Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij roken een verjaardagsbaab voor de Bruud |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeff die voor pampus op de bank lag.. Helemaal dood. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij heeft uiteindelijk nog op de bank gekotst Ik heb Stef nog wel teruggepakt voor die kutbal. Ik heb m voor z'n bek geslagen met een kussen waar diezelfde Jeffrey op heeft liggen slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die grote groene ronde zeker, die komen hard aan gek. Ik weet niet wat Jurr had voor een spul, maar erg slecht was het niet. Wat hebben jullie nog gedaan toen wij weg waren? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jurr die had een mixje en die deed het m inderdaad behoorlijk goed ja. Ik heb samen met Stef Jeffrey nog een uur ofzo lopen ergeren. Op een goed moment vond die het echt niet leuk meer en ging ie echt vaag doen. Of dat serieus was durf ik te betwijfelen aangezien we het hier wel over Jeffrey hebben ;P.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het eigenlijk wel tijd om ontopic te geraken maar dan moet ik helemaal op en neer naar de pinautomaat en de shop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja.. Stef verdiende m wel zeg, kutgeintjes.. kutbal.. Ik had echt vanmorgen een killer-hoofdpijn. Maar dat kan ook komen van het leuke mixje van Jurr. Hij had mij niet opgesloten, godzijdank.. had 'ie moeten proberen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stef en ik hebben zegmaar een compleet arsenaal aan foute gay truckjes tevoorschijn getoverd om hem te focken en dat is goed gelukt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil niet weten wat voorn foute gay-truukjes jij en Stef met zn 2'en kunnen, Wim. Zeker niet in combinatie met Jeff. Wel zielig voor Thijs though.. en Jurr. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het viel wel mee we hebben m alleen maar een beetje gefockt door over z'n dijbeen te aiien enzo. O ja we hebben m aanbeden en omhelsd... Of naja Stef heeft ons omhelsd en ik deed vrolijk mee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stef kan Jeffrey, Inge en ik in 1 keer omhelsen.. ![]() En dan past Rob er nog makkelijk bij ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wel ontopic; westmalle & eigen wietjes |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maandag maar ff langs de huisarts. Een collega vertelde me vandaag dat die dezelfde symptomen had als ik (hele nare hoest en een wazige pijn in de keel) en die bleek uiteindelijk longontsteking te hebben ![]()
||
Citaat:
AFSCHIETEN!!! ALLEMAAL!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oeh Yeah, vanavond naar de shop
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Statiegelddoosjes <3333 Maar ik breng ze nooit terug want ze zijn veel te handig. Zakjes gaan altijd stuk bij mij. tralalalalalalala whisky en strax RPG. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |