Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 09-07-2005 @ 22:25 :
o en ik wilde ook nog even gedag zeggen voor het geval ik dood ga. heb vanavpond een pizza gegeten en daar bleek glas in te zitten.
Hey yo niks ervan, je moet nog mee naar Wacken
Advertentie
Oud 09-07-2005, 22:31
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
schimmel schreef op 09-07-2005 @ 22:25 :
o en ik wilde ook nog even gedag zeggen voor het geval ik dood ga. heb vanavpond een pizza gegeten en daar bleek glas in te zitten.
Glas
Don't you die on my ass, you hear me, stay in the light!

Waar zeuren we over?
Glas is gesmolten zand en zand schuurt de maag
Oud 09-07-2005, 22:33
Verwijderd
Oh en ontopic ook nog, ik werd vandaag wakker om 5 uur 's middags want ik had een slaaptekort opgebouwd afgelopen week. Toen wilde ik roken, maar dat kon niet want ik werd ineens gebeld en heel lang aan de lijn gehouden. Heel zielig voor me, vooral omdat toen ik eindelijk ophing mijn moeder boven kwam en iets doms ging praten, waardoor ik gedwongen werd stil te zitten en te luisteren in plaats van een peuk te draaien en nicotine tot me te nemen. Na 13934901 uur ging m'n moeder maar weer weg en toen heb ik om af te reageren even een halfuurtje de kettingroker uitgehangen Daarna ging ik naar beneden en heb ik geinternet tot euh.. Nu, zo ongeveer. En zometeen ga ik de vieze vrienden van m'n moeder vermoorden omdat ze hier zijn komen wonen ofzo en ik me aan ze erger. Waarna ik de nieuwe computer van mijn geestelijk gehandicapte broertje steel en Diablo 2 ga spelen tot ik er bij neerval.

WAT IS MIJN LEVEN TOCH SPANNEND
Oud 09-07-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 09-07-2005 @ 23:31 :
Glas
Don't you die on my ass, you hear me, stay in the light!

Waar zeuren we over?
Glas is gesmolten zand en zand schuurt de maag
Als je eenmaal in die tunnel zit dan moet je toch juist nietttt naar het licht? (Daar zitten alle gristenen al )
Oud 09-07-2005, 22:56
Blood Fire Rage
Citaat:
Paranoide schreef op 09-07-2005 @ 23:35 :
Als je eenmaal in die tunnel zit dan moet je toch juist nietttt naar het licht?
Onbelangrijke details
Oud 09-07-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 09-07-2005 @ 23:56 :
Onbelangrijke details
Maar straks dan eten de gristenen 'r op. Daar is ze ook niet blij mee hoor
Oud 09-07-2005, 22:59
Blood Fire Rage
Moet ze op vrijdag gaan.
Oud 09-07-2005, 23:01
Verwijderd
Nee, tussen Goede Vrijdag en Pasen want dan zijn ze aan 't vasten he.
Oud 09-07-2005, 23:02
*oma*
*oma* is offline
Hé, ik zie net dat ik 20 ben
Oud 10-07-2005, 05:03
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Citaat:
655321 schreef op 09-07-2005 @ 18:55 :
en een shitload aan waardering verloren voor mn exjoch. Daar misselijk van geweest en straks komen wat vrienden bier drinken en uitgaan en me opvrolijken.
Oud 10-07-2005, 07:33
Apomes
Apomes is offline
Gisteren zijn we naar Walibi geweest en dat was echt wel leuk! Kei leuke groep! We hebben wel ruzie gehad met dikke & Breezer Hollanders en ik ben heel nat geworden .
Daarna nog iets gaan eten en drinken! Toen we wouden teruggaan wou de auto niet meer starten...batterij plat! Maar dat probleem was na anderhalf uur opgelost .
Nu ga ik werken en het huis opruimen
Oud 10-07-2005, 09:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Roxane schreef op 09-07-2005 @ 19:17 :
terwijl je in het buitenland zat
kan je nagaan
soap continues, huisgenoot wil verhuizen.
Oud 10-07-2005, 10:53
Drez
Drez is offline
Ik had gister een feest van mn scharreljongentje/ofzo en ik heb veel teveel gedronken en geblowd en we hadden een Franse dude die met vuur ging jongleren en het was heel cool.
Oh en eerst was ik nog uit eten geweest in Op Drift, das een kraakpand hier en dat was omdat een vriendin haar diploma heeft en het was leuk want we aten veganistisch. En daar werd ook gevraagd of er nog mensen mee willen naar Ter Apel naar die vluchtelingen daar en dat ga ik wel doen want het is echt belachelijk dat zij hun verhaal nieteens kwijt kunnen, er mag namelijk geen pers komen. zz
Oud 10-07-2005, 12:15
Synonym
Synonym is offline
Gister naar A'dam geweest, heerlijk gehangen in het vondelpark, en daarna naar Dredg geweest. Hoe kut het voorprogramma ook was (Mindfold), Dredg was suuuper! En wij als lompe boeren uit Hengelo moesten natuurlijk alweer om elf uur weg terwijl Dredg nog stond te spelen. Want de Melkweg vind het heel erg moeilijk rekening te houden met mensen buiten de randstad

Vandaag te lang in bed gehangen... Kga straks naar Walls of Jericho. Ff de moshchick uithangen je weet toch! Maar nu eerst... ontbijt!
Oud 10-07-2005, 12:20
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
de zon schijnt tijd voor het vondelpark, als die luie huisgenootjes van me nou eens wakker worden
Oud 10-07-2005, 12:29
Verwijderd
ik heb nachtmerries gehad, de badkamer schoongemaakt en nu wil ik weten of schimmel nog leeft
Oud 10-07-2005, 12:34
schimmel
schimmel is offline
ik leef nog
Oud 10-07-2005, 12:36
Verwijderd
oh pak van mn hart schim met die glaspizza enzo, ik maakte me zorgen
Oud 10-07-2005, 12:37
schimmel
schimmel is offline
het zat dan waarschijnlijk alleen maar in de hap die iemand anders ervan nam en weer uitspuugde

fijn om te horen wel dat het de forummers wat uitmaakte :')
Oud 10-07-2005, 12:46
Verwijderd
Eeeindelijk schijnt de zon! Dus ik ga vandaag in de zon liggen, al dan niet gecombineerd met het lezen van het Filosofieboek van Russell.
De rest van de familie komt vanavond terug dus ik ga ook het huis nog wat opruimen
Als er hier een winkel open is in dit kutdorp ga ik nog een ijsjes eten ook.
Oud 10-07-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 09-07-2005 @ 18:55 : en een shitload aan waardering verloren voor mn exjoch. Daar misselijk van geweest
he-ho-hypocriet
Oud 10-07-2005, 13:56
Kreator
Kreator is offline
ik werd wakker op de vloer, nog immer met vikinghelm op mn kop (vikingfeest heerscht hard) om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik'n gigantische kater had/heb en de weg naar't station niet wist te vinden. En na toch eindelijk het station gevonden te hebben 3½ uur treinen. Whoopteefuckingdoo.
Oud 10-07-2005, 14:19
Verwijderd
gisteren met een maat van me gechiolled en even naar de opening van een jongerencentrum geweest alwaar een vriend van me optrad met zijn band. dat was vet. toen weer thuis gaan chillen en erg wazig geworden. nu nog even ontbijt maken en dan naar het Vondelpark alwaar adam warlock als het goed is al zit.
Oud 10-07-2005, 14:20
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond naar woodstock geweest met vrienden ,veel geblowd en het was een beetje saai omdat iedereen in zn eigen wereldje zat.Ik had iig dikke pret met tetrissen op een mobieltje en mensen uitlachen.Nu ben ik een beetje aan het suffen en met mijn katjes aan het spelen.
Oud 10-07-2005, 14:42
schimmel
schimmel is offline
EOUFAWOUGFOWUERGF
er zit een enorme spin boven mn computer en die beweegt en loopt rond maar ik vind het zielig om hem dood te maken
hij loopt nu naar beneden ik ga weg doei
Oud 10-07-2005, 14:43
Blood Fire Rage

Griezelige spin!
Oud 10-07-2005, 14:51
schimmel
schimmel is offline
hij is alweer terug gegaan.
Oud 10-07-2005, 16:36
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
zou gister een rustdag houden.
maar had een begrafenis.
en gelijk daarna hadden we nog een feest daarvan
Oud 10-07-2005, 17:21
tuttebel
tuttebel is offline
vanmorgen moest ik werken..er was nauwelijks iets te doen..wat tafels sjouwen en de interieurverzorgster spelen.
toen ik thuiskwam ging ik zonnen.
en mensen bellen om te regelenvoor vanavond. want dan is er een heel sjiek feest/festival voor 7,50 entree+zuip, en ik moest nog een tent regelen
Oud 10-07-2005, 18:55
655321
655321 is offline
Laat wakker geworden, ijsthee gedronken met een vriendin en over de toekomst nagedacht.. heel opwindend allemaal.
Nu ben ik verbrand en hoor ik de buurvrouw heel hard tegen dr kind schreeuwen: WAAROM PLAS JIJ IN JE BROEK??! WAAG HET NOU NIET OM IN DAT BADJE VERDER TE PLASSEN. NEE TOM! NEEEEE

just an ordinary day.
Oud 10-07-2005, 19:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sensation Black... de hele nacht staan stampen.
Daarna terug getreind naar Maastricht, uiteindelijk half 11 thuis.
Even Tour gekeken, douchen etc.
Pa en ma vertrokken op vakantie, afscheid genomen etc.
Formule 1 gekeken, Tour gekeken
Naar snackbar, eten en afwassen
Nu i-net... maar ik ben kapot, maar vroeg slapen vanavond.
Oud 10-07-2005, 19:39
Otis
Otis is offline
naar parijs geweest.
dat was leuk.
en nu minder leuk nieuws.
Oud 10-07-2005, 19:40
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
655321 schreef op 10-07-2005 @ 19:55 :
Laat wakker geworden, ijsthee gedronken met een vriendin en over de toekomst nagedacht.. heel opwindend allemaal.
Nu ben ik verbrand en hoor ik de buurvrouw heel hard tegen dr kind schreeuwen: WAAROM PLAS JIJ IN JE BROEK??! WAAG HET NOU NIET OM IN DAT BADJE VERDER TE PLASSEN. NEE TOM! NEEEEE

just an ordinary day.
zoiets had ik met die aso straat waar mn vriend woont riep zo'n loeder tegen dat kind van dr "ben je wel goed bij je hoofd, dat doe je toch niet, naar de wc! doe je broek omhoog, idioot!" nooo
Oud 10-07-2005, 19:57
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Otis schreef op 10-07-2005 @ 20:39 :
naar parijs geweest.
dat was leuk.
en nu minder leuk nieuws.
wat dan?
Oud 10-07-2005, 20:00
Otis
Otis is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-07-2005 @ 20:57 :
wat dan?
kom maar op msn.
Oud 10-07-2005, 20:12
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Otis schreef op 10-07-2005 @ 21:00 :
kom maar op msn.
wat romantisch en ik had dit niet eens gelezen <3
Oud 10-07-2005, 20:14
Otis
Otis is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-07-2005 @ 21:12 :
wat romantisch en ik had dit niet eens gelezen <3
telepathie , wil je verkering?
Oud 10-07-2005, 20:17
Verwijderd
Ik ben vandaag naar Amsterdam geweest waar ik fijn lowbudget heb geshopt omdat alles in de sale was. Resultaat: drie shirtjes, olé.
Oud 10-07-2005, 20:20
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb sinds drie dagen weer internet dus ik heb de afgelopen dagen als een lid van de amish maar met tv geleefd. dus paardrijden en noeste arbeid verrichten.
en afgelopen zaterdag werd ik op mijn werk heel erg afgezeken, twee keer zelfs. de eerste keer was er een vrouw die wilde een half ons berliner maar dat kan niet want dat krijgen we voorverpakt binnen dus dat kunnen we niet snijden. toen begon een andere mevrouw zich ermee te bemoeien en toen ik uitlegde waarom het niet kon zei ze' dat ik lui was en alles zo gemakkelijk mogelijk wilde en ik niet eens de moeite nam om het tegen mijn baas te zeggen dat er heeeeel veeel ( wel twee!) mensen zijn die een half ons berliner willen ipv een ons.'
de tweede keer wilde een mevrouw perse een ons ambachtelijke achterham. er lag nog een pakje van zeventig en dat was niet genoeg. de plakken die ik sneed waren echter niet groot genoeg, omdat ik bijna aan het einde van het stuk was. een nieuw stuk aanbreken had ook geen zin want dan moet je eerst drie onzen snijden voor je fatsoenlijke plakken hebt. toen ik haar dat uitlegde en zei dat er nog drie soorten ham in de aanbieding waren waaruit ze wellicht een keuze kon maken, begon ze me helemaal uit te foeteren en ik kreeg de volle laag en uiteindelijk haalde ze m'n chef erbij en blabla heel de rataplan. en uiteindelijk kwam het erop neer dat er eerder die week een klantenvergadering was geweest waarin was afgesproken dat er voortaan gewoon een nieuw stuk werd opengemaakt voor grotere plakken, ook al zit je dan met twee stukken. dus het was allemaal mijn schuld. ja jezus FFKNG KLOJO, ZEG HET DAN VOORTAAN OOK GEWOON, VIEZE STINKSALEM.
dus dat was mijn zaterdag in grote lijnen. verder ben ik nog wat door collega's afgezeken maar dat is geen uitzondering.
Oud 10-07-2005, 20:26
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Otis schreef op 10-07-2005 @ 21:14 :
telepathie , wil je verkering?
forumverkering? niets liever dan dat.
Oud 10-07-2005, 20:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben vandaag de hele dag brak geweest omdat ik gisteren dronken was en te weinig heb geslapen. gisteravond naar dredg geweest in de melkweg<3 en daarna nog een paar uur wezen dansen en ik was om half 5 thuis en mn vriend moest om half 10 alweer op dus dat was kut. en de rest van de dag heb ik in bed gelegen en honger gehad want ik had niks in huis behalve kersen. en nu ga ik the forgotten kijken bij mn ouders thuis.
Oud 10-07-2005, 21:30
Metal
Metal is offline
HA ik werd net door vsnares toegevoegd als vriendje op myspace, hoe KKHARD is dat.\m/
Oud 10-07-2005, 21:39
grandmommy
grandmommy is offline
hoe gaaf
Oud 10-07-2005, 22:13
vixen
vixen is offline
Citaat:
schimmel schreef op 10-07-2005 @ 20:40 :
zoiets had ik met die aso straat waar mn vriend woont riep zo'n loeder tegen dat kind van dr "ben je wel goed bij je hoofd, dat doe je toch niet, naar de wc! doe je broek omhoog, idioot!" nooo
Maar die mensen hebben zeg maar 4 kinderen en ze schreeuwen allemaal zo van 'NEEEEEEE KIMM! Doe dat NIET!! MammAAAAAA'
Echt de hele dag ook. En dan keer 4 he.
Oud 11-07-2005, 01:13
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 10-07-2005 @ 20:40 :
Oh, die dikkerd die naast Erik woont, en dan zeg maar niet Suus maar euh die in dat huis ernaast. En dan dus ook niet Terry's huis, maar het huis ernaast aan de andere kant. (Eh ik ben in de war. )

Hoe dan ook, ik zat een keer te roken op de stoep en toen kwam ze naar buiten en ging ze buiten heel uitgebreid 'r ondergoed rechttrekken ofzo.
Oud 11-07-2005, 01:24
Verwijderd
was in amsterdam
ik ga daar echt wonen man
Oud 11-07-2005, 01:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik heb vooral geslapen vandaag....

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 01:50.
Oud 11-07-2005, 01:56
*oma*
*oma* is offline
Ik was dus jarig vandaag en er zijn iets meer dan 40 mensen geweest en ik vond het heel cool dat ze er allemaal waren. Al werd ik er wel een beetje moe van, al dat geren enzo... kaasfondu gemaakt en het was geslaagd Heel veel kadoos gekregen (staat in aanwinstentopic) Het was een erg gezellige dag. Er zijn nog een paar mensen, maar ik ben eigenlijk heel erg moe, ga zo dus maar eens naar bed.

Weltrusten!
Oud 11-07-2005, 02:00
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Gefeliciteerd!!
Oud 11-07-2005, 06:18
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-07-2005 @ 02:24 :
was in amsterdam
ik ga daar echt wonen man
nothx

Citaat:
Metal schreef op 10-07-2005 @ 22:30 :
HA ik werd net door vsnares toegevoegd als vriendje op myspace, hoe KKHARD is dat.\m/
hehe waarom denk je dat die gast daar zit? gebeurt wel vaker.

Regels voor berichten