Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben blij dat Steven en Sofie eruit zijn. Bah, wat vond ik hen vervelend. Ik vind ook dat zij het minder verdienen, want zij zijn zovaak asociaal geweest naar mensen die hen juist hielpen! Bovendien zijn ze deze aflevering waanzinnig geholpen (ze mochten een kwartier eerder weg, werden niet afgevlagd en hun concurrenten, Rink en Jorien, werden juist wel afgevlagd) en nóg kunnen ze het niet redden. Dan ben je gewoon niet goed genoeg. Mijn lijstje nu: 1. Just en Brechtje 2. Karla en Sophie (geweldig deze aflevering ![]() 3. Krieke en Natalie 4. Jeroen en Jorien* 5. Manja en Rink* *Ik gun zowel Rink als Manja de arogante blik niet als het andere koppel afvalt, dus stiekem hoop ik gewoon dat Jeroen en Jorien samen verder gaan ![]()
||
Citaat:
En Karla en Sophie vond ik ook een beetje tegenvallen. Zij zaten daar wel 2 teams, maar Krieke en Nathalie konden er niet bij..
||
Citaat:
En trouwens; voor de mensen die Manja en Jeroen onsportief vonden: de aflevering van gister toonde toch wel hun sociale kant. Tuurlijk was het ook uit eigenbelang om Rink af te vlaggen, maar ze hielpen er Steven en Sofie ook bewust mee. Verder hebben ze ook Krieke en Natalie niet afgevlagd, dus al met al gedroegen ze zich gewoon normaal deze keer.
||
Citaat:
![]() Ik snap sowieso niet wat die Jeroen ooit in Manja gezien heeft ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het was gewoon kamp tegen kamp en het was gewoon Manja's persoonlijke vete die ze met Rink uit wilde vechten. Overigens vind ik het wel logisch dat je kampen maakt, dus daar ben ik niet tegen ofzo, maar ik vind het geenszins een sociale zet van Manja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk dat zij ook als nadeel hadden dat ze niet bij anderen af konden kijken. Dat konden Manja en Jeroen bijvoorbeeld wel toen Steven en Sophie even ver waren. Ik vroeg me wel af waarom Rink en Jorien in godsnaam kozen om Rink te laten rennen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
naja ze zegt nl zo vaak 'Rink' vind ik,...ik noem mijn vader nooit bij zijn voornaam (en als 't wel zo is dan is 't voor de grap ofzo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het echt belachelijk dat Jorien niet even ging lopen ipv haar vader. Of mocht dat niet? Het lijkt me wel logisc trouwens dat ze hem geen "papa" noemt, ik zou dat ook niet doen op tv en het kan voor het publiek ook verwarrend zijn. En er zijn meer "kinderen" die hun ouders bij de voornaam noemen. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik het niet raar dat ze hem Rink noemt. Er zijn echt zoveel jongeren die hun ouders gewoon bij de voornaam noemen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wou dat ik em aangesproken had, had ik nu misschien geweten wie er gewonnen heeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind papa ook een beetje gek klinken wanneer je 19 bent eigenlijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vond het ook een beetje dom dat toen de 2 kampen van elkaar wisten dat ze samen complotten gingen smeren, het opeens als iets slechts zagen. Terwijl ze het zelf ook doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zeiden alleen dat het overduidelijk was. Dat zeiden ze volgens mij omdat die andere ploeg deed alsof ze geen complot hadden gesmeden (ze gingen bijvoorbeeld allemaal stemmen, terwijl de groep van just en brechtje meteen liet merken dat just en brechtje voor hen stemde).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Want dan maken Rink en Jorien nog een kans! Dat mag echt niet gebeuren! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het ook maar niks, want dan hebben de hippe koppels ook grote kans om eruit te gaan ![]() ik vroeg me trouwens af: vorig jaar moesten de koppels die wegmoesten en een amulet hadden toch de amulet afgeven aan een ander koppel? Dat was nu niet geloof ik.. En ik vond het niet zo slim van Just en Brechtje om alles zo rustig aan te doen.. beetje meer genieten, okeej, maar ze waren echt super laat bij de proef! Alle koppels waren al weg.. en ze waren nu wel zeker van Nepal, maar volgende keer hebben ze die punten die ze nu gemist hebben maar hadden kunnen halen misschien hard nodig. En als ze iets sneller waren geweest, waren rink en jorien eruit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |