Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik zit dus weer stiekem stoned achter de pc ( op m'n werk weer )
||
Citaat:
||
Citaat:
en jah... daar heb ik af en toe wel last van
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik net iets teveel thai gerookt, voel me vaaaaag, geluid voel ik door me hele lichaam, geluid van pc ook, zeer kut, alles is wasig behalve waart ik me op focus,eten/drinken smaakt vaag, lichaam voelt vaag, ik voel elke beweging in me hele lichaam, net op RMB = Spring me ogen dicht en me inbeelden dat ik in achtbaan zat die op de beat bewoog, ofwel HEFTIG
thai weed is geen onkruid ofwel, zo ztoned als ik net omschreef zit ik NU achter me computer zeeer heftig dit, typen vorlt ook vet enzo |
![]() |
|
![]() |
hé gastuh waar wonen julie allemaal???
we kunne een keer een tulpie roken Best goede wiet moet aleen nog 2 planten knippen en daz (de zelfkwekers weten dat wel) een VET STOM werk ![]() ![]() duz als julie wille mail me dan ff....(GEEN BRUGGER DIE WIET WIL HEBBEN) oh jah ik zal ff me dagbalans opzeggen tot nu toe.... 10:30 kleine pauze... renne naar het voedbalveldt en daar 2 voorgebouwde(onder deOERSAAIE wiskunde les) joint's opsmoken. 10:45 we moeten eigelijk terug naar school.... we besluiten een uurtje te snipperen en we bouwen nog 3 joint's (voor met z'n 4ren) 12:30 Net nog een uurtje ANW gehad. enne nu rustig naar het voetbalveld een batsie smoken(voor me zelf, de andere 3 draaien ook) ENNE de dag is jong.... zometeen(5 of 7 uur) ff met z'n alle 't centrum in en dan gem. op een doordewekse avond 5 jointjes roken (met z'n 6en of 7en) Vraag nie hoeveel ik er 's weekends rook(na 10 joint's raak ik altijd de tel kwijt(iedereen bouwt er dan 1 of meer ![]() ohjah... het enige nadeel is me kortetermijngeheugen... die is het afgelopen 1/2 jaar vlink achteruit gegaan duz.... wat is de les uit dit stukje????? rook er NIET meer als 2 per dag per persoon
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Ik Zit Stoned Achter De Computer topic Risce | 501 | 09-08-2004 14:50 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 4 cha0s | 500 | 17-08-2003 15:15 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 00:02 |