Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 18:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De Zilverrail rijdt in de weg
De trein van mijn vriend rijdt daar achter en nu is ie dus een half uur later thuis. En dan is het eten koud
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 27-10-2005, 18:27
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-10-2005 @ 19:11 :
De Zilverrail rijdt in de weg
De trein van mijn vriend rijdt daar achter en nu is ie dus een half uur later thuis. En dan is het eten koud
Even de oven aangooien, dan blijft het warm

Ik zie hem morgen eindelijk weer.... En dan tijdens een tentamen. Timing
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-10-2005, 18:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qamra schreef op 27-10-2005 @ 19:27 :
Ik zie hem morgen eindelijk weer.... En dan tijdens een tentamen. Timing
Date jij stiekem met een docent?
__________________
<):o)
Oud 27-10-2005, 18:48
soultodeny
soultodeny is offline
Hij vroeg of ik hem wilde leren hoe je een bed op kan maken
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 27-10-2005, 18:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb gister met mijn ex gezoend!

ik vind m nog steeds leuk.. en t ging ook op een hele domme manier uit... en nu "rustig" afwachten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 27-10-2005, 19:45
Verwijderd
Afgelopen zaterdag waren we uit gegaan en ik en mijn zusje waren even naar een andere kroeg gegaan waar ik een oud-collega tegenkwam. Het gekke was dat toen ik het over iemand had (weet niet meer wie), ik elke keer zijn naam zei in plaats van de naam van diegene over wie ik het had. Echt erg


Vandaag was weer super. Ook al was het maar heel kort.
Oud 27-10-2005, 21:32
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-10-2005 @ 20:45 :
Afgelopen zaterdag waren we uit gegaan en ik en mijn zusje waren even naar een andere kroeg gegaan waar ik een oud-collega tegenkwam. Het gekke was dat toen ik het over iemand had (weet niet meer wie), ik elke keer zijn naam zei in plaats van de naam van diegene over wie ik het had. Echt erg


Vandaag was weer super. Ook al was het maar heel kort.
Misschien een stomme vraag, maar heb je het nou met hem?

ot: we hebben weer eens een sms conversatie. Ik meldde hem dat ik zin had om naar de bios te gaan, hij meldde mij dat hij zin in seks heeft
Oud 27-10-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 27-10-2005 @ 22:32 :
Misschien een stomme vraag, maar heb je het nou met hem?
Geen stomme vraag hoor Officieel nog niets (voor zover ik weet ). Maar daar wil ik toch wel duidelijkheid over krijgen. Geen zin in gedoe enzo..
Oud 27-10-2005, 22:18
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-10-2005 @ 23:07 :
Geen stomme vraag hoor Officieel nog niets (voor zover ik weet ). Maar daar wil ik toch wel duidelijkheid over krijgen. Geen zin in gedoe enzo..
Dat ken ik wel ja maar volgens mij gaat dat wel goedkomen tussen jullie
Oud 27-10-2005, 23:12
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Oke, ik ben nu verliefd.
Maar weet ik veel of diegene ook op mij is
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 28-10-2005, 01:04
Verwijderd
Net even ouderwets buiten ergens uitgebreid staan zoenen....
Blijft leuk
Oud 28-10-2005, 05:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 28-10-2005 @ 02:04 :
Net even ouderwets buiten ergens uitgebreid staan zoenen....
Blijft leuk


Ik heb vannacht ook wel een leuke nacht gehad
En nu ga ik richting het ouderlijk huis. Vanavond naar Riverdance met mijn mammie
__________________
<):o)
Oud 28-10-2005, 09:46
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Gister zei hij dat hij mee wou fietsen naar Utrecht, alleen om mij even te zien. Ik vond het heel lief maar wel een beetje gek. Maar goed, hij zei tegen me dat hij me dr nog over zou smsen. Vervolgens hoor ik de hele avond niets meer van hem.
Ik begrijp best als 'ie toch niet helemaal naar Utrecht wil fietsen, en liever met zn vrienden gaat chillen, maar dan sms je dat op zn minst toch even? Toen ik om half 12 nog steeds niets van hem gehoord had, begon ik ook gewoon bezorgd te raken. Krijg ik om 1 uur een smsje of het leuk was vanavond, en 10 minuten later eentje waar sorry in staat, alsof alles zomaar weer goed is. Nou niet dus. Misschien overdrijf ik, maar ik vind dat hij wel wat beter voor me kan zijn na zondag.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 28-10-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 27-10-2005 @ 23:18 :
Dat ken ik wel ja maar volgens mij gaat dat wel goedkomen tussen jullie
Ik hoop t
Oud 28-10-2005, 10:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
had al een tijdje niks mee gehoord van de jongen-van-de-date, dus ik heb gister een neutraal smsje gestuurd: dat t mij goed gaat en hoe t met hem gaat blabla.
nog niks van gehoord, nou dan niet hoor
wel jammer, de date was leuk en dacht dat hij me ook wel leuk vond (waarschijnlijk niet dus)
maargoed
oow en mn ex zag er echt zoo sexie en stoer uit met zn baard-van-3-dagen! en hij was heeel lief
Oud 28-10-2005, 10:53
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
slecht
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 28-10-2005, 14:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-10-2005 @ 19:30 :
Date jij stiekem met een docent?
Haha nee, en wij hebben bejaarden als observatoren

Het is een klas/schoolgenoot.

En ik date niet

Maar ik ben wel weer helemaal blij Hij is zo lief met slaapoogjes
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-10-2005, 15:20
Verwijderd
Ik heb zin om hem te zien, om hem te zoenen en te knuffelen, en samen met hem in slaap te vallen.
Gelukkig komt hij morgen hier naar toe (maar het lijkt nog zo lang te duren ).
Oud 28-10-2005, 17:22
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Ineens vol twijfels
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Oud 28-10-2005, 17:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Wtf? Ik zeg hem dat hij misschien nog wel een leuk meisje tegenkomt tijdens het enquêteren morgen en hij doet ineens heel kortaf...

Excuse me?

ok, misschien niet zo lady-like en ook niets voor een verliefd persoon om zoiets te zeggen, maar och...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-10-2005, 17:40
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 27-10-2005 @ 22:32 :
ot: we hebben weer eens een sms conversatie. Ik meldde hem dat ik zin had om naar de bios te gaan, hij meldde mij dat hij zin in seks heeft
hmm die sms conversatie was wel een beetje uit de hand gelopen, maar ach, het was wel grappig
Oud 28-10-2005, 17:57
Verwijderd
Wat is het heerlijk om naast hem wakker te worden en te knuffelen en zo lief naar elkaar te lachen en dan lekker Trigun kijken en beschuitjes eten (En ja, daar zijn activiteiten tussenuit geknipt ).
Oud 28-10-2005, 18:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Heb hem al een week niet meer gezien omdat het nou vakantie is.
En ik ben steeds aan het wisselen over wat ik nou ga doen. De ene keer ben ik vastbesloten om hem gewoon aan te spreken, en de volgende keer praat ik mezelf er weer vanaf onder het mom "Het wordt toch nooit wat".
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-10-2005, 18:48
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
*zucht weer eens*
Oud 28-10-2005, 19:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik voel me asdklfjadf , want ik heb 3 foto's van hem erbij. *zucht*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-10-2005, 19:42
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Ja ik voel me wel slecht want hij voelt zich niet helemaal goed en daardoor gaat het gewoon allemaal wat minder.
Oud 28-10-2005, 19:57
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik ben een beetje een sukkel, geloof ik.
Oud 28-10-2005, 20:54
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
klote.. daar gaat ze weer voor de zoveelste keer. kan het niet begrijpen dat hij zo snel overspring omdat dat 15!! jarige meisje. Zomaar in eens weer. En dan worden er ook steeds berichtjes online achter gelaten met ik hou van je en mis je.

Bij ons was dat nooit zo maar onze foto staat nog steeds wel op zijn site. Hij wou vanavond afspreken ik was te moe, en toen zag ik de berichtjes. pffffff en morgen heeft een feest in kampen zegt ie wat een gelul hij spreekt gewoon af met ... af met haar!
ik moet hem loslaten.
Oud 28-10-2005, 21:03
M'oek
Avatar van M'oek
M'oek is offline
Van de week liet hij een tijd niets van zich horen, maar hij heeft sorry gezegt en aangezien hij zooow lief is heb ik hem meteen vergeven. Nu gaat het weer helemaal goed alleen moet ik hem wel weer bijna twee weken missen!! Maar dat komt omdat we best ver van elkaar vandaag wonen.

Nu gaat het super goed!
Hij heeft vandaag een tweepersoonsbed gekocht!
Oud 28-10-2005, 21:57
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Mwa, ik snap 'm niet. Waarom stuurt hij tóch die sms-jes dat ie me mist?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-10-2005, 22:32
Heikneuter
Heikneuter is offline
Saai, boring.
Oud 28-10-2005, 22:56
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
morgenavond gaan we de hele dag in bed liggen met rose uit parijs en family guy op de laptop oeh en thais voedsel uit een hip bakje

<33
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 28-10-2005, 23:13
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
'Ik vind jou lief'
'Ik vind jou ook lief'
'Maar ik vind jou liever '

......

'Maar tóch vind ik jou liever.'

gesprekken tussen ons, normaliter zou ik onmiddelijk gaan kotsen, nu vind ik het leuk. OMG, wat erg.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 29-10-2005, 07:53
Verwijderd
Super .
Gisteren hebben we een goed gesprek gehad toen ik bij hem was. Daar was ik echt heel blij mee. Ik heb het gevoel dat ik gewoon alles met hem kan bespreken en dat voelt echt goed.
Ik had het gevoel dat we elkaar begrepen en toen ik weer naar huis ging had ik echt een goed gevoel over die middag (niet dat ik dat normaal niet had, maar dit was anders).
's Avonds ging ik met mijn zusje mee naar handbal en ik kreeg weer de vraag of we nou wat hadden. Tja, wat zeg je dan Toen hij klaar was met trainen zei ik m dat we maar eens moesten bedenken wat we zouden zeggen als antwoord op die vraag. Hij vroeg wie dat had gevraagd en zei daarna 'ja'.. Vanaf gisteren heb ik dus een vriendje. Heb ik een relatie.. Best gek Wennen, maar wel heel leuk.
Ergens ook een beetje eng, maar ik weet na gisteren nog beter hoe hij over dingen denkt en ze ervaart enzo, dus dat moet gewoon goedkomen. Nu alleen nog even dat kleine beetje onzekerheid van me af zetten (ergens ben ik bang dat het gisteren een opwelling was waarin hij het zei, maar dat merken we snel genoeg natuurlijk ).

Zo, nu is iedereen weer op de hoogte
Oud 29-10-2005, 08:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-10-2005 @ 08:53 :
*knip*
Cool
Loontjuh heeft een vriendjuh
Krijgen we nu wel de foto's te zien?

Ik ga vanmiddag weer naar hem toe. Vanavond een groot feest van zijn baas in de sjiekste club van amsterdam Lekker eten en dansen, heb ik echt zin in
__________________
<):o)
Oud 29-10-2005, 08:22
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-10-2005 @ 09:15 :
Cool
Loontjuh heeft een vriendjuh
Krijgen we nu wel de foto's te zien?
Als er een toonbare foto van ons is komt die wel hier terecht Heb nu alleen losse foto's van ons en die ene foto van uitgaan komen hier niet op
Oud 29-10-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-10-2005 @ 23:56 :
morgenavond gaan we de hele dag in bed liggen met rose uit parijs en family guy
family guy <3<3<3
Oud 29-10-2005, 09:09
Verwijderd
Mh, wat kan ik ontzettend stom dromen, zeg. Maar verder is alles goed. Gezellig weer eens thuis met ouders en vrienden, het blijft leuk :] Jammer dat ik dit weekend móet leren.
Oud 29-10-2005, 12:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-10-2005 @ 08:53 :
*update*
Ik zei het toch
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-10-2005, 13:09
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-10-2005 @ 08:53 :
*verhaaltje*
leuk
Oud 29-10-2005, 13:13
Mark van Dommel
Avatar van Mark van Dommel
Mark van Dommel is offline
Mn vriendin is een SCHAT!!!!
alleen die vader......... (na 2 jaar nogsteeds een lul)
__________________
Hmm, Spelletje doen?
Oud 29-10-2005, 13:17
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Citaat:
mcflem schreef op 28-10-2005 @ 20:42 :
Ja ik voel me wel slecht want hij voelt zich niet helemaal goed en daardoor gaat het gewoon allemaal wat minder.
Hij voelt zich geloof ik weer beter vandaag en zodoende hebben we gewoon lekker gekletst over van alles en niks, even geen gedoe.
Dus nu voel ik me vanzelf ook beter, wel jammer dat hij nu niet online is.
Morgen zie ik hem weer, hoop dat hij zich dan ook nog net zo goed voelt, ik vind het zo kut om hem zo down te zien.
Oud 29-10-2005, 13:18
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Oh en Loontjuh, leuk! Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden.
Oud 29-10-2005, 13:22
Yolcu
Yolcu is offline
Ik hou van hem maar vraag me af of hij nog van mij houdt.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 29-10-2005, 13:26
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
It's fine
Oud 29-10-2005, 14:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-10-2005 @ 23:56 :
morgenavond gaan we de hele dag in bed liggen met rose uit parijs en family guy op de laptop oeh en thais voedsel uit een hip bakje

<33
aah relaxed!

Hij is vet sexy! we hebben de hele dag voor hem geshotp, en hij nu rrrrrrr.....

verder gaat alles super.
Oud 29-10-2005, 14:54
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hmm, wat we nu doen is misschien niet al te slim, maar we zien wel wat er van komt. Als ik er over een tijdje spijt van krijg ishet mijn eigen schuld en zo niet dan is dat alleen maar mooi. Ik weet wel dat mn gevoel voor hem zo echt niet weg gaat en dat ga ik ook tegen hem zeggen, dat ie dat wel weet. Maar goed, we zien het wel. Ik ben blij dat we iig nog zo'n leuk contact hebben en gewoon nog alles tegen elkaar kunnen zeggen.

En straks een wedstrijd spelen waarbij een lief vriendinnetje komt kijken en een hele goeie vriend van mij ook die ik nu alweer een paar weken niet heb gezien en gesproken (en hij wil perse zn nieuwe auto laten zien ).
En een andere 'vriend' doet opeens eng aardig tegen me, terwijl ik hem pas nog gigantisch heb af zitten zeiken
Oud 29-10-2005, 14:56
George
Avatar van George
George is offline
Ik ben er eindelijk achtergekomen dat sprookjes toch niet bestaan.
Oud 29-10-2005, 15:51
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ik ben echt raar
ik werd gister helemaal boos achtig op hem omdat hij een meisje even mooi vond als mij (ik geloofde t gewoon niet, vind haar nl mooier), en als hij dan zei: waarom ben je boos? reageerde ik dat ik helemaal niet boos was en werd door die vraag alleen maar bozer..
daarna nog even buiten gepraat en ik voelde me zoo raar, wilde aan de ene kant bij hem zijn, maar toen hij me zoende voelde dat niet echt goed.. heb t maar uitgeled met een 'ik voel me erg onzeker', en dat is deels wel waar, maar er is ook iets anders en ik weet niet wat dat is.. maar hij was super lief en herhaalde om de 5 min dat ik erg leuk en mooi was, terwijl ik zo dom bezig was..
hm ik snap mezelf niet
de volgende keer moet ik gewoon even rustig nadenken en dan pas reageren (ofzo)

ow en die andere jongen is echt een lul, zeg dan niet dat je aan me denkt terwijl je dat duidelijk niet doet, en zeg niet dat je gaat bellen terwijl je dat niet doet
Oud 29-10-2005, 15:53
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
owja en ik weet niet of ik tegen hem zal zeggen dat ik m aan de ene kant leuk vind en aan de andere kant niet..
(het verklaart wel wat), wat vinden jullie?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wordt er gek van
sterfeens
5 31-05-2007 04:56
Liefde & Relatie 'zomaar' iemand zoenen
Verwijderd
239 08-03-2007 21:37
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
WolterB
499 19-12-2005 18:28
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #19
WolterB
499 22-11-2005 17:45
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2)
Verwijderd
498 29-08-2004 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.