Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Je kunt ze naar een aparte wijk sturen, dat weet je toch wel?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() volgens mij is het gewoon toeval hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en er staat 1 stukje muur waar een telefoon hangt ![]() en ze zijn allemaal heel aardig enzo en willen vrienden maken
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Miracle wilde dolgraag wel is wat huizen en families van andere spelers hier zien en mee spelen, dus had ze me gedwongen haar daarmee te helpen dat te regelen.
![]() ![]() ![]() Dus ik heb even snel een beschrijving in elkaar gezet hoe je je huizen plus families kan exporteren in een bestand, en ook eventueel weer kan importeren. Hoe je dat moet doen kan je hier vinden. Om eventuele packages te uploaden of om packages van andere mensen te downloaden, kan je hierheen gaan. Je kan ze natuurlijk ook ergens anders neerzetten. (als er teveel rotzooi word geupload, gaat die site wel down) ![]() ![]() *rent weg* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die huishoudster heeft wel veel skills, o.a. koken (waarmee je het schoolhoofd kunt overhalen) en schoonmaken, voor vieze klusjes. Ze ruimt ook alles achter haar kont op. De postbode is ook wel interessant, ze draagt alleen weinig bij aan het familiekapitaal. |
![]() |
||
Citaat:
Het eeste gezin bestaat uit een kokkin en een burgermeester, die zijn al bejaard. Hun dochter (het tweede gezin) is moeder en zwanger en heeft een vriend waarmee ze eigenlijk moet trouwen maar toen had ik er genoeg van. Ze wonen in zelfgemaakte huizen. Ik heb trouwens niet de legale versie, ik hoop dat dat niet uitmaakt.
||
Citaat:
![]() ![]() Ouders Dochter + Vriend (waarom ik dit lot ijn heb genoemd weet ik niet meer) Hmm; vaag; als je ze download denkt explorer bij mij dat 't XML bestanden zijn. Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 12:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"While The Sims 2: Nightlife barely went gold, and is not yet available in stores, EA is already announced the next expansion set called The Sims 2: Pet's place. This expansion pack is all about pets. You can buy a cat, dog, rabbit, guinnea pig, horse, just any pet you like. You pet's also have social interactions. They can become friends, best friends, or more! Find out what happens when subby the dog shows more than a little friendly interest in Sheeshoo the cat! Ofcourse Along with the new expansionpack there will be many new objects, clothes and interactions. Wear the same outfit your favourite cat wears, spit on your worst enemy or make your dog attack the paperdelivery boy. "
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|