![]() |
||
Citaat:
een bakje vol cornflakes oid is namelijk ongeveer 40 gram..zeker geen 100!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet meer waarom t bij mij gestopt is. Volgens mij omdat ik op een gegeven moment toch schrok van mezelf (niet hoe ik eruit zag maar omdat mn broek van mn kont af zakte), omdat ik met kerst bij allerlei mensen ging gourmetten en ik echt zwaar vlees tekort kwam en opeens veel ging eten en omdat ik simpel weg gewoon niet kon overgeven. Ik kón dat gewoon niet. Heb het wel geprobeerd en dat t niet gelukt is, is maar goed ook. Hulp zoeken is zeker niet misplaatst als je er niet vanaf komt... Dat is gewoon heel erg moeilijk. Maar ik ben er wel vanaf. Ik probeer nu iets af te vallen (4 kilo, dat heb ik er extra bij gekregen na die periode toen ik weer meer ging eten) en dat lukt me bijna niet ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 17:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha ik heb vandaag iets van 400 gram broccoli op
![]() Ik wil even mijn frustraties kwijt wat mijn familie betreft, ik heb het idee dat ik de enige ben hier in huis die een beetje gezond eet. Vader: is slank, sport erg veel want fiets dagelijks 60 km per dag (2 uur op de racefiets). Eetpatroon (staat om 6 u op...): Geen ontbijt. Lunch= glas melk + 2 boterhammen + soep, misschien tussendoortje en veel koffie met suiker, dan avondeten (wat de pot schaft). 's Avonds chocoladepinda's , chips of snoep. Zo slecht ![]() Moeder: Wil afvallen, ontbijt niet, lucht met 2 boterhammen, dan pas avondeten. Komt soms om 14 u chagerijnig thuis omdat ze de hele dag nog niks heeft gegeten. Net als vandaag, had honger en gaat dan 2 hamburgers bakken en die eet ze op op brood met mayo en ketchup. Als ik commentaar geef zegt ze: "Maar ik heb op m'n werk fruitsalade gegeten, dat is wel gezond.". Als avondeten 3 kippenpoten. 's Avonds doet ze gezellig met m'n vader mee wat nootjes betreft. "Ik eet al zo weinig en ik val niet af ![]() Zusje: Die is helemaal frustrerend, heeft een bmi van 19 kommanogwat, weegt 54 kilo en is 1.68 geloof ik. Wil afvallen tot 50 kilo ![]() Heeft ook een valtaf.nl profiel: www.madeinholland.valtaf.nl (stomme naam ![]() Ik heb mijn moeder geprobeerd uit te leggen dat ze méér maar vooral gezonder moet gaan eten als ze wil afvallen maar dat snapt ze niet. Ze is zegmaar net als DarkSide 'vroeger' ![]() Zooooo frustrerend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat ik 't niet goed vind, maar ik vroeg me dat gewoon af. (Kben zelf totaal niet bekend met ckal tellen). Misschien dat iemand hier weet of dat goed is (iedere dag variatie aanbrengen in de hoeveelheid ckal die je binnenkrijgt), of dat het net beter is om iedere dag ongeveer 't zelfde binnen te krijgen (met 1 refeed dag per week)? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb me er over verbaasd in positieve zin. Het viel me namelijk op dat niemand echt dik is. En ook lijkt iedereen veel smaller dan ik had gedacht (als je naar 't gewicht kijkt). Vooral bij MeelFriek, ik snap 't nog steeds niet. Ik heb vanmorgen trouwens ook foto's gemaakt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanmiddag vertelde een goede vriendin me namelijk dat ze zich ook had aangemeld op dit forum (en ik weet zeker dat hier wel meer bekenden zitten), ik moet dus een beetje gaan oppassen, ik wil niet dat ze weet dat ik 't ben. En waarom niet? Omdat ik hier in 't verleden wel eens wat privedingen heb aangehaald (bv op psychologie), en ik vind niet dat bekenden hoeven te weten wat ik in 't verleden heb meegemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad, je moet je altijd op 't zelfde tijdstip wegen om een reeel beeld te krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant is het misschien juist wel 'prettig' als je ouders het weten (misschien nog niet nu, maar wie weet in een later stadium oid), dan kunnen ze je iig steunen ed als je het moeilijk hebt. Ik vind het heel goed van je dat je naar de huisarts wilt gaan. Tuurlijk is het moeilijk, maar ik denk dat het alleen maar moeilijker wordt als er je er (te) lang mee wacht. Succes iig! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |