Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2005, 16:44
Binatone
Binatone is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 21-11-2005 @ 16:13 :
hoor van iedereen juist super verhalen over skin a matic
Ja ik ook. Heb er zelf 2 piercings laten zetten en was erg tevreden.
Advertentie
Oud 21-11-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 20-11-2005 @ 20:17 :
ja best wel alleen ehm. zo fel en opvallend hoef ik hem niet hoor
haha dat snap ik. maar het viel me gewoon op dat hij zo mooi gezet was (ik zou hem ook niet zo nemen hmmm)
Oud 21-11-2005, 21:29
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-11-2005 @ 17:29 :
OMFG. Je bent nu echt minstens zeshonderdzesenzestig kilometer in mijn achting gestegen
Oud 22-11-2005, 22:16
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
vrijdag ga ik eindelijk mijn tongpiercing laten zetten. ik ben alleen wel een beetje zenuwachtig maja
Oud 23-11-2005, 00:01
K-pax
K-pax is offline
Over 1,5 week laat ik maar eens een wenkbrauwpiercing zetten al tijden over na gedacht. Ik wil um wel zo simpel mogelijk houden, normaal ringetje, klein bolletje, geen versieringen ofzo
Het leukste word denk ik me ouders verrassen
Oud 23-11-2005, 13:14
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 22-11-2005 @ 23:16 :
vrijdag ga ik eindelijk mijn tongpiercing laten zetten. ik ben alleen wel een beetje zenuwachtig maja
Nergens voor nodig, dat verzeker ik je .
Oud 23-11-2005, 13:22
JJ13
JJ13 is offline
als je een tattoeage laat zetten, vindt je t dan belangrijk dat deze een betekenis heeft, of doe je het omdat je het mooi vindt?
Oud 23-11-2005, 14:02
drezzz
drezzz is offline
gewoon omdat ik het vet vind, al mijn tattoos betekenen niks (op 1 na, en die betekenis is nogal stom op een grappige manier). Ik ga gewoon voor vette shizzle op m'n huid.
Oud 23-11-2005, 15:18
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 23-11-2005 @ 14:14 :
Nergens voor nodig, dat verzeker ik je .
Dat zeggen er meer ja... Ik was ook niet zenuwachtig nu pas nu ik de afspraak heb gemaakt
Oud 23-11-2005, 16:28
Love_Fulfilled
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 23-11-2005 @ 16:18 :
Dat zeggen er meer ja... Ik was ook niet zenuwachtig nu pas nu ik de afspraak heb gemaakt
Ik was ook heel erg zenuwachtig, maar achteraf denk je echt bij jezelf dat die zenuwen voor niks waren .
Oud 23-11-2005, 19:13
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 23-11-2005 @ 14:22 :
als je een tattoeage laat zetten, vindt je t dan belangrijk dat deze een betekenis heeft, of doe je het omdat je het mooi vindt?
net als drezz zei: gewoon dingen waar ik echt verliefd op ben, die komen erop, soms wel dingen die me extra aaanspreken omdat ze wel iets met mij te maken hebben ofzo, maar als ik voor alles wat ik zet een betekenis moet verzinnen ....

vandaag tragusje laten zetten door leerling bij ons in de shop
en ze heeft het goed gedaan
Oud 23-11-2005, 20:28
Verwijderd
hoi! ik ben vanadaag bij skin-a-matic gaan informeren voor een surface en daar werdt mij op lieflijke toon meegedeeld dat ''ze zulke onzindingen niet zetten''

nu weet ik weer waarom ik er in eerste instantie niet heen wilde

maar goed, nu heb ik dus nog geen goede piercingstudio gevonden waar ze wel een surface willen zetten.

Kent iemand nog een goede studio omgeving nijmegen waar ze dat wel zetten?
Oud 23-11-2005, 21:34
MissTake
MissTake is offline
er zijn ook genoeg shops die geen surface piercings zetten gewoon omdat ze niet weten hoe ze het beste te werk kunnen gaan en ze de materialen ervoor niet in huis hebben en dan maar simpel iets erin zetten wat er totaal niet geschikt voor is.
Oud 23-11-2005, 22:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb nu dus sinds vrijdag n tongpiercing en dat gaat redelijk (nog steeds dik, nog steeds 'pijnlijk') maar nu bloedt ie ook
mn mondwater (wat ik gekregen had, kruidvat eigen merk) was op en ik ging nieuwe halen, maar ze hadden geen eigen merk dus heb ik listerine (de blauwe) gekocht. kan dat er mee te maken hebben? of is het niet erg dat ie bloedt, of..?

edit: die listerine brandde wel echt als de ziekte
Oud 23-11-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 23-11-2005 @ 23:41 :
ik heb nu dus sinds vrijdag n tongpiercing en dat gaat redelijk (nog steeds dik, nog steeds 'pijnlijk') maar nu bloedt ie ook
mn mondwater (wat ik gekregen had, kruidvat eigen merk) was op en ik ging nieuwe halen, maar ze hadden geen eigen merk dus heb ik listerine (de blauwe) gekocht. kan dat er mee te maken hebben? of is het niet erg dat ie bloedt, of..?

Verdunnen met gekookt en afgekoeld water.
Oud 23-11-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:

Ik heb de mijne laten zetten bij een vrij goede piercer, en ik kreeg gele listerine mee, die ik idd moest verdunnen met gekookt en afgekoeld water, in de verhouding van 1/2.

Geel was dan dacht ik beter dan blauw, omdat het sterker is.

Moet jij ook acht keer per dag spoelen?
Oud 23-11-2005, 22:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oh verdunnen
dat heb ik niet gedaan stond neit op de verpakking

ik moet spoelen nadat ik gegeten heb, steeds. ik proef bloed GATVER
Oud 23-11-2005, 23:03
Verwijderd
Verdunnen is wel gaaf, het spul brandt als de tyfus Als je 't gewoon gebruikt voor na 't tandenpoetsen ofzo dan hoeft het ook niet, maar als je best wel een gapend gat in je tong hebt dan scheelt het verdunnen echt enorm wat 't branden betreft. En het werkt er niet minder ontsmettend op, aangezien je het vaker dan eens per dag moet doen.

Dat bloeden had ik geloof ik ook de eerste twee/drie dagen, echt maar een heel klein beetje, maar je proeft het wel. Wat dan helpt is - Listerine er overheen. Spoelen dus. Voel en proef je daarna gegarandeerd een kwartier he-le-maal niks
Oud 23-11-2005, 23:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
haha oke dan ik schrok ervan een beetje want het bloedde eerst helemaal niet, tot ik die kkbrandende listerine gebruikte AAAAH pijn! 2delen water op 1deel listerine dus?
Oud 23-11-2005, 23:16
Verwijderd
Ehh, ik schreef die verhouding verkeerd op, geloof ik.

Gewoon 50/50, dus de helft Listerine en de helft water. Hoeft verder niet precies ofzo, ik geloof dat ik op 'n gegeven moment niet eens de moeite nam om het water te koken - maar de eerste paar dagen zou ik dat wel doen.

Maar maak je er niet te veel zorgen over. Het is en blijft een piercing, dus in principe is en blijft het iets onnatuurlijks. Het is vrij normaal dat iig de eerste paar dagen je lichaam probeert te protesteren. En het is ook vrij normaal dat 't na een poosje ziet dat protest niet werkt, en zich daarom aanpast.

Waarschijnlijk heb je na een week al nergens last van.
Oud 23-11-2005, 23:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
k dank
Oud 23-11-2005, 23:20
Verwijderd
np
Oud 23-11-2005, 23:33
Verwijderd
Ik had de eerste week pus ipv bloed .
Gelukkig allemaal goedgekomen.
Oud 23-11-2005, 23:40
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-11-2005 @ 00:17 :
k dank
gewoon de half half idd, maar de kleur doet er niet toe en het merk ook niet, als je maar de anti-bacterieel hebt, en niet de anti tandplak ofzo
dit is per merk een verschillende kleur dus dat zegt niks
Oud 24-11-2005, 00:41
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 23-11-2005 @ 23:52 :
oh verdunnen
dat heb ik niet gedaan stond neit op de verpakking

ik moet spoelen nadat ik gegeten heb, steeds. ik proef bloed GATVER

Okee dank je *zenuwachtig is*

Ik ga denk ik mijn afspraak maar verzetten naar vandaag omdat ik gwoon superzenuwachtig ben
Oud 24-11-2005, 06:35
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 23-11-2005 @ 22:34 :
er zijn ook genoeg shops die geen surface piercings zetten gewoon omdat ze niet weten hoe ze het beste te werk kunnen gaan en ze de materialen ervoor niet in huis hebben en dan maar simpel iets erin zetten wat er totaal niet geschikt voor is.
Dat is idd een groot feit....
Oud 24-11-2005, 10:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Blauw is toch kut omdat er mint e.d. inzitten? Mij is altijd met klem verteld dat ik gele moest hebben.
Oud 24-11-2005, 11:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 24-11-2005 @ 01:41 :
Okee dank je *zenuwachtig is*

Ik ga denk ik mijn afspraak maar verzetten naar vandaag omdat ik gwoon superzenuwachtig ben
haha sorry, nee je moet t gewoon doen joh! t valt echt mee (oke het is niet lekker) maar als je het wilt moet je niet bang zijn voor de pijn; die is maar voor even. en als ie dr in zit voel je m ook nog wel even, maar gewoon blijven denken aan wanneer t weer normaal wordt
Oud 24-11-2005, 13:06
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
MissTake schreef op 24-11-2005 @ 00:40 :
gewoon de half half idd, maar de kleur doet er niet toe en het merk ook niet, als je maar de anti-bacterieel hebt, en niet de anti tandplak ofzo
dit is per merk een verschillende kleur dus dat zegt niks
ben je daar wel zeker van? ik dacht ook dat er in de kleuren verschil was....
Oud 24-11-2005, 14:06
Love_Fulfilled
Citaat:

Je moet ook niet spoelen met dat soort shit. Je moet spoelen met gekookt water met zout.
Oud 24-11-2005, 14:11
Verwijderd
nooit spoelen met mondwater.. als t echt shitty is kan je nog beter even een wattenstaafje met unicura handzeep gebruiken, is wel een vieze smaak, maar zorgt dat je tong niet vies meer is
Oud 24-11-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 24-11-2005 @ 11:47 :
Blauw is toch kut omdat er mint e.d. inzitten? Mij is altijd met klem verteld dat ik gele moest hebben.
Ja, mij dus ook. Geel.

En in dit geval doet kleur er wel degelijk toe, aangezien we het hebben over Listerine, en die is er in drie kleuren. Kun je wel lastig gaan doen en de scheikundige samenstelling van de juiste opgeven, maar 't is wel zo makkelijk om te zeggen dat je de gele troep van het merk moet hebben. Als je mondwater hebt van een ander merk die hetzelfde werk doet, en dat water heeft toevallig een andere kleur, dan maakt het natuurlijk idd niks uit.

Spoelen met water en zout is dus iets wat je níet moet doen. Als je wil weten waarom moet je even een mes pakken, ergens een flinke snee maken en er dan zout in flikkeren. Niet alles wat brandt als de tyfus ontsmet ook, weet je.

Niet spoelen met mondwater - mja, mij werd dus verteld dat je juist alléén maar met mondwater moest spoelen. Dat spul is bedoeld om bacterieën weg te krijgen uit je mond. Het lijkt me niet dat er zeep is die speciaal daar voor bedoeld is. Zeep voor inwendig gebruik :/ Hmja.
Oud 24-11-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
*pixie* schreef op 24-11-2005 @ 15:11 :
nooit spoelen met mondwater.. als t echt shitty is kan je nog beter even een wattenstaafje met unicura handzeep gebruiken, is wel een vieze smaak, maar zorgt dat je tong niet vies meer is
mondwater zonder alochol kan wel
Oud 24-11-2005, 20:33
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 24-11-2005 @ 14:06 :
ben je daar wel zeker van? ik dacht ook dat er in de kleuren verschil was....
bij listerine zelf is de anti baterieel blauw maar die van kruidvat bv groen, naja niet elke functie komt overeen.

Spoelen met aangelengd mondwater kan heel goed, het afgekookte water met zout oplossing kan OOK.
Oud 24-11-2005, 21:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
zit wel alcohol in dat mondwater trouwens (vandaar dat het zo brandde wslijk)
Oud 24-11-2005, 21:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
godver, weer een bloedbad! brr vies! ik voel t er gewoon uitlopen (haha, leuk voor de mensen die van plan waren een tongpiercing te laten zetten en nu niet meer durven sorryy)
Oud 24-11-2005, 22:13
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 24-11-2005 @ 22:52 :
godver, weer een bloedbad! brr vies! ik voel t er gewoon uitlopen (haha, leuk voor de mensen die van plan waren een tongpiercing te laten zetten en nu niet meer durven sorryy)
ik durf nog steeds.... morgen om half2
Oud 24-11-2005, 23:47
Lorelei
Lorelei is offline
Ik weet niet echt of het hier moet maar ik probeer het maar omdat jullie het waarschijnlijk het beste weten.

Het gaat, heel braaf, over gaatjes in m'n oren. Ik heb in elke oor 2 gaatjes. Ik heb de laatste tijd in 2 van die gaatjes zelden oorbellen gedragen. Ik was vandaag (gisteren) jarig en heb oorbellen gekregen van m'n zusje. Ik heb ze in gedaan in de gaatjes die ik dus een lange tijd niet gebruikt heb en een van die gaatjes is een beetje gaan ontsteken daardoor of zo. Het zijn zilveren oorbelletjes en ik weet niet zeker of ik daar tegen kan. Nou vraag ik me af: kan het zijn dat het is gaan zweren omdat het zolang niet gebruikt is? En zo ja, wat moet daar dan mee? Gewoon rustig aan wel weer oorbellen in doen? En als het niet om die reden is gaan ontsteken, is er een een andere optie dan dat ik een allergische reactie geef.. en zo ja, is daar iets aan te doen op de een of andere manier? Iets wat erover heen gespoten kan worden of zo? Nee zeker..? (m'n zusje heeft ze speciaal voor me gekocht omdat ze ze zo ontzettend mooi vond en ik vind het zo zielig als nou blijkt dat ik ze nooit in kan)
Oud 25-11-2005, 06:01
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
volgens mij komt dat doordat je een tijdje geen oorbellen gedragen hebt, ik heb dat ook vaak, hele ontstoken oren dan. Waarschijnlijk omdat de oorbellen niet goed ontsmet waren. Ik doe dan m'n zweerknopjes weer even een weekje in (goed schoonhouden!) en let erop dat wanneer je oorbellen verwisselt, je ze eerst goed schoonmaakt.
Oud 25-11-2005, 09:24
innogen
innogen is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-11-2005 @ 07:01 :
volgens mij komt dat doordat je een tijdje geen oorbellen gedragen hebt, ik heb dat ook vaak, hele ontstoken oren dan. Waarschijnlijk omdat de oorbellen niet goed ontsmet waren. Ik doe dan m'n zweerknopjes weer even een weekje in (goed schoonhouden!) en let erop dat wanneer je oorbellen verwisselt, je ze eerst goed schoonmaakt.
Ja inderdaad, ik heb daar soms ook last van. Gewoon je zweerknopjes weer indoen en veel sterilon oid erop doen dan gaat het vanzelf weg.
Oud 25-11-2005, 15:15
Gadje
Gadje is offline
waar vind ik losse ringetjes voor een tunnel?
Ik ben er nu alweer 2 kwijt
edit: en een piercingshop in utrecht, die heb ik nog nooit gezien
Oud 25-11-2005, 15:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
pierc shops in utrecht: de v&d natuurlijk (...), skinart zit aan de amsterdamsestraatweg, piercit bij de stadssschouwburg rechtdoor (naam vd straat even kwijt) en magic piercing zit in de straat links naast de voorstraat, al geloof ik dat die even gesloten is. piercit vind ik oke, (je hoort er slechte verhalen over maar van mn labret heb ik nooit last gehad, je moet alleen wel tegen de ordi grappen van de piercer kunnen) en magic piercing is gewoon goed
Oud 25-11-2005, 15:25
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-11-2005 @ 16:24 :
pierc shops in utrecht: de v&d natuurlijk (...), skinart zit aan de amsterdamsestraatweg, piercit bij de stadssschouwburg rechtdoor (naam vd straat even kwijt) en magic piercing zit in de straat links naast de voorstraat, al geloof ik dat die even gesloten is. piercit vind ik oke, (je hoort er slechte verhalen over maar van mn labret heb ik nooit last gehad, je moet alleen wel tegen de ordi grappen van de piercer kunnen) en magic piercing is gewoon goed
dankje wel
Ik zal wel gewoon blind zijn geweest.
Oud 25-11-2005, 15:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
nah ze zitten niet echt in t centrum, en magic zit in een klein straatje.. niet zo gek dus dat je ze niet gezien had
Oud 25-11-2005, 15:30
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 25-11-2005 @ 16:26 :
nah ze zitten niet echt in t centrum, en magic zit in een klein straatje.. niet zo gek dus dat je ze niet gezien had
Dat zal t wel zijn, en dat van de v&d was ik gewoon vergeten.
Oud 25-11-2005, 16:50
Love_Fulfilled
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 24-11-2005 @ 23:13 :
ik durf nog steeds.... morgen om half2
Don't worry, ik heb geen bloed gezien .
Oud 25-11-2005, 22:52
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
ik heb em, op zich zeer deed het niet, hij is nu alleen echt superdik, ik kon gelukkig wel gewoon eten vanaaf, eerst was er twijfel of het lukte want ik schijn dus een hele kleine tong te hebben Maar gelukkig is goed gekomen waar het me alleen zeer doet is dat weefsel tegen de tong waar het onderste knopje tegen aan komt is dit normaal??

Btw ik mag absoluut niet met listirine spoelen!!! maar met water en zout
Oud 26-11-2005, 12:26
Stevill
Stevill is offline
Eindelijk zit ie dr op.\M/
Oud 26-11-2005, 14:58
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
Gadje schreef op 25-11-2005 @ 16:15 :
waar vind ik losse ringetjes voor een tunnel?
Ik ben er nu alweer 2 kwijt
edit: en een piercingshop in utrecht, die heb ik nog nooit gezien
ik haal die ringetjes meestal bij de praxis of een andere bouwmarkt
Oud 26-11-2005, 16:07
Love_Fulfilled
Mijn zilvere tongpiercing-balletjes verkleuren natuurlijk in mijn mond, maar nu vroeg ik mij af hoe ik ze weer echt zilver kan krijgen?

Regels voor berichten