Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 10:41
WolterB
WolterB is offline
Verslagen af en ingeleverd, volgende week een kamp met school.
Oud 11-11-2005, 10:54
coopergirl
coopergirl is offline
Maandag beginnen.. ik zie er wel tegenop Waar ga ik nu niet over malen
Oud 11-11-2005, 11:32
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Soms zijn er van die dingen die ik gewoon echt ik kan bevatten, ik kan het proberen, maar dat wil ik niet eens meer. Waarom kan ik nou niet voor een keertje maar de tijd terug draaien, zodat ik het uit kan leggen.. Bah.
Oud 11-11-2005, 11:49
Skilly
Skilly is offline
Ik mis die persoon waah ik wordt zo gek. Terwijl ik het moet vergeten.

Stomme 120 min pauze. Het is lekker boeiend.
Ik zit hier al heel lang in het OLC met een vriendin. Rest zit daar in de pauze wil wel gaan. Maar ik mag hun niet.

Dus tsja dan lekker ff met vriendin hier blijven tot 1 uur.

Het is koud hier brrr
Oud 11-11-2005, 12:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren met mijn moeder naar Chabot, Giphart en Bril geweest en was heel leuk. Ik was echt toe aan iets leuks doen

En daarvoor eindelijk de dvd van Seal met mijn vader geluisterd, heb nu de cd opstaan. Die man kan zo goed zingen... En ik houd daar zo ontzettend van, samen met mijn vader op de bank en gewoon een beetje kijken en luisteren... Opgaan in de muziek. Heerlijk

Mijn humeur slaat soms echt te snel om
Oud 11-11-2005, 12:23
Gothic
Gothic is offline
ik geloof dat het langzaam een beetje begint te dagen... misschien maak ik dan toch nog een kansje op het tentamen... zal er iig alles aan doen.
Oud 11-11-2005, 12:43
Lilium
Lilium is offline
Het is zo leuk om hele foute dingen te doen.
Fijn dat ik nog wat studiegenoten leer kennen. Ik hoop echt dat we een keer wat kletsen in de pauze, met elkaar oplopen naar huis of samen huiswerk maken.
Oud 11-11-2005, 13:53
Verwijderd
Lief, ik heb een brief van S. gekregen. Gewoon leuk en lief. Fijn.
Oud 11-11-2005, 14:10
WolterB
WolterB is offline
hmz, dan blijft zoiets een hele middag door je hoofd spoken, ondanks dat het ver van je vandaan gebeurt.

Stel dat.. wat?

Gelukkig zometeen eventjes wat anders doen
Oud 11-11-2005, 14:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al anderhalf college geleerd vandaag, ben best trots op mezelf

Leren gaat goed, goed cijfer teruggehad, leuk mailtje van mijn tutor. Straks Michel op halen en in het weekend nog wel leren maar niet meer belachelijk veel. Ik ben trots op mezelf en misschien komt het allemaal toch nog wel eens goed
Oud 11-11-2005, 14:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een tentamen... Ik ga toch niet verwachten dat ze gaan vragen welke hypothesen die-en-die persoon allemaal opgesteld heeft en bij welke de kans het grootste is dat die klopt (want eigenlijk kloppen ze allemaal niet, is in het boek en het college gezegd)... Voor die vraag heb ik dus 0 punten... Gewoon echt compleet niks. En de andere 7 zal ik ook echt niet perfect hebben gemaakt. Bah. Ik heb geen tijd/zin voor/in een her. Maar dat zien we over een maand wel weer, als de uitslag komt.

Verder heb ik net kaartjes besteld voor Cirque du Soleil! Duurt nog wel heel lang voor ik erheen mag (9 maanden), maar ik heb er zin in. En stiekem ben ik trots op mezelf dat ik die reserveringslijn heb gebeld... Want ik durfde niet...
Oud 11-11-2005, 15:10
JaJ
JaJ is offline
bah, heb ik me supergoed voorbereid, hoef ik toch maar geen verslag te maken. zucht, het zit niet mee.

"verassend dat ik met jou, zo jong, toch een volwaardig gesprek kan voeren, dat mag ik echt in je"
Tja, het is een fijn compliment, maar je bent zelf pas twintig hoor, oude man
maar het betekend evenzogoed wel dat ik eindelijk een nieuwe prater heb gevonden. die zijn zeldzaam, dus ik ben blij denk ik.

en toch voel ik me tegelijkertijd zo moedeloos. get a grip, wat heb ik nou opeens verloren?
Oud 11-11-2005, 15:31
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft alle mensen die een tentame hebben verkloot een super grote knuf*

*geeft alle mensen die een knuffel nodig hebben een lading knuffies*

*geeft iedereen die een knuffel wil ook een knuffel*

en nu moet ik leren.. nog steeds ja... heb al 3 pagina's gelezen
ik ga serieus mijn eerste twee tentames zo gruwelijk verkloten zoals nog niemand dat gelukt is!!!
en ik haat mezelf dr om maar ik kan niet leren
ik kan me niet concentreren, heb de energie niet ik huil dagen aan elkaar en als ik ff rustig ben dan zit er zo veel in mijn hoofd dat er niet uit lijkt te kunnen....

ik was gister zo in panier ik heb weer domme dingen gedaan een stom *heeel stom stom stom) smsje gestuurd naar S en haar een flinke zet van me af gegeven (weer een vriendin minder) en en en

kut

ff een toevoeging..
heb over 1.5 week een afspraak bij de decaan van school
*zucht*
ik weet dat ik vertrouwen in mezelf moet en mag hebben maar ik ben het zoek.. waarschijnlijk in de trein laten liggen dnek..
ik ga die 3 jaar HBO nooit halen.. let's face it.. ik ben geen hbo'er ik ben gewoon een boven gemiddeld mbo'er maar hbo is te hoog
*zucht* heeft S toch gelijk? maak ik mezelf ongelukkig?
ik wil me bewijzen en ik wil niet werken als verpleegkundige want volgens mij bak ik daar ook niets van...

aargh (here we go again)

Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 16:01.
Oud 11-11-2005, 16:21
rare kwast
rare kwast is offline
Rain keeps crawling down the glass
The good times never seem to last
Oud 11-11-2005, 16:23
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik weet niet hoe ik me voel

Gisteren een e-card naar iemand gesturd die ik leuk vond. Ik stuurde de kaart, omdat ik hoorde dat ze ziek was. De kaart was opgehaald, maar ik heb geen reactie. Ik denk niet echt dat dat een goed teken is.

Nu dan wel weekend. Ik moet gewoon eens iets doen met anderen, maar t komt er nooit van. Echt veel vrienden heb ik niet en van thuis uit wordt ook niet echt veel ondernomen.

....En om nou alleen naar de bios te gaan?

Ach ja, een relatie zal er toch wel niet van komen, dus dat probeer ik van me af te zetten. Das iig makkelijker gezegd als gedaan als die persoon echt precies is wat je zoekt. T enige wat een relatie nog leuker zou kunnen maken is als ze niet tegen kietelen zou kunnen. Ja, raar hè, maar ik vind t gewoon leuk om af en toe een beetje te kunnen stoeien.

Het enige leuke wat ik me in kan beelden is dat ik misschien vanavond bij mijn tante kan logeren. Ik heb het nog niet gevraagd, maar dat zal ik zeker doen.

Tenminste nog iets anders als alleen maar gezeur en verveling in t weekend. En dan morgen nog naar een club van mensen die autisme hebben, das meestal wel gezellig, maar t enigste wat daar wordt gedaan is spelletjes spelen in een café, of hoe je dat ook wil noemen.

En zo gaat dat bijna elk weekend.....

Vrijdag tv kijken, savonds naar bed, weer op tijd op(ben geen langslaper), kamer opruimen, computeren, eten, vervelen, eten, tv kijken, naar bed, weer op tijd op, als t weer ff meezit mountainbiken, eten, vervelen, eten, tv kijken en naar bed.

En dat alemaal volgens een strak schema .
Ik heb al aangegeven dat ik dat iets minder strak wil, en daar ontstaan dan nog net geen ruzies over. Mijn ouders redeneren dat we dan net zo goed alles maar weg kunnen doen.

Ik heb dus echt een hekel aan strakke schema's, maar dat hebben ze blijkbaar niet door hier.

Bij mijn vader daarentegen hebben we ook schema's maar daar wrodt dus neits mee gedaan. Heb ik ok al regelmatig wat over gezegd, en ook daar ontstaat er dan weer stress over.

Namelijk omdat mijn broertje en ik langer als anderhalf uur per man aan de playstation zitten. Dat ik al heel vaak over heb gezegd dat die tijden strakker moeten, daar denken ze dan natuurlijk niet aan he. Dan wordt geredeneerd dat ík maar als enigste me aan mijn tijd moet houden.

Ik denk dat ik gewoon eens een schema opstel, zoals ik het zou willen en eens kijken wat ik dan te horen krijg. Waarschijnlijk dat ik niet moet zeuren ofzo.

Mijn ouders zijn dus gescheiden, en hebben de nodige jaren terug afgespoken om geen stress meer te maken. Als ik voor elke keer dat ze wel stress hebben gemaakt een euro zou krijgen had ik nu denk ik toch wel minstens duizend euro gehad. En die stress tussen mijn vader en moeder is alleen maar toegenomen sinds mijn moeder hertrouwd is.

Mijn stiefvader laat namelijk meer van zich horen als hij t ergens niet mee eens is. Mijn moeder durft dat op de een of andere manier niet, (ik denk dat zij ook iets van autisme of adhd heeft).

Ik krijg dus van mijn vaders kant weer steeds te horen dat zij het dom vinden hoe mijn moeder en stiefvader over veel dingen denken. Zo wordt jhet dan niet letterlijk gezegd, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer. Elke keer als ik daardoor in de stress schiet, wordt er wel gezegd dat "dat niet meer zal gebeuren", maar daar geloof ik al niet meer in.

Bijna elk weekend als ik bij mijn vader kom heb ik wel stress met mijn stiefmoeder (en soms ook met mijn vader). Ze vind(t)(en) namelijk dat ik een veel te grote mond heb. Ze zijn gewoon niet gewend dat ik weerwoord heb, en daardoor ontstaat steeds stress. Dat is alleen maar toegenomen sinds mijn moeder en stiefvader een eigen kind hebben(Bij mijn vader en stiefmoeder is het al twee keer mis gegaan).

Ik heb dan zelf ook nog autisme, type asperger, en ik heb niet echt het idee dat ze dat daar willen accepteren. Ze maken dan dus wel een schema, maar het hangt daar alleen maar zodat ze kunnen zeggen dat we daar een schema hebben, omdat ik enige regelmaat wel belangrijk vind. Verder vind ik niet dat ze me begrijpen.

Ze behandelen me alsof ik nog precies zoals op de brugklas ben. Daar was ik nog enigszins agressief en durfde ik neit te zeggen als ik het ergens niet mee eens was. Ik kom nu namelijk veel meer voor mezelf op en ik ben ook helemaal niet agressief meer.

Ik heb nu veel meer inzicht in dingen en ik kan zelf ook wel (gedeeltelijk) inschatten wat goed of fout is, maar dat zien mijn vader en stiefmoeder niet in.

Ze snappen ook niet dat ik plotselinge veranderingen niet hebben kan. Toen ik laatst namelijk terugkwam van een mountainbiketoertocht trok ik, zoals gewoonlijk, weer mijn pyjama aan na het douchen. Het enige wat toen aan mij werd gevraagd was waarom ik mijn pyjama aanhad en niet mijn gewone kleren. Ik zei toen gewoon waarom en toen werd er niets meer gezegd.

Toen mijn vader me dan vroeg of ik alles had opgeruimd na het douchen, viel me in dat ik nog iets moest opruimen. Toen zei hij:"Doe ook direct ff je kleren aan" en dat deed ik toen ook, want toen werd het me gevraagd. Neit dat dat nodig was geweest, want ik had dat sowieso gedaan als ik klaar was met een samenvatting nederlands maken.

Omdat ik toen wel mijn kleren aantrok ging zij helemaal over de rooie en is weggelopen. Ze kwam dezelfde avond wel terug, maar toch. Ik wilde ook weg, maar dat mocht weer niet van mijn vader. Daar ben ik achteraf kwaad over, omdat ze zeggen dat ik oud genoeg ben om ook eigen beslissingen te nemen (vindt mijn vader niet dus!!).

Toen dan toch maar uitgelegd dat ik gewoon ff een blokje om wilde en toen ben ik naar mijn moeder gegaan. Daar heb ik dan die meid opgebeld, na heel lang twijfelen, en daar heb ik op msn ff goed mee kunnen praten, ook al had ik dat nóg liever onder vier ogen gedaan.
Gelukkig vond ze dat niet erg, en ook niet als ik dat een volgende keer zou doen, maar ik vind dat toch nog steeds raar om te vragen. Ik was voor het gesprek echt helemaal van slag af en ik had een nogal vet schuldgevoel. Dat had ze er binnen anderhalf uur wel uitgepraat, vind ik best knap, want anderen hadden helemaal niets uit mij gekregen en na het gesprek was ik dan wel weer een beetje opgeknapt.

Ik had daarvoor ook al met iemand daarover gepraat, maar dat hielp helemaal niets. Ze toonde wel medeleven, maar het hielp op de een of andere manier niets.

En het erge aan het feit dat die relatie niets gaat worden is dat zij de enige is waarmee ik echt kan praten over dingen die me echt dwars zitten, zoals de bovenstaande situatie. Er is verder bijna niemand (die ik ken), die zo makkelijk met me praat. Als ze met me aan de praat raakt ontspan ik gewoon helemaal.

Toen we laatst met een paar man film gingen kijken moest ik in de snackbar de bestelling doen. Ik stond daarna om de een of andere reden (t waren de kriebels, maar die had ik de tijd daarvoor en daarna best wel goed onder controle; ik weet neit waarom ze toen ineens zo erg waren) die ik niet weet letterlijk met spanning over mijn hele lichaam.

Toen de bestelling klaar was raakte ik met haar aan de praat en ik merkte gewoon dat ik echt helemaal ontspannen was, en dan bedoel ik ook echt helemaal ontspannen. Dat vind ik gewoon freaky, want er is niemand waarbij ik dat heb. Bij iedereen ben ik toch nog enigszins gespannen, ook al wordt er alleen maar humor gemaakt en ben ik niet op diegene verliefd.

Dat is gewoon iets wat ik niet begrijp, maar ik vind t wel fijn.
Ik vind t alleen raar om haar te bellen, of te sms-en, of wat dan ook en haar dan te vragen of ik met haar kan praten als ik ergens mee zit. Gewoon omdat ik geen relatie met haar heb.

Misschien zouden jullie dat niet raar vinden, maar ik dus wel.

Sorry dat het zo'n lang zeikbericht is geworden, maar ik ben iig blij dat me dat van het hart af is
Oud 11-11-2005, 16:39
Verwijderd
Ik heb gewoon tranen in mijn ogen van blijdschap!
Ik moet gewoon bijna huilen...
Het doet me gewoon zoveel goed om te weten dat iemand echt van je houdt...
Dat 1 zo'n smsje je zo blij kan maken zeg...

*verliefd*
Oud 11-11-2005, 17:15
Verwijderd
Ja, goeiemiddag klotehumeur. Heel Amsterdam doorgelopen, maar nee hoor, niets gevonden. Ben al 8 weken op dieet, ik ben slechts 3,5 kilo lichter, terwijl iedereen om me heen bij bosjes afvalt, en ik pas verdomme nog steeds nergens in. stomme kutkleren, stom kutdieet, stomme kut alles. en iedereen is boos hier en iedereen heeft honger, en ik ben spuugchagrijnig, en ik moet nog sporten ook zometeen. En dan kan je op msn wel een gesprek beginnen, maak het dan ook af, klootzak. Ophoeren allemaal.

Sorry.
Oud 11-11-2005, 17:32
Gothic
Gothic is offline
tentamen gehaald!!!!!! 7,8 ... heel mild nageken kennelijk
Oud 11-11-2005, 17:37
coopergirl
coopergirl is offline
@ Skoolboy: ik heb niet je hele post gelezen... Maar ik wil je wel even een soort van sterkte wensen..

@ Gothic: w00000t, is dat het tentamen over het cor e.d.?
Oud 11-11-2005, 17:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 11-11-2005 @ 18:37 :
@ Skoolboy: ik heb niet je hele post gelezen... Maar ik wil je wel even een soort van sterkte wensen..

@ Gothic: w00000t, is dat het tentamen over het cor e.d.?
nee was het maar zo'n feest ... vorige tentamen, de simpele inleiding/introductie
Oud 11-11-2005, 18:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-11-2005 @ 18:51 :
nee was het maar zo'n feest ... vorige tentamen, de simpele inleiding/introductie
Okay, maar dessalniettemin gefelie
Oud 11-11-2005, 18:15
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-11-2005 @ 18:51 :
En toch had ik hem toen niet gehaald Het is wel zo dat het zo'n beetje het makkelijkste tentamen van het jaar, maar mooi begin joh
Ik heb hetzelfde tentamen gehad, heb hem ook gehad en heb nu mijn P
Succes met het het komende tentamen, volgende week
Oud 11-11-2005, 18:46
Verwijderd
Damn

Voor de rest vandaag tentamen gemaakt en meteen nagekeken (meerkeuze) en ik had een zes. Niet echt super, maar ik kan er wel mee leven eigenlijk.

Morgen naar Nederland - Italië met mijn broertje, eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest nog. Allemaal vanwege alles dat er speelde, gaat nu wel wat beter, maak me minder zorgen, maar ik ben benieuwd wat de internist gaat zeggen.

En voor de rest moet ik eens kijken hoe ik dat allemaal met mijn voormalig vriendengroep ga doen. Ik mis ze eigenlijk absoluut niet, eigenlijk ben ik op het meerendeel volledig afgeknapt, maar ik vind het ook lullig om helemaal niets meer van te laten horen (maarja, dat doen zij ook niet dus wat betreft..), maar goed dat moet ik nog maar eens bekijken. Echt heel veel haast ben ik er niet van plan mee te maken, ze doen me eigenlijk nog bijster weinig. Jammer. Naja, komende week heb ik het zat druk met studie en leuke dingen.

Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 19:26.
Oud 11-11-2005, 19:02
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Gelukkig er zijn toch nog mensen hier die mij kennen

Vandaag eindelijk weer naar huis.. Het was zo'n nutteloze dag op die kliniek..
Maar toch was de hele week echt superzwaar.. en ik ben er doodmoe van..
en nu heb ik weer een beetje een moeilijk moment, ik voel me zwaar klote en wil heel graag huilen maar het lukt niet, ik weet ook niet waarom ik mij nu zo voel.. Eigenlijk voel ik me heel verward want ik heb ook weer veel drang.. en ook het eten gaat niet zo lekker deze week..
Ik heb deze week ook mijn diagnose's zwart op wit gezien, en nu ben ik een beetje bang voor de toekomst...:$

Ook is de voorlichtings dvd over zelfbeschaidging bij jongeren klaar, en ik ben zo bang dat ik er lelijk op sta... en straks zien al die mensen op dat congres mijn lelijke rotkop.. volgende week ga ik hem bekijken, en ik ben nu al als de dood..

maar ja, srry lieve mensenvoor mijn gezeur.
Oud 11-11-2005, 19:04
moon
moon is offline
Bedankt voor de reacties!

Vandaag voel ik me ronduitslecht, geen flauw idee waardoor het komt. Ben echt heel somber vandaag, maar ja.
Oud 11-11-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 11-11-2005 @ 20:02 :
Gelukkig er zijn toch nog mensen hier die mij kennen
Knip
Ik ken jou ook nog wel.

Maar heb je meegeholpen aan een dvd over am? Wat knap! Wow, lijkt me echt moeilijk. En met die lelijke rotkop zal het ook wel meevallen.

Oh ja en ik wil dat het dinsdag is, maar aan de andere kant ook weer niet.

Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 19:55.
Oud 11-11-2005, 19:45
rare kwast
rare kwast is offline
gaat niet goed, gaat niet goed...
ik moet echt met iemand praten ik hou dit niet lang meer vol maar waaro,m hoort niemand mij?
Oud 11-11-2005, 19:47
Roosje
Roosje is offline
Maar ja.

En oh.
Oud 11-11-2005, 20:31
Spiteful
Spiteful is offline
Druk, druk...
rare kwast: sterkte
faded-away:
Oud 11-11-2005, 20:39
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 11-11-2005 @ 20:41 :
Ik ken jou ook nog wel.

Maar heb je meegeholpen aan een dvd over am? Wat knap! Wow, lijkt me echt moeilijk. En met die lelijke rotkop zal het ook wel meevallen.

Oh ja en ik wil dat het dinsdag is, maar aan de andere kant ook weer niet.
yupz, heb meegeholpen met een voorlichtingsfilm en een lerares die mij heeft geholpen ook... Het was echt dood eng, maar het resultaat bekijken is nog enger..maar jullie horen dr nog wel meer over hoor
Oud 11-11-2005, 20:47
WolterB
WolterB is offline

ofzo
Oud 11-11-2005, 20:49
rare kwast
rare kwast is offline
En hij ik zou wel willen schreeuwen
van de eenzaamheid en pijn
z'n mijn einde is z'n mijn troost
want dan zal alles anders zijn
Oud 11-11-2005, 22:22
Roosje
Roosje is offline
Oud 11-11-2005, 23:06
Verwijderd
Aan de ene kant voel ik me vreselijk rot en aan de andere kant helemaal geweldig. I've got to stop drinking. Het is alweer laat, ik had eigenlijk al in bed willen liggen. Maar ik zat zo lekker. En de film was zo leuk. En de acteur was zo leuk. En ik bleef maar kijken. En ik wil niets anders dan bij hem zijn. Ik ga zometeen met mijn glas lekker nog even tv kijken. En niet meer de maffe film, want ik krijg straks nog een obsessie.
Wanneer wordt het makkelijk? Vanaf wanneer kan ik alles zeggen wat ik wil? Ben ik niet meer geblokkeerd. Because that's it, I know. Ik wil graag eens een keer gigantisch alles eruit lullen. Ben ik van alles af. Pfffrtl.

Ik vind Waldemar leuker dan Joep

My hi-fi's waiting for a new tune.
The glass is waiting for some fresh ice cubes.
I'm just sitting here waiting for you,
to come on home and turn me on.
Turn me on.
Oud 12-11-2005, 09:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik ken jou ook nog wel.

Hier sluit ik me bij aan

En alles gaat goed, behalve dan dat ik voor al die oefentoetsen die ik maak voor mijn theorie nog steeds teveel fouten heb. Blegh

En en mijn vader en ik gingen de dvd van Seal kijken donderdag en nu luister ik steeds die cd´s en toen hoorde ik vanochtend op tmf dat Alanis Morissette een liedje van hem heeft gecoverd

Sommige dingen zijn zo eng toevallig
Oud 12-11-2005, 10:03
XsharonX
XsharonX is offline
Ze hebben op school bedacht dat ik toch wel stage ga lopen. Allemaal leuk en aardig. Maar het is dan de bedoeling dat ik de hele week ga stage lopen. En hoe moet het dan met mijn therapie. Moet ik hier dan mee stoppen? En als ik wel door ga met therapie, hoe kom ik dan aan mijn stage uren?
En hoe kom ik zo snel aan een stageplek? Allemaal dingen waar ik over lig te piekeren. Terwijl ik heel goed weet dat het allemaal wel goed komt.
Oud 12-11-2005, 10:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou ja, ik vind het stom. Gelukkig wordt mn uitlaat donderdag wel gemaakt. Maar de rest vind ik stom en geeft niet echt veel rust.
Dalijk sinterklaas kijken en straks allemaal kinderen die niet te houden zijn bij de zwemles. Weet ik meteen welke kinderen ik morgen kan klieren met pepernoten in hun muts
Oud 12-11-2005, 10:58
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik ken jou ook nog wel.

Ik sluit me bij sonho aan
Oud 12-11-2005, 11:14
BananaSplit
BananaSplit is offline
@coopergirl: Bedankt

Vanmiddag heb ik tenminste iets te doen, dus het wordt niet alleen op mn kamer zitten denken.

Btw, gister een voorstel gedaan van een nieuw schema en ik kreeg idd te horen dat dat onzin was..........ik zou er nog niet aan toe zijn

Klopt dus echt helemaal geen reet van
Oud 12-11-2005, 11:32
Verwijderd
Wat een stomme fouten maken ik ook altijd.
Oud 12-11-2005, 12:14
Stefanie
Stefanie is offline
Door kleine dingetjes mis ik m'n moeder zo Ik vond net een bakje met allerlei prulletjes wat altijd bij ons op de boekenplank stond. *huiwl* Doet me er zo aan denken en het zorgt ervoor dat ik 'vroeger' enorm mis...
Oud 12-11-2005, 12:47
Gothic
Gothic is offline
Opzich schiet het wel een beetje op. Alleen is het 2e deel groot en lastig. Zie er tegenop en dan ga ik het uitstellen, door bv te forummen . Gelukkig hoeft het niet perse af vandaag en kan ik zo nog een uurtje doen en vanavond ook nog wat .

Zo eerst lekker sporten. Hopelijk gaat het goed .
Oud 12-11-2005, 14:00
Pantoufle
Pantoufle is offline
Zo.

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 11:22.
Oud 12-11-2005, 14:02
Pantoufle
Pantoufle is offline
Dat is ook weer weg.

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 11:22.
Oud 12-11-2005, 14:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik ben ontslagen, klote AH.. Waarom begrijpen ze niet dat ik in de ziekte wet zit.. en dan in de brief zetten dat met alle omstandigheden is rekeing gehouden...

wauw, mijn leven is best hopeloos..
Oud 12-11-2005, 14:15
HereIAm
HereIAm is offline
Moet ik morgen naar Tilburg, rijden de treinen niet tussen Vlissingen en Bergen op Zoom De NS mag mij niet!
Oud 12-11-2005, 14:23
rare kwast
rare kwast is offline
big hug voor dolce...
kom op he

Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 14:27.
Oud 12-11-2005, 14:55
Spiteful
Spiteful is offline
Argh, alles gaat zo verschrikkelijk goed. Kheb om duistere redenen de laatste tijd altijd als ik me goed voel, zin om mensen te helpen, met bijna eender wat (nee ik kom je auto niet wassen). Maar ik kom maar niem tegen met problemen
Behalve op dit forum uiteraard, maar kan ik niet veel meer aan doen dan vage antwoorden geven op vage vragen.
Eig wel goed zo, kheb alleen wat liefde te over
Oud 12-11-2005, 17:25
Louel
Louel is offline
Ik mis hem. Maar ik weet niet hoe ik me daarbij moet voelen want ik altijd als ik dat zeg dan komt direct de gedachte boven ''Waarom? Hij mist mij toch niet.'' En dat vind ik best wel heel erg stom..
Oud 12-11-2005, 18:08
Roosje
Roosje is offline
Nananana.

En ik trap ruzie en zo, en ik reageer ontzettend aangebrand, maar het maakt me allemaal niets uit en ik voel me er zo verschrikkelijk goed bij en ik heb zin in morgen en tralala. Mm.

Regels voor berichten