Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2005, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 23-11-2005 @ 22:45 :
Eigenlijk wist ik van te voren ook al wel dat ik niet zou moeten kijken. Het werkt alleen maar triggerend.
En heb ik mn opdracht voor morgen niet af. Hoe moet dat nou? Ja ik walg van mezelf. Misschien toch maar weer stoppen met school. Nee het schiet niet op.
Advertentie
Oud 23-11-2005, 21:59
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
sonho schreef op 23-11-2005 @ 22:52 :
En heb ik mn opdracht voor morgen niet af. Hoe moet dat nou? Ja ik walg van mezelf. Misschien toch maar weer stoppen met school. Nee het schiet niet op.
Hier ook ja, heb alweer m'n opdrachten niet af. Mja, de rest van de groep vindt me toch al niets. Logisch ook, ik ben gewoon stom.
Waaaarom ben ik zo ontevreden over mezelf? Ik zou wel eens echt gelukkig willen zijn.

En nu ga ik slapen, ben veel te moe om nog maar enigzins helder te denken.
Oud 23-11-2005, 22:02
Uncertain
Uncertain is offline
Vandaag voor het eerst mijn nieuwe medicijn ingenomen. Had trouwens niet zoveel koffie moeten drinken, was echt ontzettend hyper in mijn kop.
Oud 23-11-2005, 22:07
Redhair
Redhair is offline
Zo. Ook gehad. Hij begon erover. Heb hem verteld wat het inhoud, en ook maar meteen over am begonnen. Daarna die film gekeken. In de reclames over mij gepraat. Hij was zo lief. Zei dat hij het kut voor me vond. Dat hij (gelukkig) geen medelijden met me had, maar wel met me mee leefde. En dat hij me heel sterk vond. Toen liet ik me iets te veel kennen, maar toch. Hij zei ook dat hij niet anders over me ging denken. Kort om, het is een geslaagde actie. Ik had de film al eens gezien, toch viel hij zwaar. Ik moest me inhouden niet in janken uit te barsten. Ben blij dat hij zo lief was, maar toch voel ik me nu ongelooflijk kut. Hij weet nu wie ik ben, en nu? Godsamme. Wat een kutleven. Ik wil dood, waarom toch?

Bedankt voor jullie steun, anders had ik het denk ik niet kunnen zeggen.

Sonho en Dolores, KNUFFEL!
Oud 23-11-2005, 23:03
JaJ
JaJ is offline
Awww, een 5.4 dat VERZIN je toch niet?
maar ik krijg een mondeling, ik ga het halen, dat beloof ik mezelf
Oud 23-11-2005, 23:45
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Dolores schreef op 23-11-2005 @ 22:59 :
Hier ook ja, heb alweer m'n opdrachten niet af. Mja, de rest van de groep vindt me toch al niets. Logisch ook, ik ben gewoon stom.
Waaaarom ben ik zo ontevreden over mezelf? Ik zou wel eens echt gelukkig willen zijn.

En nu ga ik slapen, ben veel te moe om nog maar enigzins helder te denken.
Je bent helemaal niet stom
De momenten die ik van je ken zijn juist heel positief.
Ik heb nooit iets negatiefs in jou gezien
Het komt echt wel goed, ik heb ook mijn mindere tijden gehad.
Ohja, vrijdag ben ik wss heel dicht in de buurt van amersfoort
Oud 24-11-2005, 07:40
Roosje
Roosje is offline
Ik wil niet naar mijn psych vanmiddag.
Oud 24-11-2005, 08:03
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-11-2005 @ 23:07 :
Sonho en Dolores, KNUFFEL!
Knuffel terug Fijn dat het zo goed uitgepakt heeft.
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 24-11-2005 @ 00:45 :
Je bent helemaal niet stom
De momenten die ik van je ken zijn juist heel positief.
Ik heb nooit iets negatiefs in jou gezien
Het komt echt wel goed, ik heb ook mijn mindere tijden gehad.
Ohja, vrijdag ben ik wss heel dicht in de buurt van amersfoort
Mja, dankje Wou dat ik dat zelf ook zo zou zien.
Oh gaaf
Oud 24-11-2005, 08:15
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Dolores schreef op 24-11-2005 @ 09:03 :
Knuffel terug Fijn dat het zo goed uitgepakt heeft.
Mja, dankje Wou dat ik dat zelf ook zo zou zien.
Oh gaaf
Mjuh
Oud 24-11-2005, 08:15
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 24-11-2005 @ 09:15 :
Mjuh
Wat ga je in Amersfoort (of daar vlakbij) doen dan?
Edit: laat maar, vraag het op msn wel een keer, tis hier geen spamtopic
Oud 24-11-2005, 09:25
rare kwast
rare kwast is offline
*gooit ff wat knuffels naar iedereen*

ik heb goed nieuws (ja!! goed he ) beide tentamens gehaald
en ben gister bij de schoolpsycholoog geweest.. maar dat was niet wat

ff kort.. moet pestverleden helemaal ophalen en heb moeten beloven niet meer te am' en
moet meer kleur aanbrengen en opruimen in mn kamer.. en iets fysieks gaan doen..
dolle pret!!!

ik ga dr weer vandoor zit op school...

*knuffels voor iedereen*

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 09:37.
Oud 24-11-2005, 11:37
Verwijderd
Ok, dit was echt een kutochtend. Maar ja. Helaas. Ik heb het maar gevierd met een stuk taart en een bakkie thee. Maar nu krijg ik net goed nieuws, en dat is dat ik mijn herkansing heb verbeterd naar een 7, wat dus weer betekent dat ik mijn Propedeuse gehaald heb! YEAH heerlijk gevoel. En ach, die kutochtend ga ik gewoon een keer over doen. No matter what.

En morgen is het alweer drie jaar geleden dat mijn oom onverwachts overleed aan een hartstilstand. Het blijft raar.
Oud 24-11-2005, 12:29
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Ik heb zin om iemand in elkaar te huffen...een irritante kerel!!!
De ex van mijn ex...Grrrr....ik kan 'm wel wurgen
HIJ IS EEN VUILE FLIKKER

Zo dat lucht op
Oud 24-11-2005, 13:33
BananaSplit
BananaSplit is offline
k ben echt in zon goed humeur he.
Wat één oogcontact wel niet kan doen.

Ik ben sowieso al in een goed humeur, ik snap wiskunde helemaal en ik heb ook de brief van engelws teruggevonden, waar ik vanmorgen nog een hele hoop stress om heb gemaakt.

Nu nog tot 10 over 3 maatschappijleer, dan naar huis, huiswerk maken, computeren nog wat tv kijken en dan naar bed.

En voor je het weet is het alweer vrijdag, de laatste dagvan de schoolweek

En nu nog ff doorwerken aan groepsopdrachten
Oud 24-11-2005, 14:23
Roosje
Roosje is offline
Ik ben de moeite waard ik ben de moeite waard ik ben de moeite waard ik ben de moeite waard.

Alsof ik dat geloof.

Zie je wel, ik denk fout.

Nah.

Toch wel een fijn gesprek. Eigenlijk. Stiekem. Nee, niet stiekem, helemaal niet stiekem.

Zin.
Oud 24-11-2005, 15:00
Roadrunner
Roadrunner is offline
honger koud saai dom

kutdag
Oud 24-11-2005, 15:54
BananaSplit
BananaSplit is offline
tandarts geeft complimenten, ik krijg weer het wow-effect en ik snap wiskunde volledig........kortom een topdag
Oud 24-11-2005, 16:02
Verwijderd
Een 4. Eig een 3 voor mn tentamen maar door een opdracht is het een 4 geworden. Ach wat maakt het uit, het blijft onvoldoende. Is het laagste cijfer ooit ofzo. En ik doe er heel lacherig over maar vind het onwijs k*t. En opdracht niet op tijd ingeleverd, weer iemand van de groep ziek. Ik wil niet stoppen, maar af en toe vrees ik het ergste...
Oud 24-11-2005, 16:21
Halflight
Halflight is offline
Het gaat minder. Heel erg minder.
Kut.
Oud 24-11-2005, 16:31
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 24-11-2005 @ 15:23 :
Ik ben de moeite waard ik ben de moeite waard ik ben de moeite waard ik ben de moeite waard.

Alsof ik dat geloof.

Zie je wel, ik denk fout.

Nah.

Toch wel een fijn gesprek. Eigenlijk. Stiekem. Nee, niet stiekem, helemaal niet stiekem.

Zin.
foei meis

jezelf de moeite waard vinden dat is EEN.
onafhankelijk van wat andere vinden.

[gurumode]
ga voor de spiegel staan en zeg dat je een geweldige meid bent
[/gurumode]

zo da's beter maar nu wel geen hooghartige B*tch worden he
Oud 24-11-2005, 16:51
Skilly
Skilly is offline
Ik ben blij ik ben blij. Hij was in de buurt ik wist het wel. Ik hoorde alleen zijn stem maar zag hem niet. De bieb was fijn.

Als je vervelend ben kom naar me huis je krijg me niet boos^_^

Woekoe^_^
Oud 24-11-2005, 17:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Redhair: Ik ben trots op je.

En ik ben zo blij dat ik die film niet heb gezien. Leve tennis en een vader die voetbal wilt kijken.

Alles gaat een beetje mis.
Oud 24-11-2005, 17:56
Storm
Storm is offline
@rare kwast: Wat had je dan verwacht? Dat die psych zou zeggen dat je zo door moest gaan...? Probeer iig om wat met de tips te doen, zo slecht zijn ze niet. (Van bewegen is bv. bewezen dat het helpt tegen depressies en opruimen en kleur aanbrengen is volgens mij ook niet slecht, integendeel.)
Oud 24-11-2005, 17:57
Storm
Storm is offline
Ik geloof dat ik te oud word.
Oud 24-11-2005, 18:15
Raven
Raven is offline
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now,
oh yeah !!!

Oud 24-11-2005, 18:42
Anno2007
Anno2007 is offline
ben door de wachtlijst heen

voor mn voeten (enorme blaren, en dan ook echt groot (ong zo groot als min een ouderwetse rijksdaalder, en nog wa vage plekken) waster meej na de dokter geweest en die verwees me door naar de determealoog (huidarts)

en verder benk eiglijk helemaal nie zo vrolijk
Oud 24-11-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Kwieltje schreef op 24-11-2005 @ 19:42 :
determealoog (huidarts)
Zo iemand heet toch een dermatoloog?
Oud 24-11-2005, 18:53
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Raven schreef op 24-11-2005 @ 17:31 :
foei meis

jezelf de moeite waard vinden dat is EEN.
onafhankelijk van wat andere vinden.

[gurumode]
ga voor de spiegel staan en zeg dat je een geweldige meid bent
[/gurumode]

zo da's beter maar nu wel geen hooghartige B*tch worden he
Ik kan het niet.

En ja, ik heb het serieus geprobeerd.

Jezus, wanneer ga ik weer eens normaal doen?

Kappen. Alsjeblieft dankjewel.
Oud 24-11-2005, 18:55
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-11-2005 @ 19:50 :
Zo iemand heet toch een dermatoloog?

die ja
Oud 24-11-2005, 19:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Stemmingswisseling... Stemmingswisseling...

Je weet verdomd goed dat ik gevoelig ben voor zulke dingen. En je weet ook verdomd goed dat ik net zo lief als jij samen zou willen zijn. Daarbij weet je ook verdomd goed dat ik nu en deze keer gewoon niet anders kan, verdomme man je weet best dat ik het niet verkeerd bedoelde, doe dan ook niet ineens of je pisbeledigd bent, want ik begrijp ook heus wel dat je het niet leuk vind. (Nee, ik wel dan?)

Zulke dingen vallen altijd precies voor de dagen waar ik (of waar we beide) zin in hadden of al een tijd naar uitkijk(en). En ook altijd net voor een dag waar ik bepaalde plannen voor had waar ik (momenteel dan hea) uberhaupt al geen eens zin meer in heb om ze nog uit te voeren. Maargoed leg dat maar's uit.

Ik word er schijtziek en stront chagerijnig van, en het probleem is: Dat is mijn bedoeling helemaal niet. Damn ik voel me altijd zo stom op momenten als deze. Stomme, kromme ik.

Sorry lieverd...
Oud 24-11-2005, 19:22
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 24-11-2005 @ 19:53 :
Ik kan het niet.

En ja, ik heb het serieus geprobeerd.

Jezus, wanneer ga ik weer eens normaal doen?

Kappen. Alsjeblieft dankjewel.
hum klinkt misschien raar wat ik nu zeg maar deze dingen moet je niet proberen die moet je DOEN.. met alles wat je in je hebt.

ik spreek uit eigen ervaring

misschien heb je er wat aan
Oud 24-11-2005, 21:00
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Raven schreef op 24-11-2005 @ 20:22 :
hum klinkt misschien raar wat ik nu zeg maar deze dingen moet je niet proberen die moet je DOEN.. met alles wat je in je hebt.

ik spreek uit eigen ervaring

misschien heb je er wat aan
Het lukt niet. Ik wil het niet eens doen, of wil het misschien wel, maar ben te bang dat het mislukt. Dus doe ik het maar niet.

En kutzooi. Zie je wel?
Oh nee. Het ligt niet aan mij, niet aan haar, het komt wel goed. Geen probleem.
Oud 24-11-2005, 21:21
George
George is offline
Ik heb er een hekel aan m’n eigen emoties niet in de hand te hebben. Ik haat m’n woedeaanvallen, waarvoor ik soms niet eens een fatsoenlijke reden heb. Ik haat het dat ik nooit vrede met mezelf heb en me altijd onrustig en bang moet voelen. Ik HAAT HAAT HAAT m’n stemmingswisselingen, de manier waarop ik me van het ene moment op het andere van vreselijk vrolijk naar woedend voel, van hyperactief naar tot niets in staat, van strontchagrijnig naar angstig, en ik haat de manier waarop dat invloed op anderen heeft nog meer.
Ik haat het dat ik me bijna constant alleen voel, hoeveel mensen er ook om me heen zijn.
Ik haat m’n impulsiviteit, de manier waarop ik van het ene op het andere moment kan beslissen m’n hele leven op z’n kop te zetten en nooit iets af kan maken. Ik haat de manier waarop ik met drank en eten om ga, en soms ook met mensen.
Ik haat het dat ik geen idee heb wat ik nou eigenlijk wíl, nu, later, wanneer dan ook. Dat ik zo compleet DOELLOOS ben. Ik haat het dat ik me constant zo leeg voel, alsof mensen compleet door me heen kijken en ik er totaal niet toe doe. Ik haat het dat ik me zo verschrikkelijk snel aangevallen voel en het idee heb onrechtvaardig behandeld te worden, te vaak ook bij eigenlijk onschuldig bedoelde opmerkingen.
Ik haat de manier waarop ik de mensen om me heen bekijk. Hoe ik blind ben voor alles tussen zwart en wit, en mensen alleen helemaal geweldig, soms tot het obsessieve toe, of gewoon compleet stront kan vinden. Ik haat de manier waarop dat zwart wit door één klein dingetje compleet om kan slaan, hoe ik iemand van verschrikkelijk geweldig verschrikkelijk kut kan gaan vinden alleen omdat ik diegene in z’n neus zie peuteren ofzo. Ik haat het dat ik aan de ene kant zo verschrikkelijk graag contact met mensen wil, iemand wil om mee te praten lachen huilen de hele rataplan, maar ze aan de andere kant steeds maar weer weg blijf drukken. Ik haat het gevoel dat ik mensen uiteindelijk toch wel weer teleurstel en de eenzaamheid die daarbij komt. Ik haat m’n paranoïde gedachten over de mensen die ik ken, het gevoel dat iedereen tegen me samenspant ofzo. Ik haat m’n gebrek aan vertrouwen en m’n enorme behoefte aan affectie, die toch nooit bevredigd wordt.
Ik haat de manier waarop ik in no time volledig afhankelijk van iemand kan worden. Hoe ik alles wil doen om die persoon bij me te houden. Hoe ik mezelf kapot maak om het ‘ons’ niet kapot te hoeven maken.
Ik HAAT het gevoel niet meer in m’n eigen lichaam te zitten, het gevoel te hebben dat ik niet echt besta, dat ik wegdrijf van alles. En ik haat de ene manier waarop ik dat gevoel weg krijg nog het meest.
Oud 24-11-2005, 21:24
George
George is offline
Ik haat m'n lichaam, het gezicht dat me altijd zo onveranderlijk aanstaart vanuit de spiegel. Ik haat het dat ik nergens echt goed in ben, dat ik eigenlijk verschrikkelijk gemiddeld ben. Ik haat het gevoel nergens toe in staat te zijn, alleen maar in bed te willen liggen. Ik haat het gevoel dat alles wat ik aanraak kapot gaat, mislukt, sterft.
Hoe kan ik nou zoveel voelen, en tegelijkertijd zo leeg zijn?
Oud 24-11-2005, 21:29
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ook mannen zoals mij hebben liefde en compassie nodig!, al spel ik als een idioot
Oud 24-11-2005, 22:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
Joepie. Ik heb al een slaapgebrek, kan me er niet toe zetten om vroeg op te staan en ga morgen toch maar weer een uur eerder opstaan en naar de uni, vanwege het slechte weer, en als ik er toch eerder ben, kan ik nog naar de boekhandel en wat kopiëren. En morgenavond lootjes-cadeautjes kopen. Gelukkig heeft mijn persoon wat makkelijks opgeschreven: huishoudspulletjes. Nu nog een gedicht verzinnen.
En even duimen voor vriendje, dat-ie zaterdag zijn auto kan verkopen... En dan mag hij zondagochtend voor mij duimen, voor het toneelstuk.
Oud 25-11-2005, 07:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm buikpijn Zo werken en wat een kut weer zeg. Vannacht ontzettend slecht en onrustig geslapen. En OMG wat moet ik veel doen voor school Het is zoveel dat ik steeds maar niet begin omdat ik geen einde zie en niet weet waar ik moet beginnen. Dus
Oud 25-11-2005, 07:24
Miracle
Miracle is offline
Verslapen.
Oud 25-11-2005, 07:37
Anno2007
Anno2007 is offline
moet me de bus vdaag door da stomme rotweer
Oud 25-11-2005, 07:38
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Vandaag is het een jaar geleden.
R.I.P. En sterkte voor iedereen die hem kende.
Oud 25-11-2005, 07:42
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
B-Hooligan schreef op 24-11-2005 @ 13:29 :
Ik heb zin om iemand in elkaar te huffen...een irritante kerel!!!
De ex van mijn ex...Grrrr....ik kan 'm wel wurgen
HIJ IS EEN VUILE FLIKKER

Zo dat lucht op
je weet dat je iemand in mijn buurt geen flikker kan noemen

Ontopic: Ik had een 8.4 op mijn herkansing Nederlands !! das beter dan een 3.7 toch
Oud 25-11-2005, 08:37
farai
farai is offline
Ik ga wss een tijdje (zo niet een hele lange tijd nimeer op het forum zijn. De reden waarom wordt denk ik nog wel duidelijk.
Oud 25-11-2005, 10:08
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 25-11-2005 @ 08:42 :
je weet dat je iemand in mijn buurt geen flikker kan noemen

Ontopic: Ik had een 8.4 op mijn herkansing Nederlands !! das beter dan een 3.7 toch
Hoezo moet bij jou in de buurt het woord flikker vermeden worden?
Gefeliciteerd met je 8
Oud 25-11-2005, 10:09
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 25-11-2005 @ 09:37 :
Ik ga wss een tijdje (zo niet een hele lange tijd nimeer op het forum zijn. De reden waarom wordt denk ik nog wel duidelijk.
Word je opgenomen? Wat het ook moge zijn, een 'succes en heel sterkte' lijk je wel te kunnen gebruiken.. Bij deze: heeel veel sterkte!
Oud 25-11-2005, 10:09
Skilly
Skilly is offline
Ik ben blij Verzadigd.
Zometeen les woepiee
Oud 25-11-2005, 10:23
Verwijderd
~oceangirl~ What's up?

Heeeeerlijk uitgeslapen. Gister een heel pijnlijk moment. Vrdmm. En straks stage, sporten, verjaardag. Overal zie ik tegenop. Als ik nou geen angst had... En mn pa is weer 4 dagen weg, heerlijk, rust...
Oud 25-11-2005, 10:30
Verwijderd
Oud 25-11-2005, 10:57
BananaSplit
BananaSplit is offline
Alles loopt vandaag tot nu toe van een leien dakje.

Maar twee uurtjes les, nog ff paar minuutjes lekker staan praten en ga nu lekker huiswerk maken voor de SE-week.

Weekend wordt helaas hard werken; heel veel samenvattingen maken, gewoon huiswerk maken en dan ook nog mijn kamer helemaal uitmesten.

En ik ken nu iemand waar een hele goeie vriendschap uit kan ontstaan.

Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 11:47.
Oud 25-11-2005, 11:31
kroot
kroot is offline
m´n oog is ontstoken
en gister een kutopmerking van iemand van orkest.
had ik vandaag eindelijk gesprek over de uitslag van het onderzoek en of ik dagbehandeling zou gaan doen, is ze ziek
Oud 25-11-2005, 12:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 25-11-2005 @ 09:37 :
Waarom? En ook al lees je dit misschien niet meer, wil je toch heel veel sterkte wensen.

En het is rotweer en ik voel me rot dus ik heb lekker lelijke kleren aangetrokken. En ik was ontzettend duizelig vanochtend, toch raar hoe snel dat allemaal gaat

Regels voor berichten