|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
' zegt. Maar is goed hoor
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Oké
|
|
||
|
Citaat:
OT: gister een goed gesprek gehad. Hopelijk gaat het nu weer wat beter tussen ons.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wie? ![]() ![]() ot: leuke middag gehad met m, het is echt een schatje.. (en hoewel ik weet dat hij dit ook gaat lezen ) wil ik zeker nog een keer met m afspreken!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gaaf dat jij een gezellige middag had ![]() Ik zeg niets want ik weet t zelf nog niet
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is het hele punt van rebound, doos
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat goed! Ben zó verliefd! Vanavond weer naar hem toe, lekker samen slapen en samen wakker worden <3 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Morgen uitslag, ik hoop echt zo oprecht dat we het zijn geworden!!!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen moet hij nog een jaartje of anderhalf / twee naar school, en ik begin maandag pas met mijn echte eerste fulltime baan. Dus geld en mogelijkheden zijn er nog niet echt..Hoop ook voor jullie dat je snel ergens anders heen kan, zou gewoon moeten kunnen vind ik OT: erg goed! Morgen ben ik vrij, en is hij op tijd klaar met werken en dan kunnen we lekker al zeker vanaf een uurtje of 4 samen zijn! |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 22:37 | |
| Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 19:34 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #23 WolterB | 498 | 15-01-2006 23:33 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 19:28 | |
| Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 10:50 | |