Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik loop nog altijd in voornamelijk leather omdat ik nog geen mail items heb gevonden met betere stats. (en die 300+ extra armor... als dat mijn leven moet redden... dan doe ik iets verkeerd) Daarom dat hunters eigenlijk overal tussen vallen omdat ze eigenlijk hetzelfde nodig hebben als Furywarriors/Rogues (voornamelijk net als rogues +crit +agi) Vandaar dat een hoop hunters zo actief achter dingen als "Dal'rend" en meer van zulke dingen aan zitten. Ik vind ook niet dat zulke items als voor een bepaalde class gedefinieerd moeten worden want er staat tenslotte geen class op. Stats zijn nuttig voor warriors/Rogues/Hunters... nou, dan mogen zij er op rollen. (strikers mark precies hetzelfde IMO. En ja, dat uit de mond van een hunter)
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze zeggen dat SECURITY iedereen gankt maar ja ![]() Mijn hunter heeft bijna volle set Giantstalker en boog bijna. Om al je Dkp voor staff of D te geven zou ik ook niet doen. Meestal wil ik niet zoveel dkp uit geven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij gebruiken silent bidding. Je whispert het aantal dkp dat je wil bieden aan de ML en het item gaat naar de degene die het hoogste bood voor het bedrag dat de persoon onder hem bood + 1. Klinkt ingewikkeld maar werkt goed. ![]() We zijn idd niet zo groot meer omdat vroeger toen een hoop leden 60 waren besloten hadden om MI op te richten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jantje bied 20 Karel bied 50 Karel krijgt item voor 20+1 Om te voorkomen dat mensen al hun DKP kwijt zijn aan 1 item en Karel ook bij het volgende item nog DKP over heeft om te bieden? ![]() (eigenlijk beloon je dus op deze manier de mensen die echt VEEL meedoen en benadeel je de mensen die slechts een enkele keer meedoen. Niet dat het uitmaakt, als je niet van plan bent er veel tijd in te steken moet je ook niet verwachten er veel uit te halen ![]() Overigens kom ik net uit een GRUWELIJK spannende WSG match. Damn, 2-2 met 10alliance vs 10horde. En dan maar steeds die vlagen over en weer ![]() En toen.... alsnog beide vlagdragers dood (en toen was de game dus al bijna 3uur oud ![]() En dan ineens lucky momentje, minimaal 5 horde dood gemaakt bij onze base. 5 man op een flagrun die geluk hadden. Paladin met vlag. Rennen en chain healen. 5 horde op zijn dak die we NET eraf wisten te krijgen. BOEM. alliance wins! (3.5 uur...) Geen flags gestolen maar wel 2 returned en 2e op aantal kills/deaths net achter onze mage ![]() We zullen zien wat het doet voor mijn ranking ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ben wel benieuwd naar... veel rogues/priests waarschijnlijk. Kom maar op met de tactics ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weinig komen opdagen op guild events == weinig dkp == weinig epixxx. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar gaat al je voorbereiding |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er was trouwens nog iets raars aan de hand vanmiddag. Ik was in WSG en drie potjes achter elkaar begonnen we met 10 alliance tegen 1 horde. Nu is die gratis honour wel een leuke afwisseling met iedere keer ingemaakt worden door de horde, maar er klopte in ieder geval iets niet met de queues. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, dat zag ik over het hoofd.
We hebben het eigenlijk ongeveer hetzelfde gedaan als op deze video: http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=5129 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb vandaag pristine hide of the beast geskinned. Wat een rampenplan levert dat ding op zeg.
http://www.thottbot.com/?i=25359 Na vele dreigementen heb ik er maar op laten rollen op voorwaarde dat ik +5 bij m'n /roll resultaat kreeg. Aangezien beide kampen in deze discussie een punt hebben, ben ik van mening dat een compromis de beste oplossing is. Helaas heb ik hem toch niet gewonnen.
Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 20:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder... in principe zou ik 't niet al te beroerd vinden als iemand die het kan skinnen... en 't ook nodig heeft (wat soms niet 't geval is en als men zegt van wel, en 't staat even later op de AH, dan is dat ook een lastig punt) het ook mag hebben. Zodra er meerdere skinners zijn is het imo we zo fair om iedereen die 't kan gebruiken te laten rollen (zelfde als drop van rend z'n draak). Verder gewoon ook zelf nagaan... hoe slecht voor me rep is 't (en wat zegt me guild ervan) als ik iets 'ninja' waar ik voor zoveel % gewoon recht op heb (aantal needs in raid, en waar ik ook de moeite voor heb gedaan om 't te krijgen (300 skinning + skinner)) en ook nog eens iets is wat ik maar 1x moet... en dus elke volgende drop maar al te graag afstand van doe...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon zelf nakken, dan. |
![]() |
||
Citaat:
(iemand die in Ironforge of Orgrimmar loopt te shouten dat ze niet met je moeten groupen omdat je een ninjalooter bent en je bent gewoon genaaid voor 50% van de groups)
|
Verwijderd
|
trouwens
Check het filmpje van een pally uit onze guild uit. Beste pally die ik heb gezien, imo. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6179 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom heeft hij improved seal of the crusader? Dat is echt nutteloos pvp. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (engineering idd. Hij is er best afhankelijk van als ik dat zo eens zie ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij gebruikt overigens nooit de seal of the crusader, alleen de judgement. Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 19:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (daarmee zeg ik niet dat het slecht is ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet ik eens overwegen Blacksmithing te droppen en Engineering te nemen, Blacksmithing is echt nutteloos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er vanuit gaande dat je met een groep/guild gaat lijkt het me vrij sterk dat een ervaren leider een paladin dps laat doen. In bg kan een paladin het best gewoon zorgen dat alles geheald/gedispelled/geblessed blijft. Dan kan je beter je sacred protector equippen en wat +stats krijgen en dus zorgen dat je nog wat langer in leven blijft. Blacksmithing is uiteraard wel leuk, alleen is engineering veel handiger voor pvp, zeker bij een paladin. Op welke server speel je? En is er alliance overmacht? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld? Ghidorah | 122 | 15-09-2009 22:27 |