Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2005, 17:15
Susanne
Susanne is offline
vandaag had ik mijn laatste mondeling, van Engels, en ik heb een 7.8

Toen ik thuiskwam ging ik mijn vader en stiefmoeder en de tweeling uitzwaaien want die zijn naar Spanje toe voor een week en ik ben nu dus alleen thuis met mijn zus

Vnvnd George Clooney op TV
Oud 29-04-2005, 17:20
Roos
Roos is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-04-2005 @ 18:15 :
Vnvnd George Clooney op TV
oehh wat wanneer waar?
Oud 29-04-2005, 17:29
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Roos schreef op 29-04-2005 @ 18:20 :
oehh wat wanneer waar?
ik weet niet eens waar de film overgaat, maar hij is een stoere soldaat iig

op yorin, 20:30 uur
Oud 29-04-2005, 17:35
Verwijderd
ik was net op tmf, zette mn fiets voor de H&M en toen bleek dus in de etalage tmf live was ofzo
Oud 29-04-2005, 17:55
Drez
Drez is offline
Dreads gezet
Oud 29-04-2005, 17:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gisteravond/-nacht ben ik in Tilburg op stap geweest, erg gezellig, maar dat betekent ook dat deze dag begon met uitslapen tot half 11 of zo.
Daarna gedoucht, verzorgd, gegeten, kamer gepoetst. Toen nog naar school voor 2 uurtjes college.
Snel terug naar mijn kamer, mijn tas inpakken en terug "treinen" naar Maastricht.
Thuis tas uitgepakt, gegeten en nu ff internet.
Vanavond naar MVV-Heracles en daarna nog naar een verjaardag.

The weekend has started!
Oud 29-04-2005, 18:04
Verwijderd
In het zonnetje in de Hout lekker bier gedronken, gechilled met veel menschen en gesm00kt
Oud 29-04-2005, 18:47
Verwijderd
hiephoi ik kom net terug van de efteling (en ik was er al 4 jaar niet meer geweest, dus het was hoog tijd!!)
nu ben ik moe, vooral omdat daar bussenvol met koters rondliepen, dus ik ben ook nog een beetje doof eigenlijk.
maar het blijft zo'n leuk park.
we hadden een vriendin meegenomen, die niet wist waar we heen gingen, wel hebben we haar d'r bikini mee laten nemen .
zo ff eten, spullen pakken vor groezrock en naar ringworm in de willemeen.
Oud 30-04-2005, 00:35
Glory
Glory is offline
vandaag waren er toelatingen op de hku en toen ging ik helpen want daar krijg je punten voor en daarna ging ik naar huis vanuit amersfoorttaa en toen kwam ik mijn broerie tegen en ben ik naar mijn ouders huis gegaan want die kwamen terug uit spanje en toen gingen we op ze wachten en ging ik een spelletje spelen en kwam ik exo tegen en toen hebben we gehakt <33 en op het kerkhodf gelopen en toen waren hopboem mijn ouders daar met koekjes en wijn en sangria en kadootjes.hiihi
Oud 30-04-2005, 00:37
Verwijderd
Hehe ja dat was gaaf Maar je noemde me lelijk

Gelukkig kan jij niet dansen.
Oud 30-04-2005, 00:41
Glory
Glory is offline
de volgende keer moeten we allebei zwaaien tegerlijken dan een fotooehmnscreenshot maken en dan met de groetjes van gloriijj en exiee en gtoer monsters hakken
omg
Oud 30-04-2005, 00:51
Waltz
Waltz is offline
Wekker om 10 voor 8, eerste uur Latijn. (Er waren 8 mensen op komen dagen.) Tweede uur tussenuur. In de zon gezeten en op het schoolplein dat spel gespeeld waarbij je woorden moet uitbeelden (? ik weet de naam niet), met vier anderen. Ik kwam erachter dat 'calf' het Engelse woord voor 'kuit' is.
Derde uur Frans en in slaap gevallen bij het oefenen van een examentekst. Daarna naar huis, geslapen tot 5 uur, dwars door de stofzuigers van de schoonmaakster. 's Avonds naar de Amsteldijk gefietst om een geheim uit te voeren met een vriendin. Daar ook foto's gemaakt van water en zwanen. Om half 10 "Lost" gekeken en daarna "Rainman".

En dat allemaal in één dag hoor.
Oud 30-04-2005, 00:53
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-04-2005 @ 01:37 :
Hehe ja dat was gaaf Maar je noemde me lelijk

Gelukkig kan jij niet dansen.
ik zie trouwesn nu pas dat je daar nou johnny cash in je plaatjes hebt?
Oud 30-04-2005, 00:56
Verwijderd

Zullen we ons weer laten opsluiten in die donkere grafkelder hihi
Oud 30-04-2005, 01:00
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Valse schreef op 30-04-2005 @ 01:51 :
Wekker om 10 voor 8, eerste uur Latijn. (Er waren 8 mensen op komen dagen.) Tweede uur tussenuur. In de zon gezeten en op het schoolplein dat spel gespeeld waarbij je woorden moet uitbeelden (? ik weet de naam niet), met vier anderen. Ik kwam erachter dat 'calf' het Engelse woord voor 'kuit' is.
Derde uur Frans en in slaap gevallen bij het oefenen van een examentekst. Daarna naar huis, geslapen tot 5 uur, dwars door de stofzuigers van de schoonmaakster. 's Avonds naar de Amsteldijk gefietst om een geheim uit te voeren met een vriendin. Daar ook foto's gemaakt van water en zwanen. Om half 10 "Lost" gekeken en daarna "Rainman".

En dat allemaal in één dag hoor.
Hoiii
Oud 30-04-2005, 01:00
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-04-2005 @ 01:56 :
die donkere grafkelder hihi
omghihi ik wil ook wel een keer in de taveerne
Oud 30-04-2005, 01:01
Broeder
Broeder is offline
Ik was vandaag geheel in mijn sas met mijn eigen Audioscrobble
Oud 30-04-2005, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 30-04-2005 @ 02:00 :
omghihi ik wil ook wel een keer in de taveerne
Ja maar dan moet je wel queestes halen daar
Oud 30-04-2005, 09:41
polichinelle
polichinelle is offline
gisteren winkelen, teveel geld uitgegeven
's avonds gekookt en naar koninginnenach + binnenach geweest, binnenach was leuk en op koninginnenach alleen ozark henry gezien

eerst wilde ik ook nog naar gabriel rios maar toen ik van binnenach kwam belde iemand me dat mn beste vriend in elkaar geslagen was om niks, en buiten westen was geraakt en helemaal niks van de avond meer wist

hun gezocht in de drukte, politie en ambulance en alles erbij

straks ga ik bij hem langs en daarna winkelen als de winkels tenminste open zijn
Oud 30-04-2005, 10:21
vixen
vixen is offline
Gisteren uit geweest met een vriendin, was echt heel erg cool, al waren we niet zo lang in de stad want we waren moe. Dus na 2 chocomel naar huis gegaan. Daarna de oude mentor/anw leraar nog tegen gekomen, dat was grappig. En vandaag eerst een beetje rondhangen op een rommelmarkt en dan naar arnhem.
Oud 30-04-2005, 10:48
Dith
Dith is offline
Chagrijnig en verward mijn bed uitgeklommen. En dat ben ik nu uiteraard nog steeds.
Vanmiddag naar Eindhoven, rondkijken en kopen, uit eten en dan 's avonds weer terug naar Eindhoven want er is RedZone in de Bakkerij
Oud 30-04-2005, 11:36
guess what
guess what is offline
gister ging ik uit en was ik dronken en ging ik ruzie maken met een of andere trut die telkens op me aan t leunen was met dr elleboog alsof ik een soort bijzettafeltje was
Oud 30-04-2005, 12:12
Verwijderd
Gisteren naar Human Alert en Mistake in het patro gegaan, dat was enorm vet, hard uit mijn dak gegaan, daarna zijn we met zijn allen naar het nieuwe kraakkroegje de Deka gegaan, daar heb ik zitten lullen met een ultimate fighter wat die in dat kraakpand weet ik ook niet, hoe ik thuis ben gekomen weet ik ook niet hehe nu ff nog ontbiujten en dan naar Amsterdam om nogmaals Human Alert en ook nog eens de Hardheid te zien
Oud 30-04-2005, 12:15
Drez
Drez is offline
Ik ging vannacht om 1uur ofzo kleren wassen en vanmorgen boodschappen doen en nu tas inpakken en opruimen en afwassen enzo. En dan vanavond naar Wenen & dinsdag naar Boedapest <3. En ik ben vanalles kwijt, dus beh.
Oud 30-04-2005, 12:33
11568
11568 is offline
Vandaag doe ik geen donder en ik mijd het gevier van Koninginnedag hier. Vanavond ergens wat drinken.
Oud 30-04-2005, 12:35
Augustus
Augustus is offline
Na een koninginnenach en -dag achter de rug te hebben lig ik levenloos op de bank.

edit: Chicks met kroontjes<3!!

Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 14:31.
Oud 30-04-2005, 12:37
Verwijderd
ik was gister bij de familie noep, en daarna naar huis. toen naar de dam geweest om bea te zien en het concert wat echt heel mooi was, maar mijn soulmate deed supervervelend dus ik liep weg en ging in mn eentje tussen de japanners staan. toen naar de winston met noep bertbart en andere beebs en dj mortischa die leuke jaren 90 swingers draaide en speciaal voor bertbart push it van salt n peppah
nu heb ik een kater en mijn straat staat vol kraampjes

bertbart en ik zaten nog mensen te pesten op straat en dat was heel grappig een giphart lookalike was op me, brr, en er waren hele kale nichten uit oxford die duizend keer darling zeiden en ze wilden bart bijna opsmikkelen, en er was een meisje die met haar bijnalover op pad was en die heb ik aangemoedigd, kortom vertier van de bovenste plank
Oud 30-04-2005, 12:44
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik ben zonet op een verschrikkelijke rommelmarkt geweest en ze verkochten er ook nepborsten in een doosje en die waren heel eng
en zometeen ga ik naar stomme van-katoenbandjes kijken met mijn ex,waar ik vast ruzie mee ga zoeken maar dat mag want het is mijn ex, dan naar een vriendinnetje en ook nog eens uit vanavond. op sommige dagen maak ik mezelf echt ontzettend nuttig.
Oud 30-04-2005, 12:51
*oma*
*oma* is offline
Ben net uit bed en ga straks naar de vrijmarkt en voor de rest heb ik nog geen idee. We zien wel
Oud 30-04-2005, 13:08
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-04-2005 @ 02:10 :
Ja maar dan moet je wel queestes halen daar
hakhakhak

nou ik ga zo ergens heen en dan weer terug.
doeiiii
Oud 30-04-2005, 15:44
Drez
Drez is offline
Ik ben op een lelijke gitaar aan het bieden op ebay en ik word steeds overboden verdomme en het duurt nog tot 5 uur
Oud 30-04-2005, 15:54
Verwijderd
ik heb een prikbord en bier gekocht
Oud 30-04-2005, 16:02
Drez
Drez is offline
´Gefeliciteerd! Je hebt het object gewonnen!´

HA.
Oud 30-04-2005, 16:37
*oma*
*oma* is offline
Na enig zoeken eindelijk de vrijmarkt gevonden, maar het ging al dicht. Heb voornamelijk troep gezien en gangstahs die in het water waren gevallen van een apenbrug. En gevlucht voor een zeker iemand en toen was het tijd om iets te drinken en dat hebben we ook gedaan en dat was grappig, want er waren twee mannen en die noemden me meissie.
Oud 30-04-2005, 17:01
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Werken en tongpiercing laten zetten.
Oud 30-04-2005, 18:29
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik moest eigenlijk van mezelf gaan kijken of er een rommelmarkt was, maar ik viel in slaap op de bank. Net heb ik aardappelschijfjes gemaakt met een kaasschaaf en straks ga ik heel lekker eten, en het is per ongeluk heel veel, want normaal kook ik voor twee
Oud 30-04-2005, 18:48
Verwijderd
Ik won bij de bijenkorf een diamant twv. 1000 euro die zat in mijn champagne die iedereen kreeg met een steentje erin, en de mijne was echt
Oud 30-04-2005, 19:57
crook
crook is offline
ik heb gisternacht gedanst met vriendinnetjes en ik was dronken, toen heb ik homo's op straat nageroepen
Oud 30-04-2005, 20:47
vixen
vixen is offline
Ik was heel laat oppgestaan en toen had ik ontbeten en ging ik met een vriendin naar zo'n suffe rommelmarkt hee want daar waren alleen domme nijmeegse mensen en 1 schattig kindje dat blokfluitte dus die hebben we 1 euro gegeven. En ik heb olifanten gezien want er was circus. Toen naar Arnhem metr twee homies en daar hardcore bandjes gekeken en toen waren ze allebei zat en dat was echt grappig en toen zaten we in de trein terug en toen ging meisjes ons steeds napraten en toen kreunde ik steeds en dat deden zei ook. hi-la-risch.
Oud 30-04-2005, 23:21
Waltz
Waltz is offline
Ik heb mijn kamer opgeruimd ( ) en de 10 meter hoge was eindelijk eens gesorteerd. En ik heb een uur rondgelopen op straat met mijn ouders om 'de "Koninginnedag-vibe" op te vangen'.

Citaat:
Broeder schreef op 30-04-2005 @ 02:00 :
Hoiii
Heyy. Jij.
Oud 30-04-2005, 23:43
grandmommy
grandmommy is offline
vandaag getreind naar groningen met rieno en daarzo met wat vrienden van hem chinees gegeten en naar luie hond geweest en dat was heulll errug gaaf
Oud 01-05-2005, 00:02
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Valse schreef op 01-05-2005 @ 00:21 :
Ik heb mijn kamer opgeruimd ( ) en de 10 meter hoge was eindelijk eens gesorteerd. En ik heb een uur rondgelopen op straat met mijn ouders om 'de "Koninginnedag-vibe" op te vangen'.

Heyy. Jij.
Kom eens onlineee, ik ben nu op Ebay koopjes aan het zoeken maar daar wordt een mens ook niet vrolijker van
Oud 01-05-2005, 10:34
Otis
Otis is offline
ik ging heel veel niks doen en toen gingen we met een fles drank tegenover noordeinde zitten en toen gingen we na een uur terug en toen viel ik in slaap na t eten en toen ging ik om 12 u battle royale kijken met mn mate.
en zometeen ga ik naar mn ouders gadogado eten en kadootjes uit indonesie krijgen en daarna ga ik naar mn homeboy om te nakken.
Oud 01-05-2005, 11:51
Verwijderd
ik heb me rotgeergerd aan dronken boeren en ander gespuis op straat, in het vondelpark hardop lopen mopperen, toen naar frederiksplein waar noep en bertbart en anderen waren, maar eenmaal daar aangekomen vond ik het stom en benauwd en ging ik weer weg, op naar paradiso naar london calling, wat uitverkocht scheen te zijn maar dat bleek niet waar te zijn. dat was heel erg leuk en toen hadden we het wel weer gezien, en nu ben ik net wakker en leeg ik alle asbakken in huis en was ik ze af..
Oud 01-05-2005, 13:34
Verwijderd
Ik ben net opgestaan, ff gedoucht en vervolgens mijn powerbook op de vensterbank gezet om hier ergens een draadloos netwerk van een andere wolkenkrabber te gebruiken om op mijn vakantie in NYC te kunnen internetten.

Hoe triest is dat
Oud 01-05-2005, 13:58
vixen
vixen is offline
Opgestaan, de tuindeuren opengedaan en buiten gaan zitten. Decadent wijn drinken met mn vriendje, om half 3. En vanavond rode wijn. Wat een heeeerlijk weer.
Oud 01-05-2005, 14:30
Verwijderd
ik was gister in amsterdam en heb allemaal leuke spullen gekocht voor superweinig geld en ook een dvd van lost in translation en een cd van café de mar en er waren meisje met heeeeel veel leuke schoenen en laarzen maar allemaal in maat 36 en dat vond ik niet cool, 's avonds naar het lagerhuis waar mijn school heeft verloren godverdomme
Oud 01-05-2005, 15:58
nps
nps is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-05-2005 @ 12:51 :
ik heb me rotgeergerd aan dronken boeren en ander gespuis op straat, in het vondelpark hardop lopen mopperen, toen naar frederiksplein waar noep en bertbart en anderen waren, maar eenmaal daar aangekomen vond ik het stom en benauwd en ging ik weer weg, op naar paradiso naar london calling, wat uitverkocht scheen te zijn maar dat bleek niet waar te zijn. dat was heel erg leuk en toen hadden we het wel weer gezien, en nu ben ik net wakker en leeg ik alle asbakken in huis en was ik ze af..
god erg he wij kregen ook zo'n hele kudde dronken oranjeboeren in de trein en ze hadden toetertjes

ik ben vanochtend van uit enschede naar huis gekomen en daarna heb ik comateus op mijn bed gelegen en daarna gezellig limonade met ijsblokjes gedronken in de tuin met m'n ouders
Oud 01-05-2005, 16:05
Verwijderd
Ik ben net tghuis uit Amsterdam dus ik ga eerst ff boeien en dan schrijf ik een uitgebreid verslag
Oud 01-05-2005, 16:24
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik begin eindelijk weer wat te horen door mijn rechter oor. En verder heb ik van 3 uur s'middags tot vanochtend kwart over 6 gewerkt, en daarna zijn we nog even uit gegaan want het was gewoon nog open En er waren zatte enge mannen en ik kreeg van een van de mannen een glaasje whiskey en 2 bier en toen was ik zat omdat ik verder dus alleen maar gewerkt had.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten