Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2005, 18:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
ANGE schreef op 16-05-2005 @ 19:34 :
Trek je er niet zoveel van aan, joh! Lekker laten praten... Doe wat JIJ wilt, wat JIJ goed vindt. Een muurtje bouwen... Ik blijf het zeggen.
Doe ik, maar 't is toch vrij moeilijk op een dag als deze. Morgen heb ik er waarschijnlijk geen last meer van, negeer ik 't wel, maar tijdens zulke ruzies gaat dat gewoonweg niet.
Advertentie
Oud 16-05-2005, 18:40
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 16-05-2005 @ 19:37 :
Doe ik, maar 't is toch vrij moeilijk op een dag als deze. Morgen heb ik er waarschijnlijk geen last meer van, negeer ik 't wel, maar tijdens zulke ruzies gaat dat gewoonweg niet.
Ik snap het wel. Maar wat ik altijd doe is gewoon echt een muurtje visualiseren. Echt een mooi, hoog roodbakstenen muurtje. En alles wat er gezegd wordt ketst daar op af. Het helpt mij echt.
Oud 16-05-2005, 19:15
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Zo leuk, ik heb de hele tijd een liedje in mijn hoofd en het heet Hoe Kon Ik Jou Mijn Lichaam Laten Infiltreren en de tekst gaat van Lalalala hoe kon ik jou mijn lichaam laten infiltreheeeeren ik voel me zo smeeeheeeerig bestond er maar een douche die je ziel schoonspoeeeelde lalalalala klootzak en er ligt een prachtig ritmische nadruk op die zak in klootzak.
__________________
If I look up I only trip over things.
Oud 16-05-2005, 19:16
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
La-la-la-la-la! (8)
__________________
If I look up I only trip over things.
Oud 16-05-2005, 19:21
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
k kap met zoeken k kap met verlangen ik kap met woorden zoeken die niet bestaan en zal dan zo diep afstorten tot het niet meer dieper kan k kap met vechten voor iets wat gestorven is en zal vallen tot ik de dood ontmoeten zal
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down

Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 19:25.
Oud 16-05-2005, 19:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Paniek. Volledige, totale paniek. Waar is mijn licht.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 16-05-2005 @ 15:01 :
Ik woon nog gewoon thuis bij mijn ouders. hoezo?
Omdat je dan misschien minder gezond eet oid...maar dat zal het dan niet zijn.

@MeelFriek: heel veel sterkte. (Probeer er iig met mensen in je omgeving over te praten, het niet weg te stoppen of wat dan ook.)
Oud 16-05-2005, 19:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
ver·liefd (bn.)
1 vervuld van een sterk verlangend, onrustig makend gevoel voor iem.

ver·liefd·heid (de ~ (v.), -heden)
1 het verliefd zijn

ver·lan·gen1 (het ~, ~s)
1 sterke begeerte

ver·lan·gen2 (ov.ww.)
1 willen hebben

ver·lan·gen naar (ww.)
1 vervuld zijn van een begeerte, intens willen => begeren, talen naar

lief·des·ver·driet (het ~)
1 verdriet om een verloren liefde => een gebroken hart, ludduvuddu, minnepijn
Oud 16-05-2005, 19:53
Verwijderd
Pff sterke stemmingswisselingen heb ik zeg

ene keer vrolijk, kan ik de hele wereld aan.. andere keer overal genoeg van.
Oud 16-05-2005, 20:12
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Sinking deeper everytime I fall..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 16-05-2005, 20:55
Verwijderd
Ik ben moe en chagrijnig. En ik word gek, want ik maak ruzie in mijn hoofd.
Oud 16-05-2005, 21:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hoofdpijn..........heeel heeel erg
zit aan de maximale pijnstilling nu...

vandaag was het dan walibi dag met M en S
het begon heel leuk hoor...eerst met S in de auto (wij komen uit andere hoek)
en met zn 3en ging t ook best...maar ineens sloeg t om
kvond t niet meer leuk..
ze liepen samen gearmd, zaten steeds naast elkaar, deden en zeiden dingen die ik niet begreep
voelde me er toch echt buiten liggen

ennnnn de hele dag nog niets gegeten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-05-2005, 21:49
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Morgen weer naar school toe..
Ik heb er geen zin in.
De hele dag genegeert worden behalve in de pauzes.
Ja er zijn wel een paar mensen die ik graag wil zien maar dat is alleen in de pauze.
Ik heb er geen zin in.
S'avonds werk maar ik meld me ziek denk ik. Het is toch de laatste keer en het werk is alleen maar stommer geworden.
Oud 16-05-2005, 22:12
Verwijderd
Ik deug niet.
Want ik verdien het niet.
Want ik werk er niet naar.
Want ik krijg het niet.
Want ik krijg telkens het verkeerde.
Iets wat ik verafschuw, maar toch telkens krijg.
Waarom kan het niet gewoon afgelopen zijn?
Waarom word ik morgen gewoon eens even lekker niet wakker.
En ga ik daarheen.. waar niemand me lastig valt.
En ik niet hoef te voldoen, aan al die regels, normen en waarden.
Want ik voldoe toch niet, nee ik blijf steeds net niet goed genoeg.
Waarom blijf ik doorgaan, als men me toch niets geeft.
Waar stopt dit, waarom is het begonnen?
Waarom deug ik niet, en anderen wel.

Het is simpel:
Anderen zijn net een stukje beter.
Anderen verdienen daarom ook meer.
Ik heb het nooit goed gedaan.
Mensen pijn gedaan.
Mezelf teniet gedaan.
Niet voldaan aan de eisen.
Niet voldaan aan de normen.
Daarom krijg ik dat niet.
Ik ben gewoon niet goed genoeg.

Ik deug niet voor iedereen.
Ik presteer niet.
Ik laat niet zien wat ik wil.
Ik laat keuzes voor me maken, denk nooit zelf na.

Morgen maak ik mijn eigen keuze.
Oud 17-05-2005, 09:00
Verwijderd
Volgende week afspraak voor stage voor volgend jaar...wie wil er voor me duimen dat het wat is en dat het 'klikt' ed?
Oud 17-05-2005, 09:01
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-05-2005 @ 10:00 :
Volgende week afspraak voor stage voor volgend jaar...wie wil er voor me duimen dat het wat is en dat het 'klikt' ed?
altijd wel een duimpje op overschot
Komt vast wel goed, kzal aan je denken.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 17-05-2005, 09:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-05-2005 @ 10:00 :
Volgende week afspraak voor stage voor volgend jaar...wie wil er voor me duimen dat het wat is en dat het 'klikt' ed?
Ik heb volgende week ook zo'n gesprek! Succes!

Verder ben ik dood- en doodop van het kamp. Het was hardstikke leuk, behalve dan dat ik het rotste groepje van het hele kamp had. Alle zes de kinderen sloegen elkaar bijna de kop in die 3 dagen lang. Ik ben blij dat ik ze weer bij de ouders kon dumpen. Volgend jaar liever een ander groepje, al is het natuurlijk altijd maar afwachten hoe het lopen gaat. Maar op zich wel heel veel lol gehad op kamp. Het geeft wel een goed gevoel als jij in je eentje 30 kinderen van 8 tot 10 jaar stil en slapend krijgt, terwijl 2 anderen het samen niet voor elkaar krijgen .
Maar goed, 8 uur slaap in 2 nachten samen, en dan vandaag weer naar school... Niet de ideale combinatie, maar goed.
En ik haat mensen die iets afspreken en het dan niet doen: ik moet straks een gesprek houden over onze werkstukken voor een vak, maar heb niet eens de definitieve versies van die werkstukken gemaild gekregen van mijn groepsgenoten. Oftewel: zij mogen het woord voeren.
Toch is mijn stemming nu wel oke eigenlijk .
Oud 17-05-2005, 13:25
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik kan me niet concentreren......aaaaarg......moet dat examen economie toch wel echt zien te halen. Stresssssssssss! Ik haat examens!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 17-05-2005, 13:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-05-2005 @ 10:00 :
Volgende week afspraak voor stage voor volgend jaar...wie wil er voor me duimen dat het wat is en dat het 'klikt' ed?
Tuurlijk, heel veel succes. Enne, vergeet niet te vertellen hoe het ging!

Ontopic:
Wat is het moeilijk om iedereen tevreden te stellen. De twee tegenstrijdigheden in m'n hoofd ("Kom op, je wilt hoge cijfers halen!" en "Maak je nou niet druk, dat examen haal je wel."), broer die het allemaal niet begrijpt, ouders die willen dat ik me voor 100% inzet. Ik wil vandaag en morgen gewoon ook nog andere dingen doen, waarom snappen ze dat niet?

Het wordt nog passen en meten. Gelukkig heb ik vanaf nu bijna niks anders meer te doen dan school, dat is toch wel een rustig gevoel. (Alleen dat vanavond en morgen avond, mam ik wil daar echt heen! )
__________________
Oud 17-05-2005, 13:58
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Waarom, waarom maak ik toch altijd deze fout..
Ik weet gewoon dat ik voor dingen op tijd moet gaan leren, en dat wil ik dan ook wel en probeer ik ook, maar ik zet nooit door.. ik kan me gewoon niet concentreren.. om gek van te worden
Ik wil het heel graag halen, maar het lukt me gewoon niet. En ik probeer het steeds weer, maar elke poging mislukt.. het kan me gewoon niet boeien en ik kan me niet tot leren aanzetten..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 17-05-2005, 14:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Auw.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-05-2005, 15:38
MissPink
MissPink is offline
WHAAAAAAAAAA, you don't have to bother, ik wil het zelf kunnen oplossen...

sorry, moest ik ff kwijt
Oud 17-05-2005, 15:40
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Of hoe een slechte dag goed kan worden door een simpel berichtje van hem
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 17-05-2005, 16:07
ANGE
ANGE is offline
Alsof het je iets interesseert. Yeah sure. Het kon je nog niet schelen al viel ik ter plekke dood. En dan moet ik je weer de hele tijd zien. Je bent zo lief. Eigenlijk. En mooi. En... En ik weet niet meer wat ik voel. Ik weet wel wat jíj voelt. Niets. Althans, niets wat met mij te maken heeft. Want, ach ja, wat kan ik je toch ook schelen. Ik beteken immers niets. En gelijk heb je ook. Laat me maar stikken. Laat me maar verdrinken. Ik zal niet tegenspartelen. Laat me maar gaan. Ik geef om je verdomme!! Ik wil bij je zijn, je lichaam tegen het mijne voelen, je armen om me heen. En ik ben zo in de war. Ik weet echt niet meer wat ik nu voel. Vlinders. Of zenuwen. Of vlinders. Of toch... Ik weet het niet meer! Ik weet alleen dat ik bij je wil zijn. En dat mijn buik zo raar doet. En dat jij niets om mij geeft. Vooral dat laatste, dat weet ik zo goed. En toch blijft dat gevoel. Verdomme, waarom toch?! Waarom jij? En waarom ik? Waarom kan ik niet gewoon ophouden te bestaan?

Kijk me dan aan! Zie me dan! Raak me aan! Hou me vast! Geef om me...
Oud 17-05-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 14-05-2005 @ 19:21 :

Mushu, ben je boos op mij?
En dat vraag je via het forum?
Oud 17-05-2005, 16:22
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
School was stom. Ik ben ziek naar huis gegaan.
Ze zeiden dat ik thuis mocht blijven morgen en overmorgen. Misschien dat ik daar maar gebruik van maak.
Ik heb het helemaal gehad met school. Ja de leraren en de manier van onderwijs is leuk. En ook de kleine klassen zijn fijn. Alleen die leerlingen.. Sommige zijn nog wel oke maar die uit mijn klas, vreselijk. Het lijkt wel of het er alleen maar om gaat wie beter is. Wie beter is in WoW, wie hogere cijfers heeft, wie het meest betweterig is. Elke dag dit gezeur.

Ik voel me er gewoon niet thuis. Als ik een proefwerk heb gemaakt is het meteen, ja wat voor cijfer had je? Een 7.8? Ik had een 9.3. Ik ben beter dan jou. (en dit is wat ze dan letterlijk zeggen).
Die cijfers kunnen me niet zo veel schelen, een voldoende is genoeg, maar om nou telkens zulke dingen te horen.
Het haalt voor mij gewoon de lol van school weg.
Oud 17-05-2005, 16:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Yeuh, als het goed is zijn we eruit en ga ik m'n havo (misschien vwo) gewoon via een thuisstudie halen, nog eventjes kijken, want ik ben nog wat twijfelachtig Maar ik geloof dat het wel veel positieve punten heeft. Ik ben benieuwd.

Met m'n broer gaat het inmiddels super goed, heel anders dan een maand geleden. Jeej, jeej, jeeeeej
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-05-2005, 16:45
Verwijderd
auw.
Oud 17-05-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 17-05-2005 @ 17:21 :
En dat vraag je via het forum?
Het was meer een hersenkronkel.

ontopic: ben aan de beterende hand, maar voel me nog wel futloos. wel naar school geweest, was allemaal weer gezellig gelukkig. verder ben ik eigenlijk lichtelijk overhoop. weet even niety meer wat ik denken moet. morgen zou ik 2 jaar samen zijn met Vriend. echt wel stom. ik durf te zweren dat hij er niet mee bezig is. dat hij zijn nieuwe twaalf-jarige vriendinnen al veel belangrijker vind. stomme klier. Ik voel me flut, en heb eigenlijk geen behoefte aan contact. wel vraag ik me af hoe Brams eerste autorijles ging vandaag
Oud 17-05-2005, 18:38
Verwijderd
Whie, vandaag ging echt goed! Smste mn ex, over dat ik niet kon naar de verjaardag van zn zus en dr vriend, en hij smste zowaar binnen 5 minuten terug, dat hij het jammer vond, en dat ie me van de week nog wel zou zien Geweldig!

En smsjes van de jongen van wie ik helemaal weg ben! Of ik vanavond tijd had, nja, die maak ik wel voor hem.. 2e criterium; of ik alleen thuis was. Shit, fuck, natuurlijk niet! Mja, helaas. Nu komt hij wel vrijdagnacht langs. En ik hoop ook zaterdagnacht. Maar eerst maar eens zien of het vrijdag door gaat..

Ik heb weer zoooo de kriebels te pakken, whoehoe!

En mijn observatieverslag is goedgekeurd. Het moeilijkste verslag van allemaal. In één keer goed. Ik voel me echt geweldig nu!
Oud 17-05-2005, 18:57
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Laat hem nou even online komen... Dan kan hij vertellen hoe hij erover denkt. Nee, ik kan er niet tegen als mensen boos zijn (of als ik denk dat ze boos zijn, misschien) of gekwetst of verdrietig. En ik kan echt niet de hele wereld op mijn schouders nemen, maar een arm om iemand heen slaan, al dan niet virtueel, kan zelfs ik aan.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 17-05-2005, 19:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ondanks mn ongemotiveerdheid, aardig wat gedaan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-05-2005, 19:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Iedere keer als ik écht iets wil zeggen, doe ik het niet. Ze heeft me door, en daar kan ik niet tegen. Zelfs als ik zeg dat het goed gaat, ziet zij ook wel dat dat niet zo is. Waarom kan ik niet gewoon mijn verhaal kwijt bij haar, het begint zo te drukken op mijn schouders. Waarom kan ik haar niet gewoon in vertrouwen nemen? Hoe harder ik probeer te praten, hoe vaker ik zwijg. Ik wil het echt wel maar het blijft gewoon steken, elke keer dat ik het probeer..

Steeds vaker van die momenten dat ik weer helemaal in die diepte terug val.. Steeds vaker dat ik mezelf niet meer ken..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-05-2005, 19:15
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik kan niet echt veel meer hebben.
Heb echt het idee dat ik binnen de kortste keren finaal door kan slaan en iets of iemand compleet de vernieling in ga helpen. ben echt een brok agressie, ik zie nergens meer het goede van in.
Denk dat ik binnenkort waarschijnlijk een of ander schurftmokkel finaal naar de klote help, want als ik iets niet uit kan staan zijn het wel wijven die constant aan mij moeten melden dat ze zo leuk geneukt oid hebben. ze doen het erom.
Oud 17-05-2005, 19:39
Verwijderd
Al meer dan 17 jaar lang strijd ik, heb ik een klote leven.
En nu kan ik er gewoon niet meer tegen.
Het heeft allemaal geen zin meer, ik moet mijn hoop loslaten.
Alle energie en tijd die ik erin gestoken heb, het is allemaal voor niets geweest.
Ik irriteer me, kan er niet meer tegen. Ik wil hier weg!
Eerst had ik nog zin in dingen, nu niet meer.
Ik ben op, ik ben zo ontzettend moe.
Alles kan de pot op gewoon.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Laatst ging ik naar de wc en ik zag allemaal bloed.
Dus ik opzoeken wat het kon zijn (ik was niet ongesteld).
Het zou waarschijnlijk een ernstige kanker zijn.
Eerst was ik geschokt: mijn leven zou voorbij zijn.
Daarna was ik opeens heel rustig: dus ik had genoeg meegemaakt en nu zou er eindelijk een einde komen.
Ik was verdrietig, maar ergens ook blij en opgelucht.
Ik besloot te wachten hoe het zou gaan en dan naar de dokter te gaan.
Tot ik later die avond weer naar de wc ging en me besefte dat het geen bloed was, maar dat we bieten hadden gegeten...
Ik was ook nu weer opgelucht, maar toch teleurgesteld: ik moest nog langer leven...
Zelfmoord heeft geen zin, dat weet ik zeker. Dan moet je zo'n leven nog een keer leven.
Maar ik hoopte dat dit leven genoeg was geweest en er voor mij een einde aan werd gemaakt... maar nee dus.
Ik ben gewoon op, zo moe.
Ik werk niet veel meer voor school, heb er geen zin meer in.
De nare gedachten overheersen mijn gedachten.
Vroeger kon ik alles zo goed wegstoppen.
Mijn masker was perfect, ondoorzichtbaar.
Nu kan ik het niet meer verstoppen.
Soms doe ik iets leuks en denk ik er niet aan, maar het is moeilijk, want daarna val ik weer in een gat.
Mijn leven is een mengeling van blijdschap en verdriet, heel groot verdriet.
Als ik een dag niet huil is het een uitzonderlijke dag.
Meestal huil ik wel 2 keer op een dag.
Ik wil zo niet meer verder.
Ik heb er schoon genoeg van.
Ik wil hier gewoon weg... Maar waar moet ik heen?
Iedereen is heel lief tegen me, maar toch begrijpen ze het niet.
Ik merk dat ze het niet snappen.
Soms zijn zij depri of zitten in een dip. Ik ben dan heel lief tegen ze en praat net zo lang (of laat hun praten) tot ze zich weer goed voelen.
Natuurlijk snap ik hun dingen en dat ze in een dip zitten, maar als ik het vergelijk met mijn situatie is het niets.
Het klinkt misschien een beetje egoïstisch, maar als ze in mijn situatie zouden zitten zouden ze niets anders doen dan huilen denk ik...
Toch laat ik ze maar en ben ik lief tegen ze.
En zij zijn ook wel lief tegen mij, maar ze snappen het gewoon niet.
Niemand begrijpt me echt. Één vriendin begrijpt me vrij goed omdat zij ook in een nare situatie zit, maar toch verschilt het.
Ik voel me zo eenzaam hier...
De toekomst is ook zo onzeker...
Wat als ik ook zo wordt?
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
Ik wil hulp, maar de hulp laat nog even op zich wachten...
De hulp zat vol...
Ik ben zo bang dat het fout gaat en ik doorsla...
Ik weet niet meer wat ik moet doen...
Ik ben zo ontzettend moe...
Oud 17-05-2005, 20:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik hou van m'n broer. Haha, echt een geweldig gesprek gehad met hem vanavond. Damn wat ga ik hem missen als hij straks weggaat, maarja..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-05-2005, 20:10
Verwijderd
doe iets, ik word gek.
doe iets, ik word gek.
doe iets, ik word gek.
doe godverdomme alstjeblieft iets, want ik word knetterknettergek.
Oud 17-05-2005, 20:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zoveel verdriet zien is te veel. Mensen die staan te huilen, mensen die zich groot houden, mensen die plots instorten van verdriet. En ik die staat te trillen op m'n benen.
Condoleances zijn kut

Wel blij dat ik gegaan ben though.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-05-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 17-05-2005 @ 19:07 :
Het was meer een hersenkronkel.
Hmhm, juist.



Nougoed. Groningen geweest vandaag. Dat was ook geen hoogtepunt. Verder voel ik me de hele dag al misselijk. Dat is vanmorgen al begonnen. Mijn moeder heeft wonder boven wonder zelf eens iets gezegd over datgene waar ze nooit over praat. ER was zielig. Ik ben moe en lekgestoken door 1 kutmug. En ik mocht me niet laten kennen. En nu doe ik het toch. Ik ben stom.

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 21:06.
Oud 17-05-2005, 21:07
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Nu ben ik echt boos. Je zal het niet van me verwachten. Ik het meisje met de eeuwige geduld.

Me vriendin werkt op me zenuuwen. Gingen we dus vandaag in het Kralingsebos. Stond ze constant te zeuren: hoe laat is het? Of aandacht vragn van de leraar. Ik ben helemaal f*** up van haar. En morgen naar de efteling. Ze wil perse dat ik met haar ga zitten...

O mijn god moet ik een hele verhaal aanhoren van broer en blablabla. Potverdorie. We gaan met een groep meiden. Maar die haat ze dus zal ze ook aan me hoofd zeuren. Iedereen haat haar. Ik en me andere vriendin ook. Die andere vriendin van me praat niet meer met haar. Maar ja ik vindt het weer zielig voor haar dan is ze weer alleen. Laatste jaar weet je. Maar ik ben echt helemaal op.

Met haar droge grappen.. Dan kijk ik echt zo van wtf moet dit een grap voorstellen. Dan zegt ze: ben je boos? OOOO ik wordt helemaal gek.

Of loop ik er een beetje afwezig bij, gaat ze van die domme opmerkingen vertellen aan de leraar vertellen. Ik wil niet meer vloeken maar ik verkoop haar echt een knal. Maar ze is zo kwetsbaar. Als je haar bv beledigd doet ze niks terug.

Echt swaaa ik zeg niks meer. Ik hou me mond en hou me in.
Sombody tips of ervaringen hoe ik hiermee kan omgaan
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 17-05-2005, 21:10
Verwijderd
Ik ben aangenomen! Jeeeuhj! Morgen al beginnen Lang leve de gamma
Oud 17-05-2005, 21:38
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
ik kan nix goed doen gelukkig hoeft dit niet altijd

verder ben ik nog eenzaam afentoe
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 17-05-2005, 21:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 17-05-2005 @ 22:10 :
Ik ben aangenomen! Jeeeuhj! Morgen al beginnen Lang leve de gamma
gefeliciteerd


on....

i'm about to break and no one is there to help me...
so alone, so tired of this fight, so tired of the tears all day long, so tired of this f*cking life
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-05-2005, 21:47
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ok, ik ben verliefd. Of iig iets wat erop lijkt..
Oud 17-05-2005, 21:52
Verwijderd
De laatse twee dagen gaat het goed, dit had ik vrijdag niet durven te hopen, maar gelukkig maar .
Al vind ik muziekluisteren soms nog wel moeilijk, met name gevoelige nummers, but I am strrrrong
Oud 17-05-2005, 22:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond bij een vriend geweest die jarig is. Gefeliciteerd. Vriendin was er ook. Gezellig wat zitten buurten. Taart, thee, tv. Naar huis. Vrolijk. Kom online. 'Haar' msn-naam: 'Houdt van *naam vriendje*'

Fucked up.
Oud 17-05-2005, 22:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-05-2005 @ 23:09 :
*knip*

Fucked up.
*knuf*

--------------

heeft er iemand een hamer ofzo...
ik moet wat foute gedachtes uit mn hoofd rammen

come on...i've made a promiss...but it seems like i can't keep him

i try so hard....i'm sorry
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-05-2005, 22:54
Verwijderd
Het zou weleens een keer leuk zijn als het een keer naar mij toe zou komen, ipv dat ik er constant maar achteraan moet rennen.
Oud 18-05-2005, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 17-05-2005 @ 22:07 :
Echt swaaa ik zeg niks meer. Ik hou me mond en hou me in.
Sombody tips of ervaringen hoe ik hiermee kan omgaan
Als ik je verhaal lees vind je haar niet (meer?) aardig ed en erger je je alleen maar aan haar, waarom ben je dan nog vriendinnnen? Omdat je het zielig voor haar vindt? Wees iig eerlijk tegen haar, praat eens met haar (zonder beschuldigingen, beledigingen, enz. - die dingen horen nl niet bij echt praten). Wie weet heeft ze wel 'goede' redenen om zo te doen en/of weet ze niet dat jij het vervelend vindt.
Oud 18-05-2005, 07:58
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik ga die opdracht gewoon goed maken.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.