![]() |
||
Citaat:
morgen begint de dauphine. ik tip landis en leipheimer als de favorieten, ik ben benieuwd hoe menchov en popovych het gaan doen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De Dauphine is een beetje lastig te volgen trouwens, geen uitzending op televisie en de officiele site is ook niet super ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Rasmussen heeft vorig jaar veel ervaring op gedaan die kan het wel alleen af, en de rest van het team zou ik afstellen op Mensjov
||
Citaat:
![]() Ziet er goed uit voor Mayo, wie weet kunnen we echt weer eens iets van hem verwachten in de Tour! ![]() Menchov was gevallen zag ik, en verloor behoorlijk veel tijd. Jammer, hij had net zo goed de Dauphine nog kunnen winnen.. maar ja, aan pech doe je niets ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Stef Clement heeft trouwens het NK tijdrijden gewonnen. Hij versloeg Erik Dekker en Joost Posthuma. Titelverdediger Thomas Dekker toonde niet in vorm te zijn door achtste te worden. In de afgelopen Giro toonde Clement al een goede tijdrijder te zijn.
||
Citaat:
Trouwens, als Dekker zo rijdt als bij het NK Tijdrijden dan kan hij een zege in de Tourproloog (en dus gele trui) waar hij zelf op schijnt te azen, wel vergeten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
We zitten nu de hele tijd al vooruit te blikken op de Tour, maar een week voor de Tour is altijd eerst nog dit:
NK WIELRENNEN 2006 Data en plaats: 24 & 25 juni Maastricht Top Sports Group organiseert in 2006 voor de 14e keer namens de KNWU het Nederlands Kampioenschap Wielrennen op de Weg. Dit jaar vindt het NK voor het eerst plaats in het wielerhart van Nederland: Maastricht. Het fantastisch parcours leidt dwars door de stad en zorgt voor een bijzondere wielerervaring. De Sint Pietersberg en een 2e klim op de Wolderberg zijn in het parcours opgenomen, wat een combinatie van esthetische en selectieve attractiviteit oplevert. De deelnemerslijsten: http://www.topsportsgroup.nl/downloa...otaal_2006.pdf Parcours: Start: de Markt Hoenderstraat - Kesselskade - Maasboulevard - Pietersberg - Luikerweg - Mergelweg - Laan van Brunswijck - Tongerseplein - Cannerweg - Aramislaan - d' Artagnanlaan - Cannerweg - Tongerseplein - Hertogsingel - Statensingel - Maagdendries - Boschstraat Finish: de Markt. ![]() Het NK Wielrennen is weer terug in Limburg! ![]()
||
Citaat:
![]() Voor het NK hoop ik op Weening of Kroon. Erik Dekker moet dit jaar ook nog wat winnen als afsluiting van z'n carriere, dus hem gun ik het ook. ![]()
||
Citaat:
Vandaag ff in het stadje rondgehangen tijdens het NK. Heb langs diverse plaatsen op het parcours gestaan. Winnaar was gezien het parcours wel redelijk voorspelbaar, maar ik had het gevoel dat Bram de Groot ook een goede dag had, alleen heeft hij te vroeg met zijn krachten gesmeten.
||
Citaat:
en hmmmm heeft helemaal gelijk over langeveld. slechte acteur. boogerd spreekt samen met langeveld met breukink, hij zegt: is het in orde? langeveld antwoordt ja en grijpt opeens naar zijn dijbeen. ja ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |