![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Waarna ik me ineens bedenk dat blijkbaar het woord vrijpostig uit de toekomst afgestamd is en de makers van de van dale dus tijd kunnen reizen ![]()
Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 15:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() FUCK! nooit gedacht dat ik het uitgerekend hier ooit zou posten maar ik ben zo smoor as maar kan zijn volgens mij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ken je verder niet maar sterkte meid. kheb zo het gevoel da je 't kan gebruiken. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
We waren uit elkaar gegaan, omdat ik voelde dat ze steeds afstandelijker werd tegenover mij, omdat ik af en toe rare dingen dacht, dat ze me in de steek zou laten. Ik vroeg of hij een grapje maakte, en hij zei: why should I, no really.. it didn't involve me anyway ![]() Ik stortte compleet in.. ben woedend geworden.. stomme dingen gedaan.. haar gemailt en GeSMSt Daarna bleek hij een grapje te maken. Hij had een vriendin zij hij, en hun band was puur vriendschappelijk Ik zat al in de knoop met mezelf. Ik ben haar nu gewoon kwijt waarschijnlijk ![]() M'n paranoia kon ik de laatste tijd wel aardig in bedwang houden Alleen de laatste tijd minder, ze zou 2 weken huisarrest hebben, maar elke keer als ik haar wil bereiken is ze weg. Heb haar wel gemailt..Naja, gisteravond was ze nog op het forum, maar dat was waarschijnlijk bij een vriend van haar. dus heeft ze haar mail niet gelezen, en haar telefoon is ook dood. Ik ben zo bang ![]() Maar het gaat met mij niet beter, en dit is echt te fucked up om waar te zijn die afstandelijkheid was al in een aardig gevorderd stadium Denk dat ze niet eens meer reageerd... Tis met mij ook afgelopen. Ik kan echt niet meer. altijd die pijn Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 10:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Tsja, ach, mijn gevoel over liefde en vriendschappen is zoals het weer hier, onbestemd, donker en mistig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar waarom haat je haar dan? Als het niet waar blijkt te zijn, kan zij jou toch ook wel begrijpen neem ik aan...Of is ze helemaal los van je al ![]()
||
Citaat:
|
|