Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Hmmm, ik voel me fantastisch. The Contender kijken zorgt altijd voor een grote glimlach. Vanavond weer de hele avond sporten. Ik voel me zo nutteloos, maar het blijft gewoon mijn tijd uitzitten tot september. Ik blijf toch nog een beetje vrezen dat ik nog op een of andere manier afval. Dat is mijn grootste angst op dit moment, maar het wordt een nieuwe start. Jaartje Maastricht, Jaartje Portugal en dan heb ik mijn HBO + CPL. Dan naar het buitenland en nooit meer terugkeren. Tweede kans en een nieuw leven. Ooooeh laat het alsjeblieft gebeuren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag gaf het lesgeven wel weer een bevredigend gevoel, het liep wel lekker vandaag. Maar ik zie er wel tegen op om over een paar weken 7 kinderen te hebben bij mijn eerste groepje. En dan natuurlijk ook nog 4 niveaus daarbinnen, zodat je het lekker niet bij kunt houden. ![]() Verder heb ik geen zin om morgenvroeg te gaan trainen en ook geen zin om naar mijn oma en 'tante' te gaan. Heb wel braaf twee bosjes bloemen gekocht, dat moet toch oke zijn. Mama vond ze iig wel oke, dus echt rampzalig heb ik het er blijkbaar niet van af gebracht deze keer... Ofzo. Ik voel me echt nietig, echt een kleuter ofzo, die niks zelf kan. En ik zal nog eens beneden zitten forummen, meteen staat ze er met haar neus boven op als ik dit berichtje typ. Gelukkig had ik ook mijn mail nog open staan. En meteen natuurlijk weer commentaar. Maar ja, Hawahaai kan natuurlijk toch niks goed doen. |
![]() |
||
Citaat:
En verder gaat het wel redelijk. Er is een stukje van mijn kies afgebroken en ik moet maandag op controle dus dan moet er ook sowieso een andere afspraak gemaakt worden en ik ben doodsbang voor de tandarts. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sterkte iig
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, die chirurg van gister was toch echt wel een knappe jongen! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloven in jezelf speelt bij veel dingen erg mee. (Niet dat ik het altijd doe, maar goed.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is eigenlijk het erge, ik geloof heel erg in de kracht van het geloven en toch lukt het me niet om het in praktijk te brengen. Ik ben gewoon zo vermoeid en gestressed en ik zie ook niet echt hoe ik alles weer oké moet krijgen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof op zich wel in mijzelf, dat ik dingen kan. Maar ik zie ook dat ik dingen niet kan en ik zie ook dat ik dingen niet kan omdat ik gestresst ben. En dat is best vervelend. Mja, kleine stapjes. Dag voor dag en zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat: