![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waaaarom ben ik zo ontevreden over mezelf? Ik zou wel eens echt gelukkig willen zijn. En nu ga ik slapen, ben veel te moe om nog maar enigzins helder te denken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De momenten die ik van je ken zijn juist heel positief. Ik heb nooit iets negatiefs in jou gezien ![]() Het komt echt wel goed, ik heb ook mijn mindere tijden gehad. Ohja, vrijdag ben ik wss heel dicht in de buurt van amersfoort ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oh gaaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: laat maar, vraag het op msn wel een keer, tis hier geen spamtopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jezelf de moeite waard vinden dat is EEN. onafhankelijk van wat andere vinden. [gurumode] ga voor de spiegel staan en zeg dat je een geweldige meid bent ![]() [/gurumode] zo da's beter maar nu wel geen hooghartige B*tch worden he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik heb het serieus geprobeerd. Jezus, wanneer ga ik weer eens normaal doen? Kappen. Alsjeblieft dankjewel.
||
Citaat:
ik spreek uit eigen ervaring ![]() misschien heb je er wat aan |
![]() |
||
Citaat:
En kutzooi. Oh nee. Het ligt niet aan mij, niet aan haar, het komt wel goed. Geen probleem.
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik had een 8.4 op mijn herkansing Nederlands !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Gefeliciteerd met je 8 ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En het is rotweer en ik voel me rot dus ik heb lekker lelijke kleren aangetrokken. En ik was ontzettend duizelig vanochtend, toch raar hoe snel dat allemaal gaat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Yerli | 2 | 16-11-2005 18:50 | |
Psychologie |