Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kies verhaaltjes uit waarin ze gewoon met een pop spelen of een vogelnestje vinden. En waarin ze geen borstplaat eten, want dat zijn zulke onzinnige woorden... Vogelnest is nog leuk ![]() Een wat hipper verhaal zou beter zijn, maar ik kon alleen Jip en Janneke bedenken als handige korte verhaaltjes. Harry Potter is ook leuk, maar meteen zo moeilijk, dan moet je echt al een goede basis hebben. Nijntje lijkt me ook leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Slap lullen doet het blijkbaar uitstekend. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bv., locale relaties. Een naamvallentaal heeft daar in principe gewoon één naamval voor (hetzij een echte locativus, hetzij een naamval die mede die betekenis kan uitdrukken [in Latijn dus: ablativus]). Maar in het Frans kan het zijn: à, en, dans, als ik niets vergeet. 't Is maar een illustratie. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ta tata duum. Ta tada duum. Mja, in Volsertu worden die zinnen vreselijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En wat vreselijk erg dat ik niet weet hoe je zoiets noemt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verslag is nog niet af, dus voor mij nog geen kunsttaal. Stom ![]() *mag niet chatten* |
![]() |
||
Citaat:
Bijwoord, oké ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |