Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 13:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2005 @ 13:44 :
ff mijn siroop er bij gepakt: 6 kcal per 100 ml. En als mengverhouding staat op de fles 1:11.
Heet dat toevallig 'Slimpie'?
Dat spul smaakte echt voor geen meter
__________________
<):o)
Oud 30-03-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-03-2005 @ 14:32 :
Heet dat toevallig 'Slimpie'?
Nee, gelukkig niet, want idd:
Citaat:
Dat spul smaakte echt voor geen meter


Het heeft de intelligente naam: Limo Light. En het is van Burg en volgens mij verkopen ze het alleen bij Bas van der Heijden, ik heb het iig nog nooit ergens anders gezien.


Voor de mensen die 1,5 liter light frisdrank op een dag drinken: dan zit je alleen daarmee al op de max. aan zoetstoffen die aangeraden wordt.
Oud 30-03-2005, 14:09
Verwijderd
Ben vandaag de hele dag vrij, en moet ongelooflijk veel leren.. Maar ben dus de hele dag thuis en kan eten wat en wanneer ik maar wil Ik heb niet ongezond gegeten vandaag en ook niet teveel, maar raar verdeeld... Geen duidelijke lunch Mja, gewoon raar.

Vandaag:

Ontbijt
10.00 1 bb jam, 1 bb appelstroop
11.00 1 cracker kaas
12.00 1 cracker kaas

Tussendoor
13.00 3 plakjes ontbijtkoek

Lunch (?)
15.00 2 bb sandwichspread

Waarschijnlijk nog:

Tussendoor
16.00 1 appel

Diner
17.00 1 bord warm eten -> karbonade, aardappelen en rode kool

Tussendoor
20.00 1 schaaltje yoghurt + 1 banaan

[edit] Dit komt in totaal op 1470 kcal en 45,5 g vet. Ondanks een inactieve dag misschien toch een beetje aan de lage kant. Ik denk dat ik er vanavond nog een cracker met appelstroop ofzo bij eet. Dan kom ik op 1545 kcal en 46,5 g vet [\edit]

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 14:18.
Oud 30-03-2005, 14:39
-(L)-
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-03-2005 @ 14:32 :
Heet dat toevallig 'Slimpie'?
Dat spul smaakte echt voor geen meter
Niet spotten met mijn Slimpie
Ik vind het net wel lekker
Oud 30-03-2005, 14:41
-(L)-
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2005 @ 14:36 :
Het heeft de intelligente naam: Limo Light. En het is van Burg en volgens mij verkopen ze het alleen bij Bas van der Heijden, ik heb het iig nog nooit ergens anders gezien.
Ze verkopen het ook bij de Edah en de Plus.
Ik heb trouwens nog nooit van 'Bas van der Heijden' gehoord
Oud 30-03-2005, 14:53
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 30-03-2005 @ 14:24 :
Je bent niet de enige
Wat eet jij als je koorts hebt?
Oud 30-03-2005, 15:01
Verwijderd
ik fiets 5 dagen per week 2 keer 9 km (ongeveer 2 keer 40min)

zou dat genoeg aan lichaams beweging zijn?
Oud 30-03-2005, 15:09
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik heb even op overgewicht.nl bijgehouden wat ik vandaag tot nu toe aan calorieën heb binnengekregen.

Als lunch had ik 2 boterhammen, eentje met filet americain en eentje met ham gegeten. En daarbij nog een glas vruchtensap.
Volgens overgewicht.nl is mijn lunch bij elkaar 300 kcal en 9 gram vet. Er staat bij dat dat te weinig is, maar hoeveel is dan wel genoeg? (meestal eet ik bij de lunch 3 boterhammen maar ik had vanmiddag niet zo'n trek)


Edit: vanavond ga ik naar de bioscoop en ik wil dan toch wel graag iets te eten nemen. Hebben jullie misschien voorbeelden van dingen die weinig kcal bevatten en die je toch makkelijk in bijv een bios kan eten?
__________________
Oud 30-03-2005, 15:13
Verwijderd
Limo Light van Burgh verkopen ze ook bij de C1000, althans daar kopen wij het altijd. Frambozen vind ik het lekkerst. Die bevat 6 kcal per 100 ml siroop. Ik heb ooit een keer aan de hand van de mengverhouding uitgerekend dat 100 ml aangelende siroop 0,5 kcal bevatte, niet veel dus.

Edit: Nog een vraagje. Ik heb net een bolletje truffelijs gegeten op een hoorntje, 1 bolletje roomijs is ong. 100 kcal dus ik denk dat dat wel ongeveer gelijk is, maar hoeveel kcal zouden er in een ijshoorntje zitten? Bij Caloriechecker.nl geven ze wel 'IJswafel (koekje)' aan, maar volgensmij is dat eerder zo'n klein wafeltje wat ze boven op een sorbet doen. Zo'n koekje is ook maar 20 kcal volgens die site, dus dat lijkt me te weinig voor een ijshoorntje.

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 15:15.
Oud 30-03-2005, 16:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 30-03-2005 @ 16:09 :
Edit: vanavond ga ik naar de bioscoop en ik wil dan toch wel graag iets te eten nemen. Hebben jullie misschien voorbeelden van dingen die weinig kcal bevatten en die je toch makkelijk in bijv een bios kan eten?
Popcorn Dat is pas echt bioscoop voedsel, en als je de zoute variant neemt, denk ik dat het ook niet veel kcal bevat.
Verder: rozijntjes en suikervrije drop. Of fruit
__________________
<):o)
Oud 30-03-2005, 16:00
-(L)-
Citaat:
sheepdog schreef op 30-03-2005 @ 15:53 :
Wat eet jij als je koorts hebt?
Ik heb vandaag heel slecht gegeten. Voornamelijk boterhammen en fruit (en te weinig). Ik lig de hele tijd op de bank, voel me echt niet lekker, bah
Straks avondeten; aardappelen met groente.
Oud 30-03-2005, 16:02
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 30-03-2005 @ 17:00 :
Ik heb vandaag heel slecht gegeten.
Is het niet zo dat wanneer je een beetje ziek bent, je lichaam ook gewoon minder nodig heeft? En dat je daarom weinig eet en geen honger hebt? Dan is dat toch niet zo heel erg, maar gewoon een reactie van je lichaam. Of heb ik dat nou mis....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-03-2005, 16:05
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-03-2005 @ 16:13 :
Nog een vraagje. Ik heb net een bolletje truffelijs gegeten op een hoorntje, 1 bolletje roomijs is ong. 100 kcal dus ik denk dat dat wel ongeveer gelijk is, maar hoeveel kcal zouden er in een ijshoorntje zitten? Bij Caloriechecker.nl geven ze wel 'IJswafel (koekje)' aan, maar volgensmij is dat eerder zo'n klein wafeltje wat ze boven op een sorbet doen. Zo'n koekje is ook maar 20 kcal volgens die site, dus dat lijkt me te weinig voor een ijshoorntje.
Dan kijk je hoeveel van die kleine wafeltjes er ongeveer in één hoorntje gaan. (Ik heb geen idee, moet je zelf even kijken hoe groot enzo) Als je denkt dat in een zo'n hoorntje 5 keer zo'n wafeltje past dan neem je er 100 kcal voor. Of zoiets...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-03-2005, 16:20
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-03-2005 @ 16:13 :

Edit: Nog een vraagje. Ik heb net een bolletje truffelijs gegeten op een hoorntje, 1 bolletje roomijs is ong. 100 kcal dus ik denk dat dat wel ongeveer gelijk is, maar hoeveel kcal zouden er in een ijshoorntje zitten? Bij Caloriechecker.nl geven ze wel 'IJswafel (koekje)' aan, maar volgensmij is dat eerder zo'n klein wafeltje wat ze boven op een sorbet doen. Zo'n koekje is ook maar 20 kcal volgens die site, dus dat lijkt me te weinig voor een ijshoorntje.
Ik heb even op 40punten.nl gekeken en daar staat dat een mac donalds' ijshoon (dus ijs met hoorn samen) 150kcal bevat. Als je er dan 100 voor het ijs aftrekt hou je dus 50 kcal voor het hoorntje over. Nu denk ik wel dat je een groter hoorntje hebt gegeten dan die van de Mac (die zijn nogal klein dacht ik) dus dan neem je ong 75kcal als maatstaf...
__________________
Oud 30-03-2005, 16:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
blurred schreef op 30-03-2005 @ 17:02 :
Is het niet zo dat wanneer je een beetje ziek bent, je lichaam ook gewoon minder nodig heeft? En dat je daarom weinig eet en geen honger hebt? Dan is dat toch niet zo heel erg, maar gewoon een reactie van je lichaam. Of heb ik dat nou mis....
Juist als je ziek bent, maakt je lichaam overuren om je beter te maken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2005, 16:34
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 30-03-2005 @ 14:01 :
Ok dan dit heb ik vandaag gegeten, heb me sinds kort voorgenomen meer brood te eten en heb nu echt het gevoel dat het veel te veel is:



Ontbijt ( we hadden paasontbijt met de klas maar heb mn eigen brood meegenomen omdat het glutenvrij moet zijn)

-1 snee boerenbruin (zelfgebakken en dus best zwaar volges mij, moet het denk maar es wegen)

-3 maiscrackers

-Beleg:
-Runderrookvlees wel voor 3 boterhammen denk
-Kipfilet wel voor 2 boterhammen denk

-2 gekookte eieren


Tussendoor:
-1 snee boerenbruin (zelfgebakken) met 20+ smeerkaas.



Lunch:
-2 snee boerenbruin (zelfgebakken) met een dikke laag halva light jam.


Tussendoor 's middags:
-Ongeveer 70 gram wortelen
-Appel



En dan komt er nog avondeten bij meestal een stuk vlees, 4 opscheplepels groente, 2 aardappels met jus en als toetje een bakje magere yoghurt.

Na het avondeten eet ik meestal niets meer of soms een koekje.
Verder is daar nog bij gekomen:
-Klein zakje chips (30 gram/ naturel)
-2 handjes met van die zwart/witjes (ze noemen ze ook wel tv pastilles)

Owjah misschien is het wel handig om neer te zetten, ik heb vdaag ook nog gesport ongeveer 1,5 uur cardio en krachttraining ( die 1,5 uur is wel alles bij elkaar)
__________________
Je t'aime!!!

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 16:37.
Oud 30-03-2005, 16:39
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2005 @ 14:06 :
Wat bedoel je hiermee? Dat je 3 plakken rookvlees hebt en 2 plakken kipfilet?
Neej ik denk iets van 6 plakken rookvlees en 4 plakken kipfilet.
__________________
Je t'aime!!!
Oud 30-03-2005, 16:46
sheepdog
sheepdog is offline
Even gekopieerd van mijn dagboek op valtaf.nl:

Ik heb vanochtend trouwens ook foto's van mezelf gemaakt, naakt in vol licht, omdat iemand zei dat je zo objectiever kunt oordelen over jezelf. Ook omdat je je buik dan niet van boven ziet maar van voren. Heb er wel conclusies uit getrokken, dat ik eigenlijk niet zo dik ben als ik mezelf inprent, maar van mijn buik mag echt iets af. Maar dat moet ik gewoon voor elkaar krijgen door buikspieroefeningen te doen, (veel) minder eten zal niet helpen want dan gaat mijn vet waarschijnlijk weg op plaatsen waar het niet hoeft. Dus ik ga aan de buikspieroefeningen!
Oud 30-03-2005, 16:48
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Ontbijt:

Melk halfvol 1 beker 110 kcal
All Bran* 1 eetlepel 15 kcal
Thee zonder melk en zonder suiker* 1 beker 0 kcal

Lunch:

Rijstwafel 2 één 50 kcal
Volkorenbrood* 2 snee 180 kcal
Kaas 30+* 1 broodbeleg 55 kcal

Tussendoor:

Kiwi* 1 één 30 kcal
Banaan* 1 één 90 kcal
Appel* 1 één 60 kcal
Biogarde yoghurt halfvol 3 schaaltje 225 kcal

Avondeten:

Bloemkool gekookt* 1 opscheplepel 5 kcal
Wortelen gekookt* 1 opscheplepel 5 kcal
Aardappelen gekookt* 2 opscheplepel 80 kcal
Sucadelappen 100 gram 249 kcal


Wauw, my lucky dayy!! gaat lekker, oder?
Oud 30-03-2005, 16:53
Mara
Mara is offline
@hanki: Ik vind 't te weinig.

Het komt neer op 2 boterhammen, wat allbran en weinig avondeten plus wat tussendoortjes.
Oud 30-03-2005, 16:56
Mara
Mara is offline
Ik heb zó slecht gegeten!

7 boterhammen. 2x honing, 1x jam, 2x kaas, 2x schouderham
1 kinderbueno
2 Stroopwafels
175mL chococaffee
1 mini spijsbroodje
300g sla
100g varkensfilet
250g kwark
Fruitzooi, komkommer, druiven, tomaat, in stukjes door de sla

Zit nu op 1900kcal, excl. chococaffee en die fruitzooi
Oud 30-03-2005, 17:05
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-03-2005 @ 17:56 :
Ik heb zó slecht gegeten!

7 boterhammen. 2x honing, 1x jam, 2x kaas, 2x schouderham
1 kinderbueno
2 Stroopwafels
175mL chococaffee
1 mini spijsbroodje
300g sla
100g varkensfilet
250g kwark
Fruitzooi, komkommer, druiven, tomaat, in stukjes door de sla

Zit nu op 1900kcal, excl. chococaffee en die fruitzooi
Het zit er nu toch al in, dus als je er al aan blijft denken, denk dan maar aan dat het lekker smaakte! Of ga nog een beetje sporten als dat kan.. Morgen een nieuwe dag!
Oud 30-03-2005, 17:06
Verwijderd
Ik heb ook slecht gegeten, veel te weing, maar ik voel me nu echt beroerd.
Oud 30-03-2005, 17:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-03-2005 @ 18:06 :
Ik heb ook slecht gegeten, veel te weing, maar ik voel me nu echt beroerd.
vaak helpt het als je misselijk bent (ben je dat?) om brood te eten, als je duizelig bent moet je iets zouts nemen.. En je niet zo rot voelen als er dan 1 dagje wat meer kcals naar binnen gaan, want je hoeft toch niet af te vallen? Mensen die op gewicht moeten blijven mogen echt wel een dagje wat meer eten hoor!
Oud 30-03-2005, 17:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 30-03-2005 @ 17:46 :
Even gekopieerd van mijn dagboek op valtaf.nl:

Ik heb vanochtend trouwens ook foto's van mezelf gemaakt, naakt in vol licht, omdat iemand zei dat je zo objectiever kunt oordelen over jezelf. Ook omdat je je buik dan niet van boven ziet maar van voren. Heb er wel conclusies uit getrokken, dat ik eigenlijk niet zo dik ben als ik mezelf inprent, maar van mijn buik mag echt iets af. Maar dat moet ik gewoon voor elkaar krijgen door buikspieroefeningen te doen, (veel) minder eten zal niet helpen want dan gaat mijn vet waarschijnlijk weg op plaatsen waar het niet hoeft. Dus ik ga aan de buikspieroefeningen!
Heb je die foto's 's ochtends voor het ontbijt gemaakt? Want tegen het opzetten van je buik doe je niets, dat blijft, hoe dun je ook bent...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2005, 17:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 30-03-2005 @ 18:10 :
vaak helpt het als je misselijk bent (ben je dat?) om brood te eten, als je duizelig bent moet je iets zouts nemen.. En je niet zo rot voelen als er dan 1 dagje wat meer kcals naar binnen gaan, want je hoeft toch niet af te vallen? Mensen die op gewicht moeten blijven mogen echt wel een dagje wat meer eten hoor!
Ze eet sowieso niet genoeg cal per dag... dus opzich zal ze misschien een keer op het juiste aantal cal zitten.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2005, 17:21
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 30-03-2005 @ 17:46 :
Even gekopieerd van mijn dagboek op valtaf.nl:

Ik heb vanochtend trouwens ook foto's van mezelf gemaakt, naakt in vol licht, omdat iemand zei dat je zo objectiever kunt oordelen over jezelf. Ook omdat je je buik dan niet van boven ziet maar van voren. Heb er wel conclusies uit getrokken, dat ik eigenlijk niet zo dik ben als ik mezelf inprent, maar van mijn buik mag echt iets af. Maar dat moet ik gewoon voor elkaar krijgen door buikspieroefeningen te doen, (veel) minder eten zal niet helpen want dan gaat mijn vet waarschijnlijk weg op plaatsen waar het niet hoeft. Dus ik ga aan de buikspieroefeningen!
Van crunches etc gaat je vet ook niet plaatselijk weg. NIETS laat je vet PLAATSELIJK verdwijnen voor de zoveel-100e-keer!
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 30-03-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2005 @ 18:10 :
Ze eet sowieso niet genoeg cal per dag... dus opzich zal ze misschien een keer op het juiste aantal cal zitten.
Ik typte:

Citaat:
Ik heb ook slecht gegeten, veel te weing, maar ik voel me nu echt beroerd.
Te weinig dus, niet te veel.
Oud 30-03-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 30-03-2005 @ 18:21 :
Van crunches etc gaat je vet ook niet plaatselijk weg. NIETS laat je vet PLAATSELIJK verdwijnen voor de zoveel-100e-keer!

Rustig, adem in-adem uit.... .
MD mag ik je pm-en met wat supernoob vraagjes?
Oud 30-03-2005, 17:40
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Heb net 2 stukjes slagroomtaart uit de vriezer gehaald omdat ik daar zownnnnnnn trek in had. Maar ik denk dat ik het toch maar niet ga opeten.
__________________
Je t'aime!!!
Oud 30-03-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 30-03-2005 @ 18:21 :
Van crunches etc gaat je vet ook niet plaatselijk weg. NIETS laat je vet PLAATSELIJK verdwijnen voor de zoveel-100e-keer!
LMAO, rustig jij

Trouwens, hoe ben jij begonnen met BB etc. ben je je hele leven daar al in geinteresseerd of...?

Ontopic:
Vandaag gaat het weer lekker, ik zit weer op schema! Ik voel me alleen niet super, ik voel me lusteloos en moe. (nog 16 daagjes tot ik op reis ga! )

Wat een discussie trouwens over frisdrank hier en happyyy, drink jij elke dag 1.5liter cola light, al is het dan de light versie... wordt je daar niet spuugzat van? Ik drink hooguit een keer per week frisdrank, en dan meestal niet meer dan 1 of twee glazen, maar ik ben verder ook niet zo'n fan van zoetigheid.
Oud 30-03-2005, 17:45
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2005 @ 18:10 :
Heb je die foto's 's ochtends voor het ontbijt gemaakt? Want tegen het opzetten van je buik doe je niets, dat blijft, hoe dun je ook bent...
Ja, voor het ontbijt, na het plassen.
Oud 30-03-2005, 17:45
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 30-03-2005 @ 18:21 :
Van crunches etc gaat je vet ook niet plaatselijk weg. NIETS laat je vet PLAATSELIJK verdwijnen voor de zoveel-100e-keer!
Okay.
Oud 30-03-2005, 17:53
-(L)-
Citaat:
Arenda schreef op 30-03-2005 @ 18:43 :
Wat een discussie trouwens over frisdrank hier en happyyy, drink jij elke dag 1.5liter cola light, al is het dan de light versie... wordt je daar niet spuugzat van? Ik drink hooguit een keer per week frisdrank, en dan meestal niet meer dan 1 of twee glazen, maar ik ben verder ook niet zo'n fan van zoetigheid.
Ik ben ook niet zo'n fan van zoetigheid, maar cola light is toch altijd al een van m'n favoriete dranken geweest. Ik drink het inderdaad iedere dag ja, soms 'maar' 1L, maar soms dus ook gewoon een hele 2liter-fles. En ja, ik weet dat het slecht is.
Oud 30-03-2005, 18:37
ANGE
ANGE is offline
Slecht gegeten vandaag. Heel weinig. Had veel aan m'n hoofd, veel stress en ja, dan eet ik niet. Nou ja...
Oud 30-03-2005, 18:59
hanki2*2
hanki2*2 is offline
Misschien een lijstje erbij wat je precies binnen hebt gekregen vandaag?
Oud 30-03-2005, 19:01
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
hanki2*2 schreef op 30-03-2005 @ 19:59 :
Misschien een lijstje erbij wat je precies binnen hebt gekregen vandaag?
Cracker, aardappel (of nou ja, een halve ofzo), schep groente. Nog wel een glas vruchtensap, maar dat was het.
Oud 30-03-2005, 19:03
Verwijderd
dan pak je het morgen gewoon weer op... je weet nu dat je het kan

wat de zoetstofdiscussie betreft: aspartaam geeft je niet echt een hongergevoel in je maag, maar zorgt er wel voor dat je trek in suiker krijgt. Eerder psychisch dus . Daar kan de behoefte aan suiker van x-spekkie-x misschien ook vandaan komen; kan ook door gewenning komen. Ik heb zelf wel altijd na het sporten ontzettend veel behoefte aan suiker, moet dan echt iets zoets hebben, dat neem ik ook expres mee, en even stilzitten, anders voel ik me te zwak om naar huis te fietsen (ik heb het een keer geprobeerd, ik kán dan best naar huis fietsen, maar dat voelt dan heel rot).
Oud 30-03-2005, 19:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oohhh Happy, ik durfde hier al nooit te posten hoeveel light cola ik drink, maar ik ben dus niet de enige! Ik drink ook 1 tot 2 liter op een dag, ik weet dat het slecht is, maar het is (naast cappuccino met kaneelsiroop ) zo'n beetje mijn enige 'zonde', dus ik praat me dan maar aan dat het wel meevalt

Voor mensen die er misschien interesse in hebben, ik heb foto's van mijn lijf (maar wel met kleren aan ) op valtaf.nl gezet
Oud 30-03-2005, 19:27
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-03-2005 @ 20:25 :
Voor mensen die er misschien interesse in hebben, ik heb foto's van mijn lijf (maar wel met kleren aan ) op valtaf.nl gezet
Voor zover ik kan zien ben je niet dik. Maar ik vind dat je dat met alleen een foto van de voorkant en de achterkant niet goed kunt beoordelen, van opzij zegt meestal meer, of voeg in ieder geval iets aan de foto's die er nu op staan toe.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-03-2005, 19:29
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 30-03-2005 @ 18:21 :
Van crunches etc gaat je vet ook niet plaatselijk weg. NIETS laat je vet PLAATSELIJK verdwijnen voor de zoveel-100e-keer!
Hoezo? Van buikspieroefeningen word je bij je buik toch slanker?
Oud 30-03-2005, 19:29
riva
riva is offline
Heey allemaal,

Ik had mijn lichaamsvet laten brekenen bij de sportschool want ik wil meer spieren bij kweken en mijn vetpercentage omlaag laten gaan. Maar ik dacht laat ik eens bereken op MD;s ding hoeveel energiebehoefte ik heb.

Nou kwam dat dus 20.8% lichaamsvet van 50 kilo
dus das 39.5 vetvrije massa.
39.5 x 24 = 936
SDW + 10% = 1029,6
ST +10%= 1132.6
AT +50%= 1698.6

Dit lijkt me een beetje erg weinig of niet weet iemand wat ik fout heb gedaan??
Nouja ik weet niet hoe dit kan want volges mij kan ik wel meer eten om niet aan te komen?
Succes allemaal!!!
Groetjes riva
__________________
life is my game
Oud 30-03-2005, 19:35
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 30-03-2005 @ 20:25 :
Oohhh Happy, ik durfde hier al nooit te posten hoeveel light cola ik drink, maar ik ben dus niet de enige!
Nee idd.
Och, ik post alles, hier kent me toch niemand
Oud 30-03-2005, 19:37
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 30-03-2005 @ 20:25 :


Voor mensen die er misschien interesse in hebben, ik heb foto's van mijn lijf (maar wel met kleren aan ) op valtaf.nl gezet
Ik ben niet lid van die site, kan ik de foto's dan toch zien via een link ofzo?
Oud 30-03-2005, 19:56
Mara
Mara is offline
Citaat:
riva schreef op 30-03-2005 @ 20:29 :
Heey allemaal,

Ik had mijn lichaamsvet laten brekenen bij de sportschool want ik wil meer spieren bij kweken en mijn vetpercentage omlaag laten gaan. Maar ik dacht laat ik eens bereken op MD;s ding hoeveel energiebehoefte ik heb.

Nou kwam dat dus 20.8% lichaamsvet van 50 kilo
dus das 39.5 vetvrije massa.
39.5 x 24 = 936
SDW + 10% = 1029,6
ST +10%= 1132.6
AT +50%= 1698.6

Dit lijkt me een beetje erg weinig of niet weet iemand wat ik fout heb gedaan??
Nouja ik weet niet hoe dit kan want volges mij kan ik wel meer eten om niet aan te komen?
Succes allemaal!!!
Groetjes riva
Hoe lang ben je?
Oud 30-03-2005, 19:56
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 30-03-2005 @ 20:37 :
Ik ben niet lid van die site, kan ik de foto's dan toch zien via een link ofzo?
Je hoeft geen lid te zijn om profielen te kunnen bekijken.
Oud 30-03-2005, 20:03
riva
riva is offline
1.60 ben ik ongeveer
__________________
life is my game
Oud 30-03-2005, 20:06
Mara
Mara is offline
Citaat:
riva schreef op 30-03-2005 @ 21:03 :
1.60 ben ik ongeveer
Dan kan 't wel kloppen ja

Maar je weet dat als je spieren wil kweken je méér moet eten dan je dagelijkse behoefte?
Oud 30-03-2005, 20:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor die mensen die er nog een zochten: bij de Lidl is deze week een weegschaal in de aanbieding voor 19.99 (weet alleen niet meer of ie analoog of digitaal was )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-03-2005, 20:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-03-2005 @ 21:11 :
Voor die mensen die er nog een zochten: bij de Lidl is deze week een weegschaal in de aanbieding voor 19.99 (weet alleen niet meer of ie analoog of digitaal was )
Digitaal, en ik wil 'm, maar d'r is hier geen Lidl, dan moet ik naar Meppel
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.