Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 15:50
Verwijderd
@skoolboy: Oh en ik durf trouwens niet onder een sport te gaan. Kutfaalangst.

ot: Als je godverdomme nou zou laten merken wat je zei, maar NEE dat is natuurlijk weer teveel gevraagd.
Advertentie
Oud 06-12-2005, 16:27
Skilly
Skilly is offline
Ik hoop dat ik morgen beter dan kan ik even naar de manege gaan

Zo vanochtend die soort van vriendin van mij. We noemen haar tante troela. Nou we moesten iets samen maken. Shit ze kan niet samenwerken. Zat ze helemaal achter de pc zei: ik wat ben je aan het doen?Ja taak zus en die. Ik zeg: moesten we die niet samen doen Zeg ze: ja maar ik maak hem alvast.
Toen zei ik: zulke dingen moeten we bespreken als we een verslag maken je moet leren samenwerken juffrouw.

Shit. Ze kan het gewoon niet. In het begin dacht ik dat het aan mij ;lach. Maar niemand kan met haar samenwerken. Vraag me af hoe ik dat vol houdt. Kijk ze is aardig. Mara hgaar houding.

Hara soloheid. Ik weet dat ik mensen niet kan veranderen maar mag ik niks zegfgen ofzo? Hee meid doe wat aan je uiterlijkm poets je tanden en leer samenwerken Is dat teveel gevraagt of denken jullie dta ik het beter voor me kan houden

Verder leuke dag gehad
Oud 06-12-2005, 17:03
Verwijderd
Vandaag ben ik volgensmij best goed in het ljht vol te spammen..

Ik wil dit gevoel gewoon kwijt!!
Ik weet alleen niet hoe en ik word er moe van.
Mag ik ook eens een "normaal" persoon zijn?

Ik heb iets gevonden waar ik goed in ben!
Mensen irriteren en mezelf ook!
Goed he?

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 17:41.
Oud 06-12-2005, 18:40
Knots
Knots is offline
Waarom moeten mensen die toch al 1000 vrienden hebben altijd mijn beste vriend(in) 'inpikken'? Ja, het klinkt kleuter-achtig, maar zo voelt het op dit moment gewoon. Als ik er goed over nadenk ben ik vrij vriendloos en ben ik ook slecht in vriendschappen. En daar baal ik zo ontiegelijk van!
Oud 06-12-2005, 18:57
Verwijderd
Oh my god. Ik ben een egoďstisch persoon. Bah.

Edit: huil

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 18:59.
Oud 06-12-2005, 19:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-12-2005 @ 21:58 :
De goede kant op.

Niet om dat huilen, maar gewoon. Ik ben niet duidelijk...
Ik snap je wel, en ik hoop dat je gelijk hebt
Oud 06-12-2005, 19:27
♪
♪ is offline
Het is best gek. Nog geen drie maanden geleden fietste ik super blij naar huis want ik had een werkplek gevonden dus kon beginnen met de opleiding. Vandaag heb ik mijn contract gekregen (hoewel ik er nu al sinds begin oktober werk;p) en dat is een half jaar contract. Toen ik aangenomen werd zei ze wel dat het misschien tijdelijk zou zijn, omdat ik dan iig kon beginnen met mijn opleiding maar nu ik dat contract in mijn handen heb vind ik het wel een beetje vreemd. Moet ik weer op zoek naar een nieuwe plek. Aan de ene kant heb ik er wel zin in maar aan de andere kant zie ik er ook tegenop. Wordt dat weer net zo'n plek als waar ik nu zit of ga ik er op achteruit?
Ik heb 1 opticien in gedachten waar ik heeeel graag zou willen werken (is in feite gewoon mijn tweede keus) maar wie zegt dat ze me daar willen? Het is een kleine opticien en zitten ze daar wel te wachten op een opticien in spé, die ook nog eens betaald moet worden. Hoewel ik nog een paar maanden heb ga ik er morgen maar eens langs (kan nooit vroeg genoeg zijn). Mocht ik daar niet terecht kunnen zal de komende tijd voor mij een hel worden want ik zou niet weten waar ik dán zou willen werken. Waarom ben ik toch zo kieskeurig?
Maargoed, ik moet niet klagen, zit voorlopig nog goed en mijn werkgever wil me ook helpen met een nieuwe plek te vinden.

Verder heb ik wel een super leuk weekend gehad (met een aantal dingen die niet op de planning stonden, wat het niet minder leuk maakt) en dat zijn de fijne dingen in het leven.

En nu ga ik als een idioot mijn kamer opruimen (lees: bureau leeggooien zodat ik er iets van schoolwerk kan liggen) en hard aan het werk... want huiswerk maken schiet er nog steeds teveel bij in.
Oud 06-12-2005, 20:03
moon
moon is offline
Ach ja, het gaat nu wel. Behalve dan dat ik even meer dan genoeg heb van mijn vriend. Ik irriteer me dood aan hem en ik zou hem het liefst even een heel tijdje niet zien. Maar helaas heb ik dat niet voor het zeggen, hij dringt zich toch wel aan me op...en ik kan geen grenzen stellen. Ik zit momenteel nog liever in verwegistan dan bij hem in de buurt, zo zat ben ik 'm even. Maar ik heb niet het gevoel dat ik daar verder enige invloed op uit kan oefenen of er inspraak in heb. Hij is voor mij te dominant, ik laat me zo weg vegen.
Oud 06-12-2005, 20:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wel doen of niet doen?

Heb een kamer aangeboden gekregen van 300 euro. Dat vind ik eigenlijk te duur, is 50 euro boven mijn budget maar het is wel vlak bij de Hogeschool

Ik weet het echt niet, wat zouden jullie doen?
Oud 06-12-2005, 20:31
kroot
kroot is offline
Fijn, heel fijn

Ik ben zo ontiegelijk verwend: ik leef ik een rijk land, heb zelf niet veel geld, maar ik heb tenminste een dak boven mijn hoofd en een warm huis. Ben dan ook gelukkig vuile trut!! Ga niet zo zielig zitten doen, stel je niet aan!! AArrg wat haat ik mezelf
Oud 06-12-2005, 20:43
steefos
steefos is offline
gisteren was ik heel erg gelukkig en vandaag moet ik bijna van alles wat er gebeurd huilen. Ik haat gevoelens die zo snel veranderen
Oud 06-12-2005, 21:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-12-2005 @ 21:19 :
Wel doen of niet doen?

Heb een kamer aangeboden gekregen van 300 euro. Dat vind ik eigenlijk te duur, is 50 euro boven mijn budget maar het is wel vlak bij de Hogeschool

Ik weet het echt niet, wat zouden jullie doen?
KUN je het betalen? WIL je het betalen? De vraag is hoe lang je er dan wilt blijven. Je vindt het te duur, maar als je er al zit schijnt het makkelijker doorstromen te zijn naar een kamer die je liever wilt.
Oud 06-12-2005, 22:26
Redhair
Redhair is offline
Ave, egoistisch ben jij totaal niet. Je reageert altijd zo lief op mijn berichtjes, wat het al duidelijk maakt.

Weer een kutdag. Gister een hand vol valium genomen, niet om dood te willen, al dacht ik daar wel stiekem aan, maar om alles te vergeten, inclusief T., en te slapen. Vergeten lukte wel, slapen niet. Een hand vol valium en weer viel ik pas tegen zes uur in slaap. Vandaag apatisch van de valium. Ook jankerig. Met T. naar wat vrienden gegaan, ik kon het niet op brengen om aardig en vrolijk te doen. Lullig voor T., voor het eerst als stelletje ergens, en dan doe ik zo. Toen hij wegging gaf hij mij een kus, voor het eerst in het openbaar, en ik was er niet eens blij mee of iets dergelijks. Stom kutwijf.
Oud 06-12-2005, 22:42
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Even een tekst van dream theater.
Een stukje dat ik, en velen hier denk ik mooi zullen vinden

Safe in the light that surrounds me,
Free of the fear and the pain,
My subconscious mind starts spinning though time
To rejoin the past once again.

Nothing seems real, I'm starting to feel
Lost in the haze of a dream.
And as I draw near, the scene becomes clear,
Like watching my life on a screen.
Oud 06-12-2005, 22:53
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
En hier vind ik mezelf ook wel in

Friday evening
The blood still on my hands
To think that she would leave me now
For that ungrateful man

Sole survivor
No witness to the crime
I must act fast to cover up
I think that there?s still time

He?d seem hopeless and lost with this note
They?ll buy into the words that I wrote

"this feeling inside me
Finally found my love, I?ve finally broke free
No longer torn in two
I?d take my own life before losing you"
Oud 06-12-2005, 22:55
Verwijderd
Ik ben net naar de kerstshow van Karin Bloemen geweest in de schouwburg. Ze trad op met Sara Kroos, Angela Groothuizen, Astrid Joosten en Edsilia Rombley. En het was geweldig. echt geweldig.
Oud 06-12-2005, 22:58
Verwijderd
Ik ben jarig!!!!!
18... whaaahoee!!!
Nou, nog 3 minuten jarig dan maar toch
Ha, eindelijk zelf alles beslissen enzo!!!
Ik ben blij !
Oud 06-12-2005, 23:09
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Éen forummer heeft mijn leven ongeveer verpest.
Ik vraag me af hoe het verder gaat.
Oud 06-12-2005, 23:14
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 07-12-2005 @ 00:09 :
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over die eene forummer
Heb je hulp?
Oud 06-12-2005, 23:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 07-12-2005 @ 00:09 :
Geen lieve forummer dus
Oud 07-12-2005, 06:36
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik droomde over hem, en dat was fijn tot ik wakker werd.
Oud 07-12-2005, 07:42
Verwijderd
Mooie woorden, maak ze nou maar waar.
Al betwijfel ik of dat zal gebeuren.
Oud 07-12-2005, 09:17
Verwijderd
Ik haat mijn wiskunde leraar, ik snap hem echt niet, waarom hangt hij nou godverdomme IN de toetsenweek de cijfers op van de toetsen? Ik bedoel, ik weet dat ik niet goedben in wiskundeb2 maar na 7-10 uur geleerd te hebben hoopte ik toch wel op een 5,5 i.p.v een 4,1. Godverdomme door die eikel helemaal overstuur en nu ben ik maar afgemeld voor de natuurkunde toets van dit uur.

Morgen weer wiskunde.. maak ik dat wel goed? Of moet ik daar nóg langer voor leren?
Oud 07-12-2005, 09:39
cagie
cagie is offline
Wilde gister eindelijk eens op tijd gaan slapen aangezien ik heel erg moe was. Toen ik net lag te slapen belde mijn ex. Nou ja dat gaf niet want hij kon ook niet weten dat ik al lag te slapen. Een half uurtje aan de telefoon gezeten en over van alles en nog wat gepraat. Vanochtend (om 7 uur) belde hij weer. Hij begon het gesprek met ik hou van je en vervolgens vroeg hij of ik al niet wakker was om naar mijn stage te gaan. Bleek dat hij mij en zijn nieuwe vriendinnetje door elkaar had gehaald. Vond het niet echt fijn. Vind het hartstikke leuk voor hem dat hij een nieuwe vriendin heeft maar dan hoef ik nog niet te weten dat hij nu al van haar houdt en wil ik dat helemaal niet horen op zo'n manier.
Vandaag tentamen statistiek. Ga er vol vertrouwen heen. Heb er dit keer echt goed voor geleerd en heel veel geoefend dus het zou wel goed moeten gaan...
Oud 07-12-2005, 10:17
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 07-12-2005 @ 00:14 :
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over die eene forummer
Heb je hulp?
Ja, maar dan nog heeft het het wel berpest.Indirect.
En nee, geen hulp.
Oud 07-12-2005, 10:22
kroot
kroot is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 06-12-2005 @ 23:58 :
Ik ben jarig!!!!!
18... whaaahoee!!!
Nou, nog 3 minuten jarig dan maar toch
Ha, eindelijk zelf alles beslissen enzo!!!
Ik ben blij !
Gefeliciteerd!!!!
Oud 07-12-2005, 10:57
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik voel me echt helemaal top.........al sinds gisteren.

Ik weet niet waardoor het komt, maar het is vanaf dat mijn ex een nieuwe vriend heeft. Heel raar dus.

Ik wilde diep vanbinnen nog steeds iets met haar, ook al was het vriendschappelijk, gewoon omdat ze precies was wat ik zocht. Vriendschappelijk deden we niet, omdat we niet wilden dat de kans erin zat dat het weer mis ging.

Nu doen we ook niets vriendschappelijks omdat haar nieuwe vriend dat wss neit zou goedkeuren, of eigelik wel. Gewoon af en toe in de vakanties een keer iets met een paar man doen.

Ineens wil ik ook helemaal niet verder als een vriendschappelijke relatie, heel raar omdat ik dinsdagmorgen nog een relatie met iemand wilde.....niet dat dat iets zou zijn geworden van de kant van dat meisje, maar tis gewoon freaky.

Ik vind het heel raar, maar ik denk dat ik haar moet bedanken.
De proefwerken gingen ook weer lekker had ik zo het idee, dus ik denk niet meer dat mijn dag nog stuk kan.
Oud 07-12-2005, 12:22
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 07-12-2005 @ 11:17 :
Ja, maar dan nog heeft het het wel berpest.Indirect.
En nee, geen hulp.
Ok. Waarom geen hulp? Sta je op een wachtlijst of wil je het niet?(Ik sta inmiddels al 2 maanden op een wachtlijst, vandaar de vraag)
Oud 07-12-2005, 12:25
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 07-12-2005 @ 13:22 :
Ok. Waarom geen hulp? Sta je op een wachtlijst of wil je het niet?(Ik sta inmiddels al 2 maanden op een wachtlijst, vandaar de vraag)
Ik wil het niet.
Oud 07-12-2005, 12:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
`Begrijp je dat ik soms het idee heb dat ik tegen een muur aan het praten ben?´

Hihi. Autorijden gaat heus wel steeds beter, hoor

En mja. Verder weet ik het allemaal niet zo goed
Oud 07-12-2005, 12:32
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik kreeg net te horen dat mijn stiefvader geen sinterklaascadeau had gekocht voor mijn moeder

Hij kon er geen vinden Ik weet niet waarie ineens last van heeft, maar hij heeft het nog geeneens gevraagd en ik keur dat echt niet goed........ik weet niet of ik er ook iets van moet zeggen, want het is tenslotte mijn eigen moeder, maar ik heb zon vermoeden dat dat op een gigantische stress uit zal lopen Dat bier mag hij wat mij betreft wel inleveren dan......dat drink ik dan zelf wel op, of ik geef het aan iemand die wel iets voor anderen overheeft

Maar ik blijf gelukkig nog een goed humeur houden
Oud 07-12-2005, 12:59
.:GE-Cannon:.
.:GE-Cannon:. is offline
Hallo, ik ben nieuw hier en ik heb wat probleempjes. Misschien dat er mensen zijn met dezelfde situatie als ik, namelijk:

Ik ben niet echt wat je noemt 'goed in de omgang'. Ik ben superverlegen en daar heb ik echt last van. Ik maak (denk ik) een emotieloze indruk op mijn klasgenoten en heb last van depressieve perioden, bijvoorbeeld op lange dagen school of bij sociale gelegenheden. Ik ben zojuist vanwege een spreekbeurt op school 'ziek' naar huis gegaan en dat vind ik vrij ernstig, hoe gaan anderen hiermee om?
Oud 07-12-2005, 13:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
.:GE-Cannon:. schreef op 07-12-2005 @ 13:59 :
Hallo, ik ben nieuw hier en ik heb wat probleempjes. Misschien dat er mensen zijn met dezelfde situatie als ik, namelijk:

Ik ben niet echt wat je noemt 'goed in de omgang'. Ik ben superverlegen en daar heb ik echt last van. Ik maak (denk ik) een emotieloze indruk op mijn klasgenoten en heb last van depressieve perioden, bijvoorbeeld op lange dagen school of bij sociale gelegenheden. Ik ben zojuist vanwege een spreekbeurt op school 'ziek' naar huis gegaan en dat vind ik vrij ernstig, hoe gaan anderen hiermee om?
Je kunt de zoekfunctie eens gebruiken. Er staan al zat topics die hierover gaan, en je bent zeker niet de enige! Zoek eens op de woorden "sociaal", "depressief", "faalangst" etc. Pas op met reageren, want het is niet de bedoeling dat je een topic upt dat al erg oud is (meer dan twee maanden). Wil je toch nog iets bespreken en zijn de topics erover te oud, open dan gerust een eigen topic.
Oud 07-12-2005, 13:41
Love & Peace
Love & Peace is offline
huiswerk huswerk huiswerk husiwerk huiswerk huiswekr aarghhhh ik word gek, ik zie alleen maar huiswerk, ik denk alleen huiswerk en voel me bijna huiswerk. Zelfs in mijn dromen ben ik niet veilig. Dan zie ik op mijn pad de machtige H van huiswerk, draai ik me om, wil ik wegrennen, blokkeert U de weg, and so on.

ik wil vakantie...
Oud 07-12-2005, 13:53
Verwijderd
*heel druk op en neer springt* Ik heb er een nichtje bij, een nichtje, ja! Lisa!.

Oh, en wanneer ga ik nu eens aan het werk? *zucht*
Oud 07-12-2005, 13:57
Verwijderd
Ooo leuk! De broer van m'n vriend en zijn vriendin/vrouw hadden hem een paar keer gebeld en gesms't of ie vanavond thuis was.
Hij denkt dat ze nieuws hebben, misschien is zij wel zwanger. Oooo leuuuuuuk!
Oud 07-12-2005, 14:03
Yana
Yana is offline
Gisteren voordat ik in slaap viel, vroeg ik me ineens af wat voor nut het allemaal heeft. Het leek me ineens helemaal niet erg meer om weg te zakken en gewoon dit leven niet meer wakker te worden. Ik schrok een beetje van deze gedachte, want ik ben al jaren niet meer depressief en ik snapte het ook niet zo goed. Het is zo dat alles ontzettend moeilijk gaat op het moment, maar suicidiaal? Toen ik er vanmorgen weer aan dacht, was het gevoel wat ik er eerder bij had gelukkig weg... Zelfmoord, dacht het niet he.

Soms snap ik mezelf niet.
Oud 07-12-2005, 14:30
♪
♪ is offline
Mission accomplished.
Oud 07-12-2005, 14:38
ilse
ilse is offline
die zoen gisteravond, die zo vanzelf ging.. zo vreemd, en toch voelde het goed..

maar waarom gebeurde dat nou ineens? ik had niet van haar verwacht ze dat zou doen... en wat deed ik er zelf in??

maar ze is wel lief..
Oud 07-12-2005, 15:48
BananaSplit
BananaSplit is offline
Alles gaat vanzelf zo lijkt het.

dunno why, dunno how. Fijn is t wel. Ik weet momenteel niet echt wat ik wil. Ik zou niet weten hoe ik dat moet uitleggen. Ik heb gewoon zin om vanalles te ondernemen, maar weet niet wat.

Citaat:
Hey there mister blue,
me so pleased to be with you.
Look around,
see what you do,
everybody smiles at you
Uit Mr. Blue Sky van Electric Light Orchestra.
Ik weet niet wie de Mr. Blue in mijn leven is, maar in mijn hoofd schijnt de zon na lange tijd van bewolking weer volop.

Hey, die vind ik best wel goed gevonden zo opeens
Oud 07-12-2005, 15:56
Redhair
Redhair is offline
Van mijn mentor moet ik op papier zetten wie ik eigenlijk ben.

Wie ben ik nou eigenlijk? Het eerste wat in mij opkomt is niemand. Ik ben niemand. Iedereen is niemand. Persoonlijkheid is een illusie. Je hebt misschien een oppervlakkige persoonlijkheid, maar daar blijft het bij. Iedereen schuilt achter maskers. Verschillende maskers voor verschillende situaties en personen.

Dit is het begin, wat ik ook aan T. liet lezen. We hebben er daarna zo fijn over gepraat. Hij zei dat ik wel degelijk iemand was. Daarna gingen we door over mijn eetstoornis. Ik ben zo blij met hem, zo ontzettend blij. Hij was zo lief, is zo goed voor me. Mijn dag is opzich wel aardig geweest, dit gesprek heeft me veel goed gedaan.
Oud 07-12-2005, 16:25
T!ne
T!ne is offline
Aaargh!
Ik heb morgen voor de 1e keer mondeling examen .. Maar dan volledig mondeling! *me* is aan het flippen !
Oud 07-12-2005, 16:35
Verwijderd
De afgelopen dagen verwaarloos ik mezelf weer. Ik voel me eenzaam, kom nauwelijks ergens, doe bijna niets voor m'n studie, zit de hele dag te internetten en lees verder alleen af en toe een beetje. Dat soort periodes heb ik te vaak. Ik wou dat dit nare leven voorbij was.

En ik kan pas 22 december weer naar m'n psycholoog

Ik heb vandaag naar de studentenpsycholoog gebeld. Het maximum aantal gesprekken is daar 10. De assistente zei echter tegen me dat dat niet heel rigide is. Dat er bekeken wordt of er na die 10 gesprekken nog meer gesprekken plaatsvinden bij de studentenpsycholoog, of dat je doorverwezen wordt. In ieder geval een zorg minder voor vandaag.

Laatst gewijzigd op 07-12-2005 om 16:38.
Oud 07-12-2005, 16:47
Anno2007
Anno2007 is offline
getver ik haat regen op de fiets
regen je helemaal zeiknat, komt de bus voorbij, zie je gewoon ammel mensen derin zitten die je kent, krijg je later op msn te horen: ja ik zag jou nog fietsen... grrr
kom je thuis (nog steeds zeiknat dus) goh, regent het buiten???
grrr
me ma komt later thuis:
ben je vndaag nog natgeregent... grrrr

heb t weer gehad met de regen

heb wel zin in de challenge de 29ste
Oud 07-12-2005, 17:09
Raven
Raven is offline
Het is nat buiten,
en het waait de verkeerde kant op

nou eerst maar es mijn energie voorraad aanvullen
*vreetbui*
Oud 07-12-2005, 17:13
Nona
Nona is offline
Stelling 3
Zowel aangeboren kenmerken als omgevingsinvloeden leveren maar een beperkte bijdrage in de verklaring/beschrijving van de sociaal-emotionele ontwikkeling. Wat zijn de voordelen van het Family Systems model? Koppel waar mogelijk aan de concepten in het handboek van Smith & Hart en het artikel van Rothbaum, zoals (maar niet beperkt tot) gehechtheidstheorie, cultuur en temperament.

1. Een stelling die concepten als "sociaal-emotionele ontwikkeling" bevat kan onmogelijk verdedigd worden, aangezien het onderwerp veel te breed is.
2. Het Family Systems model ondersteunt maar een heel klein onderdeel van de SEO en heeft niets met attachment of temperament te maken, en hooguit een beetje met cultuur.
3. Gehechtheidstheorie, cultuur en temperament worden besproken in het artikel, maar lijken geheel uit de lucht gegrepen als het gaat om de stelling.

Dus: waar slaat dit op? Die kuttekop geeft elke week een nog onmogelijkere stelling op om te verdedigen, en vervolgens mag je het "bewijs" (dat meestal heel ergens anders op slaat) zoeken in een tekst van 250 pagina's. Nee, zo heb ik nog zin in dit vak, nou goed?
Oud 07-12-2005, 17:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-12-2005 @ 22:12 :
KUN je het betalen? WIL je het betalen? De vraag is hoe lang je er dan wilt blijven. Je vindt het te duur, maar als je er al zit schijnt het makkelijker doorstromen te zijn naar een kamer die je liever wilt.
Ik heb besloten om het niet te doen. Er zat ook nog geen internet in de huur inbegrepen dus dat zou er ook nog bijkomen en 325 ofzo is me echt te duur. Heb dus nog geen kamer

Het is zo oneerlijk, ik ben al sinds eind juli aan het zoeken en ik vind maar niets en mijn vriend staat alleen maar ingeschreven en doet verder niets en hij kan nu elke kamer krijgen die hij wil hebben
Oud 07-12-2005, 17:28
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb het zo gehad hier. Voel me helemaal niet lekker, maar erger is: van binnen stort ik in. Ik kan met niemand praten, want ze begrijpen me niet, de mensen bij wie ik wel durf te praten, zijn er of niet, reageren niet op mail oid of hebben hun eigen problemen zodat ik ze niet meer lastig durf te vallen. Het gaat helemaal niet goed en daar baal ik van. Nu mag ik eindelijk met ontslag en dan gaat het weer helemaal de foute kant op. Ik ga ook niets meer vertellen hierover, zal het zeker weer zo zijn dat m'n ontslag weer uitgestelt wordt, daar zit ik ook niet bepaald op te wachten. Het gaat vanzelf wel weer een keer over, hoop ik. Ik ben alleen alles aan het opkroppen en dat is het enige wat er fout aan is. *zucht* wat maak ik mezelf wijs? Ík ben het die fout is, ik doe het zelf allemaal het is mijn schuld. Ik kan niet langer, ik durf niet langer. Ik ben zo bang om door te leven, bang het fout te doen, en zelfs om het goed te doen. Ik kan niet meer praten, de woorden zitten te ver weg en het te riskant ze weer opnieuw op te zoeken. Alles zit veilig achter slot en grendel, mijn enige taak is nu om ze daar te houden, zonder dat ik barst. *huilt stiekem*
Oud 07-12-2005, 17:35
&#9834;
&#9834; is offline
W00t, vrijdagavond heb ik een sollicitatie gesprek. Ik hoop zo dat ik aangenomen word, hoewel ik er wel gigantisch tegenop zie om óók op elke zaterdag te moeten werken en ik het idee heb dat het daar sowieso een stuk strenger is. Nu zal ik mijn vriend nog minder zien. Hmm, huildoe, waarom kan ik niet gewoon blijven werken waar ik nu werk?

Potverdorie, ik wil te veel en daardoor voelt het alsof ik alleen maar onmogelijk ben.

Heb vandaag shrek gekocht (shrek 2 van de sint gekregen) dus zaterdag gaan vriendlief en ik films kijkennn
Oud 07-12-2005, 18:06
Roosje
Roosje is offline
Oké, dat was mijn verjaardag. Is, misschien. Ik voel me nog net zo veertien als eerst.

En ik vind dat het goed hoort te gaan, maar wáárom zijn die lui uit mijn klas over mij gaan klagen bij m'n mentrix? Ik mag dan wel denken dat het eigenlijk gewoon een reactie was op mij, maar zit er dan niet stiekem iets in? Eigenlijk?

Regels voor berichten