Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2005, 12:43
Metal
Metal is offline
jij had toch net een vriendje fab?
Oud 29-09-2005, 12:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-09-2005 @ 13:43 :
dat is alweer uit

Oud 29-09-2005, 12:58
merels
merels is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 29-09-2005 @ 13:35 :
er komt vanavond een shitload aan studievriendjes bij mij indrinken en dan gaan we met zn allen naar tivoli en daarna bij mij slapen en de ochtend erna naar school. o wat leuk
en ik ben aan het badmouthen over mn ex tegen een vriend van hem en dat is gemeen maar ook o zo leuk.
en mijn doel is om vanavond een leuke jongen aan de haak te slaan ofzo.
je bent jongens/relatie verslaafd
ik begrijp het niet
edit: aan vrienden kan je ook wel genoeg hebben

Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 13:04.
Oud 29-09-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 29-09-2005 @ 13:46 :
dat is alweer uit

ehm point proven
Oud 29-09-2005, 13:04
Teun
Teun is offline
Huiswerk..
Oud 29-09-2005, 13:06
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik moet werken tot half1vanavond en heb 2 uurvrij, waarin in avond eten ga zoeken en thuis even ga lezen en dan hoopikdat ik na mijn werk iemand kan vinden die wat wil gaan drinken en anders ga ik alleen
Oud 29-09-2005, 13:18
Roos
Roos is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-09-2005 @ 13:43 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1272796
Oud 29-09-2005, 15:24
Haligh
Haligh is offline
ik heb een mwaw mwaw dag gehad.
Oud 29-09-2005, 15:27
Jolene
Jolene is offline
Met de trein naar school geweest waar ik weer allemaal lesjes voor zwakzinnigen mocht volgen .Me vermaakt door foute mensen te bestuderen en toen weer naar huis.Nu verveel ik me en ga ik zo denk ik de augurken opeten
Oud 29-09-2005, 15:28
Verwijderd
ik heb van 9 - 15 opdrachten besproken met werkgroepen, vanavond ga ik winkelen en komt een vriend uit spijkenisse logeren
Oud 29-09-2005, 15:38
Verwijderd
ik ben op dit moment gewoon zo gefrustreerd dat ik iedereen stalk via telefoon en msn.

ik zet dit zelfs op het forum,
ik voel me naast gefrusteerd ook nog eens zielig
Oud 29-09-2005, 15:39
Verwijderd
ik heb vandaag de lelijkste pasfoto evahh laten maken. hij is zo walgelijk dat hij bijna gaaf is van lelijkheid
verder ging ik winkelen met m'n moeder, en ze betaalde m'n kleren.
Oud 29-09-2005, 15:39
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
White Trash schreef op 29-09-2005 @ 16:38 :

ik zet dit zelfs op het forum,
ik voel me naast gefrusteerd ook nog eens zielig
Het is wel een verschrikkelijk irritant kutforum ja
Oud 29-09-2005, 15:59
Verwijderd
uiteraard
Oud 29-09-2005, 16:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
vanochtend was ik in slaap gevallen in de trein maar werd precies op tijd wakker en toen op het station twijfelde ik of ik een sigaret zou opsteken en op dat moment kwam er een politie agent aanlopen naar een jongen naast me, en hij kreeg een bekeuring omdat het aan het roken was op het station , en toen ik in bergen op zoom aankwam stond de conducteur zelf te roken

daarna ben ik naar mijn zus geweest en vanavond ga ik wat drinken met een vriend.
Oud 29-09-2005, 16:22
Metal
Metal is offline
bij mij zeiken ze er nooit over?

maar dat zal wel komen omdat ik rook waar weinig mensen staan.
Ik heb iig nog geen bekeuring gehad in de trein roken mag af en toe ook
Oud 29-09-2005, 16:23
Haligh
Haligh is offline
ROOK JIJ METAL ?
Oud 29-09-2005, 16:23
Back Door Man
Back Door Man is offline
rook jij ?

- bij mij zeiken ze er ook nooit over, het feit is dat ik er bijna 1 had opgestoken.. maar toch niet deed omdat ik niet zoveel zin had.
Oud 29-09-2005, 16:24
Back Door Man
Back Door Man is offline
:breaking news:

Oud 29-09-2005, 16:24
Metal
Metal is offline
is dat zo vreemd dan?
haha
Oud 29-09-2005, 16:25
Babette
Babette is offline
Kwas al om 9u wakker, toen ben ik gaan douchen heb k me aangekleed en opgemaakt ben k ff met mn vriend naar de stad geweest ff broodje gegeten en toen heeftie me bij de bus gebracht, in de bus toen in de trein weer in de bus en toen was k op school en daar was t super saai want we moesten notuleren, en toen ging k naar huis, eerst ff langs de aldi om chocoladekoekies en toen ben k ff buiten wezen hangen en nou zit k hier! en straks ga k eten en dan buiten hangen en dan lekker tjoppie doen met me schatje......chilllllllllllllllllllllllllllllll
Oud 29-09-2005, 16:25
Back Door Man
Back Door Man is offline
niet verwacht, en op dour zag ik je niet roken.. bood ik je geen sigaret aan toen ?
Oud 29-09-2005, 16:26
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Babette schreef op 29-09-2005 @ 17:25 :
en dan lekker tjoppie doen met me schatje......chilllllllllllllllllllllllllllllll
wtf doen ?
Oud 29-09-2005, 16:28
Metal
Metal is offline
op dour heb ik bijna 3 en een half pakje luckies opgerookt, dusja
Oh ik had 1 pakje over maar dat was omdat ik dacht dat ik mijn pakje kwijt, en een nieuwe kocht, maar later toch weer het oude vond.

en nee je had me geloof ik geen sigaret aangeboden, maar je was wel aan het roken idd

dus ik heb nog een sigaret van je te goed
Oud 29-09-2005, 16:31
Back Door Man
Back Door Man is offline
volgende keer

ik heb op dour ook 3 pakjes gerookt, en 2 daarvan waren pakjes met 25 sigaretten
Oud 29-09-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Babette schreef op 29-09-2005 @ 17:25 :
Kwas al om 9u wakker, toen ben ik gaan douchen heb k me aangekleed en opgemaakt ben k ff met mn vriend naar de stad geweest ff broodje gegeten en toen heeftie me bij de bus gebracht, in de bus toen in de trein weer in de bus en toen was k op school en daar was t super saai want we moesten notuleren, en toen ging k naar huis, eerst ff langs de aldi om chocoladekoekies en toen ben k ff buiten wezen hangen en nou zit k hier! en straks ga k eten en dan buiten hangen en dan lekker tjoppie doen met me schatje......chilllllllllllllllllllllllllllllll
haha
Oud 29-09-2005, 16:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
weet jij wat tjoppie is ?
Oud 29-09-2005, 16:39
merels
merels is offline
ik vind roken echt niets voor jou backdo'
en ook niet voor metal, ik vind hem meer een blower
en rookt haligh ook dan?

ik mocht weer coachen want morgen is de INTERLYCIALE waar ik dus niet aan mee kan doen. ik ga zo een film afkijken en verder vrij weinig. Ik heb zin om een mooi jasje/trui te kopen maar ik mag niets uitgeven omdat ik aan het sparen ben en dan kan ik ook nog eens niet werken dus weinig inkomst
maar ik heb toch wel wat warme dingen.
Oud 29-09-2005, 16:41
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
merels schreef op 29-09-2005 @ 17:39 :
ik vind roken echt niets voor jou backdo'
en ook niet voor metal, ik vind hem meer een blower
en rookt haligh ook dan?
backdo' en roken is als boter en een boterham.
en ik vind metal ook wel een st0ner eigenlijk.

en ik hou mezelf voor dat ik semi-rook.
Oud 29-09-2005, 16:52
wizkid
wizkid is offline
Ik ben gisteren naar Snowworld geweest in Landgraaf samen met de rest van 5 havo en heb toen poging gedaan tot skiën en daarna snowboarden. Dus dat was wel een gezellige dag.
Vandaag gewoon weer naar school geweest, oefentoets Nederlands gehad en een se van informatica , dus dat was dan weer minder.
Oud 29-09-2005, 17:01
nps
nps is offline
ik heb daarnet lekker gekookt voor mijn ma en mijn zus en het staat nu in de oven vanavond ga ik naar den haag. en de rest van de avond ga ik nadenken over of ik met OV ga of met de auto.
Oud 29-09-2005, 17:43
monolo
monolo is offline
laat fab lekkah sloeren johh
mijn dag was toppiejoppie ( ) eerst naar de doc omdat mijn oor dicht zit, die zei dat hij niet dicht zit en dat ik maar moet sprayen in mijn neus. okayyy en toen naar werk, was cool en ik had mijn evaluatie gesprek. ze waren positief en ze willen dat ik blijf
toen heb ik natuurlijk loonsverhoging gevraagd daar moeten ze nog even overna denken. ohja en ze staan geheel positief tegenover piercings smileypiercingg oh yeah. vanavond ga ik helemaal niets doen en morgen werken en uit in tivoliii
Oud 29-09-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 29-09-2005 @ 18:43 :

uit in tivoliii
kut ik ben nog ziek
Oud 29-09-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 29-09-2005 @ 17:38 :
weet jij wat tjoppie is ?
iets achterlijks voor mensen die niet normaal kunnen doen?

denk ik?
Oud 29-09-2005, 18:19
Verwijderd
brak naar school en na heel lang in de banken gezeten te hebben de kroeg ingedoken
Oud 29-09-2005, 18:27
monolo
monolo is offline
Citaat:
Roxane schreef op 29-09-2005 @ 19:02 :
kut ik ben nog ziek
wordt beter!
Oud 29-09-2005, 18:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-09-2005 @ 17:41 :
backdo' en roken is als boter en een boterham.
en ik vind metal ook wel een st0ner eigenlijk.

en ik hou mezelf voor dat ik semi-rook.
ik ben stoner af, al 2 jaar>
Oud 29-09-2005, 20:07
merels
merels is offline
zonder enige vorm van samenhang en let niet op de spelfouten:
ik heb net gegeten in een restaurant wat letterlijk een huiskamer voorstelde. Het menu was soep, groente of tomaten, en dat kregen we in twee grote glazen bakken op tafel gezet zodat we het zelf konden inschenken. met balletjes enzo, van die echt ouderwetse die oma's nog maken. daarna kon je kiezen uit een halve kip, schnitzel, duitse biefstuk of slibtong. echt te mooi, TE hollands, met aardappeltjes uit eigen tuin, boontjes, appelmoes, rabarber en sla met curry op van die superouderwetse borden. Dit menu was ook het enige, hij vroeg ook meteen wat voor soep we wilden Toetje was zelfgemaakte chocomousse die lekker was. In zon ijzeren/metalen oud ijsschaaltje haha. Daarna nog koffie, alleen zwart was er uit een echt koffiezet apparaat maar dan NOG ouderwetser. Het koppel was al tegen de zeventig die het runde, rita en evert zo heette het restaurant btw ook. Oudlaren, rita en evert of zoiets. echt ALLES was oud, echt niet normaal.van die oude muziek maar dan met geluid van zon orgelding op straat. Ik was in de eerste instantie heel erg chagerijnig maar ik draaide wel bij. Na afloop zei die man dat hij ons zo leuk vond en kreeg mijn moeder een DE BESTE rose mee, een volle fles. Wel heel lief, Het was echt de beste zei die, heel schattig. Hij gaf een telefoonnummer zodat mijn moeder hem maar moest bellen en toen zei hij: ja een telefoon hebben we hier nog wel Toen moest ik wel even lachen. Ik zag hem btw ook snel een borrel achterover slaan hehe. Nee leuk maar niet weer ik houd niet zo van de hollandse keuken. ach weer eens wat anders.
ze hadden verder ook geen kok, alles deden ze zelf en de vrouw had amper een nek, heel vaag. We waren de enige daar vanwege het voetbal, dus toen was ik wel blij dat die mensen er niet waren.
Oud 29-09-2005, 20:52
Verwijderd
^ wat schattig
Oud 29-09-2005, 21:27
suikerprinses
suikerprinses is offline
gewerkt, geluncht met mutti&een vriendin. de bijenkorf door gehobbeld, wat uiteindelijk redelijk meeviel. nerdie gedaan en lui geweest.
morgen beauty- en saunadag en 's avonds tivoli.
Oud 29-09-2005, 21:52
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-09-2005 @ 19:36 :
ik ben stoner af, al 2 jaar>
En gezien je huidige grootste hobby (forummen) denk ik dat je na het stoppen blowen in een diep gat gevallen ben waar je nog niet uit bent
Oud 29-09-2005, 22:02
Verwijderd
Ik ging werken in de trein en het was saai want er waren zowat geen reizigers. Toen ging een conducteur ineens bij me slijmen en hij zei heel de tijd dat ik speciaal was en leuk en uniek

Daarna werd ik gewaarschuwd en apart genomen door een andere conducteur, hij zei dat ik niet moest aanpappen met die ander omdat er weleens wat gebeurd was waar moet ik in hemelschnaam aan denken? Iets gebeurd.. hmm.

mja, dat was dus een vreemde situatie. daarna was ik natuurlijk heel de reis bang voor die ene conducteur en hij stond ook ineens opvallend vaak achter me ofzo of ineens dook hij weer op als ik ergens stond. WTF. haha.

Mja en toen ging ik op centraal mn geld tellen en godver ik had zoveel fooi gehad maar ineens miste ik 4 euro in mn kas. Geen fooi dus Ook dat nog.

Nu ben ik lekker laat thuis en morgen mag ik om 7:00 weer beginnen op die kut trein.
Oud 29-09-2005, 23:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook gewerkt, en ook ik werd lastiggevallen door conducteurs. Allemaal maar zeiken dat ze koffie willen enzo...grrr.
En het was kenkie druk en ik begon zonder wisselgeld, dus ik zat in de stress, maar gelukkig heeft m'n baas me daarmee geholpen.
Das het enige goede wat ie altijd doet, want verder is 'ie een stomme lul. Ik vroeg 'm of ik in November 3 dagen vrij mocht omdat m'n dude dan jarig is, zegt 'ie meteen 'Issie drie dagen jarig dan? Word lastig hoor, tis druk blahblahblah...' en met oud en nieuw mag het eigenlijk ook niet van 'm, maar dat is gewoon omdat hij zelf vrij wil hebben.
En mijn kassa klopte ook niet, want ik had 10,- teveel, maar mijn collega had dat bedrag te weinig, dus eigenlijk klopte 't wel.
En nu ben ik gelukkig weer thuis, en morgen heb ik eigenlijk vrij, maar dan moet ik nog steeds naar m'n werk want dan is er werkoverleg. En dan gaan we met z;n allen klagen over m'n baas. YAY!
Oud 29-09-2005, 23:24
Verwijderd
ik ontwaakte pas om kwart voor twee uit mijn coma . daarna naar de stad gegaan en een weekendje Londen met een vriendin geboekt <3

daarna gewerkt.
Oud 29-09-2005, 23:27
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-09-2005 @ 17:22 :
bij mij zeiken ze er nooit over?

maar dat zal wel komen omdat ik rook waar weinig mensen staan.
Ik heb iig nog geen bekeuring gehad in de trein roken mag af en toe ook
Treinpersoneel rookt ook gewoon in de deuropening van de trein
Oud 29-09-2005, 23:28
Broeder
Broeder is offline
ik eh hm eh.
.
Oud 29-09-2005, 23:54
Tom Violence
Tom Violence is offline
yea ik ben aan het cammen met britt. zojuist was ik in steim en de muziek was erg tof. ik was vooral onder de indruk van de stofzuiger. later ging ik nog even jazzen in een jazzcafe met de jongens (8 IDM nerds ).
Oud 29-09-2005, 23:59
Broeder
Broeder is offline
omg ik heb een wasknijper in m'n mond en luister naar smells like teen spirit
Oud 30-09-2005, 05:13
Broeder
Broeder is offline
Zo slecht als ik me nu voel heb ik me volgens mij in tijden niet gevoeld Net kotste ik mijn chocoladereep uit nu ben ik wasknijpers aan het kleuren. Wat een pret, ik houd het meer
Oud 30-09-2005, 05:37
Broeder
Broeder is offline
Nu moet ik weer naar de wc maar ik durf niet want ik zie er nog achterlijker uit dan normaal Het doet me goed dat iedereen zo met me meeleeft hier <3333333333333333333

Regels voor berichten