Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook zwerven hier maar weinig anime otaku's rond. Het idee vind ik wel leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Iemand die veel series kent (+ manga) en Japans kent? Dan ben ik er ook een ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Wij zitten zo rond chapter 175. Citaat:
![]() Voor mij: Sinds halverwege 2002, ofzo. DBZ vond ik wel geinig, maar 't begon pas echt toen ik Kenshin begon te kijken op aanraden van een Amerikaanse vriendin. Vanaf daar ben ik alleen maar dieper gezonken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Schuldgevoel? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ik het tempo dubbel, geen idee, maar als de studiedruk enigszins in de buurt komt van de studiedruk bij rechten dan moet dat makkelijk te doen zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Copycat: Je moet natuurlijk geen betaalsites geven. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben al een tijdje, int begin redelijk actief, nu een beetje passief, bezig met Japans leren. Ik wil et ook wel studeren (naast Chinees), maar ik denk nie dak daar genoeg tijd en geld voor heb... Ik denk dak et alleen in mn vrije tijd ga doen... でも、僕はわかることがよくできますよ。 Alleen de laatste tijd kijk ik nie zovaak eps per dag meer, omdak geen hele series meer heb, maar de nu lopende. Ik kijk sinds DBZ of Pokémon voor et eerst in NL kwam, maar toen realiseerde ik et me ook dat et anime was. Ik heb waarschijnlijk vroeger wel een paar keer Shinchan gezien, en ik weet zeker Samurai Pizza Cats. En ik verdiepte me erin sinds ik Love Hina heb gezien, ik denk ongeveer 4 jaar geleden... Ik heb ook geen DVD brander, maar ik raak snel verveeld, dus bewaar ik alleen de dingen met een hele hoge rewatch waarde, of waarvan ik nog geen manga heb... Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 17:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Goede kanji dictionaries zijn wel duur, ik ga geen 80 euro neertellen voor Hadamitzky/Spahn's Kanji Dictionary (een pil van ruim dertienhonderd pagina's). Maar misschien vind je dit allemaal al wel duur, ik weet niet wat je onder duur verstaat. In elk geval liggen de prijzen een stuk onder het niveau van de Nijmeegse faculteiten. |
![]() |
|
|