Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 21:17
Verwijderd
Ik ben ziek dus ik heb thee gedronken, Desperate Housewives gekeken en geroddeld.
Advertentie
Oud 19-04-2005, 21:21
Verwijderd
Ik heb met mijn zus gebeld die me vertelde dat haar ontwerp eindelijk bij de Bijenkorf hangt dus nu moet ik er morgen 6 gaan halen.
Oud 19-04-2005, 21:24
Kaps
Kaps is offline
Scarlett heeft me net laten beloven dat ik mijn gewonnen lowlandskaartjes aan haar ga geven.
Oud 19-04-2005, 21:29
Jules
Jules is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 19-04-2005 @ 22:08 :
mn eerste rijles morgen
oe, succes!

sinds het tekenen van de hersentjes ben ik door de stromende regen helemaal naar zuid gefietst en daar bij een vriendinnie gegeten en opgedroogd waarna we naar het usc fietsten voor yoga en toen waren we ook weer zeik en daarna ben ik weer helemaal naar oost gefietst en nu ben ik net een beetje droog.
Oud 19-04-2005, 21:39
Paris
Paris is offline
ik hoefde pas het derde uur op school te zijn, dus ik heb uitgeslapen. na school heb ik mijn kamer overhoop gegooid, omdat ik 'm anders wou. net heb ik desperate housewives en everwood gekeken.
Oud 19-04-2005, 21:39
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
tittie schreef op 19-04-2005 @ 22:34 :
misschien geeft je rij instructeur je wel een compliment
dat je geile tietjes hebt ofzo
dat deed hij bij mij ook altijd
Oud 19-04-2005, 21:40
Verwijderd
die van mij gelukkig ook!
Oud 19-04-2005, 21:45
matt trakker
matt trakker is offline
ik was een natuurramp en ik moest 3/4 jaar bij een man in de auto zitten die constant zoethout at omdat hij was gestopt met roken
Oud 19-04-2005, 21:48
Susanne
Susanne is offline
die van mij rookte ook maar niet onder rijles dus die was altijd stoned van de fruitella
Oud 19-04-2005, 21:50
matt trakker
matt trakker is offline
ik had er ook een waarmee ik altijd naar een tankstation reed, dan dronken we daar een half uur koffie en ik kreeg koffie en iets erbij gratis zo lang ik niet zou vertellen dat we alleen maar koffie hadden gedronken
Oud 19-04-2005, 21:52
Verwijderd
de enige man van wie ik ooit onofficieel rijles heb gehad heeft me naar alle homoparkeerplaatsen van zeeland laten rijden en me geleerd welke functie de remlichten hebben bij het meelokken van andere stiekeme nichten die zich midden in de nacht graag ophouden op parkeerplaatsen langs de snelweg.

vandaag heb ik gewerkt, daarna desperate housewives gekeken bij mijn vader en daarna is mijn vader meegegaan naar mijn moeders huis om te ruziën over het 60jarig huwelijksfeest van mijn opa en oma, toen gingen ze allebei huilen en het was heel pathetisch. ik ga nooit trouwen.
Oud 19-04-2005, 21:56
vixen
vixen is offline
Ik mis al mn fucking bussen en mn mamma zeurt en ik snap echt niet dat ik nog naar huis ga. Als ik werk heb ga ik voor altijd in utrecht blijven dan hoef ik nooit meer naar huis. Straks naar Utrecht proberen te komen en anders slaap ik wel op het station ergens.
Oud 19-04-2005, 22:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 19-04-2005 @ 22:50 :
ik had er ook een waarmee ik altijd naar een tankstation reed, dan dronken we daar een half uur koffie en ik kreeg koffie en iets erbij gratis zo lang ik niet zou vertellen dat we alleen maar koffie hadden gedronken
En je moest wel betalen zeker.
Oud 19-04-2005, 22:12
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-04-2005 @ 23:07 :
En je moest wel betalen zeker.
ja daarom had ik daarna de rijschool gebeld en gezeg dat ik nimmer meer een peugeot wilde delen met die man
Oud 19-04-2005, 22:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-04-2005 @ 17:48 :
jaja, moest ik naar die kuttandarts om daar te horen dat alles er goed uitziet en binnen 2 minuten weer buiten te staan, heb ik daar mijn middag voor opgegeven
ja dat kan ik morgen zeggen want ik moet ook naar de tandarts en ik moet helemaaaaaaal naar kut Roosendaal
Oud 19-04-2005, 22:59
Verwijderd
Vandaag de hele dag aan mijn afstudeeropdracht en scriptie gewerkt. Enquete online en weer offline gezet. Vet veel reacties, dank aan alle scholieren die toevallig hebben meegewerkt.

Tussendoor ff Desperate Housewives gekeken, die yardguy is zoo cuuteeee.

Daarna een leraar gebeld voor een afspraak en hij wilde dat ik eind van deze week alles naar hem opstuur, dus dat wordt nog even nachtwerken ofzo tot ik wat fatsoenlijks kan showen.

Maarjaaaa alles komt altijd weer goed, hoop ik..

Nu heb ik zin in koekjes en warme wiener melange maar ik mag van mijn moeder geen herrie maken.
Oud 20-04-2005, 06:28
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister ochtend lekkah uitgeslape,

toen naar schoo kwaad gemaakt voor me cijfers, die nooit op me kut school schijnen te kloppen :@

toen naar een afgeranselde kantoor ruimte gegaan waar we voor ckv al onze tekeningen etc. moeten exposeren, maar we slechts 2 tafels per persoon krijgen terwijl we ieder zo'n 6 tekningen hebben?

toen 's avonds muziek geluisters desperate housewifes gekeke

en daarna samen met Mijns. 3 posters besteld op internet
Oud 20-04-2005, 06:49
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
tittie schreef op 19-04-2005 @ 22:34 :
misschien geeft je rij instructeur je wel een compliment
dat je geile tietjes hebt ofzo

ooo ja ik hoop het
Oud 20-04-2005, 07:40
Jules
Jules is offline
Ik ben om kwart voor 8 wakkergeboord/kettingzaagd door de buren, jezus alsof die mensen in mijn kamer stonden gewoon.
Oud 20-04-2005, 08:06
Drez
Drez is offline
Ik ging gister nog platen hout wit verven na mijn presentatie, die echt voor geen meter ging Jaja en straks ga ik verkleed als schoonmaakster (hoe ludiek..) een zwartboek aan een huurcorporatie aanbieden hier met mijn rode vriendjes hihi.
En vanmiddag ga ik nog flyeren. En vanavond dan eten bij een vriend, samen met een vriendinnetje. Oja en soms nog iets qua studie doen tussendoor.
Oud 20-04-2005, 08:46
cha0s
cha0s is offline
ik werd om half negen wakker gebeld door iemand van de HvU.
"ja, eigenlijk kon je vanaf morgen pas bellen, maar ik heb hier de uitslag al in m'n handen, dus ik belde om je mede te delen dat je het gehaald hebt." <33 ik heb die toelatingsexamens dik gehaald!!!11. <3
(met 'n 9, 'n 7, 'n 6je en 'n 9.)
mijn dag kan niet meer stuk. straks naar 'n vriendin, even vieren.. en vanavond naar m'n chick, gheh, ook vieren.
Oud 20-04-2005, 08:47
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
cha0s schreef op 20-04-2005 @ 09:46 :
"ja, eigenlijk kon je vanaf morgen pas bellen, maar ik heb hier de uitslag al in m'n handen, dus ik belde om je mede te delen dat je het gehaald hebt." <33 ik heb die toelatingsexamens dik gehaald!!!11. <3
mijn dag kan niet meer stuk. straks naar 'n vriendin, even vieren.. en vanavond naar m'n chick, gheh, ook vieren.
gefeli!

nu ik zelf nog
Oud 20-04-2005, 08:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 20-04-2005 @ 09:47 :
gefeli!

nu ik zelf nog
thanx.

en, dat moet wel gaan lukken, toch? bedoel, als ik 't kan...
Oud 20-04-2005, 09:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
cha0s schreef op 20-04-2005 @ 09:51 :
thanx.

en, dat moet wel gaan lukken, toch? bedoel, als ik 't kan...
ik hoop het, ik weet niet hoe jij het hebt gedaan? Ik krijg namelijk geen examens maar ik moet gewoon n hoop werk laten zien enzo..das ook wel eng
Oud 20-04-2005, 09:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
gefeliciteerd
Oud 20-04-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
ik zei toch dat je het makkelijk zou halen man, gefeliciteerd iig

ik heb bier gezopen en gesmookt en foute films gekeken bij vincent gisteren en nu moet ik werken
Oud 20-04-2005, 11:54
Hagel
Hagel is offline
Ik ben vandaag jarig en ik ben oud maarja... vanochtned tentamen gehad en die ging goed, tentamen terug en dat was een 4.7 en ik ben er trots op want ik had niks gedaan en de meesten die geleerd hadden kregen lagere cijfers. Zometeen krijg ik cadeautjes en ik ben gister naar alanis morissette geweest en dat was gaaf
Oud 20-04-2005, 12:00
Lunae
Lunae is offline
vandaag ging ik naar school met het idee dat ik één uur uit was, maar dat werd twaalf uur. Daarna kregen we te horen dat we ook nog twee tussenuren hadden, dus hadden we alleen het eerste en het vierde uur les Dat was het spannendste wat er vandaag is gebeurd zo ongeveer
Oud 20-04-2005, 12:40
ZerO
ZerO is offline
@ Hagel: gefeliciteerd !!

ja vandaag heb ik geen verplichtingen en dat vind ik wel tof behalve de kuttandaarts straks Heb tot nu toe alleen maar muziek geluisterd en een beetje generd en ik wil wat doen vandaag want ik ben hyperrrrrrr
Oud 20-04-2005, 12:48
655321
655321 is offline
Ik werd super laat wakker en toen ging ik net douchen en toen zwiepte ik met mn handdoek de hele fucking badkamerlamp naar beneden. Overal glas en mn voet bloedde als een .. iets dat heel erg bloed. Nu moet ik zo het glas op gaan ruimen en 10 tegen 1 dat ik me in mn vingers ga snijden. . leuk.
Oud 20-04-2005, 12:51
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
655321 schreef op 20-04-2005 @ 13:48 :
mn voet bloedde als een .. iets dat heel erg bloed.

Goretexa.
Oud 20-04-2005, 13:09
JJ13
JJ13 is offline
ik moet werken, maar kan me niet concentreren
Oud 20-04-2005, 13:17
655321
655321 is offline
update: glas is opgeruimd zonder nog meer bloed en mn lieve huisgenoot joch gaat straks een nieuwe lamp ophangen.

@ terror koekjes, dankjewel meid wat moet de wereld toch zonder jou.
Oud 20-04-2005, 13:36
Paris
Paris is offline
veel te vroeg wakker, gedouchet, naar school, toets totaal verneukt, nu thuis wat achter de computer zitten en grapefruit eten. <3
Oud 20-04-2005, 13:59
Verwijderd
ik moest eigenlijk nu naar de kaakchirurg voor m'n andere twee verstandskiezen maar toen belde hij net ineens. of beter gezegd z'n assistentiets. dat er een spoedgeval tussen was gekomen en dat het niet doorgaat en nou moet ik nog 2 maanden wachten
Oud 20-04-2005, 14:03
Laïs
Laïs is offline
2 uur les gehad,daarna vrij podium met kinders die optraden.
vrij saai met altijd dezelfde dansjes,maar het laatste optreden was wel goed.
Daarna verrassing geregeld voor vriendin die vandaag jarig is,en samen met haar en nog 2 anderen frieten&aardbeien&taart&bitterballen gegeten. en nu ga ik bijna barsten.
Oud 20-04-2005, 14:51
3eme sexe
3eme sexe is offline
Ik heb vanochtend heel saai geleerd en een dstoets gemaakt. Straks ga ik weer leren en nu hoor ik dat ook te doen, maar ik heb geen zin
Oud 20-04-2005, 15:08
Avelon
Avelon is offline
ik ging maandag swingen in meander waar het bier te goedkoop was en toen ging ik onbewust door naar dansen bij jansen en toen were naar iets adners en toen werd ik disndag te laat wakkeer voor college dus toen ging ik maar later naar binnengasthuisterrein om even mn mail te checken alweer ik twee meiden va mn jaar tegen kwam wat ontzettend vet gezelllig was behalve dan dat je niet mag praten en toen ging ik hardlopen en toen naar een vergadering in mn hardloopkleding en toen naar de biecht in diezelfde kleding om te borrelen en toen naar vrienden en nu ben ik alweer wakker en nu moet ik weer die kleding aan als ik zodalijk ga shoppen. boee.
Oud 20-04-2005, 15:16
June bug
June bug is offline
Citaat:
Hagel schreef op 20-04-2005 @ 12:54 :
Ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerd!

Citaat:
Avelon schreef op 20-04-2005 @ 16:08 :
laptekst
jemig en dat allemaal in 1 zin

ot: ik ging vandaag stagelopen en mijn stagebegeleidster moest de hele ochtend andere dingen doen dus heb ik de hele ochtend alleen in de klas gestaan, druk, maar wel leuk (voor de verandering)
Toen enorm snel naar huis, gehaast, rijles gehad en tussentijdsetoets erachter aan.. Vrijstelling voor bijzondere verrichtingen gekregen, en ik moet verder vooruitkijken tijdens t autorijden, alsof ik dat nog niet wist
Toen weer naar huis en nu wat computeren dus. Vanavond balletles en verder niks.
Oud 20-04-2005, 15:22
Back Door Man
Back Door Man is offline
euh, eigenlijk niet zo veel gedaan vandaag. Wat flyers aan muziekwinkels gegeven voor ons volgende optreden, en over 10 minuten ga ik lekker werken tot een uur of 2.
Oud 20-04-2005, 15:44
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
chaggie wakker geworden,

toen ML gevolgd, en toen van half 12 tot half 5 aan expositie gewerkt voor ckv 3
Oud 20-04-2005, 16:03
Snuitermans
Snuitermans is offline
Je had toch al een neuhn, Ed?

Ik heb post gelopen, rijles gehad, puike cijfers terug gekregen en iets van Nietzsche gelezen.
Oud 20-04-2005, 16:36
cha0s
cha0s is offline
ik heb met wat vrienden wat biertjes gedronken en wat hash jointjes gerookt om te vieren dat ik 't gehaald heb.
Oud 20-04-2005, 17:00
Nona Star
Nona Star is offline
Gisteravond uitgeweest in de ballenkroeg van Zwolle, om 2 uur alweer naar huis want het liep opeens enorm leeg. Samen met mn dronken&hete buur voicemail ingesproken van mn dronken bovenbuur en heel hard om hem gelachen toen hij thuiskwam en 'dances with wolves' probeerde uit te spreken. P0rn0 gekeken en toen naar bed
Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, douchen en tutten, kamer opgeruimd, boodschappen doen en ben nu brownies aan t bakken. Straks poffertjes, evaluatiegesprek voor stage voorbereiden en filmpjes kijken jeuj.
Oud 20-04-2005, 17:11
ZerO
ZerO is offline
Ik kom net terug van de tandarts en het was heel gezellig
Ze gingen foto's nemen en duwde ranzige plastic dingetjes in mijn bek en toen ging ik kokhalzen, maar ze negeerde me gewoon en ging door
Ohja en toen waren ze mislukt en moesten er NIEUWE foto's gemaakt worden. Pff toen kwam de tandarts en zei ohja alles in orde maarrrr je enige vulling ja dat moet eigenlijk opnieuw ja dat heb ik liever ben er niet helemaal tevreden over, jaa mongool je hebt het zelf tig jaar geleden gevuld
Dus mag ik volgende week terugkomen en oh de ooh zo aardige assistente vroeg of if VERDOOFD wilde worden
uh nee dus
Oud 20-04-2005, 17:17
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 20-04-2005 @ 17:03 :
Je had toch al een neuhn, Ed?

Ik heb post gelopen, rijles gehad, puike cijfers terug gekregen en iets van Nietzsche gelezen.
ja klopt, voor ckv2 ( theoretisch ) en ckv 3 is dus met tekennigen maken etc. dat word op het einde gemiddeld.

wat voor puike cijfers?
Oud 20-04-2005, 18:23
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen moest ik een toets maken, daarna ging ik boodschappen doen. toen gingen exloverr en ik gezellig samen door het park wandelen. 2vriendinnetjes kwamen langs om me een lelijke vis te geven en om half3 had ik rijles. daarna kwam mn exloverr weer langs om kado's te brengen. daarna ging ik even langs mn werk om wijn te drinken en taart te eten. toen was het tijd voor mn verjaardagsdiner. en vanavond rosé drinken
Oud 20-04-2005, 18:25
ZerO
ZerO is offline
gaat je exloverrrrr je ook keihard nemen vannacht ?
Oud 20-04-2005, 18:29
roosjes
roosjes is offline
met mijn kindjes naar de tentoonstelling van nikki de saint-phalle geweest!!!

ik ben hulp-knutsel-juf (stage handvaardigheid docente)
en we gingen met groep drie en vier naar de tentoonstelling van nikki de saint-phalle, en iedereen vond het ontzettend leuk

hoezee
Oud 20-04-2005, 18:30
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-04-2005 @ 19:25 :
gaat je exloverrrrr je ook keihard nemen vannacht ?

misschien wel hihihihihihi
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten