![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga misschien naar de masters in toronto... ben dit weekend in toronto.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We wachten gewoon op Thiemo de Bakker en Robin Haase.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nogal wat gemist de afgelopen 2 weken. Federer verloren, Nadal zelfs 2 keer, Roddick die weer terug lijkt te zijn. En ook Gasquet en Murray hebben 2 goeie weken achter de rug. Dit beloofd wat voor de US Open.
En niet vergeten, Ivanovic die haar eerste Tier I finale bereikt. Ik ben blij dat de finale is uitgesteld door de regen dan kan ik het tenminste zien vanavond ![]() En met Krajicek loopt het op dit moment wel erg dramatisch, sinds haar zege in Rosmalen wint ze niks meer ![]()
|
![]() |
Resultaten van New Haven 1e ronde:
(5) Svetlana Kuznetsova (RUS) d. (Q) Jill Craybas (USA) 67(6) 61 61 (Q) Sun Tiantian (CHN) d. (6/WC) Patty Schnyder (SUI) 61 63 Marion Bartoli (FRA) d. Gisela Dulko (ARG) 63 62 Francesca Schiavone (ITA) d. Elena Likhovtseva (RUS) 63 64 (LL) Samantha Stosur (AUS) d. Nathalie Dechy (FRA) 46 52 ret. (left thigh strain) Anabel Medina Garrigues (ESP) d. (Q) Eleni Daniilidou (GRE) 64 61 |
![]() |
|
![]() |
R Vik (CZE) d F Santoro (FRA) 64 62
F Lopez (ESP) d F Volandri (ITA) 63 64 J Benneteau (FRA) d L Horna (PER) 76(3) 26 61 M Fish (USA) d D Sanguinetti (ITA) 63 63 (WC)S Querrey (USA) d A Martin (ESP) 63 62 B Pashanski (SCG) d G Muller (LUX) 63 26 76(3) G Rusedski (GBR) d I Karlovic (CRO) 76(2) 67(7) 62 (Q)M Berrer (GER) d (Q)R Sweeting (USA) 75 62 (Q)M Gicquel (FRA) d (Q)J Hajek (CZE) 76(3) 63 R Ramirez Hidalgo (ESP) d C Rochus (BEL) 63 75 M Mirnyi (BLR) d P Mathieu (FRA) 62 76(6) G Simon (FRA) d (WC)J Gimelstob (USA) 46 75 61 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hopen dat Kuznetsova wint ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Henin gewonnen, 6-3, 6-3 .. het schijnt dat ze super goed speelde, en dat Svetlana zoals gewoonlijk de kansen die ze kreeg niet heeft benut (breakpoiints 1-7 ![]() Nou ja, vanavond dus Henin - Davenport in de finale . |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf even gaan rekenen met het worst case scenario voor Mauresmo. Als Maursemo in de eerste ronde verliest, komt zij uit op een totaal aantal punten van 3147. Henin hoeft dan alleen nog maar haar punten te verdedigen om nummer 1 te worden. Dan heeft ze aan een vierde ronde genoeg.
|
![]() |
|
|