Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2005, 12:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Even droomde ik dat ik haar had en dat we samen waren.

Even...
Advertentie
Oud 02-04-2005, 12:18
Verwijderd
hij was hier net.
en ik kan alleen maar janken.
Oud 02-04-2005, 12:20
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-04-2005 @ 13:17 :
Even droomde ik dat ik haar had en dat we samen waren.

Even...
Oud 02-04-2005, 13:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Maar vanavond gaan we dan tóch nar de bios. Zij, ik en een ander stelletje.

Misschien werkt dat wel inspirerend op haar.

Zal wel niet.
Oud 02-04-2005, 13:11
rare kwast
rare kwast is offline
beter geen vriend(in) of een juist wel vriend(in)
dan een ex die je niet met rust wil laten
Oud 02-04-2005, 13:28
Verwijderd
Ik heb het bijna geaccepteerd, er bijna vrede mee. Dat ik gestopt ben met school. Komt mn oma vandaag: 'Je hebt je laten weg sturen daar'. Blablabla etc. etc. etc.

Al vechtend tegen mn tranen, vriendelijk blijven.

Net als de rest. Het lijkt iedereen geweldig om de hele dag thuis te zitten en niks te doen te hebben. NOU zullen we ÉÉN dag ruilen? Dan zullen ze blij zijn dat ze weer naar school mogen/kunnen.
Ze weten niet hoe het is om in mijn schoenen te staan, laat ze dan ook hun kop houden en niet doen alsof ze dr alles van af weten...
(Voelde me best oké vannochtend, maar daar is weer niks van over...)
Oud 02-04-2005, 13:59
zus
zus is offline
Weer even laten weten hoe het met me gaat.

M'n moeder weet inmiddels alles over mij dankzij mijn mentor. Ik moet over 2 weken naar een psycholoog en ik ben ontzettend bang. Ik weet heel niet hoe dat gaat. Een intake enzo. Weet iemand hier het?

Verder ben ik inmiddels 19 kilo afgevallen en krijg ik van iedereen op- en aanmerkingen. Positief meestal. Ik heb niet zo vaak meer last van depressieve buien. Eerst elke dag en nu echt maar 1x in de 2 weken ofzo dus dat is wel weer wat beter..

Vandaag heb ik weer zo'n bui, bah..
Oud 02-04-2005, 14:06
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-04-2005 @ 14:02 :
Maar vanavond gaan we dan tóch nar de bios. Zij, ik en een ander stelletje.

Misschien werkt dat wel inspirerend op haar.

Zal wel niet.
Toppie
Oud 02-04-2005, 14:33
Stefanie
Stefanie is offline
Bluh, ik begin weer raar te doen. Mag niet, niet nu! Heb zin om iets gezelligs te gaan doen, even afleiding. Hopelijk vanavond
Oud 02-04-2005, 15:34
Dolores
Dolores is offline
Ik word echt gek.. ik wist gewoon echt echt echt zeker dat ik achtervolgd werd, maar het was niet zo. Dus daar stond ik dan huilend in het winkelcentrum. Ik voelde me werkelijk zo stom. :/ Maar die gast was echt overal, overal waar ik ook was. Pfff.
Oud 02-04-2005, 16:22
rare kwast
rare kwast is offline
vanavond dan die verjaardag...en naast het feit dat ik er geen zin in heb en down ben heb ik nu ook hoofdpijn, zere branderige ogen een zeer irriterend pijnlijk been en ben kots misselijk...

wordt een knal verjaardag
Oud 02-04-2005, 18:04
Verwijderd
Gewerkt. Wel lekker. Even een dagje niets. Zwaar op zich.
Jur vanavond. Gezellig. Dus. Moeilijk. Praten. Zwaar. *zucht* Moe. Slecht geslapen. Pokke smsje om half 3 ofzo. Schijt.
*kreun* Wat moet ik nou om te helpen ?

Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Dat de vogels niet meer vliegen en de zon niet langer schijnt.
Hoe vertel ik jou, dat het leven wat je leefde
en de liefde die je voelde, binnenkort verdwijnt?
Oud 02-04-2005, 18:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zup schreef op 02-04-2005 @ 15:06 :
Toppie
'Zal wel niet...' en dan reageer jij met 'Toppie'?

Anyway, m'n kater en misselijkheid van vanochtend zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ben wel heel zenuwachtig voor vanavond.
Oud 02-04-2005, 19:07
yavanna
yavanna is offline
het leek eindelijk beter te gaan, ik kreeg meer zelfvertrouwens, dacht dat ik misschien gelukkiger kon worden, maar nee... beginnen m'n ouders weer met ruziemaken...
Oud 02-04-2005, 19:13
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-04-2005 @ 14:28 :
Ik heb het bijna geaccepteerd, er bijna vrede mee. Dat ik gestopt ben met school. Komt mn oma vandaag: 'Je hebt je laten weg sturen daar'. Blablabla etc. etc. etc.

Al vechtend tegen mn tranen, vriendelijk blijven.

Net als de rest. Het lijkt iedereen geweldig om de hele dag thuis te zitten en niks te doen te hebben. NOU zullen we ÉÉN dag ruilen? Dan zullen ze blij zijn dat ze weer naar school mogen/kunnen.
Ze weten niet hoe het is om in mijn schoenen te staan, laat ze dan ook hun kop houden en niet doen alsof ze dr alles van af weten...
(Voelde me best oké vannochtend, maar daar is weer niks van over...)
*knuffel*

Woeh...hard gewerkt...behang van de muren en vloerbedekking verwijderd. Gek als je ouders gaan verhuizen en je zelf op kamers bent. Ineens alle binding met je oude dorp weg...ouderlijk (t)huis weg...nouja iig is t nieuwe huis wel mooi.
Oud 02-04-2005, 20:54
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-04-2005 @ 01:13 :
mijn straat ligt in zuid holland (A)
Hee dat is in mijn buurt, moe'k langskomen? (a)

OT: Wat een ontzettend leuk feest, zodra we weg waren bij zijn familie en op het strand gingen hangen En nu heb ik er toch een beetje spijt van dat ik in de trein niet contact heb gezocht... nee, onzin, die was toch te oud
Oud 02-04-2005, 21:18
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb vandaag een begrafenis achter de rug. Het was echt enorm emotioneel. Je ziet het aankomen, al maanden, maar toch is het zo definitief opeens. En ookal is het misschien maar beter dat het nu afgelopen is, het blijft echt verdrietig.
Oud 02-04-2005, 22:12
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik ben gewoon zo vreselijk kwaad op hem, het ging beter, en nu dit. Ik zie hoe hij zichzelf kapot maakt en hoe hij daar lag in het ziekenhuis, zo hulpeloos, en ook al is hij dan nu alweer thuis en weet ik hoe moeilijk hij het heeft, waarom moet hij me telkens weer hierdoorheen laten gaan.
Oud 02-04-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 02-04-2005 @ 20:13 :
*knuffel*
Thx.

Hoe diep kan je zakken?
Overgegeven
Oud 02-04-2005, 22:51
Verwijderd
ow god..

volhouden

dan maar een hyperactieve rush om een beetje power bij te krijgen:

Prodigy - Voodoo People.mp3

moet doorgaan..djeesh..
Oud 02-04-2005, 22:57
Lily16
Lily16 is offline
Ik wil godverdomme dat het een keer wederzijds is ik word er alleen nog meer depressief van en waaaarom is er nou godverdomme niet iemand voor mij en waaaarom moet je mij laten vallen alleen omdat je nu een vriend heb ben je me zat ofzooooooo? praaaaat dan tenminste vuile slet

i need love
Oud 03-04-2005, 00:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze heeft gezoend met een ander. En ze vindt hem leuk. En niet zomaar iemand. Nee, een goede bekende van me. De belichaming van et tegenovergestelde van aantrekkelijk. Nee, dit zeg ik niet omdat ik jaloers ben of rancuneus. Dat is exact hetzelfde wat haar vrienden en haar beste vriendin zeggen. Het ergste is nog wel: hij wil haar alleen gebruiken voor de sex. Dat heeft hij nota bene tegen haar ex gezegd! En niet alleen tegen haar ex; hij strooit het overal rond. En zij weet dat. En nog pakt ze hem op z'n bek. Echt, er zijn geen twee mensen die minder bij elkaar passen dan die twee.

Ow, wat voel ik me rot nou. Kapot. Ik ben kapot. Ik voel het tot in ieder vezeltje van m'n lichaam.
Oud 03-04-2005, 01:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Soms vraag ik me weleens af, waarom ik dit fijne gevoel nooit eerder heb mogen ervaren.. veiligheid, geluk.. Tja<3.
Oud 03-04-2005, 05:01
rare kwast
rare kwast is offline
zo iedereen slaapt denk wel....
einde verjaardag (ze liggen alleen nog benede )
Oud 03-04-2005, 05:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht m'n zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
En ik besloot:
Wat een mooie dag
Wat een mooie dag

Voor de dood

(Blof- Mooie dag)
Oud 03-04-2005, 08:46
Touché
Touché is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-04-2005 @ 01:25 :
Ze heeft gezoend met een ander. En ze vindt hem leuk. En niet zomaar iemand. Nee, een goede bekende van me. De belichaming van et tegenovergestelde van aantrekkelijk. Nee, dit zeg ik niet omdat ik jaloers ben of rancuneus. Dat is exact hetzelfde wat haar vrienden en haar beste vriendin zeggen. Het ergste is nog wel: hij wil haar alleen gebruiken voor de sex. Dat heeft hij nota bene tegen haar ex gezegd! En niet alleen tegen haar ex; hij strooit het overal rond. En zij weet dat. En nog pakt ze hem op z'n bek. Echt, er zijn geen twee mensen die minder bij elkaar passen dan die twee.

Ow, wat voel ik me rot nou. Kapot. Ik ben kapot. Ik voel het tot in ieder vezeltje van m'n lichaam.

That sucks.
Ik zou haar waarschuwen, als ik jou was, toch nog maar een keer. Sterkte.
Oud 03-04-2005, 08:47
Touché
Touché is offline
Citaat:
George schreef op 02-04-2005 @ 12:36 :
Ik vind je lief, en ik ken je niet eens. Een knuffel, nutteloze woorden helpen toch niet, bovendien ben ik slecht in troosten.

Ik vind jou ook lief. gadver, wat een typisch forumgeslijm zeg. Maar af en toe mag dat. & bedankt! & jij ook sterkte met vanalles!
Oud 03-04-2005, 09:25
Verwijderd
Jeetje, wat heb ik een te gek weekend gehad! Ik ben er zelf perplex van.

Morgen heb ik tussentijdse toets en bezoek aan de psych.. Hoop dat die net zo goed gaan als dit weekend ging..

*happy is*
Oud 03-04-2005, 10:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Touché schreef op 03-04-2005 @ 09:46 :
That sucks.
Ik zou haar waarschuwen, als ik jou was, toch nog maar een keer. Sterkte.
Ik zou dat absoluut niet doen juist. Dan zorg je alleen maar een grotere wig tussen jullie 2. Steek die energie in over haar heen komen en accepteren dat ze niet het meisje is dat je al 2 jaar ophemeld. Ze heeft gewoon liever zo'n jongen dan een goede vriend. Nou dan zou ik het wel weten, zij is jou niet waard.
Oud 03-04-2005, 10:46
Verwijderd
klote geslapen. zere keel. verkouden. snotneus. bandoefening. had verheugd. meiden komen. hoezee. papa en mama zijn naar Giel. vanavond L en E. heel lief. wat moek nou?

And than she said: it's ok,
I got lost on the way,
but I'm a supergirl,
and supergirls don't cry...
Oud 03-04-2005, 12:07
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-04-2005 @ 01:25 :
*verhaal*
Misschien dat ze gewoon van iemand aandacht wil, nu het uit is met haar vriendje? Dat ze zich weer even 'gewild' wil voelen of wat dan ook? Mensen doen rare dingen op dat soort momenten
Praat erover met haar?
*knuffelt*

OT: Misschien is het een dom idee hoor, maar ik heb gewoon even geen zin, en ik wil doen wat ik wel leuk vind. Zeg maar. Ik doe maar wat, dus.
Oud 03-04-2005, 12:12
rare kwast
rare kwast is offline
hele leuke verjaardag...
man wat heb ik genoten..
Oud 03-04-2005, 13:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2005 @ 11:45 :
Ik zou dat absoluut niet doen juist. Dan zorg je alleen maar een grotere wig tussen jullie 2. Steek die energie in over haar heen komen en accepteren dat ze niet het meisje is dat je al 2 jaar ophemeld. Ze heeft gewoon liever zo'n jongen dan een goede vriend. Nou dan zou ik het wel weten, zij is jou niet waard.
Ze ís het meisje dat ik 'al 2 jaar ophemel'. Ze valt alleen op een foute jongen. En het is blijkbaar omgekeerd: ik ben haar niet waard.
Oud 03-04-2005, 13:16
zarf
zarf is offline
testweek AAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!! dus ik zie 't allemaal niet meer zo zitten
Oud 03-04-2005, 13:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-04-2005 @ 14:07 :
Ze ís het meisje dat ik 'al 2 jaar ophemel'. Ze valt alleen op een foute jongen. En het is blijkbaar omgekeerd: ik ben haar niet waard.
Jij gebruikt ook meisjes voor de seks dan en je steelt? Dan vind ik je pas minder waard dan die andere jongen.
Oud 03-04-2005, 13:52
-(L)-
Pff, hier kan ik dus echt niet tegen! Waarom moet ze me nu helemaal uithoren? Ik wil 't liefst zo weinig mogelijk zeggen om geroddel te voorkomen. Hopelijk laat hij ook niet te veel los, want dan kan het nog wel eens verkeerd afgelopen.
Oud 03-04-2005, 14:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2005 @ 14:45 :
Jij gebruikt ook meisjes voor de seks dan en je steelt? Dan vind ik je pas minder waard dan die andere jongen.
Hoe kom je erbij dat-ie steelt?
Oud 03-04-2005, 14:30
-(L)-
Eigenlijk wil ik hem vanavond 't liefst weer zien. Maar ik kan toch moeilijk vragen of hij straks iets te doen heeft, aangezien ik hem gisteren nog gezien heb Dat komt ook erg overhaast over. O nee, volgens mij ben ik verliefd
Oud 03-04-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-04-2005 @ 15:27 :
Hoe kom je erbij dat-ie steelt?
Jij zegt dat die vriendin van je, dat jij die niet waard bent. Dat zou alleen zo zijn als jij haar ook alleen voor de sex zou gebruiken, én als je zou stelen.
Pas dan zou je fouter zijn als dat die jongen is..

Denk dat ze dat bedoelde..

OT: lekker gezond, het blijft gewoon goed gaan!
Oud 03-04-2005, 14:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-04-2005 @ 15:43 :
Jij zegt dat die vriendin van je, dat jij die niet waard bent. Dat zou alleen zo zijn als jij haar ook alleen voor de sex zou gebruiken, én als je zou stelen.
Pas dan zou je fouter zijn als dat die jongen is..

Denk dat ze dat bedoelde..
Maar dat slaat toch nergens op?!
Oud 03-04-2005, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-04-2005 @ 15:46 :
Maar dat slaat toch nergens op?!
Nja, het is bedoelt als goed woordje voor jou, en als teken dat jij niet moet zijn dat jij haar niet waard bent, maar dat zij jou niet waard is! Jij bent te goed voor haar, als zij achter zulke jongens aangaat...
Oud 03-04-2005, 14:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-04-2005 @ 15:57 :
Nja, het is bedoelt als goed woordje voor jou, en als teken dat jij niet moet zijn dat jij haar niet waard bent, maar dat zij jou niet waard is! Jij bent te goed voor haar, als zij achter zulke jongens aangaat...
Maar als Gothic zegt dat ik pas minder waard zou zijn als ik meisjes zou gebruiken én zou stelen, zou dat betkenen dat ze het goed vindt dat jongens meiden gebruiken?
Oud 03-04-2005, 15:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-04-2005 @ 15:59 :
Maar als Gothic zegt dat ik pas minder waard zou zijn als ik meisjes zou gebruiken én zou stelen, zou dat betkenen dat ze het goed vindt dat jongens meiden gebruiken?
nee daar heeft ze het niet over volgens mij...tis nu vooral het feit dat jij je er niet minder om moet voelen
HIJ is de gene die niets waard is...JIJ niet <- ze keurt het dus af

wat HIJ doet is gewoon onwijs FOUT
Oud 03-04-2005, 15:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-04-2005 @ 16:05 :
nee daar heeft ze het niet over volgens mij...tis nu vooral het feit dat jij je er niet minder om moet voelen
HIJ is de gene die niets waard is...JIJ niet <- ze keurt het dus af

wat HIJ doet is gewoon onwijs FOUT
Edit, het is dus idd een goed woordje voor Mark.
Oud 03-04-2005, 15:10
Nona
Nona is offline
Verdomme. En dan sta je ineens midden tussen twee groepen mensen die beiden informatie achterhouden en beiden willen dat je die ook geheim houdt, maar ook willen dat je de geheimen van de ander deelt. Ik kan prima dingen geheim houden, maar loyaliteit is ook zoiets. En ik kan niet toezien hoe de één de ander schaadt...
Oud 03-04-2005, 15:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2005 @ 16:10 :
*doet beamen*
Oud 03-04-2005, 15:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2005 @ 16:10 :
Dank je. Maar het blijft raar geformuleerd, though
Oud 03-04-2005, 15:28
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben echt kapot...zooo moe
om half 6 was het ongeveer stil in huis (had 5 slapers) eentje die is ook nog tijdje wakker geweest..heb gewoon ff boven achter de pc zgezeten
toen benede op "mijn plekkie" gaan liggen lees op de grond met een deken en een kussen
met mn mp3 speler en beetje naar plafon liggen staren..
das ook leuke bezigheid als je je verjaardag net gevierd hebt...
ff alles bedenken en beetje zielig tegen jezelf (niet hardop uiteraard) zeggen dat je niets waard bent, rot vriendin nou verzin t zelf maar...
had een speurtocht door alphen gemaakt...nou viel goed in de smaak hoor
*klote lopen....tering wat een pokke eind...gvd nou leuk hoor...ik wil naar huis*

nou dit is dus mijn laatste verjardag op deze manier...volgende keer kieper ik ze na de koffie gewoon weer in de trein.
of er komt gewoon geen verjaardag meer
ze blijven iig voorlopig niet meer slapen....ik wilde zo graag dat ze weg waren gegaan na mn verjaardga (had ze zelf uitgenodigd om te blijven hoor...doen we vaker ) maar ik had het gehad...zat er zo doorheen
ik heb mn verjaardag gewoon 1 keer "echt" gelachen....
thats not me ik was altijd iemand die lol had op verjaardagen, altijd lachen en lol maakte en gek deed
nu durf ik soms niet meer eens te lachen omdat iedereen me zo "leuk" vind lachen...schaam me kapot...klote ik
en ik vind het gewoon niet meer leuk...tis zooooo zwart..

Tell me...Is this happiness I feel? If so...why does it hurt so much?

just soooo empty inside...feel like i can't hold on
Oud 03-04-2005, 15:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-04-2005 @ 16:28 :
*verhaal*
*knuffel*

Volgend jaar vieren we je verjaardag gewoon met ons tweeën. Is toch veel leuker en ik ga na de verjaardag weer gewoon naar huis.
Oud 03-04-2005, 15:40
rare kwast
rare kwast is offline
I kept everything inside and even though I tried it all fell apart

I tried so hard and got so far but in the end it doesn't even matter..

laat het er maar niets toe doen

Regels voor berichten