![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Denken mijn ouders dat ik mijn kamer een beetje opfleur, hoef ik niet heel veel aan te doen (ben ws. toch vaak van huis) en als'ie groot genoeg is... ![]()
||
Citaat:
Die uitspraak is trouwens best incorrect, er zijn aardig wat RC's die niet illegaal zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
http://www.thetruthforyouth.com/New%...s/ww/index.htm
Trüe kvlt. Ik hou van die comics daaro. ![]() En de andere... "Sebastian, Corinthians 6:9-11 says "Homosexuals will NOT inherit the kingdom of God" -- but it goes on to say that's what some of you WERE." "WERE? This EMT guy and people in the Bible were homosexual... and changed? S-So I can change too?" "With GOD's help you CAN!" Haha, hoe fucking geniaal is dat. Een christelijke site Truth for youth die homo's afzeikt en kinderen vertelt dat Jezus ze hun zonden kan vergeven en ze schoon kan wassen. ![]() En ze gaan op de condoom-afzeik-tour. ![]() ![]() Een arts die abortussen uitgevoerd heeft beseft dat hij moordenaar is. Maar hij accepteert GOD en wordt vergeven. ![]() "You took your best shot, Satan. Now the youth of America are fighting back!" "With GOD's help, we are legally SMUGGLING BIBLES into PUBLIC SCHOOLS to STOP THE VIOLENCE!" "Don't you KNOW that evolution is basically a RACIST concept?" Aahhhh, zalig, christelijke propaganda. Lekker met een flinke joint in je muil en een krat Jupiler naast je stoel genieten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
whiskey
<3 Jack Daniels is trouwens wel een aangename bourbon, maar ik heb het toch liever Schots (terry ![]() ![]() Lalala. Gister hebben we tot 4u in Breda int pandje zitten waterpijpen met appeltabak, bongen met weetikhetwatvoorlekkerewiet en nog iets... oh ja, bacardi gezopen ^^. Lang geleden dat het nog vroeg in de ovhtend en vagelijk stoned was toen ik thuis kwam <3 |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |