met een gelijke stand beginnen? Zoiets maakte ik op uit het voorstukje.. en jammer dat er nu alweer iemand uit moet..
Oud 13-04-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 13-04-2005 @ 13:52 :
Gaan ze nu zondag weer allemaal met een gelijke stand beginnen? Zoiets maakte ik op uit het voorstukje.. en jammer dat er nu alweer iemand uit moet..
Nee toch?
Want dan maken Rink en Jorien nog een kans!
Dat mag echt niet gebeuren!
Oud 13-04-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 13-04-2005 @ 13:55 :
Nee toch?
Want dan maken Rink en Jorien nog een kans!
Dat mag echt niet gebeuren!
volgens mij werd er gezegd dat iedereen in de volgende etappe gelijke kansen had om er uit te gaan, en dat het dus een etappe wordt waar veel van afhangt..

ik vind het ook maar niks, want dan hebben de hippe koppels ook grote kans om eruit te gaan

ik vroeg me trouwens af: vorig jaar moesten de koppels die wegmoesten en een amulet hadden toch de amulet afgeven aan een ander koppel? Dat was nu niet geloof ik..

En ik vond het niet zo slim van Just en Brechtje om alles zo rustig aan te doen.. beetje meer genieten, okeej, maar ze waren echt super laat bij de proef! Alle koppels waren al weg.. en ze waren nu wel zeker van Nepal, maar volgende keer hebben ze die punten die ze nu gemist hebben maar hadden kunnen halen misschien hard nodig.
En als ze iets sneller waren geweest, waren rink en jorien eruit
Oud 13-04-2005, 13:02
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-04-2005 @ 13:52 :
Dat zou ik echt oneerlijk vinden als ze dat zouden doen! Want op die manier hangt het alleen van dat ene stukje liften af wie er af moet vallen.
Oud 13-04-2005, 13:42
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Ghihi
Ik heb nog iets veel ergers meegemaakt. Ik keek vluchtig door een Bristol-folder en wat zag ik... Jeroen in een shirt van 8,99 met zijn 'toffe' gezicht.

Regels voor berichten