![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontbijt: - bb filet americain - wasa volkoren toast met beetje smeerkaas tussendoor: appel lunch: 2 bb 30+ kaas ( 1 plakje voor 2 bb) tussendoor: 2 lightcrackers met 30+ kaas (samen voor 1 beleg) avondeten (moest werken): - zakje noodles - vrij veel sla - stuk meloen net: 2 handjes japanse mix dus..
||
![]() |
Citaat:
![]() Tips: 1) Ipv dat yoghurtje 200-250g kwark 2) Gooi door die salade bijv. wat hamblokjes of wat gebakken kipfilet 3) Eet bij 't avondeten ook wat vlees of vis Je kcal gaan dan omhoog met voornamelijk eiwitten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Je avondeten is enorm klein. Alles wat je hebt zit haast niks in. 3) Je totaal is gewoon weinig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien is 't wel handig om gewoon even een maand, een paar maanden, een pauze in te lassen. Kijken wat je wil, en eventueel later weer de draad oppikken. Succes nog iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar misschien ga je je wel lekkerder voelen als je niet meer aan die kilo's denkt..
||
Citaat:
ahjoh, morgen weer een dag. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vind je het gek dat je weinig binnenkrijgt maar de rest vind ik wel aardig misschien is 1 plakje voor 2 boterhammen een beetje weinig?
||
Citaat:
het probleem van wit brood is, dat je bloedsuiker omhoog schiet en snelle vezels zijn, terwijl bruin brood langer erover doet en daardoor je bloedsuiker niet omhoog en omlaag schiet... Als ik wit brood eet, kan ik blijven eten, dat vult bij mij totaal niet. Daarnaast is het qua cal nog ietsje hoger zelfs dacht ik... mensen met serieus overgewicht, dus een bmi boven de 25 mogen idd minder eten, omdat hun gezondheid in gevaar is, dan is het belangrijk 'snel' gewicht af te vallen, maar ook die moeten erna hun eten weer opbouwen. Mijn vader heeft 2 weken dat mogen doen, nu heeft hij alweer een dieet gebaseerd op 1500 cal en 6 boterhammen geloof ik. Maar dat gaat geloof ik per 2 weken omhoog. En hij moet 3x per week fitnessen... als ik iets zoets nodig heb, neem ik een korstje met dik honing. Honing is niet zo slecht beleg en toch heel zoet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar stop met de crackers, of eet er genoeg van. 2 gewone crackers = 1 boterham, 4 light crackers = 1 boterham. En probeer zo aan de 6 te komen. Ik snap ook wel dat je crackers eet, daar zitten minder cal in. Daarnaast eet je 1 plakje 30+ kaas op 2 boterhammen, dat vind ik bijna obsessief. Én dieetproduct en dan nog niet gewoon beleggen, maar zo weinig mogelijk. Je eet te weinig, dus probeer niet te bezuinigen op beleg. Als je dat wel doet, compenseer het dan met meer brood/crackers. Avondeten is ook te weinig, zo'n zakje noodles is eigenlijk een soort tussendoortje, tenzij je het aanvult met wat, met vlees of iets anders. Veel sla is goed, maar niet ipv vlees en andere dingen.
||
![]() |
Citaat:
dat brood (goede start?) eet ik ook weleens jah alleen dat is duurder en ik doe geen boodschappen, dus ja honing lust ik niet ![]() ik twijfel nog steeds wat ik wel ga eten ![]()
||
Citaat:
![]() Maar vertel op dan! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ben overigens nog steeds wel aardig bezig... Op een of andere manier lijkt het erop dat ik altijd een STUK zwaarder was dan ik aanvankelijk dacht (72 kilo), want ik ben nu rond de 73.5 (eergisteren) en mijn broek begint wel erg ruim te zitten. Ook mijn zusje zei dat ik al een stuk dunner aan het worden was ![]() Moet wel zeggen dat ik afgelopen week wat meer gezondigd heb. Een biertje hier en daar, een half portie bitterballen (7 stuks ofzo) en een aardige bak nachos chips. Wel telkens na het sporten, (honger, met vrienden, gezellig, blabla) dus ik kon het wel hebben en het maakt ook niet zoveel uit dus ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij ook succes. @cerys: Wat betreft er aan denken ed veranderd er denk ik weinig. Citaat:
@MeelFriek: Ik heb toch net zoveel lijntopics meegemaakt als Gothic en jij? ![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 07:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen het is niet voor niets verboden. De meeste mensen reageren er goed op, alleen bijverschijnselen zijn o.a. -hartkloppingen -hoge bloeddruk geloof ik ook. Dus als je problemen met je hart hebt is het beter om het niet te gebruiken. Overigens wordt je er ook actief en wakker van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hou het maar op skeeleren! Ga vandaag weer een rondje van ongeveer een half uur maken. Hoeveel kcal zou je daarmee verbranden? (ik skeeler in een normaal tempo, niet heel zacht, niet heel hard) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken uit mijn omgeving eigenlijk vrij weinig mensen die er slecht op reageren, bij normaal gebruik. Ik ben er zelf vrij gevoelig voor, krijg bij 1 zo'n ding al hartkloppingen terwijl anderen er 4 kunnen slikken voordat ze iets voelen. En de lange termijn effecten: het verbrandt gewoon dus in principe val je af ja, maar ik ga er daarom ook vanuit dat je als je er mee stopt je minder verbrandt en daarom weer aankomt. Maar dat is eigenlijk hetzelfde als stoppen met sporten dan. Anyway, als je niet per se op korte termijn resultaat moet boeken kun je het beter niet gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed plan. Heb zelf ivm examens eigenlijk weinig tijd om te sporten helaas ![]() Die halve kilo is er nog steeds niet af btw maar dat komt wel goed. Gisteren 2100 cal met 56 gram vet ofzo ![]() Dat kan beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Gothic: Ik eet gewoon niet zo vet, geen vlees/vis, geen vet beleg op brood (hou niet van kaas op brood, alleen tosti's of strooikaas maar daar zit nauwelijks vet in) dus dat scheelt wel een boel. Als compensatie probeer ik dagelijks 10-20 gr lijnzaad te eten en noten en dat scheelt wel moet ik zeggen. Ik vind het alleen niet zo'n fijn idee dat het grootste deel van die vetten van gister afkomstig was uit een magnum en dus niet echt gezond waren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en ik "lust" alleen magere melk, en ik vind 30+kaas het lekkerst, en ik vind boter op brood smerig, ik vind beleg alleen lekker als het weinig is, etc etc.. nee het is misschien niet vreselijk veel, maar ik zou denk ik niet meer opkunnen en dan kom ik alsnog niet aan 1200..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ik had al eerder gezegd dat we best wel lichte boterhammen hebben. ik snap niet dat dat bij jullie niet het geval is, want het zijn gewoon boterhammen van de albert heijn ![]()
|
|