Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2006, 13:47
Verwijderd
Ik ben ondertussen weer heel onafhankelijk en zelfstandig geworden in iets meer dan een maand tijd. Het gaat telkens beter, wat op zich heel goed is.
Maar ik ben nu bang dat ik straks misschien weer helemaal de fout inga als er misschien weer eens een leuke jongen met interesse voor me verschijnt. Want vorige keer heb ik het dus grotendeels zelf verpest door bindingsangst, onzekerheid en me niet durven geven.
Advertentie
Oud 05-02-2006, 13:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 05-02-2006 @ 14:47 :
Want vorige keer heb ik het dus grotendeels zelf verpest door bindingsangst, onzekerheid en me niet durven geven.
Laat dat dan een leerpunt voor jezelf zijn en zoek voor jezelf uit waar die houding in een relatie vandaan komt. Dan weet je voor een volgende relatie waar je op moet letten en aan moet werken
Oud 05-02-2006, 14:53
YellowLight
YellowLight is offline
ik heb zó'n leuke jongen ontmoet, hij woont alleen een beetje ver weg : )

en stiekem hoop ik dat we nog een keertje afspreken, want ik vind hem echt heel erg leuk en het was een hele leuke avond en... ja. hij is gewoon leuk. en ik moet heel de tijd aan hem denken .
Oud 05-02-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-02-2006 @ 14:51 :
Laat dat dan een leerpunt voor jezelf zijn en zoek voor jezelf uit waar die houding in een relatie vandaan komt. Dan weet je voor een volgende relatie waar je op moet letten en aan moet werken
Ik weet dat het ook door de houding van m'n exvriendje kwam: hij was niet zo klef en soms zo nonchelant dat ik het idee kreeg dat ik hem niks kon schelen. Met z'n nieuwe vriendin is dat heel anders: hij is klef en niet nonchelant. Dat maakt dat ik wel denk dat het dus aan mij ligt, al weet ik dat het niet geheel waar is, omdat hij zelf wel heeft gezegd dat we beiden fouten hebben gemaakt. Het blijft alleen af en toe knagen. Maar thanks

Ontopic: belde net een vriendin om wat te vragen en kreeg haar compleet in tranen aan de telefoon. Bleek dat haar vriendje tegen d'r heeft gezegd dat ie twijfelt over hun relatie. En ik vond ze zo leuk samen
Oud 05-02-2006, 14:55
Mindfields
Mindfields is offline
Hier nog een relatie uit, ze waren 8 jaar samen.
Oud 05-02-2006, 15:12
Verwijderd
Hij is zo leuk! Ik ben zo verliefd
Oud 05-02-2006, 15:46
-(L)-
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-02-2006 @ 16:12 :
Hij is zo leuk! Ik ben zo verliefd
Ik ook
Oud 05-02-2006, 16:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-02-2006 @ 16:12 :
Zij is zo leuk! Ik ben zo verliefd
Oud 05-02-2006, 16:19
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Hij is te lief voor me. ♥
Oud 05-02-2006, 16:22
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me klote
Oud 05-02-2006, 17:49
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 05-02-2006 @ 17:22 :
Ik voel me klote
Oud 05-02-2006, 17:51
YellowLight
YellowLight is offline
het enige stomme van mezelf vind ik dat ik om de 10 minuten op mn mobieltje kijk of ik een smsje heb gekregen
Oud 05-02-2006, 17:57
Qimm
Qimm is offline
Samen in het bos wandelen is leuk
Oud 05-02-2006, 18:09
Verwijderd
Toneelweekend (L)
Oud 05-02-2006, 18:30
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 05-02-2006 @ 18:49 :
Hou je ook van zelfspot?
Oud 05-02-2006, 18:32
T!ne
T!ne is offline
Ik wil hem zo ontzettend graag terug..

edit: waarom doet hij mij gvd altijd zo huilen!?
Waarom zegt die gewoon niet wat die voelt, wat die wilt, wat die denkt? Waarom altijd zo f*cking neutraal!?

Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 18:52.
Oud 05-02-2006, 19:20
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
zz

Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 19:27.
Oud 05-02-2006, 19:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 05-02-2006 @ 19:09 :
Toneelweekend (L)
Zei ik toch? (a)

En ik wil dat het morgenmiddag, drie uur is.
Oud 05-02-2006, 19:35
Verwijderd
Heerlijk Hij zit nu naast me de puinhoop die mijn moeders vriend heeft gemaakt van de pc proberen op te lossen Mijn moeder zei al: als het hem lukt mag hij blijven als schoonzoon hahahaha...
Oud 05-02-2006, 20:15
I C U
I C U is offline
OMG Hij achtte het nodig mij te melden dat we enkel vrienden zijn, niets meer, niets minder. Nu waardeer ik zijn gebaar van duidelijkheid, toch had ik dat echt niet nodig! Maar vooruit, ik vind het sociaal van hem.
Oud 05-02-2006, 20:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is zo'n enorme schat, en dat werd me vandaag ook nog eens flink duidelijk gemaakt.

Ik had mijn vader al 6 jaar lang niet meer gezien of gesproken, en hij weigerde dan ook elk contact. Vandaag werd mijn pasgeboren nichtje gedoopt, en vorige week kreeg ik dan ook te horen dat mijn vader ook naar haar doop zou komen. Ik wilde alsnog wel komen, op voorwaarde dat vriendlief mee zou gaan/mogen. Zo geregeld.

Het was wel eventjes moeilijk om 'mijn vader' die ik eigenlijk helemaal niet meer als 'mijn vader' zie onder ogen te komen, hem te begroeten en met hem te praten. Saampjes doe en durf je toch heel veel meer dan in je eentje... Ik vond het dan ook wel heel erg fijn dat hij met me meewilde. HOU VAN 'M, heel veel.
Oud 05-02-2006, 20:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-02-2006 @ 21:50 :
Dan lig je lief naast elkaar op bed en dan speel ik het nóg voor elkaar om me onzeker te voelen enzo. Achteraf begrijp ik nooit echt waarom - en al helemaal niet waarom ik dat ook nog moet zeggen -, ik weet wel dat het allemaal goed zit.
Vind hij het niet vervelend om steeds meer weer bevestiging te moeten geven dan? Kan me voorstellen dat hij op gegeven moment het gevoel heeft dat het toch geen effect heeft wat hij zegt.
Oud 05-02-2006, 21:10
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
allenig
Oud 05-02-2006, 21:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-02-2006 @ 22:09 :
Hm, je maakt me aan het twijfelen
Sorry
Maar daar vroeg ik me dus eigenlijk mee af of je zelf bewust was van het effect van dat soort dingen. Zo te horen dus wel, en ik was gewoon benieuwd naar zijn eventuele reactie daarop
Oud 05-02-2006, 21:39
Verwijderd
Zucht.. Hij is gewoon mijn maatje. Ik voel me zo geweldig bij hem en alles voelt zo vertrouwd. En het is zo heerlijk om iemand te hebben met wie je je diepste en puurste gevoelens kunt delen...
Oud 05-02-2006, 21:40
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik mis een vriendje om leuke dingetjes mee te doen en om dicht bij te kruipen. Maar het is ook wel veilig om alleen te zijn, dan ben je niet zo kwetsbaar
Oud 05-02-2006, 23:40
Mousse
Mousse is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-02-2006 @ 22:39 :
Zucht.. Hij is gewoon mijn maatje. Ik voel me zo geweldig bij hem en alles voelt zo vertrouwd. En het is zo heerlijk om iemand te hebben met wie je je diepste en puurste gevoelens kunt delen...
dat lijkt me inderdaad geweldig

Ik heb eindelijk iemand gevonden waarvan ik zeg yes, die is geloof ik echt de moeite waard om voor te vechten daar wil ik het echt mee proberen.
Net zei ie zulke lieve dingen op msn. Men ik begin verliefd te worden<3.
Oud 06-02-2006, 02:39
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-02-2006 @ 22:39 :
En het is zo heerlijk om iemand te hebben met wie je je diepste en puurste gevoelens kunt delen...
Dat is dus problematisch als je diepste gevoelens zodanig complex en uniek zijn dat er weinig tot geen mensen zijn die ze op dezelfde manier ervaren.
Oud 06-02-2006, 07:19
miekmuis
miekmuis is offline
Best kut Ik flipte vannacht en hij wist totaal niet wat hij er mee aan moest. Vanochtend was hij nogal afstandelijk en toen ik vroeg of ik vanavond nog eventjes langs zou komen zei hij dat hij dat nog wel zou laten weten. Kutkutkut
Oud 06-02-2006, 07:37
Verwijderd
Ik moet ongesteld worden ofzo. Last van stemmingswisselingen en voortdurend behoefte aan bevestiging. Gelukkig hebben we allebei door dat ik een beetje 'hormonaal' ben, dus hij is heel lief, maar neemt wat ik zeg niet te serieus. Als ik opeens roep dat ik zeker weet dat hij me niet leuk genoeg vindt ofzo. Onzinnig Gister naar de dierentuin geweest, aapjes kijken
En zie m donderdag pas weer, nietleuk want ik wil nu. Wel een verschil met vorige week, toen waren we bijna continue samen.
Oud 06-02-2006, 08:30
snoopy
snoopy is offline
bleegh, ik mis m...
Oud 06-02-2006, 10:23
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Niet zo heel goed.

Beetje heftig weekend. Waarom hebben mannen altijd van die domme exen die op zaterdagnacht, 6 uur gaan liggen SMSen van 'ik denk nog heel vaak aan je'? Kut voor je, you've had your chance, you blew it.
Gelukkig mocht ik terug SMSen.
Oud 06-02-2006, 10:38
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2006 @ 03:39 :
Dat is dus problematisch als je diepste gevoelens zodanig complex en uniek zijn dat er weinig tot geen mensen zijn die ze op dezelfde manier ervaren.
Hehe en dan noem je mij droog
Oud 06-02-2006, 11:49
Aurora
Aurora is offline
Goed! Vanavond lekker samen koken en dansen en slapen, en dan ga ik weer terug naar Utrecht.

en ik heb zin om een vrouwspersoon te verslinden
Oud 06-02-2006, 12:02
Qimm
Qimm is offline
Nu weer goed, een dagje 'spijbelen' doet wonderen
Oud 06-02-2006, 12:07
I C U
I C U is offline
Tja, wat zal ik zeggen... Eigenlijk heel rustig, en ik geloof niet dat ik daar echt verandering in wil brengen. Ik zou niet weten met wie, eigenlijk.

Is het echt zo raar om als meisje van 18 een jongen van 16 leuk te vinden? Een vriendin van mij zit daarmee. Het klikt goed, tussen hen, en ze heeft helemaal niet het idee dat hij twee jaar jonger is, maar het feit dat hij 16 is staat haar tegen. Ik vind dat persoonlijk een nogal stomme reden, maar goed. Hadden er wel een goed gesprek over, dat scheelt
Oud 06-02-2006, 12:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-02-2006 @ 13:07 :
Is het echt zo raar om als meisje van 18 een jongen van 16 leuk te vinden? Een vriendin van mij zit daarmee. Het klikt goed, tussen hen, en ze heeft helemaal niet het idee dat hij twee jaar jonger is, maar het feit dat hij 16 is staat haar tegen. Ik vind dat persoonlijk een nogal stomme reden, maar goed. Hadden er wel een goed gesprek over, dat scheelt
Dat is toch helemaal niet raar. Mijn vriend is ook 2,5 jaar jonger.
Als het gewoon erg goed klikt en je de leeftijd niet merkt, dan moet het toch niets uitmaken? Je gaat iemand waar je verliefd op bent toch niet dumpen alleen vanwege een stom getalletje.
Oud 06-02-2006, 13:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Hij zegt nee en doet ja.. Wat wil ie dan?
Oud 06-02-2006, 13:27
YellowLight
YellowLight is offline
ik ben 'verliefd'.

en hij smst heel veel, dat is iig al iets .

hij woont alleen ver weg
Oud 06-02-2006, 14:00
Drez
Drez is offline
buh gisteravond was enorm suf.
zz.
Oud 06-02-2006, 14:21
Misti
Misti is offline
Pfff, hij doet stom. Hij is helemaal opgefokt omdat hij bang is voor zijn punten op zijn examens (hij is ervan overtuigd dat ze allemaal superslecht gegaan zijn) en daarom heeft hij in niets zin... Wil zelfs niet eens langskomen ofzo...
Oud 06-02-2006, 14:38
M'ne
M'ne is offline
ik wil hem hier bij me hebben.
Oud 06-02-2006, 14:45
I C U
I C U is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-02-2006 @ 13:48 :
Dat is toch helemaal niet raar. Mijn vriend is ook 2,5 jaar jonger.
Als het gewoon erg goed klikt en je de leeftijd niet merkt, dan moet het toch niets uitmaken? Je gaat iemand waar je verliefd op bent toch niet dumpen alleen vanwege een stom getalletje.
Ik ben blij dat je het met me eens bent Ik probeer haar dat dus ook duidelijk te maken, en ik geloof dat ik nog aardig wat succes heb! Ik vroeg me gewoon af wat men er hier van vond, zeg maar
Oud 06-02-2006, 14:49
groovy
groovy is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2006 @ 03:39 :
Oud 06-02-2006, 14:54
Buffy
Buffy is offline
wij hebben gisteravond besloten dat wij een heel burgerlijk stelletje zijn
Oud 06-02-2006, 14:56
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 06-02-2006 @ 14:25 :
Hij zegt nee en doet ja.. Wat wil ie dan?
Nou horen julie te zeggen dan wil ie wel..
Oud 06-02-2006, 15:28
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 06-02-2006 @ 15:56 :
Nou horen julie te zeggen dan wil ie wel..
ik denk dat ie 'ja' wil, anders zou hij geen 'ja' doen
denk ik
wil je trouwens dat hij 'ja' wil of dat hij 'nee' wil?
Oud 06-02-2006, 15:33
Verwijderd
Vraag me af of dat vage gevoel aan mij ligt, of dat het echt is.

Hij bleef de collegezaal rondkijken tot hij mij zag volgens mij...maar ik zal wel weer spoken zien.
Oud 06-02-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Buffy schreef op 06-02-2006 @ 15:54 :
wij hebben gisteravond besloten dat wij een heel burgerlijk stelletje zijn
Nou, schrijf je maar snel in bij de burgerlijke stand dan!
Oud 06-02-2006, 16:35
miekmuis
miekmuis is offline
Nadat ik de hele dag nog niks had gehoord besloot ik hem net toch maar te bellen. Hij zei dat ie me graag wil zien en vroeg of ik bleef slapen. Hij komt me zelfs van het station halen zodat ie me eerder ziet. Jezus wat was ik bang dat ik het verneukt had.

Regels voor berichten