Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 16:55
Marcade
Marcade is offline
Ik vind 't echt irriterend worden dat iedereen die niet in je huis woont, ook niet ouder word. En dus ook dat mijn sim telkens heel leuk met bepaalde andere sims kan opschieten, maar dan blijken het teenagers te zijn die nergens wonen waar je dus niks mee kan doen.

Over 23 dagen komt nachtleven uit.
Advertentie
Oud 23-08-2005, 17:36
Miracle
Miracle is offline
Ja, daardoor trekken de verhoudingen echt scheef, niks aan te doen hé. Als het wel door zou lopen dan loop dat steeds mis met je carrieres.
Oud 24-08-2005, 06:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-08-2005 @ 17:55 :
Ik vind 't echt irriterend worden dat iedereen die niet in je huis woont, ook niet ouder word. En dus ook dat mijn sim telkens heel leuk met bepaalde andere sims kan opschieten, maar dan blijken het teenagers te zijn die nergens wonen waar je dus niks mee kan doen.
Daarom speel ik dan ook vaak met 2 families om de beurt: ik maak 2 families met een tiener, laat ze verliefd worden, dan wordt de ene volwassen en ga ik met de andere familie spelen tot die ook volwassen is.
Oud 24-08-2005, 12:47
miekmuis
miekmuis is offline
Die tieners die nergens wonen kun je wel naar college sturen en dan kun je wel met ze spelen. Dan kun je ze dus een dilpoma laten halen en dan zijn ze ook even oud. Duurt even, maar dan kun je tenminste verder
Oud 24-08-2005, 12:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 24-08-2005 @ 13:47 :
Die tieners die nergens wonen kun je wel naar college sturen en dan kun je wel met ze spelen. Dan kun je ze dus een dilpoma laten halen en dan zijn ze ook even oud. Duurt even, maar dan kun je tenminste verder
? Hoe kan je ze naar college sturen dan?
Oud 24-08-2005, 15:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-08-2005 @ 13:48 :
? Hoe kan je ze naar college sturen dan?

Je kunt ze naar een aparte wijk sturen, dat weet je toch wel?
Oud 24-08-2005, 16:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 24-08-2005 @ 16:36 :

Je kunt ze naar een aparte wijk sturen, dat weet je toch wel?
Heu, nee, serieus, ik zou niet weten hoe. We hebben het nu over teenagers bestuurd door de computer die nergens wonen he?
Oud 24-08-2005, 17:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-08-2005 @ 17:13 :
Heu, nee, serieus, ik zou niet weten hoe. We hebben het nu over teenagers bestuurd door de computer die nergens wonen he?
Ik gok dat die tieners in de buurt bij het familiedepot staan en dat je ze op die manier naar de universiteitswijk kunt sturen en er mee kunt spelen... Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Oud 24-08-2005, 18:51
miekmuis
miekmuis is offline
Als je in een van de drie buurten bent, dus een gewone buurt, niet college, dan staat er onder f1 (de familie knop) een knop met de optie om sims naar college te sturen. Als je daar op klikt krijg je een hele lijst van alle tieners uit de buurt. Ook de postbode en de pizzabezorger. Zodra je die naar college hebt gestuurd kun je ze uitkiezen om mee te spelen.
Oud 24-08-2005, 19:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 24-08-2005 @ 18:12 :
Ik gok dat die tieners in de buurt bij het familiedepot staan en dat je ze op die manier naar de universiteitswijk kunt sturen en er mee kunt spelen... Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Citaat:
miekmuis schreef op 24-08-2005 @ 19:51 :
Als je in een van de drie buurten bent, dus een gewone buurt, niet college, dan staat er onder f1 (de familie knop) een knop met de optie om sims naar college te sturen. Als je daar op klikt krijg je een hele lijst van alle tieners uit de buurt. Ook de postbode en de pizzabezorger. Zodra je die naar college hebt gestuurd kun je ze uitkiezen om mee te spelen.
omg. idd. jullie zijn geweldig.
Oud 24-08-2005, 22:31
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-08-2005 @ 20:09 :
omg. idd. jullie zijn geweldig.
We know
Oud 26-08-2005, 07:58
love-THE-world
love-THE-world is offline
wat ikme nou al altijd afvraag..
kan je niet naar college
en daar de mensen naar school zien gaan enzo?
gewoon in de les zien zitten enzo
Oud 26-08-2005, 08:24
miekmuis
miekmuis is offline
Ben bang van niet nee Dat zou wel erg leuk zijn, maar net als dat je je sims niet aan het werk kunt zien, kun je ze ook niet op school zien zitten.
Oud 26-08-2005, 08:25
love-THE-world
Citaat:
miekmuis schreef op 26-08-2005 @ 09:24 :
Ben bang van niet nee Dat zou wel erg leuk zijn, maar net als dat je je sims niet aan het werk kunt zien, kun je ze ook niet op school zien zitten.
jammerrr
Oud 26-08-2005, 15:40
Roosje
Roosje is offline
Ik maak steeds per ongeluk een tweeling, doordat ik ze twee keer vlak achter elkaar laat "o jaa"-en. Tenminste, volgens mij komt het daardoor. Irritaaaaant!
Oud 26-08-2005, 16:00
love-THE-world
Citaat:
Roosieh schreef op 26-08-2005 @ 16:40 :
Ik maak steeds per ongeluk een tweeling, doordat ik ze twee keer vlak achter elkaar laat "o jaa"-en. Tenminste, volgens mij komt het daardoor. Irritaaaaant!
denk je?
volgens mij is het gewoon toeval hoor
Oud 27-08-2005, 21:05
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
love-THE-world schreef op 26-08-2005 @ 17:00 :
denk je?
volgens mij is het gewoon toeval hoor
Het is twee keer gebeurd, bij twee verschillende gezinnen. Toen ik ze het één keer liet doen, kregen ze wel gewoon één kindje. Misschien toeval, maar wel heel toevallig.
Oud 28-08-2005, 07:05
Miek
Miek is offline
Citaat:
Miracle schreef op 22-08-2005 @ 21:51 :
Dat bedoel ik toch. Je hebt van die gezinnen die geen huis hebben, die moet je dan een huis geven, of alleen een stuk grond. Sommige wonen wel ergens, maar hebben geen telefoon, dan geef je ze een telefoon. Ze moeten niet allemaal in één huis.
ik heb ergens 6 mensen wonen
en er staat 1 stukje muur waar een telefoon hangt
en ze zijn allemaal heel aardig enzo en willen vrienden maken
Oud 28-08-2005, 10:29
Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
miekzz schreef op 28-08-2005 @ 08:05 :
ik heb ergens 6 mensen wonen
en er staat 1 stukje muur waar een telefoon hangt
en ze zijn allemaal heel aardig enzo en willen vrienden maken
Wat je er allemaal niet voor over hebt
Oud 28-08-2005, 14:20
Marcade
Marcade is offline
Miracle wilde dolgraag wel is wat huizen en families van andere spelers hier zien en mee spelen, dus had ze me gedwongen haar daarmee te helpen dat te regelen. (anders zou ik gebanned worden )

Dus ik heb even snel een beschrijving in elkaar gezet hoe je je huizen plus families kan exporteren in een bestand, en ook eventueel weer kan importeren.

Hoe je dat moet doen kan je hier vinden.

Om eventuele packages te uploaden of om packages van andere mensen te downloaden, kan je hierheen gaan. Je kan ze natuurlijk ook ergens anders neerzetten. (als er teveel rotzooi word geupload, gaat die site wel down)

*rent weg*
Oud 28-08-2005, 18:08
Miracle
Miracle is offline
Mijn kant van het verhaal is dat hij wilde dat ík het ging organiseren. Helaas heb ik een druk weekend gehad. Mark moest echter dit weekend z'n vriendinnetje missen en had dus wel tijd om dit in elkaar te zetten.

Mark, je bent geweldig.
Oud 28-08-2005, 20:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-08-2005 @ 19:08 :
Mijn kant van het verhaal is dat hij wilde dat ík het ging organiseren. Helaas heb ik een druk weekend gehad. Mark moest echter dit weekend z'n vriendinnetje missen en had dus wel tijd om dit in elkaar te zetten.

Mark, je bent geweldig.
Niemand upload anders nog huizen *jank*
Oud 28-08-2005, 21:59
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-08-2005 @ 21:53 :
Als ik een mooi huisje heb ga ik hem uploaden, maar ik ben nu gediplomeerde superbreinen aan het creeëren zodat ik straks veel sims heb om mee te spelen. Ik had zoo'n mooi huisje, maar toen ging ik mijn computer opnieuw installeren en dacht ik er niet bij na dat ik dat huisje moest opslaan.
Oud 29-08-2005, 19:59
Verwijderd
Ik heb dan eindelijk eens Studentenleven aangeschaft en bij het installeren is er denk ik iets niet goed gegaan, want bij mijn eerste buurt zijn al mijn Sims verwijderd. Een standaart ''studentendorp'' is gewoon leeg. Bij de andere twee dorpen heb ik er geen last van daar heb ik alle gemaakte personage's nog. Komt dit bekend voor?
Oud 30-08-2005, 10:39
Verwijderd
Ik ben weer begonnen met de Sims en ik volg heel braaf de verlangens van mijn poppetjes
Oud 03-09-2005, 09:28
rare kwast
rare kwast is offline
nah die hoofdflippo van school (als kje naar prive wilt) is helemaal nie leuk om mee te trouwen..
hij heeft geen geld, geen vrienden, geen baan
denk dat mn sim (de dochter van Arjan lekker vaag ) hem maar het huis uit kickt..
ze hebben al wel samen een dochter...
ze is licht getint
Oud 03-09-2005, 10:46
freakinaround
freakinaround is offline
kan je ook zelf een studentenhuis maken? khad al groot iets gemaakt met wat kamers..en had t studentenhuis genoemd...maar.. lukt niet echt geloof ik
Oud 03-09-2005, 10:47
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Carow schreef op 29-08-2005 @ 20:59 :
Ik heb dan eindelijk eens Studentenleven aangeschaft en bij het installeren is er denk ik iets niet goed gegaan, want bij mijn eerste buurt zijn al mijn Sims verwijderd. Een standaart ''studentendorp'' is gewoon leeg. Bij de andere twee dorpen heb ik er geen last van daar heb ik alle gemaakte personage's nog. Komt dit bekend voor?
je kan met studentenleven niet de savegames van je oude sims spelen daarom vraagt hij ook voor het installeren of je die savegames wilt bewaren..
Oud 04-09-2005, 10:36
Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-09-2005 @ 10:28 :
nah die hoofdflippo van school (als kje naar prive wilt) is helemaal nie leuk om mee te trouwen..
hij heeft geen geld, geen vrienden, geen baan
denk dat mn sim (de dochter van Arjan lekker vaag ) hem maar het huis uit kickt..
ze hebben al wel samen een dochter...
ze is licht getint
Mij wijst hij altijd af. Je moet dan eerst slijmen en opscheppen, maar als je dan wilt babbelen wordt ie niet echt blij.

Die huishoudster heeft wel veel skills, o.a. koken (waarmee je het schoolhoofd kunt overhalen) en schoonmaken, voor vieze klusjes. Ze ruimt ook alles achter haar kont op. De postbode is ook wel interessant, ze draagt alleen weinig bij aan het familiekapitaal.
Oud 04-09-2005, 12:03
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-08-2005 @ 21:53 :
Omdat ik de kwaadste niet ben..

Het eeste gezin bestaat uit een kokkin en een burgermeester, die zijn al bejaard. Hun dochter (het tweede gezin) is moeder en zwanger en heeft een vriend waarmee ze eigenlijk moet trouwen maar toen had ik er genoeg van.

Ze wonen in zelfgemaakte huizen. Ik heb trouwens niet de legale versie, ik hoop dat dat niet uitmaakt.
Oud 04-09-2005, 12:52
Miracle
Miracle is offline
Ik speel momenteel niet echt met leuke huizen, maar ik zal later eens m'n huidige huis uploaden.
Oud 04-09-2005, 12:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 04-09-2005 @ 13:03 :
Omdat ik de kwaadste niet ben..

Het eeste gezin bestaat uit een kokkin en een burgermeester, die zijn al bejaard. Hun dochter (het tweede gezin) is moeder en zwanger en heeft een vriend waarmee ze eigenlijk moet trouwen maar toen had ik er genoeg van.

Ze wonen in zelfgemaakte huizen. Ik heb trouwens niet de legale versie, ik hoop dat dat niet uitmaakt.
Stoer!!! Eindelijk iemand die upload

Ouders

Dochter + Vriend (waarom ik dit lot ijn heb genoemd weet ik niet meer)

Hmm; vaag; als je ze download denkt explorer bij mij dat 't XML bestanden zijn.

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 12:59.
Oud 04-09-2005, 17:21
sgaapje
sgaapje is offline
Hoe ga je bij een studentenvereniging? Of heeft niet elke uni een vereniging? Ik zit op de Keizer Universiteit (of zoiets)..
Oud 04-09-2005, 17:22
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 03-09-2005 @ 11:46 :
kan je ook zelf een studentenhuis maken? khad al groot iets gemaakt met wat kamers..en had t studentenhuis genoemd...maar.. lukt niet echt geloof ik
Je kunt volgens mij niet echt een studentenhuis maken, je moet persé die standaard-huizen daarvoor gebruiken. Je kunt wel gewoon een eigen huisje maken (zo één waarbij je meteen het hele huis huurt)
Oud 04-09-2005, 18:09
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 04-09-2005 @ 18:22 :
Je kunt volgens mij niet echt een studentenhuis maken, je moet persé die standaard-huizen daarvoor gebruiken. Je kunt wel gewoon een eigen huisje maken (zo één waarbij je meteen het hele huis huurt)
hm das dan minder
Oud 05-09-2005, 14:46
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-09-2005 @ 13:55 :
Stoer!!! Eindelijk iemand die upload

Ouders

Dochter + Vriend (waarom ik dit lot ijn heb genoemd weet ik niet meer)

Hmm; vaag; als je ze download denkt explorer bij mij dat 't XML bestanden zijn.
Kan je nergens een foto zien van de sims die erin zitten en een foto van het huis zelf? Ik wil namelijk eerst zien wat ik precies download...
Oud 05-09-2005, 15:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 05-09-2005 @ 15:46 :
Kan je nergens een foto zien van de sims die erin zitten en een foto van het huis zelf? Ik wil namelijk eerst zien wat ik precies download...
We kunnen er screenshots bij maken en ook uploaden.
Oud 05-09-2005, 16:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 05-09-2005 @ 15:46 :
Citaat:
Miracle schreef op 05-09-2005 @ 16:33 :
We kunnen er screenshots bij maken en ook uploaden.
Daarnaast kan 't later uitgebreid worden .. maar zover is 't nog niet echt populair dus zonde van m'n tijd.
Oud 11-09-2005, 20:12
Marcade
Marcade is offline
Derde expansie op de sims is officieel aangekondigt. De naam is nog niet bekend.

"While The Sims 2: Nightlife barely went gold, and is not yet available in stores, EA is already working on a third addon for its simulation franchise The Sims 2. While no specific name has been announced yet, the new addon will revolve around setting up businesses and making money. Construction company, restaurant, nightclub, or simply decide to work from home, it will all be possible. You will need to strategically place employees, or fire useless workers, in order to keep your customers happy. More details surely to follow shortly ..."

Voor degene die slecht in engels zijn; in de derde expansie word het dus mogelijk een bedrijfje te runnen, zoals een restaurant, nachtclub of whatever.

Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 20:14.
Oud 12-09-2005, 08:38
Miracle
Miracle is offline
Oud 12-09-2005, 09:58
Sitroentje
Sitroentje is offline
Hmmm, eerst toch maar wachten op een nieuwe pc
Oud 12-09-2005, 12:57
miekmuis
miekmuis is offline
Dit klinkt een beetje als simcity. Ik weet niet zo goed hoe ik het me voor moet stellen, maar ik kan leukere dingen verzinnen voor een nieuwe expansion.
Oud 12-09-2005, 13:01
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Marcade schreef op 11-09-2005 @ 21:12 :
Derde expansie op de sims is officieel aangekondigt. De naam is nog niet bekend.

"While The Sims 2: Nightlife barely went gold, and is not yet available in stores, EA is already working on a third addon for its simulation franchise The Sims 2. While no specific name has been announced yet, the new addon will revolve around setting up businesses and making money. Construction company, restaurant, nightclub, or simply decide to work from home, it will all be possible. You will need to strategically place employees, or fire useless workers, in order to keep your customers happy. More details surely to follow shortly ..."

Voor degene die slecht in engels zijn; in de derde expansie word het dus mogelijk een bedrijfje te runnen, zoals een restaurant, nachtclub of whatever.
vet Beter kan je dan wel er heen..dus zien dat ze werken Feest.
Oud 12-09-2005, 18:15
Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-09-2005 @ 13:57 :
Dit klinkt een beetje als simcity. Ik weet niet zo goed hoe ik het me voor moet stellen, maar ik kan leukere dingen verzinnen voor een nieuwe expansion.
Zoals
Oud 12-09-2005, 18:36
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Mariposa schreef op 12-09-2005 @ 19:15 :
Zoals
"While The Sims 2: Nightlife barely went gold, and is not yet available in stores, EA is already announced the next expansion set called The Sims 2: Erotic Fantasies. This new addon will revolve around the wild dreams and fantasies your sims have. While only woohoo would please a sim in the past they now gain a wide selection of positions they can express their love with and would want to do more than just the same thing over and over again. It will also be possible for more than two sims to get it going with eachother. And if that gets boring you can even build special rooms for your sims like the SM-room where you can explore the darker side of your sim. Of course you can also take your sim to a strip club where your sim will be seduced to naughty things. More details surely to follow shortly ..."

Iemand anders nog betere ideeen?
Oud 12-09-2005, 19:50
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-09-2005 @ 19:36 :
iemand anders nog betere ideeen?
Man!

"While The Sims 2: Nightlife barely went gold, and is not yet available in stores, EA is already announced the next expansion set called The Sims 2: Pet's place. This expansion pack is all about pets. You can buy a cat, dog, rabbit, guinnea pig, horse, just any pet you like. You pet's also have social interactions. They can become friends, best friends, or more! Find out what happens when subby the dog shows more than a little friendly interest in Sheeshoo the cat! Ofcourse Along with the new expansionpack there will be many new objects, clothes and interactions. Wear the same outfit your favourite cat wears, spit on your worst enemy or make your dog attack the paperdelivery boy. "
Oud 12-09-2005, 21:12
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-09-2005 @ 19:36 :
"While The Sims 2: Nightlife barely went gold, and is not yet available in stores, EA is already announced the next expansion set called The Sims 2: Erotic Fantasies. This new addon will revolve around the wild dreams and fantasies your sims have. While only woohoo would please a sim in the past they now gain a wide selection of positions they can express their love with and would want to do more than just the same thing over and over again. It will also be possible for more than two sims to get it going with eachother. And if that gets boring you can even build special rooms for your sims like the SM-room where you can explore the darker side of your sim. Of course you can also take your sim to a strip club where your sim will be seduced to naughty things. More details surely to follow shortly ..."

Iemand anders nog betere ideeen?
Foei Mark! Foei!
Oud 13-09-2005, 13:27
Miek
Miek is offline
mijn schoonmaker was opgesloten in de meisjes wc
want hij vroeg of ze wouden afspreken en ze zei ja maar hij was nog in de meisjeswc
Oud 15-09-2005, 09:11
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
miekzz schreef op 13-09-2005 @ 14:27 :
mijn schoonmaker was opgesloten in de meisjes wc
want hij vroeg of ze wouden afspreken en ze zei ja maar hij was nog in de meisjeswc
Je kunt toch de deur vervangen door een gewone deur? Of is het in een studentenhuis?
Oud 17-09-2005, 07:56
miekmuis
miekmuis is offline
Niemand nog nightlife ervaringen?

Regels voor berichten