Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2005, 10:28
Verwijderd
Daar hebben we in onze talloze mc runs helaas nog weinig geluk mee gehad
Advertentie
Oud 29-08-2005, 13:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-08-2005 @ 02:54 :
Mja, hoewel toch wel heel erg veel wapens als 'hunter wapens' beplakt kunnen worden. Bovendien is Strikers mark ook bij ons erg gewild onder de warriors en rogues.
Dat komt gewoon omdat hunters voornamelijk puur op stats en de DPS van hun wapen leven.
Ik loop nog altijd in voornamelijk leather omdat ik nog geen mail items heb gevonden met betere stats. (en die 300+ extra armor... als dat mijn leven moet redden... dan doe ik iets verkeerd)
Daarom dat hunters eigenlijk overal tussen vallen omdat ze eigenlijk hetzelfde nodig hebben als Furywarriors/Rogues (voornamelijk net als rogues +crit +agi)
Vandaar dat een hoop hunters zo actief achter dingen als "Dal'rend" en meer van zulke dingen aan zitten.
Ik vind ook niet dat zulke items als voor een bepaalde class gedefinieerd moeten worden want er staat tenslotte geen class op.
Stats zijn nuttig voor warriors/Rogues/Hunters... nou, dan mogen zij er op rollen.
(strikers mark precies hetzelfde IMO. En ja, dat uit de mond van een hunter)
Oud 29-08-2005, 16:46
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-08-2005 @ 13:51 :

Denk maar niet dat er geen H-A haat is.. op de 1 of andere manier hebben wij iHordies jullie allcapsers ooit iets aangedaan dat jullie altijd dismounten om ons te ganken

Twee lvl60 chars nu. Zonder MC gear want ik pot al m'n DKP op ofzo Al kwam ik wel in de verleiding om op de Staff of Dominance te bieden Niet gedaan, en een priest won met ál haar DKP.
Ahhh cool Ihorde haha, zijn jullie nog een beetje grote guild? In het begin was het wel zon guild maar nu zijn het voornamelijk MI en Unity aan jullie kant.

Ze zeggen dat SECURITY iedereen gankt maar ja

Mijn hunter heeft bijna volle set Giantstalker en boog bijna.

Om al je Dkp voor staff of D te geven zou ik ook niet doen. Meestal wil ik niet zoveel dkp uit geven...
Oud 29-08-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 29-08-2005 @ 14:22 :

(strikers mark precies hetzelfde IMO. En ja, dat uit de mond van een hunter)
Het gaat er vooral om dat ze niet al te lang daarna die epic bow quest kunnen halen.
Oud 29-08-2005, 17:06
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Bij ons de set items worden onder verdeeld aan degene met de meeste DKP alle wapens en non set items kan op geboden worden met dkp die je verdiend hebt, dit kan van 1 dkp tot 300dkp oplopen.

Reverend jullie Razorgore al gekilled?
Oud 29-08-2005, 17:17
Verwijderd
yep, en die gozer die erna komt maar waarvan ik de naam hele tijd vergeet hebben we op 12 % gehad ;(
Oud 29-08-2005, 18:56
Verwijderd
http://www.discordguild.org/forums/viewtopic.php?t=562

omg wtf bbq
Oud 29-08-2005, 22:04
waaromniet?
waaromniet? is offline
Zag em vanmidag ook al op ons guildforum
Oud 29-08-2005, 22:41
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 29-08-2005 @ 17:46 :
Ahhh cool Ihorde haha, zijn jullie nog een beetje grote guild? In het begin was het wel zon guild maar nu zijn het voornamelijk MI en Unity aan jullie kant.

Ze zeggen dat SECURITY iedereen gankt maar ja

Mijn hunter heeft bijna volle set Giantstalker en boog bijna.

Om al je Dkp voor staff of D te geven zou ik ook niet doen. Meestal wil ik niet zoveel dkp uit geven...
Ach dkp komt en gaat. Shaman stuff is horribly overpriced omdat het echt NOOIT dropt. Zowat al onze Warlocks en Druids lopen wel al met full Fellheart rond

Wij gebruiken silent bidding. Je whispert het aantal dkp dat je wil bieden aan de ML en het item gaat naar de degene die het hoogste bood voor het bedrag dat de persoon onder hem bood + 1. Klinkt ingewikkeld maar werkt goed. Oja en het is bij ons 1dkp voor een raid, 1dkp als je op tijd komt en 1 dkp per baas.

We zijn idd niet zo groot meer omdat vroeger toen een hoop leden 60 waren besloten hadden om MI op te richten
Oud 29-08-2005, 23:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-08-2005 @ 23:41 :
Ach dkp komt en gaat. Shaman stuff is horribly overpriced omdat het echt NOOIT dropt. Zowat al onze Warlocks en Druids lopen wel al met full Fellheart rond

Wij gebruiken silent bidding. Je whispert het aantal dkp dat je wil bieden aan de ML en het item gaat naar de degene die het hoogste bood voor het bedrag dat de persoon onder hem bood + 1. Klinkt ingewikkeld maar werkt goed. Oja en het is bij ons 1dkp voor een raid, 1dkp als je op tijd komt en 1 dkp per baas.

We zijn idd niet zo groot meer omdat vroeger toen een hoop leden 60 waren besloten hadden om MI op te richten
Dat biedsysteem is toch van
Jantje bied 20
Karel bied 50
Karel krijgt item voor 20+1

Om te voorkomen dat mensen al hun DKP kwijt zijn aan 1 item en Karel ook bij het volgende item nog DKP over heeft om te bieden?
(eigenlijk beloon je dus op deze manier de mensen die echt VEEL meedoen en benadeel je de mensen die slechts een enkele keer meedoen. Niet dat het uitmaakt, als je niet van plan bent er veel tijd in te steken moet je ook niet verwachten er veel uit te halen )

Overigens kom ik net uit een GRUWELIJK spannende WSG match. Damn, 2-2 met 10alliance vs 10horde.
En dan maar steeds die vlagen over en weer (en opeens waren beide vlagdragers foetsie... onvindbaar... hadden de horde hem echt ergens op een vrijwel onmogelijke plek gedumpt (en wij gewoon geluk dat hun hunter zijn tracking blijkbaar niet gebruikte)
En toen.... alsnog beide vlagdragers dood (en toen was de game dus al bijna 3uur oud )

En dan ineens lucky momentje, minimaal 5 horde dood gemaakt bij onze base. 5 man op een flagrun die geluk hadden. Paladin met vlag. Rennen en chain healen. 5 horde op zijn dak die we NET eraf wisten te krijgen. BOEM. alliance wins!
(3.5 uur...)
Geen flags gestolen maar wel 2 returned en 2e op aantal kills/deaths net achter onze mage
We zullen zien wat het doet voor mijn ranking
Oud 30-08-2005, 01:02
Verwijderd
1 potje winnen verdien je niet zoveel mee
Oud 30-08-2005, 01:23
Verwijderd
Vaelstrasz is down ^^
Oud 30-08-2005, 01:44
Adagio
Adagio is offline
Bedankt voor de uitleg tis me nu een stuk duidelijker .
Mensen hier die op Shattered Hand spelen btw?
Oud 30-08-2005, 04:29
Lyx
Lyx is offline
zero-sum dkp ftw (met vaste dkp values voor items)
Oud 30-08-2005, 20:29
Daboman
Daboman is offline
Wel verrot man, het ziet er naar uit dat ik komend weekend eindelijk een kans krijg om molten core in te gaan. En ik heb zondag een feestje. Nja dan maar extra hard genieten zaterdag
Oud 30-08-2005, 20:49
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-08-2005 @ 02:23 :
Vaelstrasz is down ^^
Nice wij vanavond ook weer geprobeerd, maar wat voor tactics gebruiken jullie?

Ben wel benieuwd naar... veel rogues/priests waarschijnlijk.

Kom maar op met de tactics misschien heb ik er nog wt aan..
Oud 30-08-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-08-2005 @ 00:41 :
Dat biedsysteem is toch van
Jantje bied 20
Karel bied 50
Karel krijgt item voor 20+1

Om te voorkomen dat mensen al hun DKP kwijt zijn aan 1 item en Karel ook bij het volgende item nog DKP over heeft om te bieden?
(eigenlijk beloon je dus op deze manier de mensen die echt VEEL meedoen en benadeel je de mensen die slechts een enkele keer meedoen. Niet dat het uitmaakt, als je niet van plan bent er veel tijd in te steken moet je ook niet verwachten er veel uit te halen )
Klopt op alle punten

Weinig komen opdagen op guild events == weinig dkp == weinig epixxx.
Oud 31-08-2005, 19:41
Verwijderd
Alle servers zijn down, iemand enig idee wat er aan de hand is?
Oud 31-08-2005, 20:16
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-08-2005 @ 20:41 :
Ja had het ook door, we stonden net op het punt LBRS buff te halen nadat we buff hadden gehaald van Onyxia om vervolgens naar BWL 2e boss te killen maar mooi niet dus!

Daar gaat al je voorbereiding
Oud 31-08-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-08-2005 @ 20:41 :
Immer gepruts van Blizzard?
Oud 31-08-2005, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 31-08-2005 @ 21:36 :
Immer gepruts van Blizzard?
Naast dat natuurlijk.

Er was trouwens nog iets raars aan de hand vanmiddag. Ik was in WSG en drie potjes achter elkaar begonnen we met 10 alliance tegen 1 horde. Nu is die gratis honour wel een leuke afwisseling met iedere keer ingemaakt worden door de horde, maar er klopte in ieder geval iets niet met de queues.
Oud 31-08-2005, 22:26
Verwijderd
Misschien ging iedereen /afk bij het zien van jouw nick?
Oud 01-09-2005, 18:05
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Reverend schreef op 31-08-2005 @ 23:26 :
Read up need help
Oud 01-09-2005, 19:09
Verwijderd
Ah, dat zag ik over het hoofd.

We hebben het eigenlijk ongeveer hetzelfde gedaan als op deze video: http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=5129
Oud 01-09-2005, 19:39
Verwijderd
Dunemaul is weer compleet useless door lagbursts. Fijn geregeld, Blizz. Daar betalen we voor \o/
Oud 01-09-2005, 21:05
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-09-2005 @ 20:09 :
Ah, dat zag ik over het hoofd.

We hebben het eigenlijk ongeveer hetzelfde gedaan als op deze video: http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=5129
Ik heb die file ook bekeken, maar ken er weinig mee , veel stukken er tussen uit geknipt dus geeft niet echt een helder beeld
Oud 02-09-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 31-08-2005 @ 23:26 :
Dat lijkt me sterk, aangezien mijn nick op WoW 'Psi' is.
Oud 02-09-2005, 20:50
Daboman
Daboman is offline
Ik heb vandaag pristine hide of the beast geskinned. Wat een rampenplan levert dat ding op zeg.

http://www.thottbot.com/?i=25359

Na vele dreigementen heb ik er maar op laten rollen op voorwaarde dat ik +5 bij m'n /roll resultaat kreeg. Aangezien beide kampen in deze discussie een punt hebben, ben ik van mening dat een compromis de beste oplossing is. Helaas heb ik hem toch niet gewonnen.

Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 20:53.
Oud 02-09-2005, 21:33
dead person
dead person is offline
Burning legion ligt er nu al voor de 2de avond uit staat niet eens meer in de lijst

Test server ook al
Oud 03-09-2005, 02:54
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Daboman schreef op 02-09-2005 @ 21:50 :
Ik heb vandaag pristine hide of the beast geskinned. Wat een rampenplan levert dat ding op zeg.

Na vele dreigementen heb ik er maar op laten rollen op voorwaarde dat ik +5 bij m'n /roll resultaat kreeg. Aangezien beide kampen in deze discussie een punt hebben, ben ik van mening dat een compromis de beste oplossing is. Helaas heb ik hem toch niet gewonnen.
never go with randoms

verder... in principe zou ik 't niet al te beroerd vinden als iemand die het kan skinnen... en 't ook nodig heeft (wat soms niet 't geval is en als men zegt van wel, en 't staat even later op de AH, dan is dat ook een lastig punt) het ook mag hebben. Zodra er meerdere skinners zijn is het imo we zo fair om iedereen die 't kan gebruiken te laten rollen (zelfde als drop van rend z'n draak).

Verder gewoon ook zelf nagaan... hoe slecht voor me rep is 't (en wat zegt me guild ervan) als ik iets 'ninja' waar ik voor zoveel % gewoon recht op heb (aantal needs in raid, en waar ik ook de moeite voor heb gedaan om 't te krijgen (300 skinning + skinner)) en ook nog eens iets is wat ik maar 1x moet... en dus elke volgende drop maar al te graag afstand van doe...
Oud 03-09-2005, 13:06
waaromniet?
waaromniet? is offline
Jij bent toch de skinner met het knife, die de roll gewonnen heeft om hem te skinnen

Zou dat dus echt niet af geven, of van een skinner verwachten dat hij andere er op laat rollen.
Oud 03-09-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 02-09-2005 @ 21:50 :

dreigementen?

Gewoon zelf nakken, dan.
Oud 03-09-2005, 18:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2005 @ 17:17 :
dreigementen?

Gewoon zelf nakken, dan.
Nou ja, de boel ninja'en levert vaak op dat je helemaal nooit meer in PU'groups komt.
(iemand die in Ironforge of Orgrimmar loopt te shouten dat ze niet met je moeten groupen omdat je een ninjalooter bent en je bent gewoon genaaid voor 50% van de groups)
Oud 03-09-2005, 18:49
waaromniet?
waaromniet? is offline
Dit lijkt trouwens de 4e avond te worden dat we niet kunnen raiden vanwege lag

Serieus niet grappig meer
Oud 03-09-2005, 23:57
Daboman
Daboman is offline
Hmm wat ben ik opeens blij dat molten core (voor mij en voor velen anderen in de raid de eerste keer) een dag later was . Ging trouwens lekker, alleen zaten we in de instance van iemand anders, we zijn helaas niet aan een baas toegekomen (Lucifron dood, magmadar niet gehaald). De volgende keer gaat Lucifron down!
Oud 04-09-2005, 00:26
Verwijderd
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=38057

dropte ragnaros vanavond
Oud 04-09-2005, 09:42
Verwijderd
trouwens

Check het filmpje van een pally uit onze guild uit. Beste pally die ik heb gezien, imo.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6179
Oud 04-09-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 04-09-2005 @ 10:42 :
trouwens

Check het filmpje van een pally uit onze guild uit. Beste pally die ik heb gezien, imo.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=6179
Wat is dat ding waarmee hij schiet, dat 1000-2000 damage doet? Engineer item?

En waarom heeft hij improved seal of the crusader? Dat is echt nutteloos pvp.
Oud 04-09-2005, 18:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-09-2005 @ 19:15 :

Gnomish Death Ray
(engineering idd. Hij is er best afhankelijk van als ik dat zo eens zie )
Oud 04-09-2005, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-09-2005 @ 19:15 :

In combinatie met holy shield en seal of command is het alles behalve nutteloos. Hij gebruikt het ook vrijwel altijd (zoals je kan zien in het filmpje)

Hij gebruikt overigens nooit de seal of the crusader, alleen de judgement.

Citaat:
MazeMouse schreef op 04-09-2005 @ 19:53 :

(engineering idd. Hij is er best afhankelijk van als ik dat zo eens zie )
Afhankelijk lijkt me een foute beschrijving. Hij gebruikt het gewoon verschrikkelijk goed.

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 19:00.
Oud 04-09-2005, 20:18
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-09-2005 @ 01:26 :
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=38057

dropte ragnaros vanavond
Dat zwaard Bonereaver... dropte voor ons, is ook beter!
Oud 05-09-2005, 10:36
Daboman
Daboman is offline
hmmm... lucifron down tot 57% hp, eerste keer dat we het proberen. Ik heb er alleen geen screenshot van. Volgende keer wordt t waarschijnlijk wat meer rebirthen en decursen.
Oud 05-09-2005, 13:06
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Daboman schreef op 05-09-2005 @ 11:36 :
hmmm... lucifron down tot 57% hp, eerste keer dat we het proberen. Ik heb er alleen geen screenshot van. Volgende keer wordt t waarschijnlijk wat meer rebirthen en decursen.
vooral decursen -_-
Oud 05-09-2005, 13:58
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-09-2005 @ 19:57 :
In combinatie met holy shield en seal of command is het alles behalve nutteloos. Hij gebruikt het ook vrijwel altijd (zoals je kan zien in het filmpje)

Afhankelijk lijkt me een foute beschrijving. Hij gebruikt het gewoon verschrikkelijk goed.
Hij gebruikt het inderdaad goed maar zou een hoop van deze kills niet kunnen maken zonder. DUS is hij afhankelijk ervan
(daarmee zeg ik niet dat het slecht is ofzo )
Oud 05-09-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 04-09-2005 @ 19:57 :

Snap ik ja, alleen die judgement is nutteloos of zo goed als nutteloos in grotere gevechten (BG dus). 1 tegen 1 of 1 tegen 2 is het wel handig ja. Als ik een judgement gebruik in BG pak ik liever de judgement van Righteousness. Ook is een schild niet belangrijk in BG omdat de pally toch altijd pas als laatste wordt aangevallen, dus vind ik een twohander met two handed weapon spec handiger. Maar ja, meningen verschillen en ik ben ook maar een noob.

Misschien moet ik eens overwegen Blacksmithing te droppen en Engineering te nemen, Blacksmithing is echt nutteloos.
Oud 05-09-2005, 15:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zal eens FF kijken of ik dat filmpje terug kan vinden van die gozer met de 5/35/11 spec. Die gebruikte dat repentance vrij goed.
Oud 05-09-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 05-09-2005 @ 16:02 :
Ik zal eens FF kijken of ik dat filmpje terug kan vinden van die gozer met de 5/35/11 spec. Die gebruikte dat repentance vrij goed.
Ik had het eerst in mijn build. Soms wel handig, maar is alleen nuttig in kleine gevechten omdat damage het effect weghaalt. PvE heb je er ook niet veel aan, behalve als je solo speelt.
Oud 05-09-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-09-2005 @ 15:36 :
Snap ik ja, alleen die judgement is nutteloos of zo goed als nutteloos in grotere gevechten (BG dus). 1 tegen 1 of 1 tegen 2 is het wel handig ja. Als ik een judgement gebruik in BG pak ik liever de judgement van Righteousness. Ook is een schild niet belangrijk in BG omdat de pally toch altijd pas als laatste wordt aangevallen, dus vind ik een twohander met two handed weapon spec handiger. Maar ja, meningen verschillen en ik ben ook maar een noob.

Misschien moet ik eens overwegen Blacksmithing te droppen en Engineering te nemen, Blacksmithing is echt nutteloos.
Daar heb je gelijk in. Echter is een shield alles behalve onbelangrijk in bg voor een pally.

Er vanuit gaande dat je met een groep/guild gaat lijkt het me vrij sterk dat een ervaren leider een paladin dps laat doen. In bg kan een paladin het best gewoon zorgen dat alles geheald/gedispelled/geblessed blijft. Dan kan je beter je sacred protector equippen en wat +stats krijgen en dus zorgen dat je nog wat langer in leven blijft.

Blacksmithing is uiteraard wel leuk, alleen is engineering veel handiger voor pvp, zeker bij een paladin.

Op welke server speel je? En is er alliance overmacht?
Oud 05-09-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 05-09-2005 @ 17:10 :
Daar heb je gelijk in. Echter is een shield alles behalve onbelangrijk in bg voor een pally.

Er vanuit gaande dat je met een groep/guild gaat lijkt het me vrij sterk dat een ervaren leider een paladin dps laat doen. In bg kan een paladin het best gewoon zorgen dat alles geheald/gedispelled/geblessed blijft. Dan kan je beter je sacred protector equippen en wat +stats krijgen en dus zorgen dat je nog wat langer in leven blijft.
Och, casters heb je binnen no-time dood, ook al ben je een pally. En mocht ik toch een shield nodig hebben is dat geen probleem (heb wel shield spec.). Meestal ga ik gewoon met randommers. Dan verlies je wel meestal, maar ach. Mijn guild heeft te weinig level 60s en een groep zoeken vind ik te veel gedoe.
Citaat:
Blacksmithing is uiteraard wel leuk, alleen is engineering veel handiger voor pvp, zeker bij een paladin.
Yep.
Citaat:
Op welke server speel je? En is er alliance overmacht?
Argent Dawn (RP)... er zitten, heb ik gehoord, 5x zo veel alliance als horde. Dus lange queues in BG vaak... AV alleen op zondag.
Oud 05-09-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-09-2005 @ 17:19 :
Och, casters heb je binnen no-time dood, ook al ben je een pally.
Andersom eerder xD
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten