Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2005, 21:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-08-2005 @ 22:02 :
Wat voor baantje heb je?
Uhm ik hang een verschrikkelijk irritant, enthousiast mens uit dat donateurs probeert te werven voor stichting Kinderdroom.
Ik duik op, op momenten dat mensen het totaal niet verwachten in een kanariegele polo... Stel me voor, hou brutaal je hand vast net zolang totdat ik volle aandacht krijg. Maak opmerking als: "U meneer, wat ziet u er fris en fruitig uit vandaag". Dans, lach en weet aardig wat mens ervoor te lijmen. 6 stuks vandaag.. En we liepen met 5 man.. Voor een eerste keer best relaxt.

Och..
Oud 22-08-2005, 22:00
Verwijderd
Zou het dan echt?
Het was wel een bijzondere dag, maar ook wel raar.
Durf ik te hopen?
Hoe zal het lopen?
Ik weet het niet...
Morgen is spannend...
Oud 22-08-2005, 22:54
rare kwast
rare kwast is offline
@ miekmuis; gecondoleerd en veel sterkte..

@ hvj; ik heb daar ook bij gesolliciteerd samen met vriendin..kregen toen iets van rollenspellen zijn we hem maar snel gepeerd das niets voor ons

Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-08-2005 @ 22:02 :

Over een half jaartje? Mis je dan niet heel veel of ga je achterlopen? Hoe zit dat? En wat ga je in de tussentijd doen?
nee ik ga nu wel gewoon per 1 september ofzo beginnen..ingeschreven e.d kan gewoon komen..
ze bedoelde alleen dat over een half jaar gekeken wordt of ik dan nog 2 jaar of nog 2.5 jaar moet (opleiding is tussen 2.5 en 3 jaar...ik heb een doorstroommodule gedaan dus mag i.p in 2.5 jaar maar die voorronde is al geweest om te kijken of je het in 2.5 of in 3 jaar moet gaan doen) maar dr is dus geen probleem...
ik dacht alleen zeker te zijn dit te willen...heb een kamer een studie en nog was ik bijna blij toen ik dacht te horen te krijgen dat ik pas over een half jaar kan beginnen...
en nee nu stoppen en zeggne over een half jaar pas is geen optie..
Oud 22-08-2005, 22:54
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb iemand nodig die me tegen mezelf kan en wil beschermen
ik trek t niet
*huil*
Oud 22-08-2005, 22:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-08-2005 @ 23:54 :

@ hvj; ik heb daar ook bij gesolliciteerd samen met vriendin..kregen toen iets van rollenspellen zijn we hem maar snel gepeerd das niets voor ons
Haha, ja van die rollenspellen heb ik er ook aardig wat voor m'n kiezen gekregen. Mijn reactie was ook gelijk: Kut waar is de uitgang! Maar ik leef nog, haha en het verdiend wel leuk dus voorlopig zit ik hier prima. Als hun er nu ook nog zo over denken...

Maar inderdaad rollenspellen alsin: Verkoop mij een pak sinaasappelsap voor 5 euro... en stel je hebt 50.000 pingpongballetjes, wat zou je hiermee doen en overtuig mij van jou plan... etc.
Oud 22-08-2005, 23:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-08-2005 @ 23:54 :
@ miekmuis; gecondoleerd en veel sterkte..

nee ik ga nu wel gewoon per 1 september ofzo beginnen..ingeschreven e.d kan gewoon komen..
ze bedoelde alleen dat over een half jaar gekeken wordt of ik dan nog 2 jaar of nog 2.5 jaar moet (opleiding is tussen 2.5 en 3 jaar...ik heb een doorstroommodule gedaan dus mag i.p in 2.5 jaar maar die voorronde is al geweest om te kijken of je het in 2.5 of in 3 jaar moet gaan doen) maar dr is dus geen probleem...
ik dacht alleen zeker te zijn dit te willen...heb een kamer een studie en nog was ik bijna blij toen ik dacht te horen te krijgen dat ik pas over een half jaar kan beginnen...
en nee nu stoppen en zeggne over een half jaar pas is geen optie..
Ga je ook de hele week meedoen met de intro?
Oud 22-08-2005, 23:27
WolterB
WolterB is offline
Bah, ik ga teveel denken nu, denken over dingen die niet mogelijk zijn of veel te ver weg staan. Dingen die ik wil, maar die nu niet kunnen...
Oud 23-08-2005, 00:01
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Verdwaald, vergeten, en in de war. Wat doet het er eigenlijk nog toe?Je gaat naar school, je doet je ding, maar waarvoor dient het leven nou eigenlijk?

Achja. Ik denk teveel.
Oud 23-08-2005, 00:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tja, begint 'ze' te klagen tegen me over hoe verschrikkelijk haar vriendje wel niet is. Dat-ie alleen maar aan zichzelf denkt, dat-ie nooit tijd voor d'r heeft, dat-ie niks van zich laat horen, dat ze zich daardoor nu klote voelt... Dat wist ze toen ze iets met hem begon. Ze wist hoe-ie is en ik heb het d'r gezegd. Maar *luisteren* we ooit? Neeeee. Maar als het slecht gaat met de relatie, naar wie kruipen we dan weer toe? Ja, naar Mark ja. En Mark voelt zich ook nog klote omdat zij zich klote voelt.
Oud 23-08-2005, 00:36
Verwijderd
Zouden alleen depri mensen hun hart luchten?
Oud 23-08-2005, 00:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2005 @ 01:36 :
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-08-2005 @ 16:12 :
Gister uitgeweest met een vriendin en d'r vriend. Eerst naar het jazzfestival in onze stad en toen dat afgelopen was de kroeg in tot sluitingstijd, en daarna nog een tijdje buiten staan roken en praten tot half 5. Uiteindelijk was ik rond kwart voor 5 thuis. Een super-avond, fijne muziek, gneoeg koud bier, goed gezelschap, goede gesprekken, humor en van half 1 tot 3 een kroeg volledig voor onszelf. Echt relaxed. Lange tijd niet zo'n goede avond gehad.
Gezien, Leonoor?!
Oud 23-08-2005, 01:30
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Mwah, misschien dat vrolijke mensen geen behoefte hebben hun hart te luchten?
Oud 23-08-2005, 06:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het viel reuze mee gisteren: ze beten echt niet. Als nou dadelijk de trein ook gewoon rijdt, kom ik vandaag ook wel door. Moet me wel even instellen op een dagje blokken... Voor mijn gevoel is het echt nog vakantie...
Oud 23-08-2005, 07:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
En mensen met een hangover... *kater heeft*
Oud 23-08-2005, 08:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-08-2005 @ 00:22 :
Ga je ook de hele week meedoen met de intro?
dat is wel het plan ja maar bij mij weet je t nooit (A)
Oud 23-08-2005, 09:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee, want ik post hier vaak genoeg optimistische dingen
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2005 @ 09:15 :
dat is wel het plan ja maar bij mij weet je t nooit (A)
Je hebt iig een kamer hier. Ik weet niet per wanneer je er in kunt, maar dat scheelt al wel met de intro

OT:
vandaag wél proberen mn kamer op te ruimen en daarna tijd te maken voor lezen
Oud 23-08-2005, 10:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-08-2005 @ 10:05 :
Je hebt iig een kamer hier. Ik weet niet per wanneer je er in kunt, maar dat scheelt al wel met de intro

OT:
vandaag wél proberen mn kamer op te ruimen en daarna tijd te maken voor lezen
ja in principe kan ik daar per 1 september in..dus dat na de introductie
moeten nog ff kijken hoe we dat gaan regelen..

succes met opruimen
Oud 23-08-2005, 11:00
Sime
Sime is offline
yessss!!!
voor de 10e keer afgewezen voor een leuke betaalbare kamer!!
YESS!!!
heeft t eigelijk nut om te gaan kijken, kl*tewijven krijgen toch als eerst een kamer.
Oud 23-08-2005, 11:11
wann
wann is offline
Wolterb, wat heb jij een mooie verzameling cabaret-albums.

Ontopic: nu introductie.
Oud 23-08-2005, 11:39
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2005 @ 11:45 :
ja in principe kan ik daar per 1 september in..dus dat na de introductie
moeten nog ff kijken hoe we dat gaan regelen..

succes met opruimen
Volgens mij regelt het Saxion slaapplaatsen voor degenen zonder kamer
Gelukkig kan ik elke avond in mn eigen bedje slapen
Citaat:
wann schreef op 23-08-2005 @ 12:11 :
Wolterb, wat heb jij een mooie verzameling cabaret-albums.

Ontopic: nu introductie.
Ben ik dan helemaal nergens veilig
Oud 23-08-2005, 11:48
JaJ
JaJ is offline
aaargh, waarom stel ik altijd alle stot te laat uit . nu wordt het weer rennen om alles geregeld te krijgen voor overmorgen.
Oud 23-08-2005, 12:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-08-2005 @ 12:39 :
Volgens mij regelt het Saxion slaapplaatsen voor degenen zonder kamer
Gelukkig kan ik elke avond in mn eigen bedje slapen
damn...kom dr niet onderuit dus..(waarschijnlijk)
hou niet zo van introductie *bibber*

Citaat:
WolterB schreef op 23-08-2005 @ 12:39 :
Ben ik dan helemaal nergens veilig
nope....straks zelfs niet meer op school
Oud 23-08-2005, 12:26
indigo
indigo is offline
Ja, stuur maar lieve mailtjes... je durft ineens weer wel zeker. Ik was blij tot ik besefte dat je niet alléén thuis zit . En ik moet een kamer vinden, verhuizen, beslissen of ik nog ga, mensen bellen die ik niet wil/durf te bellen, en daarna gaan studeren.
maar ik vind t eng
Oud 23-08-2005, 12:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2005 @ 13:05 :
damn...kom dr niet onderuit dus..(waarschijnlijk)
hou niet zo van introductie *bibber*
Het is vooral veel plezier maken in de stad, iig zo was t mn vorige keer wel
Citaat:
nope....straks zelfs niet meer op school
Dan komen er iig 4 forummers hetzelfde jaar op dezelfde school te zitten als ik
Oud 23-08-2005, 13:07
Nijn*
Nijn* is offline
Mweeh! Nou heeft die stomme miep van m'n school nog steeds niet teruggebelt ...

Ben heel zenuwachtig voor morgen voor m'n klas en mentor enzo.. Hoop dat ik een hoop leuke mensen zie en ook wat vakken ga volgen met léuke mensen.. Brr, heb er helemaal geen zin in.. Ben overigens wel 700 gr. kwijt

EDIT:
OMG, M. heeft zich laten overplaatsen en zit nu bij mij in de klas, weet niet of ik dat nu leuk moet vinden of niet zo.. Zoals het vroeger was, was ze een hele goede vriendin van me, maar dat wil natuurlijk niet vaststellen dat het weer zo wordt.. Ze is altijd zo vreselijk afhankelijk, maar ja we zien wel.. En waarom heb ik altijd als ik op de schoolfoto moet een gigapuist in m'n gezicht?

Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 14:01.
Oud 23-08-2005, 14:52
moon
moon is offline
Gister.
Hij was aan het leren. Ik was aan het opruimen. Plotseling begon ik te huilen, het was net alsof het uit de lucht kwam vallen. Ineens kwamen er allerlei dingen die me onbewust dwars hadden gezeten uit en waarvan ik me nu plotseling bewust werd. Hij stimuleerde me om te huilen, zei dat dat gezond voor me was.
Vanochtend.
Stond ik met een rot gevoel op. De wereld kon stikken van mij.
Vanmiddag.
Het gaat ineens goed, het voelt alsof er en last van me afgevallen is ofzo, het gaat ineens een stuk beter. 8 boeken bij de bieb geleend, ik interesseer me weer voor dingen.
Oud 23-08-2005, 15:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat gewoon goed

En vanochtend had stukken erger gekund, maar ik heb het allemaal overleefd en het is wel een mooie armband die ik nu heb gekregen. Alleen mijn oma en opa deden ruzieachtig en mijn oma.. Nou ja, gewoon irritant of zo, maar dat blijft
Oud 23-08-2005, 15:12
metallica
metallica is offline
bahbah, ik weet het niet meer hulp is toch wel nodig, maar ik wil niet, omdat ik er toch geen heil in zie, maar toch weet ik dat het nodig is
Oud 23-08-2005, 15:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 22-08-2005 @ 23:10 :
*knuffel* Ik vind het wel dapper van je, allemaal
Dankje

Het scheelt dat ik erg veel zin heb in mijn nieuwe studie en dat ik het ook wel wat lekkerder vind om wat dichter bij huis en mijn vriend te zijn

Tot nu toe voel ik me er nog wel goed onder
Oud 23-08-2005, 16:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2005 @ 12:49 :
yup *gaat zich nu inschrijven voor verpleegkunde HBO op de hogeschool te enschede*

*twijfelt nog eens*
*denk*
*uhm eerst maar even eten *
*en dan nog eens rustig de site's af*
*dan inschrijven*
ja ik denk dat t goed is
twijfels are back......on full power...
and there is no one i can talk to
Oud 23-08-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2005 @ 17:19 :
Laat die twijfels even voor wat ze zijn, college's/lessen beginnen bijna, wacht die af, dan kun je daarna wel beoordelen wat je er van vindt, nu heeft dat, denk ik, niet zoveel zin.
Oud 23-08-2005, 16:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2005 @ 17:19 :
Die twijfels zijn normaal, die zal iedereen hebben. Echt zeker weten doe je het toch niet voor je ermee begonnen bent is mijn ervaring en soms dan zelfs nog niet

Gewoon afwachten en proberen er een beetje zin in te krijgen
Oud 23-08-2005, 16:28
rare kwast
rare kwast is offline
ja ik weet het...kan altijd nog zeggen maar maar maar....
Oud 23-08-2005, 16:33
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-08-2005 @ 17:28 :
ja ik weet het...kan altijd nog zeggen maar maar maar....
Die twijfels voel ik, vlak voor dat alles gaat beginnen, ook weer opkomen, hoor

Gewoon doorzetten en afwachten hoe alles gaat
Oud 23-08-2005, 17:14
Roadrunner
Roadrunner is offline
Ohh bijna september<3
Oud 23-08-2005, 19:03
Jude
Jude is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-08-2005 @ 00:27 :
Bah, ik ga teveel denken nu, denken over dingen die niet mogelijk zijn of veel te ver weg staan. Dingen die ik wil, maar die nu niet kunnen...
... maar die ik wel HEEL GRAAG WIL.
Oud 23-08-2005, 19:09
Gothic
Gothic is offline
g*dver, waarom reageert ie nou niet gewoon... vergeet ik hem, stelt hij weer vanalles voor en komt al het initiatief van hem, ga ik weer beetje m'n best doen, sta ik er voor open, hoor ik niets... ja ik weet dat niet iedereen elke dag zijn mail leest, ben gewoon ongeduldig

Maar verder voel ik me eigenlijk heel goed, bizar
Oud 23-08-2005, 19:42
Verwijderd
Godverredegodverdomme. Wat HAAT ik die tyfusleiers van het Ministerie van Onderwijs toch, met hun debiele kanker-bachelor-mastersysteem. Omdat die flikkers hebben besloten dat er toevallig een of ander waardeloos kutpapiertje moet worden uitgereikt als je nu zo goed bent om je derde jaar te halen, moet er ook een of andere kutceremonie komen waarop je dat kutding in ontvangst kunt nemen. En omdat die kutceremonie maar tweemaal per jaar wordt gehouden, moet ik weer rekening gaan houden met het aanvragen van die kutverklaring - WAARVOOR IK DUS NU TE LAAT BEN.

Waar slaat dat ook in fucksnaam op? Toen ik begon met studeren was het gewoon normaal dat je een bul kreeg na vier jaar en that's it. Alleen omdat er een stelletje van die debiele kut-managers zit die denken dat het geweldig is om met zo'n Engelse schijttitel te lopen (bachelor, welke achterlijke zool bedenkt dat nou) moet ik weer allerlei formaliteiten gaan nalopen om dat schijtding in ontvangst te nemen. Ik WIL die kankerbachelor niet eens, ik wil gewoon afstuderen, ik wil mijn reet afvegen met die kutbachelor. Zelfs een derderangs mongool zou zichzelf nog niet eens bachelor noemen.

Oud 23-08-2005, 20:08
Verwijderd
Ze zoekt het maar uit!

Verder heb ik heel veel zin in vrijdag, als het tripje naar Groningen doorgaat

Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 20:17.
Oud 23-08-2005, 20:38
Verwijderd
Ik mis E. Hoe kon dit nou gebeuren E.? Ik besef nu dat ik helemaal geen vrienden meer heb. Iemand irl die ik alles kan vertellen, iemand waar ik vaak mee afspreek en wat we ook doen het is gezellig. Zo'n vriendin als E. was. *huilt* Het zal sowieso nooit meer hetzelfde zijn. En waar moet ik een andere vriendin vandaan toveren? C en R iig niet, ik snap niks van ze. En mn nieuwe klas? Al die make-up-tutjes? Nee bedankt.
*nog meer tranen* Ach, ik verdien ook geen vriendinnen. (Als ik het maar vaak genoeg zeg geloof ik het vanzelf.) Au, wat doet dit pijn, zo'n pijn.
Oud 23-08-2005, 20:48
Skilly
Skilly is offline
Ik vindt het zo saaaaaaaaaaaaaai op school. Me nieuwe school MBO. Je zou bijna kunnen zeggen bijna-studenten. Nee het is zo saai. Me klas is saai.

1ste dag dus nog geen vriendinnen. Maar dat kom wel.

Ik mis iemand zoo en zo veel dat wil je niet weten. Maar die persoon mist mij vast zeker niet. Ik snap het echt niet. Ik zag deze persoon amper 1 jaar geleden ik hoorde de persoon zijn stem alleen. En ben ik weg. Nog steeds mis ik hem. Hoop dat het weg gaat./ Ik wil niet 25 jaar zijn en dan nog steeds met die persoon in me hoofd

Lol

Hoop dat het morgen leuk ga worden want vandaag was het weer erg boeiend.

Ik moet meer praten. Ik ben zo stil in de klas. In de pauze zat ik naast een groepje maar was ik dood stil
Oud 23-08-2005, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ha, pasfoto's laten maken, nieuw paspoort aangevraagd, eindelijk meer info losgekregen van de UU en weet nu waar en wanneer de into is, heb eindelijk een fatsoenlijk downlaodprogramma en de nmmers die ik al maanden zoek.

Does it get any better?
Oud 23-08-2005, 21:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-08-2005 @ 20:09 :
g*dver, waarom reageert ie nou niet gewoon... vergeet ik hem, stelt hij weer vanalles voor en komt al het initiatief van hem, ga ik weer beetje m'n best doen, sta ik er voor open, hoor ik niets... ja ik weet dat niet iedereen elke dag zijn mail leest, ben gewoon ongeduldig

Maar verder voel ik me eigenlijk heel goed, bizar
ok, is ie eindelijk op msn, is ie kortaf, is ie nu mn mail aan het lezen, maar het schiet maar niet op. Waarom ben ik zo ontzettend ongeduldig
Oud 23-08-2005, 23:30
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft sonho een grote ljh knuf..*

-------
ontopic: (ik hou het wel positief )
we hebben een vrijgezellenfeest plan helemaal gemaakt
krijg ik een mailjte met andere ideeën.. ja TE LAAT jammer hoor maar we hebben nu het programma tis verdomme volgende week zaterdag al...zoveel tijd hebben we niet meer dus nu zijn we klaar punt..
tis echt onwijs cool
Oud 23-08-2005, 23:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
net toen ik naar huis ging voelde ik me zo goed
Ik doe mijn best om positiever in het leven te staan.
Het gaat de goede kant op met bepaalde issues.

En 15 minuten later zit ik te huilen dat ik dood wil.
Waarom? Geen idee
Meen ik het? Denk het niet

Dit is misschien wel beter dan alleen het klote-gevoel van de afgelopen jaren. Maar nu voel ik me gewoon slecht Heb hem nodig en hij reageert niet op mijn berichtjes.
Oud 23-08-2005, 23:54
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 24-08-2005 @ 00:31 :

Waarom? Geen idee

Dit is misschien wel beter dan alleen het klote-gevoel van de afgelopen jaren. Maar nu voel ik me gewoon slecht Heb hem nodig en hij reageert niet op mijn berichtjes.
kop op, over het algemeen zul je altijd wel tussen goed en slecht op en neer laten gaan. en geloof me, laat niks van die berichtjes afhangen, dat heeft toch wel een of andere reden.

aaargh, nou heb ik ruzie met mijn vader omdat ik te weinig om computers geef. niet niet niet eerlijk.
Oud 23-08-2005, 23:54
Sime
Sime is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 24-08-2005 @ 00:31 :

Waarom? Geen idee

ik zou wel reageren...
Oud 24-08-2005, 00:13
Freestyler*
Freestyler* is offline
he normaal gesproken reageert er hier toch niemand
maar bedankt voor de aandacht hoor
Oud 24-08-2005, 01:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-08-2005 @ 21:51 :
Ha, pasfoto's laten maken, nieuw paspoort aangevraagd, eindelijk meer info losgekregen van de UU en weet nu waar en wanneer de into is, heb eindelijk een fatsoenlijk downlaodprogramma en de nmmers die ik al maanden zoek.

Does it get any better?
Hey, it just did! Bier!
Oud 24-08-2005, 01:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan wil ik tóch 'haar' weblog lezen hè. Ik wist dat 't niet goed met d'r ging, want ze vond d'r vriend maar 'n egoïstische zak (hoewel ik haar voor gewaarschuwd had) en ze heeft verdriet dat hij niet naar haar omkijkt. Dat beschrijft ze nu ook op haar weblog. En ze verdient zoveel beter. Iemand die er wél voor haar is. Maar ja, zo iemand ziet ze niet staan. Dat is "alleen maar een goede vriend".
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten