Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2006, 18:33
BananaSplit
BananaSplit is offline
Damn, I love her

Ik ken haar eigenlijk nog helemaal niet, maar toch. Ze ziet er leuk uit, kleedt zich lekker eigenwijs en heeft heel vaak een heerlijke felle blik in haar ogen. Ja hoe leg je dat uit, het geeft iig een heel lekker gevoel

Ik moet nog een manier bedenken om onopvallend aan haar msn te komen, of een keer lekker een praatje te kunnen maken zonder al die drukte in de aula.....want dat is de enige plaats waar ik haar zie

En het karakter lijkt me, op basis van haar uitstraling, ook dik in orde
Advertentie
Oud 20-01-2006, 18:37
Gothic
Gothic is offline
Shit, het is alleen maar erger geworden hierdoor. Het was allemaal stukken gemakkelijker zonder dit. Lekker rustig, tijd voor mezelf, gewoon neutraal en geen schommelingen, en nu? Nu dus niet meer. Ik had een beslissing genomen voor mezelf, maar dat gaat nu zo lastig. Waarom niet zou je denken? Maar ja, er werd wel een belangrijk iets duidelijk hiervoor. Wat ik zeker niet uit het oog moet verliezen toch? Of moet ik het gewoon maar laten zoals het is en lekker doen waar ik dat moment zin in heb? Is dat slim, verstandig, eerlijk of wat ik wil? Moet ik een keertje niet zo moeilijk doen? Maar aan de andere kant, ik moet niet m'n gevoel voorbij gaan...

*zucht*. Ik wil gewoon genieten, wel de lusten, niet de lasten. Gewoon. Geen gezeur, geen gevoel, wel gevoel, maar niet gekwetst worden of kwetsen. Gewoon. Gewoon zoals ik wil. Gewoon zoals ik het wil, zoals het me uitkomt op dat moment en ik zie wel. Gewoon zo.

Verstand vs gevoel = ruzie...
Oud 20-01-2006, 18:56
Verwijderd
Hij zit nu op het plekje: mooie tijd, jammer dat het over is. Ik mis hem, het gevoel, de warmte. Ik zie dat het nooit meer wat zal worden en ik weet dat het beter is. Misschien waren wij niet zozeer verschillend, maar onze levens wel en dan nog die afstand. Ik had het er allemaal voor over natuurlijk, maar het voelt nu wel 'goed'. Ik word weer een beetje mezelf, weer sterk, geen dweil. Ik kan zelf mannelijke aandacht alweer hebben. Voorlopig doe ik er niets mee. Laat mij mezelf maar weer worden. Ik moet niet van het een in het ander vallen.

Ik moet nodig eens op zoek naar mensen die wel leuke dingen doen in het weekend. Iedereen in mijn omgeving is zo verdomde saai.

Ik heb het idee dat ik het goede ben gaan doen. Ik ben niet zo'n kleine stommerd
Oud 20-01-2006, 19:13
kroot
kroot is offline
ging gisteren goed op orkest: 'k heb voor het eerst echt pauken gespeeld
Maar toen ik weer thuis kwam reed er geen tram meer dus moest ik 20 min. lopen, dat was wel weer minder
Oud 20-01-2006, 20:18
rare kwast
rare kwast is offline
het is niet grappig ik herhaal NIET grappig om steeds klote geintjes te maken over de studie die ik doe of de plaats waar ik op kamers zit...

NIET grappig...
eerder kwetsend.. ja mooi..
bedankt voor uw aandacht
Oud 20-01-2006, 20:33
Verwijderd
Bah, zit ik al bijna 3 weken aan de paroxetine (seroxat) voel ik me nog steeds zwaar kut en heb zin om te janken
Oud 20-01-2006, 20:47
Nijn*
Nijn* is offline
Dit laat ik dus niet zomaar gebeuren. Ik mag dan wel nog niet zo sterk zijn, maar dit kan ik wel. Ik laat me niet opnieuw zo kwetsen, dat laat ik niet gebeuren. Het is nu definitief afgelopen en dat is zijn eigen schuld. Het is zijn probleem en niet het mijne, en daarmee uit. Ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
Oud 20-01-2006, 21:41
Verwijderd
ok.. hint begrepen..
Oud 21-01-2006, 04:48
Redhair
Redhair is offline
Naar B. gaan ging uiteindelijk niet door, toch een aardig leuke avond gehad. Eerst met T. naar een cafeetje, was niet heel erg leuk. Ik was heel afstandelijk, wist niets te zeggen. Kutwijf.
Rond kwart over negen naar het station gelopen om de bus te pakken. Wilde me even omkleden enzo om later weer met de fiets naar de stad te gaan. Onderweg belde ik M., ik was doodmoe. Vroeg of hij nog een beetje pep voor me had. Was oke, dus ben naar zijn huis gelopen. Was heel fijn. Film gekeken, maar ondertussen veel gepraat. Ook over ons gebruik. Stoppogingen, verwaarlozing van vrienden, alle negatieve en positieve dingen. Ben echt blij dat ik naar hem ben gegaan. Wilde om 1 uur, als de film was afgelopen, naar huis lopen. Het was alleen te gezellig. Uiteindelijk om 2 uur maar weg gegaan, terug naar het centrum. In mijn stamkroeg een heel goed gesprek gehad met een vriend, die zijn moeder 7 jaar geleden aan borstkanker heeft verloren. Misschien kan ik zo beter met T. omgaan.

Voor ik naar M. ging belde ik N. nog, of hij wat te doen had. Hij klonk goed, beter dan gister. Zat nu ergens anders, feestje. Vertelde dat hij zondag weer terug was en dan met wat mensen een gigantisch pand ging kraken. Ik zei dat hij dan ook wat ruimte voor mij moest overlaten. Meteen stemde hij toe, ik moest gewoon in de zomer bij hem komen wonen, wat ons plan al was.
Ben blij om even zijn oude, opgewekte stem te horen.
Oud 21-01-2006, 05:46
rare kwast
rare kwast is offline
yessss klaar voor vertek..
rot nacht gehad..heb zelfs liggen bonken op mn kussen vroeg eruit en nu lopen maar en opgewekt doen

*lalalalalala* (oefent alvast)
Oud 21-01-2006, 07:56
Nijn*
Nijn* is offline
Damn, ik heb zoveel geen zin meer in dit gedoe. Het is gewoon over nu, klaar.

Zometeen naar theater, heb m'n tekst niet geleerd en ben niet in de stemming om lekker vrolijk en gek te gaan doen. Bah.
Oud 21-01-2006, 08:33
Verwijderd
@rare kwast: Misschien moet je eens beginnen met wat minder toneel te spelen (zoals ik eerst zei, niet per se heel somber gaan lopen doen, maar een tussenweg kiezen - iig niet de clown gaan spelen oid)? Zeker als je er zelf geen zin in hebt. Je zult je waarschijnlijk verbazen over sommige mensen.
Oud 21-01-2006, 08:55
Verwijderd
Godver, vannacht is er een bewoner op mijn groep (waar ik stage loop) overleden
En dinsdag heeft hij net te horen gekregen dat hij de spraakcomputer, waar hij al maanden op wacht, krijgt

edit: hij heeft een maagbloeding gehad

Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 11:25.
Oud 21-01-2006, 09:02
Verwijderd
@ Cassiopeia: *knuf*

Ik verveel me zoals gewoonlijk...
Oud 21-01-2006, 09:58
Verwijderd
Pompom. Ik voel me eigenlijk best goed. Beetje moe, koppijn. Maar verder gaat het eigenlijk prima.

You know what they say about men with big feet....
big feet, large...
shoes!
Oud 21-01-2006, 09:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Goh, ik ben al een aantal uur op, zonder een paracetamol. En ik heb geen koorts meer! Alleen nog een beetje hoofdpijn, heel lichte oorpijn en nog keelpijn, maar anders dan de afgelopen dagen. Maar ik mag van mama geen les gaan geven vandaag... Dus dat moet mijn zusje van me overnemen, en stiekem vertrouw ik 1 kind aan niemand anders dan mezelf toe . Maar mijn vriend had gelijk: het is een hobby, dus als je ziek bent, moet je zorgen voor vervanging en goed voor jezelf zorgen. Het is geen plicht.
Dus ik ga maar samenvatten nu...
Oud 21-01-2006, 12:37
ilse
ilse is offline
nog niet een gedaan.. een wonder... . nu vanmiddag nog doorkomen
Oud 21-01-2006, 12:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
George schreef op 20-01-2006 @ 15:28 :
Ja, dat dacht ik dus ook, maar op de bladmuziek stond Sting & the police. Maakt op zich eigenlijk niets uit ofzo, ik snap het alleen niet.
Oké

Ik ben zenuwachtig. Zoals altijd Om meerdere redenen en het zal allemaal vanzelf wel weer goed komen. Het leven is leuk, de zon schijnt (nou ja, daarnet nog wel) en blabla
Oud 21-01-2006, 13:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-01-2006 @ 09:33 :
@rare kwast: Misschien moet je eens beginnen met wat minder toneel te spelen (zoals ik eerst zei, niet per se heel somber gaan lopen doen, maar een tussenweg kiezen - iig niet de clown gaan spelen oid)? Zeker als je er zelf geen zin in hebt. Je zult je waarschijnlijk verbazen over sommige mensen.
i know i know.. ik hang ook niet meer de clown uit hoor
maar als ik moet laten zien hoe ik me echt voel... liever niet..
diep van binnen voel ik me echt heel rot..

-----

blaren!!! woehoeee... een hele grote onder mn voet en nog beetje last van mn linker voet
auw
Oud 21-01-2006, 14:45
T!ne
T!ne is offline
Waarom wordt er over mij gepraat? En word ik zwartgemaakt?

Ik haat ze zo! Ik haat ze ALLEMAAL!
Oud 21-01-2006, 14:50
Roosje
Roosje is offline
Daarnet wist ik nog hoe ik het allemaal ging schrijven. Ik had een geniaal verhaal in m'n hoofd zitten, beter dan de rest, en had zelfs het idee dat ik het schrijven kon. Niet meer. Dankjewel, mama. Doe je goed.
Oud 21-01-2006, 15:47
Verwijderd
Ik het niet meer, alles is teveel. Allemaal projecten voor school, die zich maar opstapelen, en opstapelen en verder opstapelen..
"Had je er maar eerder aan moeten beginnen!"

Wanneer eerder dan? Bedoel je vorige week toen ik dat project voor engels moest inleveren..? Of de week daarvoor toen ik toetsweek had? Of bedoel je in de vakantie, toen ik moest werken? Of bedoel je op zaterdagavond? Mn enige vrije avond in de week? Ik weet het niet meer hoor!

Of bedoel je dat ik minder moet gaan slapen? Ik kan nu al nauwelijks smorgens wakker worden.

En begin al helemaal niet dat ik harder moet werken, want die kan je in je reet steken. Rot toch op allemaal met je kutschool. Lekker idee hoor die 2e fase. Heerlijk. Miljoen veel werken.. per jaar 100 leerlingen die met stress-verschijnselen opgenomen worden. Ja.. echt top! En nee.. er is ook helemaal geen druk ofzo. Ook niet vanaf thuis ofzo.
Neehoor.. hier thuis geen ouders die elk cijfer willen zien.. Hier thuis ook geen ouders die niet genoegen nemen met een 8.. Of die niet snappen dat de druk van school erg groot is.

Nee.. hier thuis ook geen ouders die blind zijn voor de huilbuien van hun kinderen.. of blind voor de klachten van hun kinderen. Die alles maar afschuiven op Hypochondrie. "Het zit allemaal tussen je oren meisje!"

JA IK DOE VOOR DE LOL 30X PER DAG ALSOF IK MOET KOTSEN. IK CREEER VOOR DE LOL HOOFDPIJN. NATUURLIJK VEINS IK ALSOF IK MOE BEN. NATUURLIJK! VANWEGE DAT AANDACHTSTEKORT NATUURLIJK! NATUURLIJK natuurlijk natuurlijk.

Wat maakt het nog uit ook..
Ze hebben misschien de eerste keer gefaald, maar bij mijn zusje is het helemaal gelukt! Natuurlijk. Het kind kan zo in een modetijschrift, met haar blonde krulhaartjes, dr gave gezichtje en dr perfecte figuurtje. Afgezien van het feit dat ze naast haar school (waar natuurlijk op al haar raporten alleen maar 10'en staan), ook nog wedstrijd-roeit en OOK NOG EENS een groots sociaal leven heeft.
Oud 21-01-2006, 16:04
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik zou toch gaan leren vandaag, dat was toch de bedoeling
Laat ook maar. Het hoeft allemaal niet meer. Ik heb er geen zin meer in. Pokkeschool. En elke leraar lijkt te denken dat zijn of haar vak het enige vak is waarvoor je wat moet doen. Ik heb verdorie schoolexamens dinsdag en woensdag en donderdag moet ik 2 en vrijdag 3 opdrachten inleveren. Ja, tuurlijk, ik heb alle tijd en dan verwachten ze ook nog eens dat ik allemaal hoge cijfers haal op schoolexamens? Dat kan ik niet, hoor je me! En dat heeft niets met niet willen te maken!
Oud 21-01-2006, 16:41
Gothic
Gothic is offline
Voor niets zo zenuwachtig gemaakt , ging allemaal prima, ik mocht gewoon spelen, werd niet gewisseld en kreeg 3 strafworpen mee . Gelukkig maar .
Straks lekker eten, tv kijken en lekker vroeg naar bed. Morgen heerlijk relaxen, niets aan school doen, lekker naar oma verjaardag van mama vieren, wel zin in. Lekker taart eten, lekker met de hond knuffelen en lekker uitwaaien. Heerlijk. Gewoon ontspannen, niet druk maken, prima. Volgende week ook kort weekje, minder leuk onderwerp, maar toch... Komt goed, vorig tentamen ondanks omstandigheden gewoon netjes gehaald, met een 7 nog wel. Ik kan het, is nu bewezen, zelfs zonder goede voorbereiding, zelfs als ik diep in de put zit, dus nu tijd om te genieten en niet meer stressen ...

Lekker positief allemaal .
Oud 21-01-2006, 16:54
Roosje
Roosje is offline
Ik ken mijn Frans. Wow. Het is zò makkelijk, of ik vind het gewoon makkelijk. En nu nog een beetje wiskunde maken. Kan nooit moeilijk wezen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan, vind ik. Oftewel - morgen vrij. Jeej!
Oud 21-01-2006, 17:01
Verwijderd
*knuffel* @ Lilith (en de rest die 'm nodig heeft)

M'n wedstrijd ging goed vandaag Wel verloren, maar het was dan ook de nummer 3 (en wij staan helemaal onderaan en degraderen). Lekker gespeeld. Het was ook heel gezellig. En dat mis ik dus volgend jaar allemaal... Moet toch maar eens goed gaan nadenken hoe ik het dan allemaal ga doen. Want eigenlijk wil ik helemaal niet weg

Vanavond lekker film kijken ofzo. Moet eigenlijk m'n paper afmaken. Maar daar heb ik absoluut geen zin in. Dus dat verschuiven we even lekker naar morgen

Maar verder voel ik me eigenlijk wel heel goed
Oud 21-01-2006, 17:09
rare kwast
rare kwast is offline
morgen nog ff 21 kilometer lopen.. doet stiekem nu al flink pijn
Oud 21-01-2006, 17:17
Nijn*
Nijn* is offline
Theater was toch heel erg leuk! Met spel hebben we de scenes gedaan en het bleek dat ik niet de enige was die zijn tekst niet kende. Uiteindelijk nog opnieuw geschreven (ik was het vergeten mee te nemen) en uitgevoerd. De soap en het sprookje (en later het melodrama) waren super grappig en goed! En de westerns/thrillers etc van de anderen waren ook echt om te lachen! Daarna zang en ging wel lekker alleen was een beetje boos op haar omdat ze iedereen steeds zo pusht. Dans was geweldig, we mochten zelf een titel verzinnen bij een nummer (de onze was: de langzaam varende ark van de dikke dansende dood ) op basis van gedachten en een andere groep moest het dan gaan neerzetten. Heel leuk om te zien en van te voren allerlei kinderspelletjes gedaan.

Zometeen naar de verjaardag van m'n oppaskindje en daarna door naar een vriendin, waarna we gezellig uitgaan met een aantal vrienden. Heb er wel zin in, moet alleen oppassen dat ik niet teveel drink want ik moét morgen echt leren! Gisteren vroeg naar bed heeft me goed gedaan voel me echt al een stuk beter dan gister. Heb zin in vanavond!

(zingt)*Rescue meee, rescue mee, yeah*
Oud 21-01-2006, 17:20
Gothic
Gothic is offline
en dan denkt ie vast nog echt dat ik over 2,5 uur op hem zit te wachten, alsof ik geen leven heb ...
Oud 21-01-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 21-01-2006 @ 10:58 :
Pompom. Ik voel me eigenlijk best goed. Beetje moe, koppijn. Maar verder gaat het eigenlijk prima.

You know what they say about men with big feet....
big feet, large...
shoes!
I'm gonna tell you a story that's makes your balls screw to the size of raisins

Vandaag zo gelachen. Hard gewerkt aan het boekje, fotos gemaakt met een doos op de halfpipe. geweldig. Vanavond met Mushu naar Turks Fruit. En ik ga mn roze rok aantrekken. Omdat ik daar zin in heb

*vrolijkheid*

I need a hero
I’m holding out for a hero 'till the morning light
He’s gotta be sure
And it’s gotta be soon
And he’s gotta be larger than life
Lager than life
Oud 21-01-2006, 17:43
In Your Room
In Your Room is offline
Ikwilikwilikwil. Mustnotmustnotmustnot.

Wat een kutdag.
Oud 21-01-2006, 18:09
Roosje
Roosje is offline
Waarom zij toen wel, en ik nu niet?

Leuk, hypocriete ouders.

En heel, heel misschien mag ik tòch naar mijn tante in de vakantie. <3
Oud 21-01-2006, 18:54
kroot
kroot is offline
vandaag naar stad geweest. Heb voor het huis 20 onderkussenslopen gekocht! En voor de rest verveel ik me...
Oud 21-01-2006, 19:00
Verwijderd
ik haat mn moeder
Oud 21-01-2006, 21:11
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Alles wat eerst zo vanzelfsprekend was, dat is nu opeens niet meer. Waar is het toch misgegaan? Waarom voelt het zo vreemd om te praten over, nou ja, alles eigenlijk. Het is veranderd, ik ben veranderd, de situatie is veranderd. Kon ik alles maar weer veranderen...
Oud 21-01-2006, 21:11
Juzt_me
Juzt_me is offline
Het spijt me zo..
Het spijt me dat ik er niet was..
Had ik maar je nummer, je adres, wat dan ook..
Ik wil je laten weten hoe lief je bent, hoe onzeker ik van je word en hoe je me tegelijkertijd onoverwinnelijk kan laten voelen..
Hoe kan ik je dat laten weten?
Het spijt me echt, het spijt me dat ik niet de persoon ben waar je op hoopte, maar alsjeblieft geef me nog een kans..
Ik zal het goed maken, maar ik heb tijd nodig..

Ik mis je
Oud 21-01-2006, 21:26
Redhair
Redhair is offline
Ik ga het uitmaken. Het kan niet anders. Ik voel niks meer. Mijn moeder zei dat ze dat allang door heeft. Ik was zo gek op T., zo gek. Waarom nou dit?
En ik ben bang. Bang voor zijn reactie, bang voor wat hij gaat doen. Qua mijn drugsgebruik. Straks verteld hij het aan mensen die het niet mogen weten, zodat zij mij nog kunnen helpen.
Hoe moet ik dit aanpakken? Ik wil hem geen pijn doen. Maar dit spel trek ik niet. Godver, waarom kan ik niet gewoon relaties houden?

What the hell am I doing here?
I don't belong here.
Oud 21-01-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 21-01-2006 @ 18:43 :
Ikwilikwilikwil. Mustnotmustnotmustnot.

Wat een kutdag.
Wat wil je?

OT: ik voel me genegeerd.
Oud 21-01-2006, 21:38
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
Mustnotmustnotmustnot.
wat mag je niet?

Ik voel me eigenlijk best wel *****
En waarom? geen idee,
of misschien wel, maar pff wat maakt het uit.
Oud 21-01-2006, 21:41
Verwijderd
Hoe breng je netjes dat je genoeg hebt van en geen zin heb in al dat stomme gedoe en gezeur?
Oud 21-01-2006, 21:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-01-2006 @ 22:41 :
Hoe breng je netjes dat je genoeg hebt van en geen zin heb in al dat stomme gedoe en gezeur?
mij laten zeggen

*zwaait*
Oud 21-01-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 21-01-2006 @ 22:43 :
mij laten zeggen
Ik had het over netjes.
Oud 21-01-2006, 21:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-01-2006 @ 22:45 :
Ik had het over netjes.
*voelt beledigd*
Oud 21-01-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 21-01-2006 @ 22:51 :
*voelt beledigd*
Oud 21-01-2006, 22:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-01-2006 @ 22:54 :
*geeft likje terug *
Oud 21-01-2006, 22:53
Roos-vrij
Roos-vrij is offline
Een wraakactie zou een oplossing kunnen zijn..

Waarom kan ik die stap niet zetten, terwijl ik het zo graag wil, terwijl het al meer dan een half jaar geleden is dat hij me dit heeft aangedaan, mijn leven zo verpest heeft. Wat maakt het dan uit wat die persoon van je is..

Een biologische vader, die nooit een vader voor je is geweest, hoef je toch ook niet te beschouwen als je vader!?!?! Waarom zou je hem dan niet iets aan mogen doen, omdat het je vader is...

Waarom hij dan wel bij jou, waarom wordt daar dan niets van gezegd!!!!
Oud 21-01-2006, 23:02
Gothic
Gothic is offline
echt, wat doe ik mezelf toch weer aan??!!
Oud 21-01-2006, 23:06
Tink*
Tink* is offline
Hmmm.. Ik heb echt het gevoel alsof ik iets mis in m'n leven.
Oud 21-01-2006, 23:21
Redhair
Redhair is offline
Godver, jankkind. Hoe kan ik dit aanpakken? Hoe moet ik dit subtiel zeggen. Hij denkt vast dat het door de drugs komt. Echt niet, voor ik begon was ik al verliefd op hem, nu ben ik helder en ik weet het al een tijdje, dit gaat niet. Zijn moeder heeft net kanker, hoe doe ik dit? Jezus.
Oud 21-01-2006, 23:45
darkfairy
darkfairy is offline
ze kunne allemaal dood vallen
grrrr
en nou dit ook weer
kmot et niet doen
maar of het lukt

Regels voor berichten