Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik de nieuwe cd wel leuk vind, vind ik hem niet zo bijzonder als de recensies doen geloven. Tis allemaal wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk dat ik toch wel heel wat meer kennis van engels heb dan jou...
R&B (Rythm & Blues) gaat dan op zich nog wel, maar rap ís gewoon een on-ritmische rotzooi zonder enige muzikale kennis bijelkaar gegooide kutzooi (muziek kun je het niet noemen) Het is niet alleen de muziek, maar dat hele wereldje is gewoon een hoop criminele stront, en dan alsmaar "respekt" zeggen, terwijl die types nog nóóit in hun leven ook maar iets respectabels hebben gedaan. Mijn conclusie: dood aan rappers en iedereen die rap leuk vind ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ga er dan geen dingen over zeggen. Je zet jezelf hier voor lul.
|
als ze écht gevoel voor ritme hadden gingen ze wel écht zingen, het ritme in hip hop is net zo ver gevorderd als een stel kleuters dat met een stok op een trommel staan te hengsten.
En hoe moet ik me nou verdiepen in iets dat geen diepgang heeft?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(bah waarom besteed ik hier eigenlijk nog aandacht aan, mss juist omdat ik mensen zoals jij - totaal falend + zichzelf voor lul zettend maar het zelf niet doorhebben, maar toch stug volhouden ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 22:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ok, en dan zal ik het nog even uitleggen ook: Dit is niet alleen totaal niet het 'beste' in hiphop, dit is het allerlaagste, door het slijk kruipende wangedrochtgezelschap wat het niet eens waard is om 'hiphop' te mogen heten... HOE kan jij IETS over hiphop zeggen, als je werkelijk met het absurde idee in je hoofd rondloopt dat dít goede hiphop is ![]() Een echte hiphopliefhebber háát de dingen die jij noemt. Die dingen zijn ook slecht, maar dat wil niet zeggen dat hiphop OP ZICH slecht is, het wil echter wel zeggen dat jij op de lijst van mensen die een mening over hiphop kunnen vormen ergens op nr 9069838098301889036109801368476341155365785 komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als we jouw redenering en logica moeten gebruiken kan ik die muziek beschrijven als hersenloos op een gitaar slaan en daar een beetje emotionele tekst bij schrijven die totaal nergens op slaat, om dan nog maar te zwijgen over de coupletten die minstens 12x in een nummer worden herhaald. Maargoed, ik denk niet dat je de mentale capaciteit hebt om dat te begrijpen, dus nvm. Verder overigens niets tegen coldplay en u2. Soms luister ik het ook wel (nou, coldplay. U2 vrijwel nooit) Maar ik zou nooit deze bands als hoge kwaliteit bestempelen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
kom de halfgare marrokaantjes en wiggers hier maar eens uit leggen wat échte hiphop is, want als ik op school rondloop hoor ik deze idioten steeds van die iritante kutteksten rondkraaien en "respekt" hebben als iemand zit op te scheppen over een groepsverkrachting, en zeg ik er iets van, willen ze me "dissen"
Oké muziek is je eigen smaak, maar ik erger me ook aan dat hele wereldje eromheen. dat wil niet zeggen dat iedereen die naar hiphop luistert een bontkraagwigger is. Je hoeft je dus alleen beledigt te voelen als je een bontkraagwigger of een bontkraagmarrokaantje bent (dat wil niet zeggen dat jij een bontkraagmarrokaantje of wat dan ook bent allochthony) Oké misschien dat ik een paar verkeerde voorbeelden heb opgenoemd, in iedere tak van de muziek zitten absulute nulpunten, zoals willekeurig gitarengeram en geschreeuw. maar deze dingen staan wel als grote hiphop delen zoals die rotzooi van de box en dat soort dingen. als er goede hiphop bestaat heb ik die nog nooit gehoord en zal het toch wel héél anders moeten zijn als dat.
|
Verwijderd
|
Ja, duh, ik ben zelf niet eens een hiphopfan maar ik weet er meer van dan al die gastjes op mijn middelbare school, als je daar je kennis vandaan moet halen zegt dat ook wel wat over je zelf lijkt me. Nogal jammer dat je daar je oordeel vandaan haalt, lijkt me. Ik weet niet of je dit altijd doet, maar een beetje meer research doen voordat je je mening denkt te moeten verkondigen op zo'n manier, voorkomt dat je als een clown overkomt.
|
![]() |
|
|