![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is natuurlijk niet zo dat wanneer jij een week lang iedere dag 2 liter water drinkt dat je dan 'opeens' strak in je vel zit. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik heb het meer op een plaats zitte eh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Elk mens heeft een 'probleemgebied' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf hele tijd lang 58 kg gewogen bij 1m72, en dat is zeker níet te veel. Je BMI is dan 19,61 als ik het goed heb en bovendien zei iedereen tegen mij dat ik er dun uitzag met dat gewicht. Natuurlijk heeft iedereen een andere bouw en dergelijke, maar met deze lengte en dit gewicht kun je onmogelijk dik zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij extreme makeover zei die ene vent die die mensen laat sporten/afvallen: Als je wil afvallen moet je juist meer eten, niet minder. (in combinatie met sporten).
||
Verwijderd
|
Citaat:
jmmr genoeg wel hehe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bovenbenen zijn niet dik, jij vindt ze niet dun genoeg, dat is heel iets anders. Ik heb ook een buikje en ook ik ben dun. Je kunt niet plaatselijk afvallen, dus het heeft totaal geen zin om af te vallen. Je gezicht zal invallen, je armen zullen dunner worden, je borsten zullen vet kwijtraken, maar dat wil je niet lijkt me. Ga sporten en ga aan je zelfvertrouwen werken, maar ga niet afvallen. De feiten zijn gewoon dat je te licht bent, uitgaande van een gezond gewicht met bmi 20.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen been en buik... maare ik sport al paar keer in de week ( dus ik beweeg denk ik genoeg) en ik eet ook genoeg.. 3 stuks fruit per dag enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
stoffen als kalium en natrium (en geloof me; daar wil je geen tekort van hebben), je darmen worden er lui van, etc etc.. Laxeermiddelen werken op de dikke darm (waar het vocht door je lichaam teruggehaald wordt); de voedingsstoffen/calorieën zijn dan al opgenomen in de dunne darm.. Het proces wordt als het ware versneld door de lax, waardoor je ontlasting eerder er uit komt, en er meer (teveel) vocht aan je lijf ontrokken wordt.. Met alle risico's/gevolgen vandien. Het is niet zo dat je per definitie een verschil ziet bij iemand die laxeert, en als dat wél zo is, is dat verschil eerder te wijten aan (te) weinig eten etc dan aan de lax denk ik.. (iemand die laxeert vanuit (eet)gestoorde gedachtes is ws ook iemand die rommelt met eten/slecht eet denk ik) En trouwens; je "valt er wel van af" in de zin dat je gewicht lager is (wat ook niet zo gek is, aangezien vocht ook meetelt in je gewicht), maar het is géén vet wat je verliest, lijkt me dus ook niet dat je het onder "echt afvallen" kunt zetten. Het is alleen maar link om daarmee aan de haal te gaan; er zijn zó veel nadelen en risico's die eraan kleven..
Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 16:26. |
![]() |
||
Citaat:
en word het proces eigenlijk ook in de dunne darm versneld..? lijkt me wel ![]() of heb ik het fout. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
tnx! |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dikke darm werken.. En dan zijn de voedingsstoffen dus al in de dunne darm opgenomen.
Laatst gewijzigd op 10-08-2005 om 16:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dankjullie wel ![]()
||
Citaat:
Kaliumtekort is levensgevaarlijk, omdat kalium je spieren helpt samen te trekken (dus ook je hartspier!). Van laxeermiddelen val je dus niet echt af, je onttrekt alleen water aan je lichaam (dat zal je op de weegschaal wel zien, maar als je wat water drinkt, is het effect weer over). Succes allemaal.
||
Citaat:
![]() edit: omg ik kon wel eens dom zjin ![]() ze zijn natuurlijk niet voor afvallen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Lady Lazarus, succes! prednison is geen pretje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of gewoon heel veel bewegen erbij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
sauna belt jipjuh | 17 | 21-12-2006 00:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #6 Verwijderd | 263 | 23-08-2005 15:34 | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 |