![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
croissant 1 stuk kcal: 130 eiwit: 4.0 koolh: 24.0 vetten: 2.0 boterham (bruin) 1 snee + 1 plakje 20+ kaas kcal: 125 eiwit: 10,3 koolh: 22,0 vetten: 3,4 Komt idd wel aardig overeen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me vrij logisch dat het van de hoeveelheid afhangt aan hoeveel boterhammen het gelijk staat. Als jij maar één hapje havermout neemt, dan lijkt het me logisch dat dat niet gelijk staat aan twee boterhammen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren alweer slecht gegeten (vriend op bezoek) en vandaag ga ik naar Bevrijdingspop en de mensen met wie ik gaan schijnen weer allemaal slecht te willen gaan eten en zitten te zeuren dat ik niet zo moet zeuren, 'tis maar een dagje' maar ik heb al een hele vakantie van zulke dagjes ![]() Nog van gisteren: 9:00 - bb met kipfilet, schaaltje muesli met yoghurt 11:30 - banaan, stroopwafel 13:30 - twee bb met 20+ kaas 16:00 - stukje chocola, thee met suiker 18:00 - witte kool, appelmosterdchutney, gierst, beetje worst en spekjes, ProActiv-yoghurtje 21:00 - paaseitje 22:00 - ong 50 gram ontbijtkoek met boter, appel, broodje 20+ kaas, bb met hagelslag ![]()
||
Citaat:
Als ik Brinta neem, doe ik 4 a 5 scheppen in een soepbord met melk. Dan krijg je best veel brinta: dus 8 scheppen vind ik vrij veel. Sarah: bedankt voor de info! Brinta is dus inderdaad 2xbb!
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is het met havermout en muesli wel anders dan?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik eet ook vrij weinig, omdat ik heel weinig lust maar 1500 red ik wel geloof ik ik vul die becel wel eens in, maar ik heb altijd ruzie met dat ding ![]() eigenlijk vind ik het vrij lullig dat ik hier zoveel aandacht opeis, terwijl ik niet per se af hoef te vallen en ook nog maar 4 dagen bezig ben
Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 11:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 bruine boterhammen met een gekookt ei, glas optimel en een beker thee. Zometeen nog wat fruit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
50 gram havermout 200 ml sojamelk (dan krijg je echt wel een dikke pap hoor) Fruit Dat is (excl. fruit) 273 cal 36.6 gr koolhydraten 13.9 gr eiwit 7,9 gr vet En vezels weet ik niet Dus méér dan 2 boterhammen en een glas melk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vandaag
![]() Ontbijt/Lunch ![]() 2 bb, 150g aardbeien Tussendoor 80g varkenssate 1 bb rookvlees, 1 knackebrot 20+ kaas 500g ijsbergsla met 250g wortelen 40g doppinda's Avondeten 200g aardappelen, 200g bloemkool, 150g runderrollade Avond 250g kwark 1560kcal. 150g, 117g, 38g. Berekening Expres maar link naar berekening, staat nogal ongeloofwaardig dat dit 1560kcal is namelijk, ik weet 't ![]() Ohja, saté is de 197 kcal zelf invoeren. Stond niet in lijst. Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 13:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hallo mensen.
![]() Ik heb volgens mij niet zo'n goed eetpatroon, ik denk dat ik te weinig kcal per dag binnenkrijg. Ik dacht, misschien kan ik ook een Valtaf maken, en daarop bijhouden of het wel gezond gaat enzo. Lengte: 1.72 Gewicht: 57,5 BMI: 19,44 Ik ben iets te licht dus. Misschien dat ik door dit topic wat beter ga eten met tips van jullie. ![]() Mijn valtaf: Kimisa |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ok, eerste indruk is positief. Je wilt verstandig omgaan met eten, je bent idd iets te licht (niet dramatisch veel, dus 't is geen ramp ofzo ![]() Nou, begin maar 's met posten van wat je ongeveer op een normale (school)dag eet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tussendoortjes hoeven niet snacks te zijn. Brood mag ook. Als je liever brood eet kan je mikken op bijv. 8 boterhammen per dag. Klinkt veel, maar qua kcal is 't dat helemaal niet. Je kan bijv dit proberen: Ontbijt 2 boterhammen Tussendoor 2 boterhammen Lunch 2 boterhammen Tussendoor 1 boterham 1-2 eieren Avondeten Avond 1 boterham Kwark, yoghurt zoiets. Nootjes Lijkt veel, maar als jij verder geen tussendoortjes neemt zit je hiermee misschien nét aan je dagelijkse behoefte op een dag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben het trouwens ook wel met Roos eens, je hoeft volgens mij niet persé aan te komen, tenzij je dat zelf graag wilt natuurlijk. Maar gezond eten is altijd goed! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is sowieso te weinig, maar toch nieuwsgierig |
![]() |
||
Citaat:
En van dat soort dunne mensjes word ik dus onzeker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mtv zit trouwens in een van die mini tussenstukjes een meisje dat eruit ziet alsof ze ergens aan hangt, en ze draait rondjes om haar lengte-as, en zij is echt ontzettend mager, ook niet dun meer maar gewoon uitgemergeld broodmager, ik snap niet dat mtv haar gekozen heeft voor dat stukje ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
4 scheppen = 1 boterhammen qua vezels. Weet dus niet hoeveel gram 1 schep havermout is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |