![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (En House MD, How I Met Your Mother en My Name Is Earl). Maar over een paar weken kan ik het lekkor veel eerder zien dan jullie allemaal, want dan ben ik in Amerika. Lekker puh enzo. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kijk ook altijd samen met een vriendinnetje naar Lost. En One Tree Hill, dat is altijd onze Lost/OTH dag ![]() Mijn huisgenoten kijken vaak ook nog mee naar Lost. Er gezellig altijd ![]() En maar schreeuwen met z'n allen over alle moeilijke en onmogelijke dingen die gebeuren op t eiland ![]()
||
Citaat:
![]() Verder vond ik aflevering 19 niet erg veel nieuws vertellen.. maarja, het kan niet altijd feest zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
www.lostlinks.net
Staat de trailer voor de volgende ep op. Dacht dat iedereen die meteen wel na de ep keek XD Sorry dude.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vind haar niet interessant, sorry ![]()
||
Citaat:
||
Goeie plotwending, hoewel Ana Lucia van mij had mogen blijven leven. Ik denk niet dat ze Michael hebben gehersenspoeld maar dat ze 'm onder druk zetten met Walt. Blijkbaar willen the others dus een confrontatie en mag Michael dat even organiseren. Lijkt erop dat er weer dingen gaan gebeuren in Lost. Beter gaan ze wel door tot het einde van het seizoen zonder onderbrekingen.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.thelostexperience.com/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ja, hoe vet is de nieuwe hanso site ![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 22:01. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() hehe dit vind ik dan wel weer tof van JJ Abrams: Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Volgens de ABC website is het manuscript enkele dagen voor het vertrek van Oceanic flight 815 aangekomen bij de uitgever, dus dat betekent nog helemaal niets.
Ik denk trouwens dat Libby niet dood is, ten eerste stoppen ze haar niet voor niets een kussen voor haar buik op het moment dat ze neergeschoten wordt (eerste keer dta je haar met zo'n ding zag) en ten tweede is haar verhaal nog niet af (libby in inrichting gebeuren) dus ik denk dat libby t overleeft op een of andere manier... |
![]() |
|
trailer van de actrice was ook nog op de lokatie tijdens het filmen van de season-finale; terwijl die van Michelle Rodriquez al enkele weken weg was.
|
Ben nu wel erg benieuwd naar volgende week..hopelijk komen ze er nog wel achter dat Michael de killer was door middel van die logs ofzo..
spoilertje volgende week:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond die laatste shot van Michael wel tof trouwens. Lekker duister. Ik snap ook niet wat Eko nou nog precies in the button ziet, maargoed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
goede aflevering! t niveau wordt steeds hoger..
klik HIER om de promo voor volgende week te downloaden.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jep.
Ok, dus Dharma is een project van Hanso Foundation... (als je de laatste ep gezien hebt word dat wel duidelijk (s2e21).. Nu werd in amerika na lost een reclame geaired van Hanso Foundation... raar genoeg ![]() je kan hm hier checken: http://ice.endoria.net/hanso.avi (codec vereist of windows player classic ofzo) zeer vreemd.. ook nog 2 hanso brieven.. over een ziekte.. ![]() ![]() ![]() edit: lees op gaatn over het manusscript/boek dat sawyer las op t strand.. http://www.thehansofoundation.org/ het zou er allemaal wel mee te maken hebben.. veel plezier met nadenken ^^ Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 23:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die brieven waar je het over hebt, komen ook van thehansofoundation.org. Die website maakt deel uit van "The Lost Experience", een interactieve Lost game. Zie deze website voor meer clues enzo: http://www.thelostexperience.com/ |
![]() |
||
Citaat:
|
http://www.msnbc.msn.com/id/12776785/site/newsweek
Interessant interview met de maker over de laatste aflevering en hun aanpak van de serie etc. Mooi artikel ![]() Laatst gewijzigd op 15-05-2006 om 08:34. |
![]() |
|
Ik hoop trouwens dat ze het geen eeuwig-durende serie gaan maken; heb liever een seizoen minder dan een hoop uitstel met betrekking tot de verhaallijn.
"Will all the pieces of the puzzle fit, or will "Lost" fall apart under the weight of its own mythology, like "Twin Peaks"? If the producers have their way, you'll get answers in the next three or four years, before the story lines and mysteries spin out of control. "This story is meant to end—people want to see the final chapter," says Cuse." ik hoop het echt ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2006 om 09:04. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind t allemaal erg ingewikkeld worden. Zeker nu ze ook al die domme dingen van the lost experience erbij gaan doen. Hou t gewoon lekker bij de serie zodat íedereen t gewoon kan volgen. 1 of 2 jaar nog, dat zou perfect zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Lost #3 Vinniebar | 412 | 30-06-2010 20:45 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Lost #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2008 15:23 | |
Films, TV & Radio |