![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar idd: seks hebben op je 13e is wel wat jong en om als 19 jarige jongeman een meisje van 13 te neuken vind ik niet echt okee. Zoek lekker iemand van je eigen leeftijd! Maar dan denk ik ook wel weer: wat als het meisje in kwestie 15 was geweest? Is het dan opeens wel goed?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je over het algemeen wel kan stellen dat meisjes van 13 nog niet echt klaar zijn voor seks. Meisjes van 15 zijn twee jaar ouder, dat lijkt niet veel, maar ik denk dat het dat wel is. 15 is nog steeds jong, maar ik denk dat er meer meisjes van 15 zijn die klaar zijn voor seks, dan dat er 13-jarigen zijn die er klaar voor zijn. Na de 15 jaar gaat dat aantal alleen maar omhoog, natuurlijk. Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 17:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet natuurlijk, net zo goed als jij, niet wat hij voor jou voelt, maar als hij - weet van jouw gevoelens - alsnog met je flirt en naar een feest gaat - een beetje gezond verstand heeft dan is er in elk geval een goede kans dat hij jou ergens ook wel leuk vindt. En over het leeftijdsverschil. Ik vind 15 en 22 best een groot verschil. De meeste 15jarigen die ik ken leven in een heel ander wereldje dan de meeste 22jarigen die ik ken. Maar dat betekent niet dat het niet kan werken. Als het wat wordt tussen jullie, dan zullen jullie wel wat meer moeilijkheden moeten overkomen dan andere stellen, en hij zal inderdaad rekening ermee moeten houden dat jouw seksuele ontwikkeling minder ver is dan de zijne. Maar het is niet onmogelijk. En zo lang jullie allebei weten waar je aan begint, vind ik het ook niet 'verkeerd' ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Ook is het belangrijk dat je allebei erg goed je grenzen aangeeft en goed naar elkaar communiceert, waardoor er geen dingen gebeuren waar één van beiden later spijt van zal krijgen.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |