![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doelde meer op de stiekeme dingen die toch net niet helemaal verborgen blijven voor de rest. Zoals uitgebreid zoenen in de keuken en dat er dan net iemand aan komt lopen, samen het bos in sneaken, opmerkingen als we toevallig tegenlijk van de slaapzaal komen enzo. We worden gewoon in de gaten gehouden, zo gaat de nou eenmaal altijd ![]() En die poging in de douche mislukte een beetje, omdat het water al na 3 minuten ijskoud werd en niet meer warm wilde worden. Dus moesten we alsnog heel zachtjes doen met allebei een opengeritste slaapzaak in een slaapzaal waar al wat mensen lagen... Spannend, zeker omdat ik eigenlijk helemaal niet stil kan zijn ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leuk geformuleerd ![]() ontopic: eh tja... laaaaaaaaaaaang geleden (understatement ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ooh donderdag is ver weg, en dan hebben we misschien ook wel geen tijd. Maar ik heb zin. Nu! Maar afgelopen weekend was goeeeed, dus ik hou me daar nog maar even aan vast ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En anders moet je ook maar bloot in de vijver gaan zwemmen met je billen boven het water uit; denk dat er binnen de kortste keren wel een paar mannetjes overheen willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() * heeft zin in 8 april * ![]() En verder zou je denken dat het toch na zoveel tijd minder zou moeten worden... maar nee hoor, daar werken wij niet aan mee. Gelukkig maar! ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 00:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Afgelopen twee weken barweinig gebeurd, er is weinig tijd over. Maar afgelopen zaterdag was wel even een nieuw hoogtepunt (haha woordgrap ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 01:37. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar misschien ben ik wel abnormaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Neh was ook een beetje sarcastische ondertoon, maar dat kan ik niet beter verwoorden dan zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meer dan rukken/mastruberen.! maximekeee | 66 | 29-12-2009 21:21 | |
Seksualiteit |
Hoe voel jij je op seksueel gebied? #10 TopDrop | 495 | 31-03-2008 18:13 | |
Drugs & Alcohol |
Ik heb zin in salvia. Verwijderd | 57 | 19-04-2007 02:16 | |
Seksualiteit |
Hoe voel jij je op seksueel gebied topic - deel 3 Zebra | 500 | 04-07-2006 23:53 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
vriend-ex?? weegschaaltjuh | 10 | 11-10-2004 17:20 |