![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu al!!! dacht dat het nog wel even duurde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() pffff ![]()
|
![]() |
Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de lopende serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.
De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (na afloop van de Olympische Spelen). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten. http://www.avrogezondheid.nl/er/algemeen/faq.asp Dus... Weet ik ook dat ik niet langer hoef te wachten op die stoere aflevering - met de dildo in Weavers kluisje en de lezing over Sexual Harassment die maar niet begint - die eraan zat te komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() jezus zeg!!! begon er net aan te wennen dat t nou weer op zaterdagavond kwam.... pffff edit: heb de avro ff gemaild dat ze de uitzendrechten maar aan een andere zender moeten verkopen die het wel op een vast tijdstip kan uitzenden...
Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 15:19. |
![]() |
|
ik kijk nu maar heel standaard de herhalingen op net5. *wacht rustig op zomerperiode 2006* hoe lang duurt het nog voordat john carter en lucy knight worden neergestoken door e.o.a. maniak?? dat was echt een meesterlijke aflevering!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
imdb de gexte
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Waarom zijn er de komende tijd geen uitzendingen meer van ER?
Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven maandag tot en met donderdag vanaf 24 juli 2006. Elke werkdag dus om 23.00 uur Nederland 2. De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (in het najaar van 2006). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten. In de zomer pas weer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou lekker zeg, komt t eindelijk weer, beginnen ze op 24 juli
![]() hallooo iedereen op vakantie...... ![]() en waarom altijd zo laat? waarom pas 11 uur? 10 uur is voor mij ook ok hoor.... nou gelukkig gaat t iig ooit weer een x komen ![]()
|
![]() |
't is weer lekker vaag.. op de 1e pagina van de Avro staat:
Eerstvolgende uitzending: we starten weer op 3 juli 2006. en daarna: Deze herhalingen, en die van seizoenen 9, worden nu uitgezonden op werkdagen rond 23.00 uur vanaf 24 juli 2006. Elke werkdag om 23.00 uur op Nederland 2. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh yes
![]() Wel beter dat er nog wat herhalingen komen, ben al zoveel vergeten doordat het zo lang geleden is... Het schijnt trouwens dat het seizoen wat nu in Amerika uitgezonden wordt (seizoen 12 als ik het goed heb) gigantisch goed is, met een geweldige seizoensfinale.. (uit betrouwbare bron: mijn zus) Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 15:43. |
![]() |
|
![]() |
Valt mee hoor. In Nederland is seizoen 10 al uitgezonden, dus komend najaar komt seizoen 11:
De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (in het najaar van 2006). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als je even op de link klikt die ik postte kan je lezen dat seizoen 8 en 9 in de zomer worden uitgezonden. Of ze helemaal door seizoen 9 heen komen of niet maakt de meeste mensen waarschijnlijk niet zo heel veel uit; het zijn immers 'maar' herhalingen.
Los daarvan beloven ze niettemin seizoen 11 in het najaar uit te zenden. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is zeker niet de eerste keer dat het herhaald wordt en de meeste serieverslaafden op dit subforum hebben het al gezien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() - en ik heb alles wat de avro en net5 uitzenden al een x gezien, op wat afleveringen van seizoen 10 na - |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bijna!
![]() 24-07-2006 (H) Aflevering 16: Secrets and Lies, seizoen 8 Op 31 augustus zenden ze de laatste aflevering van seizoen 9 uit. Daartussenin elke werkdag ER ![]() Verder: De nieuwe serie van ER krijgt in het nieuwe televisieseizoen een vaste tijd en plaats. Waarschijnlijk donderdagavond rond 22.00 uur via Ned. 1. en over een nieuwe acteur in seizoen 13:
Spoiler
|
![]() |
|
jaaaa vanaf vanavond weer ER!!! Zitten nog een hoop afleveringen tussen die ze nog niet hebben uitgezonden. Alleen vind ik kwart voor elf wel een beetje laat, aangezien ik de volgende dag om half 8 moet werken...
dat wordt dus de hele week tapen! JAAAAAAAA ER ER ER!! ![]() ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Maar ik moet niet zo de mierenneuker/miereneuker uithangen. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() straks ff de aflevering bekijken, heb m opgenomen, ben benieuwd!
|
![]() |
Ik heb net de laatste 2 afleveringen van seizoen 1 en de extra's op die dvd gekeken (maar 2 euro bij de AH
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben blij dat de avro eindelijk eens begint met uitzenden. Seizoen 8 is het enige seizoen dat ik nog niet gezien heb (buiten de nieuwe seizoenen die nog moeten worden uitgezonden).
We lopen hier al zo'n drie jaar achter door die duffe avro... En dan te bedenken dat ik ooit voor ER nog eens lid van de avro ben geweest ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
is 4 jaar lang ? Anoniempjé95 | 9 | 30-08-2010 21:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd voor polarisering? (4 partijenstelsel?) Soulflame | 90 | 29-11-2006 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Vol=Vol, maar toch worden er mensen aangenomen Major | 1 | 16-09-2006 11:28 | |
Software & Hardware |
[beeldscherm] 4 beeldschermen geïnstalleerd... Verwijderd | 8 | 02-10-2004 12:38 | |
Muziek |
favoriete muziekforumeer, laatste 4 poules 1e ronde 86dagreed | 79 | 19-07-2004 01:07 |