![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Chips, snoep, koek is ook verzorgd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, we zullen aan je denken morgen. Heel heel heeel eventjes, en daarna gaan we zonder jou heel heel heeel veel plezier hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het echt ongelofelijk rampzalig *insert negative adjectives in here* vervelend om een afspraak op het laatste moment af te zeggen, maar het zal me niet lukken te komen. Ik ging er namelijk van uit dat ik gisteren genoeg geld zou verdienen met mijn werk, wat dus helaas niet gelukt is. Nu heb ik en niet genoeg geld voor een trein kaartje én mijn moeder is opeens van mening
dat ik 'een vervelend rotkind dat gewoon doet waar ze zin in heeft en nou godverdomme eens haar kamer op moet ruimen' ben, eens in de tijd is het weer zo ver. Nogmaals, ik vind het echt heel jammer. Heel veel plezier iedereen! sorrysorrysorry
||
Citaat:
![]() Nu hebben we dus wel een probleem, nu is er teveel wijn. Hoewel, dat maakt porcelain wel op dan. En oh, het regent hier! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is nog een last minute afzegging. Ik kamp een week alweer met nieuwe rugproblemen. Gisteren hebben die voor een hoogtepunt gezorgd zodat ik geen enkele fatsoenlijke houding kon aannemen in bed. Ik ga in deze omstandigheden dan ook geen 3 uur rijden om heen en weer in Leiden te zijn geweest.
Gelukkig was er geen wijn voor mij voorzien ^^. En in de zomer maak ik het goed, want als het mooi weer is mogen jullie allemaal hier in de tuin komen picknicken en dartelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ohja, ik ben redelijk veilig thuisgekomen. ![]() Han, mag ik dat boekje een keer van je lenen? Ik wil het eigenlijk ook wel eens lezen. |
![]() |
||
Citaat:
In de loop van morgen komt er een verslag. Edit: ruim 10 typfouten het was inderdaad erg gaaf. volgende meeting maar iets eerder? |
![]() |
|
De cassis is gaan lekkken in mijn tas en Dostojevski is paars en bijna helemaal verzopen
![]() ![]() Ik ben benieuwd naar het verslag! Er moet wel iets in over zakkenvullers, voorstelrondjes, chinezen die niet weten wat zen is, en de klefheid, stilheid, zatheid of afwezigheid van sommige mensen (maar aardig). ![]() Als ik een nieuwe kamer in het centrum heb gevonden en die is groot genoeg dan nodig ik jullie daar graag eens uit ![]()
||
Citaat:
![]() jammer van dostojevski |
![]() |
||
Citaat:
Oh, tentamens van mensen de volgende dag, die moeten ook vermeld ![]()
||
Citaat:
Ik vond het super, echt heel tof, en de volgende meeting aan de vlaamse grens dachten we (=utrechtterugreistreingangers) zo. In de zomervakantie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dat moeten de betrokkenen zelf maar zeggen, de helft heeft zich alweer gemeld. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Thoughtful, jij moet beter opletten, want je wens is in vervulling: dopstelletjeeee . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
raad maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wie zijn het nou ![]() Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 21:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is Hanneke wel bedankt voor haar gastvrijheid? Ik wil ook zo'n studentenhuis <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Natuurlijk hebben we xin uitgebreid bedanktgeknuffeld, bedanktgezegd, en ook bedanktgecadeau't , toch? Wat is -.- precies, marloes? ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar, ik was toch niet in staat aanvaardbaar te typen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 |