Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 15:27
Verwijderd
Nou, mn ouders hebben nu echt de knoop doorgehakt, ze gaan nu echt definitief uit elkaar. Mn moeder is over een weekje ofzo het huis uit (was ze al langer van plan, ze hield de situatie niet vol, heel erg veel afgevallen enzo) en tja, kzal samen met mn broer die nog thuis woont nog en mn pa hier de tijd nog volhouden. Als alles geregeld is en het huis is verkocht, zal mijn pa dus vertrekken naar zn nieuwe vriendin, mja, die vriendin hoef ik voorlopig ook niet te zien. Ik hoop alleen maar dat mn mams zich staande weet te houden.
Advertentie
Oud 04-03-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Scordalus schreef op 04-03-2006 @ 16:27 :
Nou, mn ouders hebben nu echt de knoop doorgehakt, ze gaan nu echt definitief uit elkaar. Mn moeder is over een weekje ofzo het huis uit (was ze al langer van plan, ze hield de situatie niet vol, heel erg veel afgevallen enzo) en tja, kzal samen met mn broer die nog thuis woont nog en mn pa hier de tijd nog volhouden. Als alles geregeld is en het huis is verkocht, zal mijn pa dus vertrekken naar zn nieuwe vriendin, mja, die vriendin hoef ik voorlopig ook niet te zien. Ik hoop alleen maar dat mn mams zich staande weet te houden.

Sterkte.
Oud 04-03-2006, 17:38
rare kwast
rare kwast is offline
sterkte Scordalus..

----

ik ben moe en weet niet meer wat ik moet doen..
loop maar wat rondjes.. sjouw met mn ziel onder mn armen maar een beetje rond..
loop letterlijk en figuurlijk tegen muren op en ik krijg maar geen reactie van S
en en en en
Oud 04-03-2006, 18:01
Verwijderd
Net weer gigantische ruzie gehad. Ten eerste vloeide de alcohol weer lekker rijkelijk in dit huis. Ze hebben godverdomme wel geld voor drank, maar de kinderen kunnen het bekijken. Toen kwam m'n vader langs. Okay. Eerst een hele preek over het alcoholgebruik en het zeer onverstandig omgaan met geld. Daarna was ik aan de beurt. Dat ik vanaf april maar zelf m'n ziekenfonds moet gaan betalen. Oh ja. En ik moet een fatsoenlijk baantje gaan zoeken. Zo zeg. Hij vergeet wel een paar belangrijke dingen. Ten eerste, JA, ik krijg 151,67 per maand vanaf april t/m augustus- maar AL dat geld moet ik sparen om überhaupt m'n studie te kunnen betalen. Want m'n ouders zijn niet van plan om ook maar een eurocent eraan bij te dragen. En werken? Ik? Helaas vergeten ze te melden dat ik zo autistisch ben als een deur. Ik durf godverdomme amper tegen vreemden te praten, in de pauzes loop ik rondjes in de school om iets te doen hebben, als ik een telefoongesprek moet voeren ga ik trillen... en DAT moet een baantje gaan zoeken? Fuck, een werkgever lacht me midden in m'n gezicht uit. EN JA, IK HEB AL een baantje. Maar ja, kranten bezorgen is niet goed genoeg voor ze. IMMERS, alle studenten werken toch? Ja, maar die hebben geen autistische stoornis en verreweg de meesten zijn ook niet het hele jaar zo depressief als een zeekoe. DUS, ik een baantje gaan zoeken? Mwahahaha, als dit niet zo'n kutsituatie geweest zou zijn zou ik ze midden in hun gezicht uitlachen. En anders moet ik maar lenen. JA, ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK? Aangezien de kans al 95% is dat ik werkloos word na m'n studie is het godverdomme ook niet zo slim om ook nog eens 20000 euro studieschuld op te bouwen leuk he, schulden hebben in de bijstand? En toen kwam het gesprek ook nog even op m'n studiekeuze. Taalwetenschap, wat kan je daar nou mee he? NOU, ALS IK HET LEUK VIND GA IK HET FUCKING DOEN. En al word ik werkloos, nou, vervelend dan. Klootzakken. En toen ook nog even, en, wanneer ga je een vriendinnetje zoeken - IEDERE JONGEN HEEFT DAT TOCH?!?!?!!? -- laat ze het lekker bekijken.

IK HAAT ZE.
Oud 04-03-2006, 18:03
rare kwast
rare kwast is offline
*knuf voor sylph*
leuk begin van je weekend zeg
sterkte
Oud 04-03-2006, 18:05
Verwijderd
Zo gaat het zowat ieder weekend. Ik heb echt zin om heel hard te huilen.
Oud 04-03-2006, 18:18
rare kwast
rare kwast is offline
ja kan ik geloof ik wel begrijpen..
wat een gedoe zeg
laat je niet kisten hoor.. jij bent baas over jezelf
Oud 04-03-2006, 18:25
Cesar
Cesar is offline
Citaat:
Sylph schreef op 04-03-2006 @ 19:01 :
Verhaal
Oeph, zo herkenbaar. Zelfs die studie klopt. Succes man

OT:

Hmmm, ik voel me fantastisch. The Contender kijken zorgt altijd voor een grote glimlach. Vanavond weer de hele avond sporten. Ik voel me zo nutteloos, maar het blijft gewoon mijn tijd uitzitten tot september. Ik blijf toch nog een beetje vrezen dat ik nog op een of andere manier afval. Dat is mijn grootste angst op dit moment, maar het wordt een nieuwe start. Jaartje Maastricht, Jaartje Portugal en dan heb ik mijn HBO + CPL. Dan naar het buitenland en nooit meer terugkeren. Tweede kans en een nieuw leven. Ooooeh laat het alsjeblieft gebeuren
Oud 04-03-2006, 18:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-03-2006 @ 11:59 :
good luck @ coopergirl.. ik zal gaan duimen..
Ik zal ook voor je duimen!

Vandaag gaf het lesgeven wel weer een bevredigend gevoel, het liep wel lekker vandaag. Maar ik zie er wel tegen op om over een paar weken 7 kinderen te hebben bij mijn eerste groepje. En dan natuurlijk ook nog 4 niveaus daarbinnen, zodat je het lekker niet bij kunt houden. Great.
Verder heb ik geen zin om morgenvroeg te gaan trainen en ook geen zin om naar mijn oma en 'tante' te gaan. Heb wel braaf twee bosjes bloemen gekocht, dat moet toch oke zijn. Mama vond ze iig wel oke, dus echt rampzalig heb ik het er blijkbaar niet van af gebracht deze keer... Ofzo.
Ik voel me echt nietig, echt een kleuter ofzo, die niks zelf kan.
En ik zal nog eens beneden zitten forummen, meteen staat ze er met haar neus boven op als ik dit berichtje typ. Gelukkig had ik ook mijn mail nog open staan. En meteen natuurlijk weer commentaar. Maar ja, Hawahaai kan natuurlijk toch niks goed doen.
Oud 04-03-2006, 19:05
Verwijderd
Ik heb het even helemaal gehad met dat geploeter allemaal.
Het is positief dat ik zo snel en zo makkelijk een nieuw, permanent huis heb kunnen krijgen (waar ik volgende week of de week erna voor ga tekenen) maar wat er daarna weer voor tijden aan gaan komen....

Het is nogsteeds 'maar zo alleen', familie en vrienden allemaal op ki-lo-meters afstand, kunnen ze niet een stel mindless mensen ontwikkelen om andere mensen gezeldschap en steun te houden/bieden ofzo?
Oud 04-03-2006, 21:29
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Mijn verstand zegt niet doen en mijn gevoel zegt doen

Ach wat heb ik te verliezen

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 21:32.
Oud 04-03-2006, 21:33
Mariposa
Mariposa is offline
Wat een gedoe allemaal om niets. Het is allemaal wel leuk en aardig, maar niet NU. Ik weet niet eens wat ik wil en dan dit, hoe kan ik daar nou normaal mee omgaan? Ik word gek van die twijfels.

Alles van mij waar ik kijk
Met dat gevoel dat zich niet laat verdrijven
Ik had eigenlijk langer willen blijven
Oud 04-03-2006, 22:08
Verwijderd
waaaaaaah, mn liefste beste vriendinnetje is aangenomen voor de studie die ze zo graag wilde doen.
Oud 04-03-2006, 22:48
rare kwast
rare kwast is offline
argh waarom smst ze nou niet terug..
24 uur geleden stuurde ik de eerste.. en normaal krijg ik binnen 5 min reactie
ik heb haar NU echt hard nodig..
niet straks, niet morgen NU..
*huil*
Oud 04-03-2006, 22:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-03-2006 @ 23:48 :
argh waarom smst ze nou niet terug..
24 uur geleden stuurde ik de eerste.. en normaal krijg ik binnen 5 min reactie
ik heb haar NU echt hard nodig..
niet straks, niet morgen NU..
*huil*
Er zit vast iets achter. Ze smst wel zo gauw ze het ziet. Kop op en hou vol.

En verder gaat het wel redelijk. Er is een stukje van mijn kies afgebroken en ik moet maandag op controle dus dan moet er ook sowieso een andere afspraak gemaakt worden en ik ben doodsbang voor de tandarts. En tja, er zijn altijd wel kleine dingetjes aan de hand.
Oud 04-03-2006, 22:58
anterx
anterx is offline
schijnbaar prachtig
alles in de hand
beklemmende nevels
verstikkende hartsteken
dalen neer bij elk afscheid
Oud 04-03-2006, 23:10
Tink*
Tink* is offline
Nee, niet weer een omslag, niet nu. Ik word echt gek van die emotionele schommelingen om kleine dingen. Ik moet eens leren stabiel te blijven.
Oud 04-03-2006, 23:15
rare kwast
rare kwast is offline
*doet even knuf aan tink geven*
Oud 04-03-2006, 23:53
Verwijderd
Ik ben blij dat ik hem nu negeren kan. Dat wanneer hij zegt: "Kom wijn met me drinken morgen", ik kan zeggen "We zien wel". En dat ik dan niets meer van me laat horen. Het was pijnlijk allemaal, maar ik kan afstand nemen.
Ik zag vanaf het begin al in dat het een klootzak was. Nu kan ik hem daar met flair naar behandelen.
Oud 04-03-2006, 23:55
Redhair
Redhair is offline
Sylph, ik kreeg een brok in mijn keel van jouw post. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, terwijl ik je helemaal niet ken. Het enige wat ik nu kan is je sterkte wensen en je een digitale knuffel geven.

On:
Ik ben zo leeg. Als sinds maandag duizelig, hoofdpijn, flauwvallen. Donderdag bloed laten prikken, ben benieuwd.
Vandaag zou ik met de vriendengroep waarmee ik altijd uitga naar een optreden gaan. De band vind ik al jaren leuk, ik had me er sinds oktober een beetje op verheugt. Toen zij mij meevroegen helemaal. Jaja, vandaag was het zover. Alleen ik kon en mocht niet mee. Voor het eerst in maanden op zaterdag thuis. Ik betaalde voor vele dingen tol, maar mijn zaterdagnachten leverde ik nooit in. De nachten waar ik me zo goed voel.
Vanmiddag van ellende een joint gerookt, de eerste in een week, wat verre van slim was. De hoofdpijn was weg, ja. Ik werd alleen nog duizeliger, zag alles nog waziger.
Maar ik werd tenminste wat rustiger. Ik word nu weer gek van mijn hoofd, de duizelingen, het weg vallen. Ik vermijd de computer zoveel mogelijk, maar de verveling is groot. Ik heb godverdomme al zes boeken gelezen sinds woensdag. Maandag en dinsdag heb ik vooral geslapen.
Waar heb ik last van?
Oud 04-03-2006, 23:57
Verwijderd
Bah dat ik dat nou weer heb. Net bij de EHBO geweest, moet morgen onder narcose! Ik wist echt niet dat het zo ernstig was. Kreeg ik nog op mijn kop dat ik niet eerder bij de huisarts was geweest. Mja.

Wish me luck! het gaat pijnlijk worden en 50% kans op dat het binnen 3 jaar terug komt...
Oud 04-03-2006, 23:59
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 05-03-2006 @ 00:57 :
Bah dat ik dat nou weer heb. Net bij de EHBO geweest, moet morgen onder narcose! Ik wist echt niet dat het zo ernstig was. Kreeg ik nog op mijn kop dat ik niet eerder bij de huisarts was geweest. Mja.

Wish me luck! het gaat pijnlijk worden en 50% kans op dat het binnen 3 jaar terug komt...
Succes en sterkte (F)
Oud 05-03-2006, 00:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 05-03-2006 @ 00:57 :

[nieuwsgierig modus aan] waar voor ben je daar geweest? stond dat toevallig al ergens

sterkte iig
Oud 05-03-2006, 01:41
Droyd
Droyd is offline
Ik lig in de knoop met studies, opdrachten en hoe het verder moet als ik niet slaag, dat soort dingen.

jammer, dat luchtte niet op.
Oud 05-03-2006, 06:25
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 05-03-2006 @ 01:05 :
[nieuwsgierig modus aan] waar voor ben je daar geweest? stond dat toevallig al ergens

sterkte iig
nee dat stond nog nergens... ik vind het een beetje beschamend... Ik dacht dat ik een hele dikke steenpuist bij mijn stuitje had zitten, maar het blijkt toch een fikse ontsteking te zijn. Ik moet zo naar het ziekenhuis, en dan kan het lange wachten beginnen. zoiezo zijn er twee mensen voor mij die geopereerd worden. Maar ik ben niet echt heel urgent dus er kan van alles tussenkomen... Ik ga maar een beetje huiswek maken denk ik, want ik kom wel achter te liggen zo. Morgen en overmorgen kan ik sowieso niet naar school.... damn, ik wil niet achter komen te liggen. maarja, het zij zo.

Trouwens, die chirurg van gister was toch echt wel een knappe jongen! .
Oud 05-03-2006, 10:11
Gothic
Gothic is offline
bah ik voel me rot en verdrietig ...
Oud 05-03-2006, 10:48
rare kwast
rare kwast is offline
knuf voor gothic
Oud 05-03-2006, 11:12
moon
moon is offline
ow die stemmingswisselingen, ik haat het zo!
Oud 05-03-2006, 11:28
Verwijderd
Het is een puinzooi hier...iemand zin om op te komen ruimen? En dan meteen ook het huis 'af te klussen'? Het schiet al wel op, maar het is nog lang niet klaar en ik ben het wel een beetje zat... Daarnaast pijn en weinig kracht in m'n arm/hand, wat erg irritant is. Hopelijk morgen cijfer(s) terug op school (wat wel niet zal, maar goed), dan weet ik iig waar ik wat dat betreft aan toe ben. Nog even kijken hoe ik dinsdag alles ga regelen, want ik ga echt niet twee keer heen en weer, maar eigenlijk moet dat wel...
Oud 05-03-2006, 11:39
rare kwast
rare kwast is offline
jeeej morgen schoolpsych en weer riagg bellen, dinsdag naar de studiekeuze iets op school en mn begeleider..
en ik moet nog een her doen dan heb ik mn P maar dat loopt al weer helemaal mis en en en
hopen dat ik snel iets wat betreft mn P kan regelen dan is t einde verhaal..

eigenlijk wilde ik dat ik vanmorgen niet wakker was geworden
Oud 05-03-2006, 11:39
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
moon schreef op 05-03-2006 @ 12:12 :
ow die stemmingswisselingen, ik haat het zo!
je bent niet de enige
Oud 05-03-2006, 12:31
ilse
ilse is offline
ik dus weer iedereen van me af.. hoe kan ik dat nou tegenhouden, ik maak alles kapot..
Oud 05-03-2006, 12:35
ilse
ilse is offline
stik ook maar, ikmoet je niet meer!!
Oud 05-03-2006, 13:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*wenst iedereen en in het bijzonder Sylph sterkte*

Het is mooi weer en ik ben zo blij dat ik alle partijprogramma's heb bewaard en dat ik iets heb geschreven, al is het slecht, en dat het zondag is.

Maar morgen is het maandag en ik heb geen zin, ik wil niet meer. Ik heb de hele nacht in mijn dromen tentamens gemaakt en ik faalde en faalde en faalde en ja oma, ik heb nog steeds rijles en nee, ik kan er nog niets van en ja, ik heb straks ook tentamens maar dat gaat toch ook niet lukken, want ik kan niets en ik wil ook niets.
Oud 05-03-2006, 13:32
Moustache
Moustache is offline
Relaties zijn klootzakken, maar toch ben ik blij dat ik het heb meegemaakt
Oud 05-03-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-03-2006 @ 14:14 :
want ik kan niets
Zou het helpen als je dat heel vaak zegt?

Geloven in jezelf speelt bij veel dingen erg mee.
(Niet dat ik het altijd doe, maar goed.)
Oud 05-03-2006, 13:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-03-2006 @ 14:36 :
Zou het helpen als je dat heel vaak zegt?

Geloven in jezelf speelt bij veel dingen erg mee.
(Niet dat ik het altijd doe, maar goed.)
Niet bepaald

Dat is eigenlijk het erge, ik geloof heel erg in de kracht van het geloven en toch lukt het me niet om het in praktijk te brengen.

Ik ben gewoon zo vermoeid en gestressed en ik zie ook niet echt hoe ik alles weer oké moet krijgen.
Oud 05-03-2006, 13:48
Ramia
Ramia is offline
AAHH ik heb toetsweek... en als dit niet goed gaat zak ik denk....en mn voor mn eerste toets heb ik nog ongeveer 2 uur om te leren en ik moet nog zoooveel. En ik kom er net achter dat ik voor mn tweede toets ongeveer 200 blz moet leren en daar nog maar 1 avond voor heb.... Dus ik kan het gewoon net zo goed niet doen...want ik zak toch.. whaha...
Oud 05-03-2006, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-03-2006 @ 14:46 :
Dat is eigenlijk het erge, ik geloof heel erg in de kracht van het geloven en toch lukt het me niet om het in praktijk te brengen.
Je moet het ook wel echt geloven om het in de praktijk te kunnen brengen, denk ik. En afgaand op je posts hier in dit topic geloof ik eigenlijk niet dat je echt in jezelf gelooft.

Citaat:
Ik ben gewoon zo vermoeid en gestressed en ik zie ook niet echt hoe ik alles weer oké moet krijgen.
Je kunt ook niet 1, 2, 3 alles weer oké krijgen. Begin bij het begin, met iets kleins en neem steeds kleine stapjes. En alles oké krijgen is ook wat te hoog gegrepen, denk ik: bij niemand is alles oké.
Oud 05-03-2006, 14:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-03-2006 @ 15:24 :
Je moet het ook wel echt geloven om het in de praktijk te kunnen brengen, denk ik. En afgaand op je posts hier in dit topic geloof ik eigenlijk niet dat je echt in jezelf gelooft.

Je kunt ook niet 1, 2, 3 alles weer oké krijgen. Begin bij het begin, met iets kleins en neem steeds kleine stapjes. En alles oké krijgen is ook wat te hoog gegrepen, denk ik: bij niemand is alles oké.
Jij bent altijd zo verstandig, daar heb ik wel bewondering voor.

Ik geloof op zich wel in mijzelf, dat ik dingen kan. Maar ik zie ook dat ik dingen niet kan en ik zie ook dat ik dingen niet kan omdat ik gestresst ben. En dat is best vervelend.

Mja, kleine stapjes. Dag voor dag en zo.
Oud 05-03-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-03-2006 @ 15:33 :
Jij bent altijd zo verstandig
Daar zou ik veel over kunnen zeggen, maar dat kan ik toch niet goed uitleggen, dus ik begin er maar niet aan.
Oud 05-03-2006, 14:45
darkfairy
darkfairy is offline
slaaptekort ruzies agressief
weer omlaag gehaald zoals elke dag
gaat lekker
Oud 05-03-2006, 14:54
-Flip-
-Flip- is offline
m'n pa belt steeds, maar ik wil hem niet spreken, nu begint mn zus ook te bellen... zou er wat ergs aan de hand zijn??? misschien is er wel wat gebeurd... Mensen zouden zeggen, ja beantwoord dat telefoontje dan gewoon, maar dat kan ik niet. Bang voor de vragen die ik zal gaan krijgen, bang voor de reactie van mn pa dat ik hem vanaf 1 januari al niet gesproken of gebeld heb... Ik ben fout bezig, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen. Zucht...
Het weekend duurt altijd zo ontzettend lang, en als het maandag is, is het altijd weer zo vrijdag... raar maar waar...
Lang niet hier geweest, en meteen een zeikberichtje... Sorry.
Oud 05-03-2006, 15:07
Roosje
Roosje is offline
Jeeeeeeeeeej, eerste!

Onderlinge springwedstrijd vandaag. Beste paard van de manege. En met recht.

Gewonnen.
Oud 05-03-2006, 15:24
Verwijderd
Pfff. Weet je wat het is? Ik verwacht te veel. Van mezelf,én van anderen. Logisch dat het altijd tegenvalt.
Oud 05-03-2006, 15:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-03-2006 @ 15:33 :
Jij bent/klinkt altijd zo verstandig, daar heb ik wel bewondering voor.
eens is..

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 15:35.
Oud 05-03-2006, 15:34
rare kwast
rare kwast is offline
de leegte komt als een golf over me heen en laat alleen maar een kut gevoel achter en misselijkheid..
misselijk van de leegte..

de angst blijft tegen mn muren aan klotsen.. steeds opnieuw.. wachtend tot de muren breken en ik overspoelt wordt door de golf van angst naast de golf van leegte..
Oud 05-03-2006, 15:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-03-2006 @ 12:28 :
Het is een puinzooi hier...iemand zin om op te komen ruimen? En dan meteen ook het huis 'af te klussen'? Het schiet al wel op, maar het is nog lang niet klaar en ik ben het wel een beetje zat... Daarnaast pijn en weinig kracht in m'n arm/hand, wat erg irritant is. Hopelijk morgen cijfer(s) terug op school (wat wel niet zal, maar goed), dan weet ik iig waar ik wat dat betreft aan toe ben. Nog even kijken hoe ik dinsdag alles ga regelen, want ik ga echt niet twee keer heen en weer, maar eigenlijk moet dat wel...
Heb je nog steeds je cijfers van onderwijsperiode 2 niet terug dan?
Oud 05-03-2006, 15:48
Verwijderd
Ik zit hier godverdomme weer te janken.
Oud 05-03-2006, 16:19
rare kwast
rare kwast is offline
*nogmaals een knuf ^*

ik ben van een huilbui in slaap gevallen en toen ik wakker werd moest ik meteen weer huilen..

gonna love this..

Regels voor berichten